home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 946 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Oddset Cup - det uofficielle DM i indendørs
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Oddset Cup - det uofficielle DM i indendørs  (Læst 50106 gange)
DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #45: 15 Dec 2008, 20:45 »

Andersfa123: altså true men det er jo ikke BIF supporternes skyld at "vores" (FCK's) fans ikke kan nosse sig sammen til at tage derind ?? Så de kan udklaske bifferne på lægterne ?  Det er ik en god undskyldning nej ..
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #46: 15 Dec 2008, 20:46 »

Tror sgu ik i ville hvis vi byttede om på antallet af fans, altså at vi var ligeså mange som jer og i var ligeså lidt som os..
Med det niveau i fck fans normalt ligger for dagen så ja.. Det er jo (som i selv siger) kun UC der rigtigt bidrager til stemningen, og UC er vel på størrelse, sammenlagt, med dem i har med  normalt til turneringen!

Vi har en helt anden fan kultur i Brøndby, og du kan jo bare sammenligne nedre c, samt jeres stemningstribune, med faxe, hvor i også er PÆNT flere end vi er..

I når os stadig ik til sokkeholderne Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

andersfa123
Gæst
 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #47: 15 Dec 2008, 20:47 »

Det kan du jo ikke sammenligne. I (ved ikke om du var emd til det) satte jo andre mennesker i fare. De tumper som kastede på banen i Odense gjorde det nok ikke for at skade andre.
Nej jeg var ikke med til at kaste dem men jeg vidste lige fra dagens begyndelse at der ville komme sådan et show. Men hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg faktisk ikke at folk ville skade andre da de gjorder det, men det er ikke for at forsvare dem i at kaste med dem men tror ærlig talt ikke det var for at skade andre da det var meningen at de skulle blive holdt på tríbunen og det var planlagt at det skulle se flot ud.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #48: 15 Dec 2008, 20:48 »

Det kan du jo ikke sammenligne. I (ved ikke om du var emd til det) satte jo andre mennesker i fare. De tumper som kastede på banen i Odense gjorde det nok ikke for at skade andre.

VK: Ja os to ville kunne til hver en tid, råbe et par hundrede fck'ere ud af Brøndby Hallen Thumbs Up Opstemt

Barcaboy: Det koster 135,- plus 20 kroner gebyr. Hvis du køber dem på kampdagen, er der med sikkerhed kampdagsgebyr på. Så 155 kroner Smiley

Enig i det hele Wink

Vi har jo begge en høj ryst, og synger KONSTANT under kampen, så intet ville være nemmere Cool Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #49: 15 Dec 2008, 20:49 »

Det kan du jo ikke sammenligne. I (ved ikke om du var emd til det) satte jo andre mennesker i fare. De tumper som kastede på banen i Odense gjorde det nok ikke for at skade andre.

Dvs. i din optik er det okay at kaste romerlys hvis man ik sætter andre menneskers helbred i fare?
Er det så også okay at skyde op i luften .. Der sætter man jo heller ik andre menneskers liv i fare.. enten er det okay ellers er det ikke.. enten eller ..
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #50: 15 Dec 2008, 20:49 »

Med det niveau i fck fans normalt ligger for dagen så ja.. Det er jo (som i selv siger) kun UC der rigtigt bidrager til stemningen, og UC er vel på størrelse, sammenlagt, med dem i har med  normalt til turneringen!

Vi har en helt anden fan kultur i Brøndby, og du kan jo bare sammenligne nedre c, samt jeres stemningstribune, med faxe, hvor i også er PÆNT flere end vi er..

I når os stadig ik til sokkeholderne Smiley
Det er sgu ik UC som laver alt stemningen TVÆRT IMOD. Man kan sgu da godt se du ik er inde i det?
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #51: 15 Dec 2008, 20:50 »

Nej jeg var ikke med til at kaste dem men jeg vidste lige fra dagens begyndelse at der ville komme sådan et show. Men hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg faktisk ikke at folk ville skade andre da de gjorder det, men det er ikke for at forsvare dem i at kaste med dem men tror ærlig talt ikke det var for at skade andre da det var meningen at de skulle blive holdt på tríbunen og det var planlagt at det skulle se flot ud.

Selvfølgeligt var det da det, hvorfor smider de det ellers lige ned mod der hvor folk sidder.. FAMILIER vel at mærke!

De skal overhoved ikke forsvares, det var 100 % for at skade Brøndby fans, og de er en flok aber som burde bures inde!

