home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  3 Brugere, 292 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Afslutning af guldfavoritterne
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Afslutning af guldfavoritterne  (Læst 99076 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #90: 22 Jul 2008, 15:12 »

Hvis du så kampen mod FCN må du da ku se at manden er til mere end den vurdering john spurs har givet ham?

Du kan jo ikke vurdere bare på den kamp!
Og nej jeg mener ikke han er bedre end de andre.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #91: 22 Jul 2008, 15:14 »

Du kan jo ikke vurdere bare på den kamp!
Og nej jeg mener ikke han er bedre end de andre.

Det kan man da blive nødt til? Du kan da ikke sidde og bedømme efter sidste sæson? Det er da helt væk, man må da gå ud fra hvordan tingene ser ud netop NU. Wass spillede i øvrigt også en glimrende kamp mod Deportivo.
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #92: 22 Jul 2008, 15:16 »

Det kan man da blive nødt til? Du kan da ikke sidde og bedømme efter sidste sæson? Det er da helt væk, man må da gå ud fra hvordan tingene ser ud netop NU. Wass spillede i øvrigt også en glimrende kamp mod Deportivo.

...Hvor han kostede et mål
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #93: 22 Jul 2008, 15:17 »

...Hvor han kostede et mål

Ja bortset fra det, men så slemt var det jo heller ik, han sparkede jo ikk direkte bolden hen til modstanderen
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #94: 22 Jul 2008, 15:17 »

Det kan man da blive nødt til? Du kan da ikke sidde og bedømme efter sidste sæson? Det er da helt væk, man må da gå ud fra hvordan tingene ser ud netop NU. Wass spillede i øvrigt også en glimrende kamp mod Deportivo.

Du kan da ikke bare vurdere for en kamp.. så skal John Spurs til og lave en ny gennemgang efter næste runde eller..?
Du bliver da nødt til og tage ja i hvert falde sidste sæson med. Har en spiller været utrolig ustabil i sidste sæson, så kan en god kamp da ikke være 5 point værd!
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Bilic
Gæst
 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #95: 22 Jul 2008, 15:18 »

Ja, men til gengæld også reddede et mål på stregen.. Men prøv lige at komme ned på jorden og så bare accepter at man har lov til at have sine egne meninger og lade hver med at flippe fuldstændig ud over hinanden.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #96: 22 Jul 2008, 15:18 »

Pospech var virkelig god sidste sæson, jeg mener han er den bedste. Han kan slå indlæg(godt), han er god defensivt, springer højt, sparker som en hest, og præcist, er god til at komme frem... omend han spillede halvskidt i går!
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #97: 22 Jul 2008, 15:19 »

Du kan da ikke bare vurdere for en kamp.. så skal John Spurs til og lave en ny gennemgang efter næste runde eller..?
Du bliver da nødt til og tage ja i hvert falde sidste sæson med. Har en spiller været utrolig ustabil i sidste sæson, så kan en god kamp da ikke være 5 point værd!

Så meget spillede Wass slet ikke i sidste sæson?
- Og hvis vi også tager sidste sæson med kan man da aldrig give en mand som pospech "5", det er da en fejlvurdering? Manden var på ingen måde en af FCK's bærende kræfter!
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #98: 22 Jul 2008, 15:19 »

Efter min mening burde C. Poulsen have lagt højere på venstreback og Karim Zaza højest i målmands hierakiet samtidig med at på højreback ville jeg gerne bytte Bøgelund og Kolja.
Men sådan er vi jo alle så forskellige med vores meninger Opstemt Opstemt Opstemt
Men virkelig nice John og spændende debat Peace
Synes jeg også. Det virker som om at han bare har sat Kolja så højt fordi han har givet FCM så dårlige karakterer på de andre plader.
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #99: 22 Jul 2008, 15:21 »

Så meget spillede Wass slet ikke i sidste sæson?

Nej men så skal vi også se mere til ham, før han kan få et 5 tal!

- Og hvis vi også tager sidste sæson med kan man da aldrig give en mand som pospech "5", det er da en fejlvurdering? Manden var på ingen måde en af FCK's bærende kræfter!

Tja efter min menig så vi højre klasse fra ham sidste sæson end vi gjorde fra Wass.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #100: 22 Jul 2008, 15:23 »

Nej men så skal vi også se mere til ham, før han kan få et 5 tal!

Tja efter min menig så vi højre klasse fra ham sidste sæson end vi gjorde fra Wass.

Må jeg spørge hvornår jeg har sagt at manden skal have 5?
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #101: 22 Jul 2008, 15:24 »

Jeg synes din vurdering af målmandsposten er forkert. Zaza er langt fra ringere end Stephan Andersen og Arek O. Du skriver han har sine blundere, hvilket han endnu ikke har haft i AaB. Dette har fx Arek og Stephan A da bestemt haft Smiley
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #102: 22 Jul 2008, 15:27 »

Må jeg spørge hvornår jeg har sagt at manden skal have 5?

Du kan ikke forstå, at Wass ikke får mere end to point, derefter debaterede vi hvem der var bedst af Pospech og Wass.
Men hvordan ville du så have givet point?
For han er heller ikk bedre end Bøgelund og Kolja! Jeg kan godt acceptere at han får flere point end Helveg, men så heller ikk mere!
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #103: 22 Jul 2008, 15:34 »

Uha, og jeg må sige du slår meget hårdt ned på OB. Helveg er en bomstærk back, smider ingen bolde væk samt lukker totalt af i sin side. Han må i den grad vurderes højere end et 1-tal imo. At man har Ruud og Troest der også kan spille på backen gør vel bare deres position endnu bedre besat. Bøgelund bliver stor, bare vent Wink
Logged


blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #104: 22 Jul 2008, 15:36 »

Du kan ikke forstå, at Wass ikke får mere end to point, derefter debaterede vi hvem der var bedst af Pospech og Wass.
Men hvordan ville du så have givet point?
For han er heller ikk bedre end Bøgelund og Kolja! Jeg kan godt acceptere at han får flere point end Helveg, men så heller ikk mere!

BØGELUND?! HAHA,, du har ikke set ham spille i 1 år. og Kolja har da ikke vist noget bemærkelsesværdigt, han er stabil, men så heller ikke mere. Wass kunne godt ha fået en lille 4 pga hans alder, kunne godt gå med til 3. pospech skal heller ikke have mere end fire,
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010