home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  1 Bruger, 684 Gæster Online.

Indlæg: 1132731 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bedste angriber
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Bedste angriber  (Læst 36493 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste angriber
« Svar #120: 18 Apr 2011, 14:29 »

Det er selvfølgelig fordi Italien samtidigt er i besiddelse af de bedste spillere samt den bedste liga og derfor har man også de mest interessante angribere.
Det er spændende som der kun bliver nævnt tre spillere fra Italien, det må være fordi spillere som Pato, Zlatan, Cassano og Gilardino er for gode til at sammenligningen med segunda ligaer som La Liga & Premier League vil kunne give mening. Godt at se du tager visse forhold.
Pato og Zlatan kunne godt mangle, men de har trods alt kun lavet 14 mål. Især Zlatan har jo lollet rundt som en idiot i det sidste stykke tid. Cassano er lidt njaah. Klassespiller, men mere oplægger end målscorer og Gilardino har kun lavet 11 ligamål i år.
Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Bedste angriber
« Svar #121: 18 Apr 2011, 14:43 »

Men det er da 100% forkert, at bedømme spillere udelukkende på mål. Så er Berbatov jo automatisk den bedste angriber i Premier League, hvilket du heller ikke mener er tilfældet. Den røde tråd mangler lidt, men bare fordi Zlatan har lollet rundt på det seneste så kan du jo ikke udelukke ham?
Han har scoret 14 mål i Serie A og samtidigt lavet 11 assists.
Logged

bbb123
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Bedste angriber
« Svar #122: 20 Apr 2011, 11:37 »

Men det er da 100% forkert, at bedømme spillere udelukkende på mål. Så er Berbatov jo automatisk den bedste angriber i Premier League, hvilket du heller ikke mener er tilfældet. Den røde tråd mangler lidt, men bare fordi Zlatan har lollet rundt på det seneste så kan du jo ikke udelukke ham?
Han har scoret 14 mål i Serie A og samtidigt lavet 11 assists.
Berbatov er på årets hold i PL sammen med Tevez Wink

Det er vælg også fail nok. Torres er bare dårlig Græder Drogba har vært en skygge af sig selv det meste af tiden, lidt det sammen med Rooney men han er dog ved og være tilbage i topformen nu, Van Persie er for meget skadet, Luis Suárez har kun vært i PL siden jul også er der vælg ikke andre.
« Seneste Redigering: 20 Apr 2011, 11:45 af bbb123 » Logged

Er selv en af de meget få Chelsea fans som kan se med neutrale briller Smiley

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste angriber
« Svar #123: 22 Apr 2011, 02:37 »

Llorente og Rooney er rigtig gode bud vil jeg mene. Llorente har spillet en fremragende sæson, og været en af ligaens bedste. Rooney startede dårligt, men er den suverænt bedste i PL for tiden. Ellers er Van Persie, Aguero eller Tevez gode bud. Van Persie så jeg ellers ikke det store i, i denne sæson, men han har spillet godt efter han er kommet tilbage fra sin skade. Lidt for svingende engang i mellem. Tevez har igennem hele sæsonen været Citys CHL håb. Han løfter holdet op på et helt andet niveau sammen med Silva. Balotelli og Dzeko kan ikke erstatte ham. Aguero spiller sin bedste sæson til dato. Forlan har været utrolig skuffendei sæsonen, men heldigvis for A. Madrid, så har den lille argentiner taget scoringsansvaret på sine skuldre. Taget i betragtning af det Atl. Madrid hold jeg har set i denne sæson, har han været i en klasse for sig på holdet.

Som Liverpool fan vil jeg gerne sige Suarez, men synes ikke man kan kalde ham for en af verdens bedste, før han har spillet lidt længere tid for de røde. Carroll er skam også farlig, men hans boldomgang mangler en del, før han er oppe i en klasse hvor han kan diskuteres som verdens bedste angriber. Smiley

Ser overhovedet ikke italiensk fodbold, da ingen af holdene interesserer mig, så jeg vælger ikke at kommentere på den liga.
Logged

Liverpool F.C

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste angriber
« Svar #124: 08 Mar 2012, 23:14 »

Messi er selvfølgelig den bedste efter ham kommer RvP.

Men hvem kommer efter ?
« Seneste Redigering: 08 Mar 2012, 23:18 af Messi1987 » Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste angriber
« Svar #125: 08 Mar 2012, 23:24 »

Messi er selvfølgelig den bedste efter ham kommer RvP.

