home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 355 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal - No Deal FM13
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal FM13  (Læst 237416 gange)
jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #690: 17 Apr 2013, 09:29 »

Hej drenge. Skal have lidt hjalp.
Sidder i den situation at jeg styrer Chelsea i 1. sæson, og jeg er på jagt efter en ny højrekant.
Her er nogle alternativer, og budene er blevet accepteret:

Lamela: 190.000.000

El Shaarawy 270.000.000

Chamberlain 165.000.000

Sterling 127.000.000


Hvad siger I? Smiley
Jeg har haft rigtig gode erfaringer med Lamela, i mit Spurs save, hvor han både slanger massere lækre assist ind, men også er rigtig dygtig til at skære ind og skyde fra kanten af feltet  Thumbs Up
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #691: 17 Apr 2013, 11:28 »

Chaimberlain bliver virkelig sindssyg.. Men er mere kantspilleren, som kun slår skarpe indlæg.. Hvorimod at Lamela og Shaarawy nok er inderste angriber typerne.. Så er også et spørgsmål om hvad du præcist søger.

Og har du en angriber, som er dygtig på låget, så er kanten nok bedre for holdet og omvendt Smiley
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #692: 17 Apr 2013, 16:56 »

Hej drenge. Skal have lidt hjalp.
Sidder i den situation at jeg styrer Chelsea i 1. sæson, og jeg er på jagt efter en ny højrekant.
Her er nogle alternativer, og budene er blevet accepteret:

Lamela: 190.000.000

El Shaarawy 270.000.000

Chamberlain 165.000.000

Sterling 127.000.000


Hvad siger I? Smiley

Hold det engelsk og køb Chamberlain! Uden tvivl!  Thumbs Up
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #693: 19 Apr 2013, 16:14 »

Jeg er bayern og har her op til anden sæson lykkedes med at skaffe Mats Hummels tilbage til klubben. Det betyder dog også at jeg skal have skudt en forsvarspiller af sted. Badstuber beholder jeg, da han var min bedste spiller i første sæson. Så er der Jan Kirchhoff, som lige er kommet til klubben, og som virker lovende, så han bliver også. Det betyder, at jeg enten skal skille mig af med Dante eller Jerome Boateng. Dante spillede fast for mig i sidste sæson, og har rigtig pæne stats. Til gengæld er Jerome Boateng alt-mulige-manden i forsvaret, men har elendige stats som midterforsvar, men er samtidig også "kun" 24 år. Jeg er lidt i tvivl, hvem mener i at jeg bør skyde afsted?
Logged

barca4ever2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #694: 19 Apr 2013, 16:26 »

Jeg er bayern og har her op til anden sæson lykkedes med at skaffe Mats Hummels tilbage til klubben. Det betyder dog også at jeg skal have skudt en forsvarspiller af sted. Badstuber beholder jeg, da han var min bedste spiller i første sæson. Så er der Jan Kirchhoff, som lige er kommet til klubben, og som virker lovende, så han bliver også. Det betyder, at jeg enten skal skille mig af med Dante eller Jerome Boateng. Dante spillede fast for mig i sidste sæson, og har rigtig pæne stats. Til gengæld er Jerome Boateng alt-mulige-manden i forsvaret, men har elendige stats som midterforsvar, men er samtidig også "kun" 24 år. Jeg er lidt i tvivl, hvem mener i at jeg bør skyde afsted?

Så afhænger det vel af hvor gode dine backs er. Det lyder som om at du er godt besat i det centrale forsvar, så spørgsmålet er om det ikke er Dante du skal skille dig af med. Men hvis du har gode back + god backup på de to back pladser, så kan du sikker hente en god sum penge for Boateng.  Peace
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #695: 19 Apr 2013, 16:29 »

Så afhænger det vel af hvor gode dine backs er. Det lyder som om at du er godt besat i det centrale forsvar, så spørgsmålet er om det ikke er Dante du skal skille dig af med. Men hvis du har gode back + god backup på de to back pladser, så kan du sikker hente en god sum penge for Boateng.  Peace

Lahm og Alaba er sikre på backpladserne! Jeg har lige lejet Contento ud til Genoa, så har egentlig kun Rafinha som backup til de to pladser.
Logged

barca4ever2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #696: 19 Apr 2013, 16:32 »

Lahm og Alaba er sikre på backpladserne! Jeg har lige lejet Contento ud til Genoa, så har egentlig kun Rafinha som backup til de to pladser.

