home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:55:09 Broen13 Omklædning... Liga historik?
I dag kl. 12:23:47 Broen13 Klubsøgnin... Real Oviedo
I dag kl. 10:43:24 Broen13 Blogs #9 Youth to Gold
I dag kl. 08:17:53 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 21:26:02 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 21:10:00 Bubbles Blogs #2- Migthy Hammers
I går kl. 20:21:10 Jonaspetersen93 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
Antal Registrerede Brugere: 23176
  1 Bruger, 572 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jonesgude
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 186 187 [188] 189 190 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1298440 gange)
Grønthandleren
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2805: 11 Jul 2008, 17:40 »

Ja helt sikkert - Du får girokortet igen til september/november og så kan du jo tilmelde den PBS ved samme lejlighed. Det kan din bank fortælle dig mere om hvordan du gør Wink

Det vil jeg i hvert fald gøre. Det lyder til at være den nemmeste løsning Wink
Mange, mange, MANGE tak for din hjælp! Du aner ikke hvor glad jeg er over at ha' rettet de tråde ud. Tusind, tusind tak Hawkinz! Du har været til en enorm hjælp Thumbs Up

Jeg tror snart jeg melder mig ind i Arsenal DK.
Har ikke fået det gjort Ubeslutsom

Er der nogen af jer der har købt den nye trøje?
Jeg fik den med posten igår  Hævet Øjenbryn

Nej, men regner med at købe det nye hjemmebane sæt engang når jeg kommer hjem fra min ferie, eller når jeg, muligvis, kommer over og ser Arsenal spille mod West Bromwich Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2806: 11 Jul 2008, 17:47 »

Jeg regner med at få en af de nye trøjer til min fødselsdag, og den anden til jul Opstemt

Hvis ikke, køber jeg dem naturligvis selv engang efter jul!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2807: 11 Jul 2008, 17:49 »

Jeg regner også med at få hjemmebanetrøjen til fødselsdag - Det er vist lidt af en tradition Opstemt

Og det var så lidt Grønthandleren Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2808: 12 Jul 2008, 21:21 »

Nu skal vi jo snart igang med den nye sæson, så jeg vil gerne lige gøre op på sidste sæsons kedelige afslutning.
Der er næppe en forklaring på, at en sæson der længe så lys og lovende ud, endte i det rene ingenting og en skuffende 3. Plads, set ud fra det punkt at vi lå solidt på 1. Pladsen i vinterpausen.
Det har selvfølgelig lunet med indkøbene af Aaron Ramsey og Samir Nasri, men jeg mener at der skal mere til. Jeg tror det ender ud i det samme resultat som i den netop overstående sæson hvis vi ikke får styrket vores forsvar og angreb. Midtbanen ser som sådan fin ud på nuværende tidspunkt, dog kan der godt opstå problemer hvis ikke Diaby og Denilson træder i karakter i den nye sæson.
I forsvaret fik vi gevaldige problemer da Toure og Song drog til Africa Nations Cup og Senderos skulle ind og dække ind for dem. Senderos har nogle kvaliteter som nogle af vores andre midterforsvarer mangler, nemlig fighterånd. Men bortset fra det, så mener jeg ikke han er god nok. Han havde en god periode, men så begyndte vi at kunne se hans rigtige niveau i form af forsvarskiks og selvmål og dermed faldt det hele til jorden. Dog fortsatte Wenger at tro på Senderos hvilket var en stor fejltagelse, efter min mening. Det er altid nemt at være bagklog, men fakta er fakta. Jeg vil gerne se en ny forsvarer i truppen. En med kvalitet, som kan dække ind for Toure når han er væk.
Det er, hvad jeg ser, vores mangel. Vi har ikke de vigtige reserver, som kan gå ind og støtte når vigtige trupmedlemmer er skadet eller sendt af sted med landsholdet. Hvis vi kigger på Uniteds bænk ser vi en helt anden kvalitet end vores bænk har. Og det er vel også ulempen ved Wengers indkøbspolitik. Unge talenter uden den rigtige rutine er ikke nok. Det kan meget vel være en af de vigtige dele i et stort puslespil som forklare hvorfor vi missede det ellers så lovende mesterskab i sidste sæson.
Vores angreb. Ja... Vi har Adebayor som kan score. Dog synes jeg det gik hen og blev et problem at han næsten scorede alle målene i ’små’ kampe i form af modstandere som Fulham og Bolten. Bare for at bringe et par eksempler frem. Jeg håber inderligt at han udvider sit niveau i næste sæson så han kan blive en rigtig bomber, der scorer vigtige mål i betydningsfulde kampe!
Desuden synes jeg vi har et meget skævt angreb. RVP har været skadet i næsten hele sæsonen. Eduardo blev alvorligt skadet og så stod vi tilbage med Bendtner, som sådan set gjorde det okay med to mål i to vigtige kampe. Ellers synes jeg ikke der er noget at bemærke, da han stort set var anonym i resten af hans kampe. Nu har vi fået Vela til, og lad os håbe at RVP og til dels Eduardo forbliver skadesfri i næste sæson. Så ser jeg ingen problemer med vores angreb. Men det er svært at forudsige. Der kan i hvert fald opstå problemer.
Nu har jeg stort set kommet ud med alt det som jeg har brændt inde i løbet af sommeren. Er der nogle som er enige eller har en anden mening?

