home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 15:11:23 szukizek Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:00:03 szukizek Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 703 Gæster Online.

Indlæg: 1132727 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Juventus F C.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Juventus F C.  (Læst 35590 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #30: 23 Feb 2013, 19:54 »

Jeg har siden release overvejet og starte med Juventus, men har bare ikke kunne få mig taget sammen, men tror i aften skal det være!
Jeg har overvejet at spille en 3-5-2, men om det skal være:

    ANG - ANG
        COM
LM              RM
   CDM - CDM
   CB - CB - CB

Eller

          ANG - ANG
              COM
LM - CM - CM - CM - RM
        CB - CB - CB

Eller

      ANG - ANG
LM - CM - CM - RM
          CDM
    CB - CB - CB

Har jeg meget svært ved at bestemme mig for, så ville hører nogle af jer der har spillet med Juventus eller som spiller med dem nu, om hvad i tror ville fungere bedst?
Du skal i hvert fald ikke spille den midterste formation, da det vil betyde, at du har 12 mænd på banen.

Jeg har i alle mine år spillet med 5 midtbanespiller på række og to angribere fremme. Det har resulteret i en del succes, så den formation kan jeg anbefale. Hvilken en der er bedst, af de formationer du har sat op, ved jeg desværre ikke.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #31: 23 Feb 2013, 19:59 »

Jeg har siden release overvejet og starte med Juventus, men har bare ikke kunne få mig taget sammen, men tror i aften skal det være!
Jeg har overvejet at spille en 3-5-2, men om det skal være:

    ANG - ANG
        COM
LM              RM
   CDM - CDM
   CB - CB - CB

Eller

          ANG - ANG
              COM
LM - CM - CM - CM - RM
        CB - CB - CB

Eller

      ANG - ANG
LM - CM - CM - RM
          CDM
    CB - CB - CB

Har jeg meget svært ved at bestemme mig for, så ville hører nogle af jer der har spillet med Juventus eller som spiller med dem nu, om hvad i tror ville fungere bedst?
Tror også jeg ville spille som Jakob hvis det var, måske med Pirlo rykket ned på den defensive. Den første opstilling gør at du ikke bruger Marchisio, Vidad og Pirlo samtidig hvilket ville være en skam.
Logged

welbz is dat guy

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #32: 23 Feb 2013, 20:41 »

Har også overvejet og gøre det samme som dig Jakob, men hvad med spillere der har Italien som anden valg? bliver det for nemt hvis man også "må" købe dem?
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #33: 23 Feb 2013, 20:51 »

Har også overvejet og gøre det samme som dig Jakob, men hvad med spillere der har Italien som anden valg? bliver det for nemt hvis man også "må" købe dem?
Jeg har gjort det sådan, at de skal være italienere. Altså flaget skal være det italienske. Du kan jo påvirke dette ved at blive landstræner, men det er faktisk helt vildt svært, da en argentiner der har Italien som anden nationalitet tit vil afvise din udtagelse til landsholdet.

Jeg synes i hvert fald, at det er sjovt på den her måde.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Juventus F C.
« Svar #34: 23 Feb 2013, 21:05 »

Super fedt det der, Jakob. Fandme godt gået! Vil selv starte med Juve nu, og forsøge mig på nogenlunde samme måde som dig, dog vil jeg nok krydre det med lidt udenlandske stjerner også. Har endnu ikke haft et succesfuldt save i FM13, men måske kan Juve blive det første.

Kunne godt tænke mig og se ss af dine to unge angribere hvis det er muligt? Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #35: 23 Feb 2013, 21:28 »

Tak for det, Michael. Jeg håber, du får succes med din Juve-karriere. Sørg endelig for at holde med Giovinco, Marchisio, Asamoah, Bonucci, Chiellini og Vidal. De seks spillere er nøglen til succes. Især de fire italienere er vigtige, hvis du ønsker at gøre som mig.

