home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  2 Brugere, 703 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvordan skal jeg bruge ham?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan skal jeg bruge ham?  (Læst 67565 gange)
SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #345: 05 Jul 2012, 21:26 »

Du kan sagtens bruge en angriber der ikke har en af de to forcer, det betyder skam ikke du ikke kan bruge ham til noget ;-)

Det kan være en der er fysisk stærk og god til at holde på bolden, som skal spilles i fødderne.
En der er langsom, men har en god balance/adræthed og dribler rigtig godt, og dermed vil kunne skabe plads for resten af holdet.

Van Persie er jo også relativt hurtig, og relativt dygtig med hovedet. Det er jo ikke deciderede svagheder.
Men altså.. Det bedste eksempel er vel inzaghi. Manden har satme været langsom de sidste maaaange år. Men hans mentale attributter har vejet op for dette.

Altså kan du sagtens have en angriber der hverken er en hurtig skarpretter eller en stor targetman, men stadig dygtig fodboldspiller, baseret på de mentale stats og de andre fysiske stats. Fx koldblodighed og afslutning, kombineret med balance og afleveringer. Så har du også en relativt giftig mand oppe foran.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #346: 05 Jul 2012, 21:27 »

Du kan sagtens bruge en angriber der ikke har en af de to forcer, det betyder skam ikke du ikke kan bruge ham til noget ;-)

Det kan være en der er fysisk stærk og god til at holde på bolden, som skal spilles i fødderne.
En der er langsom, men har en god balance/adræthed og dribler rigtig godt, og dermed vil kunne skabe plads for resten af holdet.

Van Persie er jo også relativt hurtig, og relativt dygtig med hovedet. Det er jo ikke deciderede svagheder.
Men altså.. Det bedste eksempel er vel inzaghi. Manden har satme været langsom de sidste maaaange år. Men hans mentale attributter har vejet op for dette.

Altså kan du sagtens have en angriber der hverken er en hurtig skarpretter eller en stor targetman, men stadig dygtig fodboldspiller, baseret på de mentale stats og de andre fysiske stats. Fx koldblodighed og afslutning, kombineret med balance og afleveringer. Så har du også en relativt giftig mand oppe foran.
Nemlig  Thumbs Up
Logged


El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #347: 05 Jul 2012, 21:28 »

Hvis han har meget i uden bold, ville han godt kunne være en god skarpretter. Eller dybdeliggende angriber, men det kommer jo an på hvad han ellers er god til.
Logged

Arsenal9
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #348: 05 Jul 2012, 21:31 »

Tak for svaret alle sammen det var en god hjælp Smiley
Logged

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #349: 07 Jul 2012, 11:02 »

Hejsa! Jeg er vant til bare at bruge en skarpretter/bare hurtig mand i angrebet men vil prøve noget nyt... Men hvordan skal man spille med en stor Angriber, hvordan skal man spille med en ikke så hurtig angriber ca 13 i hurtighed.... Hjæælp! Vil prøve noget nyt! Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #350: 10 Jul 2012, 08:28 »

Jeg har hentet Rooney til Arsenal, i et forsøg på at udnytte hans store mentale kapaciteter til at hjælpe de nye spillere i deres udvikling. Men men men, han skal jo også gerne spille godt på banen, for den 29 Rooney var ikke helt billig, så derfor vil jeg høre hvordan jeg får mest ud af ham.

Jeg spiller pt. med en diamant på midten, og to angribere på toppen. Men hvad skal jeg bruge Rooney som? Hvad har i haft mest held med?

Håber der er nogen der har nogle råd til det, for ellers kunne han godt gå hen og blive et kæmpe flop, for har en regen der bomber, og derfor nemt kan overtage pladsen ved siden af Cavani.
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #351: 10 Jul 2012, 08:42 »

Rooney er vel en god til at gå dybt i banen. Så måske som dybdeliggende angriber eller måske som Teq på offensiv midtbane. Hvad skulle du smide for ham ?
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #352: 10 Jul 2012, 10:13 »

Jeg har haft gode erfaringer med ham som Targetman Smiley (Helst ved siden af en Skarpretter)
« Seneste Redigering: 10 Jul 2012, 10:15 af Robberman » Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #353: 10 Jul 2012, 17:00 »

Rooney er vel en god til at gå dybt i banen. Så måske som dybdeliggende angriber eller måske som Teq på offensiv midtbane. Hvad skulle du smide for ham ?

