home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 20:02:13 Broen13 Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 877 Gæster Online.

Indlæg: 1132763 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1072527 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2820: 14 Jul 2008, 12:53 »

Så er den nye udebanetrøje kommet til salg!



Rigtig fed, hvis I spørger mig!

Winterburn er desuden begyndt sin trænerkarriere, som forsvarstræner for Blackburn... Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2821: 14 Jul 2008, 13:04 »

Den er supernice, dejligt at vi er tilbage i gult igen. Her er endnu et billede:



Havde ikke lige luret det med Winterburn, men fint for ham - bare han giver deres forsvar rigtig dårlige råd inden de skal møde os...
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2822: 14 Jul 2008, 15:54 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=86282

Det ville alligevel være uventet! Opstemt

EDIT: Det står skam også på deres officielle hjemmeside - http://www.pfc-kuruvchi.com/eng/news_details.asp?newsID=601 - selv om det når man læser det højt lyder som noget Borat kunne finde på at sige...
« Seneste Redigering: 14 Jul 2008, 15:56 af g00n » Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2823: 14 Jul 2008, 15:58 »

 Grin Er det den dag der svarer til 1. april i Usbekistan i dag? Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2824: 14 Jul 2008, 16:00 »

"In addition, invited and signed contract with Cameroonian forward Samuel Eto'O from Barcelona. Striker will arrive to Tashkent on July 17th and will play in the second half of championship of Uzbekistan. In our view, this great football player you are all well known. But the greatest benefit from him staff of Kuruvchi waiting in the matches of AFC Champions League 2008."

Det er intet mindre end verdensklasse.
Logged



Niko
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2825: 14 Jul 2008, 16:27 »

Hvad sker der dér? Grin

Så ved man godt hvem man skal hente i FM, når det bliver opdateret. Tror det er en form for spøg, Eto'o vil jo intet få ud af det. Han kommer jo på et skodhold, og hans holdkammerater derovre er en flok af Serie 6-niveaus talent. Haha.
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2826: 14 Jul 2008, 16:30 »

ved hvem jeg skal være i FM nu Peace
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2827: 14 Jul 2008, 16:47 »

ved hvem jeg skal være i FM nu Peace

Det hold er da ikke med i FM.  Tunge Wink
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2828: 14 Jul 2008, 17:20 »

Hvad sker der dér? Grin

Så ved man godt hvem man skal hente i FM, når det bliver opdateret. Tror det er en form for spøg, Eto'o vil jo intet få ud af det. Han kommer jo på et skodhold, og hans holdkammerater derovre er en flok af Serie 6-niveaus talent. Haha.

Hvis det endelig var, så ville han da få penge ud af det, og det går han da helt klart efter Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2829: 14 Jul 2008, 17:27 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=86282

Det ville alligevel være uventet! Opstemt

EDIT: Det står skam også på deres officielle hjemmeside - http://www.pfc-kuruvchi.com/eng/news_details.asp?newsID=601 - selv om det når man læser det højt lyder som noget Borat kunne finde på at sige...

Borat kommer fra Kazaksthan, ikke assholes usbekistan ffs!
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2830: 14 Jul 2008, 17:28 »

Øhm ja det er jeg godt klar over. Derfor kan teksten vel godt lyde som noget Borat kunne finde på at sige? Rullende Øjne
Logged



Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2831: 15 Jul 2008, 02:23 »