Du får screenshots her, hvor jeg lige har tilføjet nogle ekstra talenter:
Edoardo Maria Beltrammi
Gianfranco Bonanno
Ennio Peretti
Pier Paolo Serra
Moritz Vegher
Elia Mariottini
Davide Daddi

Det var nogle af de talenter, jeg forventer mig mest af.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Juventus F C.
« Svar #36: 23 Feb 2013, 21:43 »

De er helt sikkert også med i min plan, især Chiellini har jeg altid haft stor stor succes med. Du har sgu fået fat i nogle store talenter der, håber Daddi bliver en stor stjerne, alt for fedt navn!

Har selv fået handlet lidt, har sagt farvel til Giaccherini som røg til Ajax, og er ved at sende Vucinic til Real Madrid. Ind er kommet Jovetic til at erstatte Vucinic, også har jeg saftsuseme fået overtalt Jack Wilshere til at komme til Juve! Han kommer til næste sommer, og har 'kun' betalt 200 mio for ham.

Hvad gjorde du med Matri? Fik du noget ud af ham, for han har jo fine stats til en skarpretter rolle, og jeg har tænkt mig at få det fulde ud af ham.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #37: 23 Feb 2013, 21:47 »

De er helt sikkert også med i min plan, især Chiellini har jeg altid haft stor stor succes med. Du har sgu fået fat i nogle store talenter der, håber Daddi bliver en stor stjerne, alt for fedt navn!

Har selv fået handlet lidt, har sagt farvel til Giaccherini som røg til Ajax, og er ved at sende Vucinic til Real Madrid. Ind er kommet Jovetic til at erstatte Vucinic, også har jeg saftsuseme fået overtalt Jack Wilshere til at komme til Juve! Han kommer til næste sommer, og har 'kun' betalt 200 mio for ham.

Hvad gjorde du med Matri? Fik du noget ud af ham, for han har jo fine stats til en skarpretter rolle, og jeg har tænkt mig at få det fulde ud af ham.
Angriber-problemet var noget af det første, jeg forsøgte at løse. Jeg anede simpelthen ikke hvilken kombination, der var bedst. Matri spillede et par år, og så skød jeg ham afsted til Bayern München. Dog er han helt sikkert en god spiller, du sagtens kan bruge.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #38: 23 Feb 2013, 21:48 »

De er helt sikkert også med i min plan, især Chiellini har jeg altid haft stor stor succes med. Du har sgu fået fat i nogle store talenter der, håber Daddi bliver en stor stjerne, alt for fedt navn!

Har selv fået handlet lidt, har sagt farvel til Giaccherini som røg til Ajax, og er ved at sende Vucinic til Real Madrid. Ind er kommet Jovetic til at erstatte Vucinic, også har jeg saftsuseme fået overtalt Jack Wilshere til at komme til Juve! Han kommer til næste sommer, og har 'kun' betalt 200 mio for ham.

Hvad gjorde du med Matri? Fik du noget ud af ham, for han har jo fine stats til en skarpretter rolle, og jeg har tænkt mig at få det fulde ud af ham.
Matri var rigtig god som skarpretter i 12'eren ihvertfald.
Logged

welbz is dat guy

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Juventus F C.
« Svar #39: 23 Feb 2013, 21:53 »

Matri var rigtig god som skarpretter i 12'eren ihvertfald.

Havde også pæn succes med ham i FM12, så håber da stadig han har noget at tilbyde.
Logged

jackie94
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #40: 23 Feb 2013, 21:59 »

Er Juventus værd at starte et save med?
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #41: 07 Mar 2013, 14:28 »

Der er sket meget med mit Juventus-hold, siden jeg sidste opdaterede. Yderligere et par mesterskaber samt pokaltitler er hivet hjem til Torino, og det virker utænkeligt, at holdet mister teten i italiensk topfodbold i fremtiden.

Efter at El Shaarawy blev solgt, fulgte Giovinco og Florenzi trop, og dermed tjente jeg i den sæson næsten 500 millioner på salg af spillere. 230 af disse blev brugt på 6 stortalenter. I sæsonoptakten til sæsonen 2019/20 solgte jeg stjernen Lorenzo Insigne til Bayern München for 300 millioner kroner. Heraf blev 192 millioner brugt på yderligere fire italienske stortalenter. Jeg vurderede, at Beltrammi trods sin unge alder var stort set lige så godt som Insigne. Han har ikke skuffet mig. Til den nuværende sæsonstart har jeg skudt blandt andet Consigli og Verratti af trods for sammenlagt lidt over 200 millioner. Leali kontrakt lod jeg udløbe, og derfor har jeg hentet to målmænd ind i form af Colombi og Bardi. Bardi som betegnes som den bedste italienske målmand i spillet, og med hans 28 år kan han sagtens stå mange år endnu. Colombi er en god reserve.

