home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 603 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Juventus F C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Juventus F C.  (Læst 35381 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #15: 21 Feb 2013, 22:25 »

Så er jeg kommet i gang med 6. sæson med Juventus. Forrige sæson resulterede i en fantastisk double efter en drabelig dyst med Udinese om mesterskabet. Det var klart det sværeste mesterskab, jeg har vundet indtil videre. Vidal og Asamoah havde tydeligvis en stor betydning for holdet. Men nu er de glemt, og truppen består udelukkende af italienere.

I Champions League blev jeg toer i gruppen efter Bayern München, og efter at Porto var blevet slået ud i 1/8-finalen, ventede Manchester City i 1/4-finalen. Efter at have tabt 2-0 på Etihad var jeg forberedt på at ryge ud, men sæsonens bedste kamp blev spillet i returkampen, hvor jeg vandt hele 5-0. I semifinalen røg jeg dog ud til Manchester United, da jeg hjem et godt udgangspunkt ved på hjemmebanen i Italien. Dermed blev det ikke til The Treble.

Truppen ser nu således ud:

Målmænd:
Andrea Consigli - 30 år
Nicola Leali - 24 år

Forsvarsspillere:
Leonardo Bonucci - 30 år
Giorgio Chiellini - 33 år
Alex Maffioletti - 20 år
Marco Capuano - 26 år
Elia Mariottini - 20 år

Midtbanespillere:
Luca Marrone - 27 år
Claudio Marchisio - 31 år
Pier Paolo Serra - 19 år
Stephan El Shaarawy - 24 år
Sebastian Giovinco - 30 år
Andrea Poli - 28 år
Marco Verratti - 24 år
Moritz Vegher - 18 år
Pier Franco Giorico - 19 år
Alessandro Florenzi - 26 år
Gianluca Caprari - 24 år
Ennio Peretti - 19 år

Angribere:
Lorenzo Insigne - 26 år
Gianfranco Bonanno - 20 år
Mattia Destro - 26 år
Edoardo Maria Beltrammi - 19 år

Som truppen viser, så er holdets klart svageste punkt målmandsposten. Jeg havde unge Ceresoli, som nok kunne være blevet verdens bedste målmand, men da han nægter at repræsentere sin anden nation, Italien, måtte han sælges. Jeg går ikke på kompromis med mit koncept. Jeg venter stadig på, at der dukker en ung italiensk keeper med masser af potentiale op. Ellers er Marchisio, Bonucci, Chiellini, Giovinco osv alle klar til at blive erstattet. Det bliver meget svært at leve op til, hvad de fire har præsteret for klubben, men jeg tror på, at mine unge talenter kan.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #16: 22 Feb 2013, 02:43 »

Hvor mange af dine spillere udtages typisk til landsholdet? Sådan ca.? Spændende koncept og godt hold, Jakob. Hvilken nation valgte Ceresoli?
Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #17: 22 Feb 2013, 10:17 »

færdig med min første sæson med Juve. Vandt mesterskabet, Pokalen og EL Smiley Fantastisk! intet mindre. Spillede en 4-1-3-1-1 med wing backs. Indkøb 1. sæson: Yann Mvila og Jose Reina. 2. sæson hentet: Ospina, Llorente, Destro og Bocchetti.

Det vildeste jeg oplevede i mit første år, var helt sikkert Leonardo Bonucci. Han spillede centerforsvar med en samlet karrakter på 8.18 i ligaen, hjulpet af 18 scoringer! Han blev nummer to på topscorerlisten, aner ikke hvad der skete! Smiley Lavede ikke noget specielt i taktikken, men han er åbenbart målfarlig ved indlæg og dødbolde.
Logged

LFC & OB!!!

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #18: 22 Feb 2013, 13:34 »

Hvor mange af dine spillere udtages typisk til landsholdet? Sådan ca.? Spændende koncept og godt hold, Jakob. Hvilken nation valgte Ceresoli?
Jeg er jo landstræner, så jeg kan udtage, hvem jeg vil. Det betyder blandt andet, at Serra har fået to landskampe, som han nok ikke ville have fået uden mig.

Men før jeg blev landstræner, var Chiellini, Capuano, Bonucci, Marchisio, Verratti, Poli, Giovinco, Destro, Insigne, Marrone og sikkert et par stykker, jeg har glemt altid udtaget. I dag er 9-10 af de 11, der spiller fra Juventus. Astori spiller sommetider i stedet for Mariottini, men det er meget snart slut, mens Daniele De Rossi er eneste ikke-Juventus spiller, som spiller fast for mig på landsholdet.

