home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 461 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Juventus F C.
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Juventus F C.  (Læst 36089 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #45: 07 Mar 2013, 14:59 »

Okay, meget spændende brug af ham må jeg sige.
Jeg synes, han havde et for stort talent til ikke at spille regelmæssigt. Vidal, Marchisio og Pirlo sad tungt på midtbanen, og derfor så jeg hans fremtid i midterforsvaret.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #46: 15 Mar 2013, 17:45 »

Jeg har netop færdigspillet den mest surrealistiske sæson EVER i FM og  så er det oveni købet den første med Juventus... Super Cuppen blev sikkert vundet og det gjorde mesterskabet også.. Pokalturneringen blev der taget for let på og et reservehold tabte med 1-0 i Parma i kvartfinalen..

Til gengæld gik holdet amok i Champions League og spillede sig frem til finalen uden at indkassere et nederlag.. Det vil sige tretten kampe i træk uden at tabe.. Det er jo sygt, når vi både bare mødt Real, City og Bayern München Thumbs Up Finalen blev vundet i surrealistisk stil - Badstuber manglede i bagkæden og afløseren (Dante) holdt åbent hus.. Neuer havde smurt sæbe på hænderne og mine spillere skød på ALT.. Det resulterede i en dundrende 6-0 sejr.. HVOR ER DET VILDT!!!

Jeg kører en Pro Italia politik og derfor forsøger jeg at sælge de udenlandske navne.. Lad se hvordan det går i sæson 2 Thumbs Up

Transfers

Serie A

Truppen

Taktikken

Kampprogram 1/2

Kampprogram 2/2

Champions League finalen



EDIT:
Årets hold i CL

Matri blev topscorer med 14 mål i 13 kampe Thumbs Up
« Seneste Redigering: 15 Mar 2013, 17:50 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #47: 15 Mar 2013, 22:41 »

Er Leo Bonatini & Manolo Gabbiadini værd at satse på? Smiley
Logged

- Veni, vidi, vici -

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #48: 17 Mar 2013, 13:54 »

Er Leo Bonatini & Manolo Gabbiadini værd at satse på? Smiley
Bonatini solgte jeg, da han ikke var italiener, men han kan sagtens blive en god spiller. Han har haft nogle fine år i AC Milan efterfølgende. Gabbiadinis udvikling har jeg ikke fulgt så meget, men jeg har lidt samme opfattelse med ham. Hvis du tror på ham, kan han blive en ganske god spiller.

Jeg er selv et godt stykke inde i 10. sæson, og mit generationsskifte er næsten fuldført. Spillere som Marchisio og Chiellini er stoppet deres aktive karriere og er blevet en del af min trænerstab i stedet for. Leonardo Bonucci synger også på sidste vers, og hans plads i midterforsvaret er blevet overtaget af den blot 18-årige Davide Daddi. Udover Bonucci er Poli og Destro alderspræsidenter med deres henholdsvis 31 og 30 år.

Bonanno er blevet solgt for 210 millioner til FC Barcelona. En handel jeg er fint tilfreds med, da Bonanno aldrig rigtig fik udløst sit store talent. Beltrammi derimod er blevet Italiens med afstand bedste angriber. Han må siges at være en meget komplet spiller, og der er bestemt chancer for, at han vinder prisen som verdens bedste fodboldspiller i sin karriere. Ennio Peretti spiller også på et fantastisk højt niveau, og han har slået en anden klassespiller, nemlig Caprari, af holdet.

Startelleveren ser ud således ud:

                       Bardi
         Daddi - Mariottini - Marrone
Giorico - Serra - Vegher - Poli - Peretti
             Beltrammi - Destro

Peretti kunne meget vel tænkes at overtage Destros plads i angrebet efter sommerferien, hvor jeg har planer om at sælge ham. Det vil også give plads til Caprari på kanten. Udover Daddi har jeg en anden ung midterforsvar, der hedder Mariani, som med tiden skal overtage Marrones plads.