Det vi gør er at vi KUN kastede det på banen, og ikke over hegnet hvor der sad ob fans... Der ligger FORSKELLEN!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #52: 15 Dec 2008, 20:51 »

Dvs. i din optik er det okay at kaste romerlys hvis man ik sætter andre menneskers helbred i fare?
Er det så også okay at skyde op i luften .. Der sætter man jo heller ik andre menneskers liv i fare.. enten er det okay ellers er det ikke.. enten eller ..

Det er slet ikke det han siger ( tænk dig om Grin Wink)

Han siger at de to ting ikke kan sammenlignes, da nogle fck fans gjorde det for at skade andre, mens vi gjorde det for at være dumme, og smarte, og med "Ihh hvor er vi seje når vi smider lys på banen, hoo hoo hooligans" indstillingen!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #53: 15 Dec 2008, 20:52 »

Det er sgu ik UC som laver alt stemningen TVÆRT IMOD. Man kan sgu da godt se du ik er inde i det?

Man skulle tro at det var mig som altid er i Parken og ik dig, for sjovt nok er det ellers hvad Ghert har fortalt.. Selvfølgeligt synger andre med, men kom ik og sig at det ikke er UC som starter de fleste sange!


Nedre C har jo aldrig været mere dødt, end da UC forlod den!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #54: 15 Dec 2008, 20:53 »

Det er slet ikke det han siger ( tænk dig om Grin Wink)

Han siger at de to ting ikke kan sammenlignes, da nogle fck fans gjorde det for at skade andre, mens vi gjorde det for at være dumme, og smarte, og med "Ihh hvor er vi seje når vi smider lys på banen, hoo hoo hooligans" indstillingen!

Det kan nemlig godt sammenlignes.. De er allesammen nogle idioter.. Det er et fint sammenlignings grundlag.. Om du kaster for at skade eller bare kaster så er man en idiot ..
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #55: 15 Dec 2008, 20:57 »

Det kan nemlig godt sammenlignes.. De er allesammen nogle idioter.. Det er et fint sammenlignings grundlag.. Om du kaster for at skade eller bare kaster så er man en idiot ..

Sikke noget crap... Man er en idiot hvis man kaster på banen.. Enig...

Men man er direkte psykopat hvis man kaster romerlys efter andre.. Eller lige til at indlægge med andre ord...
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #56: 15 Dec 2008, 21:01 »

Altså i min stiveste brændert, kunne jeg sikkert godt finde på at kaste et lys på banen, bare for at være sej( ja uhhh crazy Grin)

Men dertil, og så at kaste bevidst efter andre.. Amen så er man sku for syg til at befinde sig i det danske samfund!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #57: 15 Dec 2008, 21:10 »

Tjaa .. kan slet ik se hvad det seje er i at kaste et fucking romerlys.. Slap nu af så er det heller ik federe at bruge som kasteskyts.. Synes Romerlys er med til at give god stemning hvis man ka bruge det ordentligt men det er DER MANGE der har vist de ikke kan i tidernes morgen.. Og det er LIGESÅ meget BIF som det er FCK ..

Sådan er det og nu handler den her tråd ik om romerlys eller noget i den dur..
Men ska vi begynde at kigge på sikkerheden på brøndby stadion eller ?? og de ansvarshavende for at den slags ik burde kunne ske..
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #58: 15 Dec 2008, 21:16 »

Ja men nu skal du høre!

Op til en kamp, er der ingen visitering, og til de store kampe er der nogle gange, en hvor man bliver klappet lidt.. Ellers intet..

Og hvis en flok aber som dem, vil have romerlys med på stadion skal de sku nok få det.. Der findes utallige måder at gemme dem på.. Her havde de gemt dem i trommen.. Altså folk skal jo også ind til kampstart, og hvis folk nærmest skulle afklædes, og have skilt deres sko ad, så tror jeg man skulle komme i "god" tid XD
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Tele2Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #59: 15 Dec 2008, 21:23 »

Hvorfor vælger man så at placere dem lige over familie tribunen.. så de "får chancen" for at gøre noget så dumt ??
Det er jo ganske almindelig tankegang... Man ska ik give folk muligheden for at kunne kaste dem ned over andre..

Men okay da jeg var på Camp Nou sidst blev alle visiteret .. Ikke lige så man skulle tage sko eller tøj af .. kun jakken men ellers .. og der kom folk osse ind inden kampstart ..
Så ser man oppe i Espanyol hvor barca supportere laver lort i den .. de barca supportere er bandlyst fra Camp Nou af Joan Laporta.. at espanyol vælger at lukke dem ind er vel ikk FC Barcelonas skyld ?

Det er Brøndby IF der står for sikkerheden når BIF spiller hjemme ligesom det er FCK der står for sikkerheden i parken.. så kan man sgu ik fralægge sig alt ansvar..
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010