Dette er et svar til Hawkinz* Cool
Som du siger, så bliver Ramsey god om et par år, hvilket jeg IKKE er fortrøstningsfuld over. Ikke på nuværende tidspunkt når vi mangler en mand som kan gå direkte ind på holdet. Vi har et hav af ungdomsspillere som ville kunne gøre det godt om et par år hvilket også vil gælde for Ramsey.
Nu når vi har fat i midtbanen.. Du sammenligner Diaby med Vieira Huh Det er jeg meget uforstående overfor. Diaby har helt klart kvalitet, MEN han kan drible rundt med bolden i en evighed og alligevel ikke slå en ordentlig aflevering, hvilket er en katastrofe. Diaby har brug for et eller to år mere under Wengers vinger før han kan blomstre op og det samme gælder Denilson som også lige mangler det sidste inden han kan begå sig på det højeste niveau.
Jeg savner virkelig en hårdtarbejde midtbane slider, da vi har nok af de offensive af slagsen. Og som g00n og du påpeger så kan der vel sagtens også komme et par nye mænd inden transfersvinduet lukker.
Vores angreb. Ja.. Når man umiddelbart skimter hen over det så ser det svagt ud i forhold til andre Premier League klubber og ikke mindst andre europæiske topklubber. Vi mangler en rigtig BOMBER og de hænger desværre ikke på træerne nu om dage så Wenger er nødt til at finde tryllehatten frem, efter min mening. Et spændende emne er også at vi muligvis har Eto'o i hus igennem Adebayor handlen. Hvis det sker er jeg meget mere rolig, da jeg ser Eto'o som en rigtig målscore med en finpudset målnæse. Jeg ville elske at se ham i Arsenal. Ikke bare fordi at han kan score mål, men også fordi at jeg mener at han vil gøre truppen godt. Vi har en meget god holdånd og en kanon stemning i truppen, hvilket ved et køb ad Eto'o som er meget kontroversiel, dæmpe noget af den stemning.
For at bringe et eksempel op. El Dream Team med Laudrup i spidsen havde også en god harmoni i truppen. Næsten for god, og Laudrup har selv erkendt at ved købet af Stoichkov, ødelagde noget af stemningen. Men resultaterne på banen blev bedre og bedre, og til sidst fik det en positiv indflydelse. Jeg tør godt at sammenligne det evt. køb af Eto'o lidt med det der skete i Barcelona tilbage i 90'erne.
Nok om det.
Du nævner også at Senderos ikke lever op til det potentialle som han har. Senderos' potentialle har aldrig været stort og efter min mening har han altid været overvurderet og han burde slet ikke befinde sig i Arsenals trup. Hans kvaliteter rækker jo slet ikke til det niveau Arsenal spiller på og en værdig afløser er han langt fra!

Hvis vi ikke smider nogle penge efter nogle kvalitetsspillere inden længe tror jeg ikke på den store succes i den næste sæson. Chelsea og United er simpelthen for stærke hvis der ikke sker noget.. Desværre Skuffet
« Seneste Redigering: 15 Jul 2008, 17:23 af Grønthandleren » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2832: 15 Jul 2008, 08:48 »

Hvis man i ramme alvor kan påstå at Senderos' potentiale aldrig har været stort, så har man vist ikke set fodbold før sidste sæson. Senderos har vist fremragende takter, og det var ikke uden grund at han fik lov at overtage selveste nr. 6 i klubben.

Sidste sæson var dog en katastrofe, og mon ikke han opper sig igen. Han har stadig potentiale, det skal bare lige graves frem igen! Jeg er derimod mere bekymret over Gallas; han har ikke rigtig vist sig værdig til den titel som anfører han fik, og bortset fra et par mål har han egentlig heller ikke vist sit værd på banen. Gallas/Toure partnerskabet har været det dårligste midterforsvar vi har spillet med denne sæson desværre.

Jeg håber Wenger har indset at Gallas ikke kan bære det ansvar han får som anfører, og gør en anden spiller til anfører næste sæson (gerne Fabregas). Det kan også være at Gallas får en bedre sæson, hvis han ikke har det pres hængende over sig.

Diaby/Vieira-sammenligningen er naturligvis helt valid. Det var tydeligt for enhver der så ham i starten af hans tid i Arsenal, hvor han rent faktisk fik lov at spille sin bedste position som central midtbanespiller. Han gik dog helt i stå da han blev flyttet ud på venstrefløjen - en plads der absolut ikke passer ham. Hvis han kommer ind på midten at spille igen, tror jeg sagtens han kan blomstre op igen.

Vigtigst af alt - der er 48 dage tilbage af transfervinduet. Lad os nu ikke male fanden på væggen endnu.

Puha. Et halvlangt indlæg lige fra morgenstunden - det ligner mig ikke.
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2833: 15 Jul 2008, 09:40 »

Grønthandleren, jeg ved ikke om du har forvirret mit indlæg med NicolasFelipe. Hvis det er tilfældet, så:  ticked off

Jeg vil dog ikke begynde at argumentere for mit synspunkt, eftersom g00n faktisk har skrevet præcis hvad jeg mener Opstemt Man skulle tro at vi var brødre eller et eller andet  Rullende Øjne
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2834: 15 Jul 2008, 09:41 »

Vores interesse i Gareth Barry ser ud til at være reel.

Martin O'Neill:

"Myself and Steve Walford both know Arsene Wenger’s assistant Pat Rice. He phoned Steve to ask how the Liverpool thing had gone and said that they might show an interest. At the end of the conversation Arsenal said ‘that’s fine’ and that they’ll let us know. That is exactly what happened."

Hvor ville jeg elske det hvis vi snuppede ham for næsen af Liverpool. Det virker dog ikke realistisk at vi slipper £18M for ham.
Logged



Sider: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010