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2809: 13 Jul 2008, 23:17 »

Nu savner jeg altså lidt åbenhed fra Wenger. Jeg vil gerne ha' at vide hvad der kommer til at ske i transfersvinduet og om der i det hele taget kommer til at ske mere? Jeg håber virkelig at han investere i en hård hund som kan rydde op på den defensive midtbane. Lidt en Gattusso type ligesom vi havde i Flamini.
Udover det, så tror jeg at det vil gøre godt for truppen. Der er helt klart en god harmoni i truppen, men den kan også blive FOR god og det kan gå udover spillet. Så jeg tror at vi vil nyde godt at en lidt kontroversiel spiller. Det er min mening, hvad er jeres?

- Og er der ingen der kan supplere op på mit overstående indlæg?

-LFC-
Manager

« Svar #2810: 13 Jul 2008, 23:19 »

Nu savner jeg altså lidt åbenhed fra Wenger. Jeg vil gerne ha' at vide hvad der kommer til at ske i transfersvinduet og om der i det hele taget kommer til at ske mere? Jeg håber virkelig at han investere i en hård hund som kan rydde op på den defensive midtbane. Lidt en Gattusso type ligesom vi havde i Flamini.
Udover det, så tror jeg at det vil gøre godt for truppen. Der er helt klart en god harmoni i truppen, men den kan også blive FOR god og det kan gå udover spillet. Så jeg tror at vi vil nyde godt at en lidt kontroversiel spiller. Det er min mening, hvad er jeres?

- Og er der ingen der kan supplere op på mit overstående indlæg?
Der har været rygter om Senna. Til min store fornøjelse, har han dog erklæret, at han ville blive i Villarreal resten af karrieren. Opstemt

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2811: 13 Jul 2008, 23:21 »

Hvis du kender Wengers indkøbspolitik så vil du også erkende at det er urealistisk at han ender i Arsenal Wink

-LFC-
Manager

« Svar #2812: 13 Jul 2008, 23:43 »

Hvis du kender Wengers indkøbspolitik så vil du også erkende at det er urealistisk at han ender i Arsenal Wink
Den kender alle vel Wink! Men måske havde han tænkt sig at gøre en undtagelse. Rullende Øjne

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2813: 13 Jul 2008, 23:55 »

Jeg tror roligt du kan regne med at der i hvert fald kommer 1 eller 2 spillere mere til. Til gengæld skal du absolut ikke regne med mere åbenhed fra Wenger omkring transfers. Det har hele tiden været hans og Arsenals stil at holde kortene tæt ind til kroppen - og det synes egentlig er en langt mere fornuftig taktik end visse andre klubber/agenters gøren og laden på transfermarkedet...

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2814: 14 Jul 2008, 00:13 »

Ja, det er selvfølgelig rigtig. Og det er da også langt bedre end at der flyver alle mulige rygter rundt. Men jeg savner lidt nogle potentielle navne.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2815: 14 Jul 2008, 00:21 »

Potentielle navne er der skam masser af, hvis bare man læser lidt rundt omkring på nettet - så kan man selv sortere de mest upålidelige sites fra.

At Wenger skulle gå ud og snakke om potentielle emner ville jo være en usandsynligt dårlig forhandlingstaktik.