Hvis det hele virker lidt uoverskueligt, så kan startelleveren ses her:

                      Bardi
        Mariottini - Bonucci - Marrone
Giorico - Serra - Vegher - Poli - Caprari/Peretti
              Beltrammi - Destro

Der skal selvfølgelig bare spørges om screenshots, hvis det er ønsket.
« Seneste Redigering: 07 Mar 2013, 14:33 af Jakob E » Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #42: 07 Mar 2013, 14:44 »

Der er sket meget med mit Juventus-hold, siden jeg sidste opdaterede. Yderligere et par mesterskaber samt pokaltitler er hivet hjem til Torino, og det virker utænkeligt, at holdet mister teten i italiensk topfodbold i fremtiden.

Efter at El Shaarawy blev solgt, fulgte Giovinco og Florenzi trop, og dermed tjente jeg i den sæson næsten 500 millioner på salg af spillere. 230 af disse blev brugt på 6 stortalenter. I sæsonoptakten til sæsonen 2019/20 solgte jeg stjernen Lorenzo Insigne til Bayern München for 300 millioner kroner. Heraf blev 192 millioner brugt på yderligere fire italienske stortalenter. Jeg vurderede, at Beltrammi trods sin unge alder var stort set lige så godt som Insigne. Han har ikke skuffet mig. Til den nuværende sæsonstart har jeg skudt blandt andet Consigli og Verratti af trods for sammenlagt lidt over 200 millioner. Leali kontrakt lod jeg udløbe, og derfor har jeg hentet to målmænd ind i form af Colombi og Bardi. Bardi som betegnes som den bedste italienske målmand i spillet, og med hans 28 år kan han sagtens stå mange år endnu. Colombi er en god reserve.

Hvis det hele virker lidt uoverskueligt, så kan startelleveren ses her:

                      Bardi
        Mariottini - Bonucci - Marrone
Giorico - Serra - Vegher - Poli - Caprari/Peretti
              Beltrammi - Destro

Der skal selvfølgelig bare spørges om screenshots, hvis det er ønsket.
Marrone er det ham der starter i Juve i spillet? I så fald er han ikke bedst som defensiv midtbanespiller? Hvordan bruger du ham i forsvaret?
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #43: 07 Mar 2013, 14:53 »

Marrone er det ham der starter i Juve i spillet? I så fald er han ikke bedst som defensiv midtbanespiller? Hvordan bruger du ham i forsvaret?
Jep, det er ham, der starter i Juve. Han bliver en fantastisk spiller, hvis du bruger ham. Jeg lærte ham straks at spille i det centrale forsvar, da Barzagli blev langtidsskadet og derefter solgt. Han bliver brugt som 'central forsvar', og han gør det kanon. Jeg ved dog ikke, hvad fremtidsplanen er med ham. Han er 30 år, og jeg har Mariani og Daddi på U/20-holdet som stormer frem. Jeg kunne godt forestille mig, at forsvaret allerede fra næste sæson hedder Mariottini, Daddi og Mariani. Men Marrone er en virkelig god spiller.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #44: 07 Mar 2013, 14:57 »

Jep, det er ham, der starter i Juve. Han bliver en fantastisk spiller, hvis du bruger ham. Jeg lærte ham straks at spille i det centrale forsvar, da Barzagli blev langtidsskadet og derefter solgt. Han bliver brugt som 'central forsvar', og han gør det kanon. Jeg ved dog ikke, hvad fremtidsplanen er med ham. Han er 30 år, og jeg har Mariani og Daddi på U/20-holdet som stormer frem. Jeg kunne godt forestille mig, at forsvaret allerede fra næste sæson hedder Mariottini, Daddi og Mariani. Men Marrone er en virkelig god spiller.
Okay, meget spændende brug af ham må jeg sige.
Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010