Måtte smide 225, og han er 29 år... har dog solgt Rondon og Suarez for samlet lidt over 320 mio mener jeg det var..

Okay, kan vær jeg skal prøve ham af i de roller engang.

Jeg har haft gode erfaringer med ham som Targetman Smiley (Helst ved siden af en Skarpretter)

Okay, ville umiddelbart ikke have gættet på at rollen som Targetman ville passe til ham, men er frisk på at prøve den af, for ellers er han sku en ret så dyr mand at have siddende... Jeg ku evt. smide Cavani ind i skarpretterrollen ved siden af... men har også en regen der spiller formidabelt som fremskudt.. og har en u18 der li blev bedste spiller ved u20 VM, og han var også den næstmest scorende Opstemt
Logged

David Villa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #354: 10 Jul 2012, 17:39 »

Eden Hazard?
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #355: 10 Jul 2012, 17:51 »

Eden Hazard?

Venstre fløj som fremskudt playmaker synes jeg han er god som
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #356: 11 Jul 2012, 20:55 »

Problemet er, at hvis jeg bruger ham sådan har han næsten ingen driblinger Smiley ville det hjælpe, hvis jeg satte ham til at holde på bolden?
Selvom indlægget kom for små 14 dage siden må jeg kommentere på denne: I min optik holder manden på bolden ved at spille med ryggen mod målet og ikke være selvvisk og løbe endnu mere med bolden. Ergo vil holde på bolden og løbe ofte med bolden være modsætninger. Den komplette angriber har denne og han bør både være hurtig og fysisk stærk. Derfor mener jeg "holde på bolden" primært er styrken hos spilleren, der er vigtig, så tommel ned herfra Cool
Advanced forward eller poacher er umiddelbart mine bedste bud - brugte ham med succes som poacher i 2011'eren (har ikke haft ham i 2012).
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #357: 12 Jul 2012, 22:56 »

Har lige startet et for-sjov spil med City Smiley

Hvordan bruges Kun Agüero som enlig angriber? Assistenten anbefaler Trequartista, men kan det passe?
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #358: 13 Jul 2012, 23:11 »

Har et lille problem med Lisandro Lopez i Lyon. Han kan ganske enkelt ikke finde ud af at score mål, og jeg kan ikke finde ud af hvad jeg evt gør forkert.

Lidt oplysninger til hjælp:
Finishing: 16
First touch: 16
Acceleration: 16
Pace: 14
Derfor har jeg sat ham som poacher, og angriberen ved siden af som deep lying forward og til at lave through balls.
Min assistenttræner siger at Lopez er vores bedste angriber, og fungerer bedst som poacher. Men 14 kampe og 3 mål er bare ikke godt nok.

Nogen forslag eller ideer?
Logged

Veni, vidi, vici

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #359: 13 Jul 2012, 23:43 »

Selvom indlægget kom for små 14 dage siden må jeg kommentere på denne: I min optik holder manden på bolden ved at spille med ryggen mod målet og ikke være selvvisk og løbe endnu mere med bolden. Ergo vil holde på bolden og løbe ofte med bolden være modsætninger. Den komplette angriber har denne og han bør både være hurtig og fysisk stærk. Derfor mener jeg "holde på bolden" primært er styrken hos spilleren, der er vigtig, så tommel ned herfra Cool
Advanced forward eller poacher er umiddelbart mine bedste bud - brugte ham med succes som poacher i 2011'eren (har ikke haft ham i 2012).
Hvis så jeg bruger ham på kanten, i hvilken rolle og med hvilke konstellationer skal jeg så bruge ham? Smiley altså hvad skal jeg ændre på for at han måske får de der 5-6 driblinger pr. kamp?
Men alligevel, tak for svaret Smiley
Logged

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010