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2816: 14 Jul 2008, 00:29 »

Ja. Men jeg havde nu heller ikke tænkt det sådan at han skulle gå direkte til pressen Wink

Nu læste jeg noget lidt interessant - og kontroversielt hvis man tænker på Arsenals position.

UEFA vil spærre for teenagekøb - OG en kvoto for antal af udlændige

Citat
..og en kvote for antal udenlandske spillere
Arsenal vil stå i en meget dårlig position hvis den regl bliver indført. Jeg undrer mig over hvordan det kommer til at fungere. Altså, vi beholder de udenlandske spillere vi har i truppen på nuværende tidspunkt. Det går jeg i hvert fald udfra.
Men som sagt, hvis reglen bliver indført så kan vi kun købe udenlandske spiller indtil vi er under det antal som kvoten bliver sat til?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2817: 14 Jul 2008, 00:36 »

Så længe EU's love om arbejdskraftens frie bevægelighed findes, får du ikke en sådan udlændingeregel at se, da den naturligvis vil stride imod EU's lovgivning på området.

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2818: 14 Jul 2008, 00:38 »

Så er jeg meget fortrøstningsfuld! Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2819: 14 Jul 2008, 08:37 »

Jeg vil da gerne kommentere på dit lange indlæg Grønthandleren Wink

Jeg tror at noget af det nemmeste at gøre, er at tage sorgerne på forskud. Vi var med i kapløbet langt hen af vejen sidste år, da folk havde dømt os ude af Top4. Alligevel formåede vi at ligge nr. 1 i størstedelen af sæsonen, hvilket jo egentlig er et resultat der er over al forventning. At det så gik galt til sidst, og vi "kun" blev nr 3, bør egentlig ikke være nogen overraskelse.

Jeg er dog meget fortrøstningsfuld mht. næste sæson. Vi har fået to rigtig gode indkøb - Ramsey der om nogle år vil kunne gå ind på den centrale midtbane, samt Nasri der kan supplere Walcott på den modsatte fløj. Jeg er sikker på at der sker meget mere for Arsenal i løbet af transfervinduet, så mon ikke også vi skal til at genevaluere på et tidspunkt? Lige nu synes jeg at angrebet ser rigtig godt ud. Bendtner begyndte at vise niveau i sidste sæson,  og er selvfølgelig endnu bedre i næste. Van Persie gik igennem EM uden at blive skadet, hvilket er en præstation i sig selv, så jeg håber at han er skadesfri i et godt stykke tid. Vela skulle være en bomber og et kæmpe talent, så ham skal vi nok også få at se. Eduardo er godt nok skadet, men han viste prøver på hans ekstreme farlighed og farlige skud. Han trykker kvalificeret af på enhver mulighed, og er de steder han skal være. Så når han igen bliver klar, bliver han også et rigtigt stærkt kort. Jeg håber bare at han kan komme sig mentalt over det, for det bliver sgu ikke sjovt at tage et skarpt træk igen, de første par gange... Ud over disse spillere, har vi endda også Adebayor (som dog gerne må smutte), der trods alt scorede mange mål sidste sæson. Jeg tvivler på at han kan score lige så mange i næste, så derfor vil et salg bestemt ikke gøre mig noget. Især ikke med de nuværende rygter om Eto'o og en pose penge i bytte for et Barca skifte. Og så skal der selvfølgelig også nævnes at Walcott jo faktisk også er angriber, så han kan supplere Bendtner, Vela, Van Persie, Eduardo (evt. endnu en angriber) hvis det skulle knibe.

Jeg regner dog stærkt med at Wenger også får købt en central midtbane, da jeg ikke mener at hverken Diaby eller Denilson er nær gode nok - Men måske har han set en ny Vieira i Diaby, hvem ved? Forsvaret ser umiddelbart heller ikke synderligt godt besat ud. Vores startkæde er rigtig god, men så stopper morskaben også der. Vi mangler helt klart en, måske to forsvarsspillere mere. Senderos har slet ikke vist sit store talent, som der har været så omtalt.

Men lad os nu vente til transfervinduet skal til at lukke - Så sker der nok en del! I kan vel huske at vi fik en Gallas<->Cole deal natten til transfervinduets lukning forrige år, så det er jo ikke just fordi at Arsenal er vant til at være hurtigt ude af vagten mht. transfers. Jeg foretrækker nu også velovervejet Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 186 187 [188] 189 190 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010