Jeg vender tilbage.
« Seneste Redigering: 17 Mar 2013, 13:57 af Jakob E » Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Juventus F C.
« Svar #49: 17 Mar 2013, 20:33 »

Kunne jeg ikke se ss af Beltrammi og Destro + deres historier, Jakob? Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #50: 17 Mar 2013, 20:33 »

Kunne jeg ikke se ss af Beltrammi og Destro + deres historier, Jakob? Smiley
Selvfølgelig. Tænker du bare på, hvor de har spillet før i deres karriere osv?
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Juventus F C.
« Svar #51: 17 Mar 2013, 20:35 »

Ja bare deres spillerehistorie, med tidligere klubber og hvor mange kampe og mål de har scoret osv. Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #52: 17 Mar 2013, 20:42 »

Logged

POLAT58DK
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #53: 17 Mar 2013, 21:25 »

Gabbiadini bliver en god fodboldspiller:)
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #54: 21 Mar 2013, 18:59 »

The Double blev atter vundet i min 10. sæson som Juventus-træner. I Champions League blev det til et skuffende exit mod PSG, som jeg ellers havde nede i sænket i rigtig lang tid. Jeg satser stadig benhårdt på at hente en treble hjem til Torino snarest.

Jeg har i denne sommer solgt Poli, Destro og Marrone samt ladet Bonucci smutte på en fri transfer. Det gav nogle gode penge i kassen og en klar nedsættelse af gennemsnitsalderen. Pengene var jeg dog relativt ligeglad med, da jeg i mange sæsoner stort set ikke har købt dyrt ind. Jeg har omkring 7-800 millioner til spillerkøb, som jeg aldrig får brugt. Det eneste der bliver brugt lidt penge på, er unge talenter som jeg som regel henter i de andre italienske klubber. Særligt Inter har et par gode unge folk, jeg gerne vil have fat i. De er dog ikke interesseret i at skifte klub grundet rivaliseringen mellem Juventus og Inter.

I får lige lov at se et par af profilerne samt et par unge stjerner

Beltrammi
Peretti
Vegher
Serra
Daddi
Rimoldi

Truppens potentiale ser således ud:

Potentiale

Som det måske kan ses, så røg der et par gode og erfarne spillere i Destro, Marrone og Poli, men jeg er sikker på, at Zagaria, Daddi, Mariani, Pittalis, Rimoldi, Di Falco og Franceschi kan tage det ansvar, der nu lægges over på dem.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #55: 21 Mar 2013, 19:17 »

Virkelig spændende save, du har gang i, Jakob E.

Du gør en dyd ud af at holde det realistisk, og samtidig har du succes. Det er jo lækkert. Jeg tror ikke selv, jeg ville kunne lade være med at købe en stjernespiller hver sæson, nu når pengene er til det. Kribler det ikke lidt i fingrene? Wink
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #56: 21 Mar 2013, 19:26 »

Virkelig spændende save, du har gang i, Jakob E.

Du gør en dyd ud af at holde det realistisk, og samtidig har du succes. Det er jo lækkert. Jeg tror ikke selv, jeg ville kunne lade være med at købe en stjernespiller hver sæson, nu når pengene er til det. Kribler det ikke lidt i fingrene? Wink
Der er utallige vanvittige spillere i mit save, men desværre er de ikke italienere. Hvis jeg købte sådan en, vil jeg bryde et koncept, jeg har brugt utallige sæsoner på at skabe. Derfor er det faktisk ikke så slemt.

Jeg kunne dog godt tænke mig, at der dukkede en italiensk verdensstjerne op. Spillere som Serra, Beltrammi, Peretti, Vegher og så videre er alle kørt igennem mit ungdomsakademi. Sommetider kunne man godt bruge en spiller, der bare er vanvittig, når man køber ham. På den måde har du ret.

Men ellers ejer jeg virkelig det italienske marked. Der er lige to unge stjerner i Inter som ikke vil skifte, men ellers ejer jeg alt, der er værd at eje. Det er helt åndssvagt. Men nu får jeg en ny udfordring i og med at mit holds nuværende potentiale nok ikke er lige så godt som i forrige sæson. Det mulige potentiale har dog aldrig været større.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #57: 21 Jun 2013, 13:56 »

Jeg har i min læseferie genoptaget min italienske projekt med Juventus, hvor der nu er blevet spillet yderligere en sæson. Det blev til en double, mens Champions League-finalen blev tabt 3-0 til Manchester United. En meget skuffende præstation da jeg som hold er bedre end dem.

Jeg har lige kørt et par nye italiener ind på ungdomsholdet, og en enkelt er da også blevet hevet op i førsteholdstruppen. Sæsonen 2024/25 skal nu til at i gang, og jeg går atter benhårdt efter The Treble.
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #58: 21 Jun 2013, 14:38 »

Jakob hvordan ser dit trofæskab ud med Juventus indtil videre? Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #59: 23 Jun 2013, 12:42 »

Jakob hvordan ser dit trofæskab ud med Juventus indtil videre? Smiley
Undskyld at jeg først ser denne besked nu, men du får selvfølgelig lige et screenshot.

Bedrifter
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010