Men hvem kommer efter ?
Ja, der kommer i hvert fald mange andre før Ronaldo! Han er ekstrem overvurderet, og hans tekniske formåen og scoringsgennemsnit er helt håbløst.

Tag nu lige de argentinske briller af for en stund.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Bedste angriber
« Svar #126: 08 Mar 2012, 23:27 »

Ja, der kommer i hvert fald mange andre før Ronaldo! Han er ekstrem overvurderet, og hans tekniske formåen og scoringsgennemsnit er helt håbløst.

Det er da helt håbløst 96 mål i  88  liga kampe for Real er jo helt til grin, alt for lavt.
Og 124 mål i 126 kampe i alt for Real, er endnu mere håbløst.
« Seneste Redigering: 08 Mar 2012, 23:31 af Sunbao » Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste angriber
« Svar #127: 08 Mar 2012, 23:30 »

Det er da helt håbløst 96 mål i  88 liga kampe for Real er jo helt til grin, alt for lavt.
Og 124 mål i 126 kampe i alt for Real, er endnu mere håbløst.
Ja lige præcis!

Han er så elendig!

Sarkasme kan forekomme...  Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 08 Mar 2012, 23:31 af Sunbao » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Bedste angriber
« Svar #128: 08 Mar 2012, 23:33 »

Men nu må man jo også sige at både Messi og Ronaldo, har ret så gunstige forhold at banke alle disse mål ind under, i forhold til ca alle andre angribere i verden.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste angriber
« Svar #129: 08 Mar 2012, 23:35 »

Men nu må man jo også sige at både Messi og Ronaldo, har ret så gunstige forhold at banke alle disse mål ind under, i forhold til ca alle andre angribere i verden.
Jo selvfølgelig, - de betragtninger skal man naturligvis også inkludere, men jeg tror ikke at der på nogen måde kan herskes tvivl om, at det er de bedste spillere i verden, i hvert fald ikke hvis du spørger mig.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Bedste angriber
« Svar #130: 08 Mar 2012, 23:37 »

Næh næh, det kan vi også godt blive enige om, men en del af målene er bare på en meget billig baggrund.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste angriber
« Svar #131: 08 Mar 2012, 23:41 »

Ronaldo er selvfølgelig den næstbedste, men han er ikke angriber.

Men jeg ville nu også bare høre hvem folk mener kommer efter RvP ?
« Seneste Redigering: 08 Mar 2012, 23:49 af Messi1987 » Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste angriber
« Svar #132: 08 Mar 2012, 23:50 »

Ronaldo er selvfølgelig den næstbedste, men han er ikke angriber.

Men jeg ville nu også bare hører hvem folk mener kommer efter RvP ?
Ronaldo er lige så meget angriber som Messi er.

Ingen af dem er den typiske angriber, altså den traditionelle boksspille, men det er en moderne en ad slagsen, og derfor kan man kan definere dem som værende angribere. Ronaldo er måske mere kantspiller, men han er så offensivt anlagt, at jeg faktisk vil kalde ham angriber, omend en meget atypisk en af slagsen.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Bedste angriber
« Svar #133: 09 Mar 2012, 08:52 »

Men jeg ville nu også bare høre hvem folk mener kommer efter RvP ?

Tvivler nu på at det var din agenda ved at hive denne tråd frem igen...
Logged



BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste angriber
« Svar #134: 09 Mar 2012, 09:11 »

Lige nu kan du egentlig godt argumentere for at Robin van Persie er bedre end Ronaldo. Det samme med Ronaldo selvfølgelig. Og så kommer den evige diskussion, er Ronaldo og Messi angribere?

Og hvad er definitionen på en god angriber? Er det ham der laver flest mål? Er det ham der laver de vigtige mål? Er det ham der laver knap så mange mål, som man så kan spille den op på, og så holder han i bolden? Betegnelsen for en god angriber er mange.

Personligt står det klart for mig at både Messi og Ronaldo er angribere. Men det er jo den konklusion, jeg drager. Derfor vil jeg tælle dem med, når vi snakker om den bedste angriber. Messi er klart bedst. Derefter synes jeg faktisk, at Robin van Persie pt. er bedre end Ronaldo. Måske kontroversielt, men det er også kun pt. Generelt er Ronaldo bedst. Zlatan Ibrahimovic og Mario Gomez skal også regnes med blandt de bedste.
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010