Ville nok på trods af dine stærke back alligevel sælge Dante, da han trods alt er oppe i årene.  Smiley
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #697: 19 Apr 2013, 21:28 »

Der er ikke så meget Deal/No Deal over det, men fandt det som det bedste sted at placere dette.. Jeg skal af med en af dem, for at erhverve mig lidt yngre kræfter i form af enten Jesper Hansen eller Nicolai Larsen.. Hvem ville I sælge og hvorfor?

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=140103068

Jesper Christiansen har været førstevalg, og havde sidste sæson 13 Clean sheet på 27 kampe, mod Stephan Andersen´s ene i fem kampe (Dog ikke fair at vurderer ud fra heller).. Andersen er dog yngre, men også lidt dårligere, så vidt jeg kan gennemskue. Umiddelbart helder jeg mest til Christiansen, som kan stå en sæson eller to endnu, og så har jeg tid til at køre en af de yngre kræfter i stilling, men hvad siger I?
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #698: 19 Apr 2013, 21:44 »

Jeg ville beholde Jesper og bruge ham til at lærer en ung målmand op med hans 16 i målrettethed, men det afhænger vel også af om din økonomi kan holde til at have en så stor løn siddende på bænken.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #699: 19 Apr 2013, 21:45 »

Hej drenge. Skal have lidt hjalp.
Sidder i den situation at jeg styrer Chelsea i 1. sæson, og jeg er på jagt efter en ny højrekant.
Her er nogle alternativer, og budene er blevet accepteret:

Lamela: 190.000.000

El Shaarawy 270.000.000

Chamberlain 165.000.000

Sterling 127.000.000


Hvad siger I? Smiley
Chamberlain eller prøv at hente Ross Barkley fra Everton. Han bliver vild på højre midt. Ellers er der jo også¨Will Hughes fra Derby Thumbs Up
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #700: 20 Apr 2013, 06:32 »

Jeg er bayern og har her op til anden sæson lykkedes med at skaffe Mats Hummels tilbage til klubben. Det betyder dog også at jeg skal have skudt en forsvarspiller af sted. Badstuber beholder jeg, da han var min bedste spiller i første sæson. Så er der Jan Kirchhoff, som lige er kommet til klubben, og som virker lovende, så han bliver også. Det betyder, at jeg enten skal skille mig af med Dante eller Jerome Boateng. Dante spillede fast for mig i sidste sæson, og har rigtig pæne stats. Til gengæld er Jerome Boateng alt-mulige-manden i forsvaret, men har elendige stats som midterforsvar, men er samtidig også "kun" 24 år. Jeg er lidt i tvivl, hvem mener i at jeg bør skyde afsted?

Nu er der blevet svaret og jeg er enig.. Afsted med Dante..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #701: 20 Apr 2013, 10:14 »

Jeg ville beholde Jesper og bruge ham til at lærer en ung målmand op med hans 16 i målrettethed, men det afhænger vel også af om din økonomi kan holde til at have en så stor løn siddende på bænken.
Vidste faktisk ikke at målrettethed var så vigtig, i forhold til at lære unge spillere. Min økonomi er sund og rask, så Jesper får lov til at blive - Mange tak Smiley
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #702: 20 Apr 2013, 12:33 »

Tak for rådene gutter! Dante blev sendt den anden vej til Dortmund for 105 millioner Smiley
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #703: 20 Apr 2013, 13:02 »

Har brug for et par råd igen Smiley

Jeg har muligheden for, at hente Andre Schurrle for bare 90 millioner her i anden sæson. Problemet er bare, at jeg allerede har Marco Reus og Ribery til venstrekanten. Personligt kan jeg godt lide Ribery, men han er efterhånden blevet 30 år, og bliver ikke hurtigere. I sidste sæson spillede han 25 liga kampe med 5 mål, 12 oplæg og et gennemsnit på 7.18. Marco Reus spillede 28 kampe og lavede 12 mål, 7 oplæg og et gennemsnit på 7.49. Bør jeg skyde Ribery af nu, hvor jeg kan få lidt for ham? Eller skal jeg undlade og købe Schurrle?
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #704: 20 Apr 2013, 13:22 »

Jeg havde solgt Ribery og hentet Schurrle.

Som du selv nævner er Ribery ved at være oppe i alderen, og til den pris for Schurrle? Slå til! United har lige smidt 49 millioner euro efter ham i min karriere!
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010