Ceresoli har endnu ikke fået en landskamp, men han nægter at lade sig udtage til det italienske landshold. Hans primære nationalitet er fransk.
« Seneste Redigering: 22 Feb 2013, 15:42 af Jakob E » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #19: 22 Feb 2013, 13:35 »

færdig med min første sæson med Juve. Vandt mesterskabet, Pokalen og EL Smiley Fantastisk! intet mindre. Spillede en 4-1-3-1-1 med wing backs. Indkøb 1. sæson: Yann Mvila og Jose Reina. 2. sæson hentet: Ospina, Llorente, Destro og Bocchetti.

Det vildeste jeg oplevede i mit første år, var helt sikkert Leonardo Bonucci. Han spillede centerforsvar med en samlet karrakter på 8.18 i ligaen, hjulpet af 18 scoringer! Han blev nummer to på topscorerlisten, aner ikke hvad der skete! Smiley Lavede ikke noget specielt i taktikken, men han er åbenbart målfarlig ved indlæg og dødbolde.
Bonucci er mega god. Jeg indså også ret hurtigt, at han var et sikre valg end Chiellini. Ellers er jeg personligt i hvert fald blevet rigtig glad for Destro. Han er en skarp angriber.

Bruger du Marrone?
Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #20: 22 Feb 2013, 14:07 »

Jeg bruger så Chiellini på backpladsen i stedet (venstre).. han er sgu klasse lige meget hvor på banen han er Smiley Marrone har jeg brugt som rotations spiller til en af mine 3 centrale pladser, det samme med Pogba. Har for resten hentet Hamsik også, det glemte jeg før. hehe. Marrone er marginal spiller vil jeg sige, men en fin indskifter. Destro gør det altid mega godt synes jeg, et scoop han er gratis så hurtigt i spillet!
Logged

LFC & OB!!!

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #21: 22 Feb 2013, 14:18 »

Jeg bruger så Chiellini på backpladsen i stedet (venstre).. han er sgu klasse lige meget hvor på banen han er Smiley Marrone har jeg brugt som rotations spiller til en af mine 3 centrale pladser, det samme med Pogba. Har for resten hentet Hamsik også, det glemte jeg før. hehe. Marrone er marginal spiller vil jeg sige, men en fin indskifter. Destro gør det altid mega godt synes jeg, et scoop han er gratis så hurtigt i spillet!
Marrone bliver en virkelig god spiller med den rette udvikling.

Jeg spiller jo uden backs, så der ved jeg ikke, hvor god Chiellini er. Dog er ham og Bonucci suveræn i det centrale forsvar.
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #22: 22 Feb 2013, 15:40 »

Jeg er jo landstræner, så jeg kan Insi, hvem jeg vil. Det betyder blandt andet, at Serra har fået to landskampe, som han nok ikke ville have fået uden mig.

Men før jeg blev landstræner, var Chiellini, Capuano, Bonucci, Marchisio, Verratti, Poli, Giovinco, Destro, Insigne, Marrone og sikkert et par stykker, jeg har glemt altid udtaget. I dag er 9-10 af de 11, der spiller fra Juventus. Astori spiller sommetider i stedet for Mariottini, men det er meget snart slut, mens Daniele De Rossi er eneste ikke-Juventus spiller, som spiller fast for mig på landsholdet.

Ceresoli har endnu ikke fået en landskamp, men han nægter at lade sig udtage til det italienske landshold. Hans primære nationalitet er fransk.

Er der ikke lidt en interessekonflikt her?  Grin
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #23: 22 Feb 2013, 15:45 »

Er der ikke lidt en interessekonflikt her?  Grin
Jo, det kan man godt argumentere for.

Dog er mange af udtagelserne berettiget. Da jeg udtog en 17-årige ungdomsspiller fra mit akademi blev truppen dog kritiseret voldsomt af pressen. Forståeligt nok.

Ikke desto mindre er jeg kvalificeret til VM som jeg går benhårdt efter at vinde. Hvem jeg udtager er endnu ikke helt sikkert, dog bliver truppen godt besat af Juventus-spillere!
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #24: 22 Feb 2013, 15:48 »

Jo, det kan man godt argumentere for.

Dog er mange af udtagelserne berettiget. Da jeg udtog en 17-årige ungdomsspiller fra mit akademi blev truppen dog kritiseret voldsomt af pressen. Forståeligt nok.

Ikke desto mindre er jeg kvalificeret til VM som jeg går benhårdt efter at vinde. Hvem jeg udtager er endnu ikke helt sikkert, dog bliver truppen godt besat af Juventus-spillere!

Det var skam heller ikke ment som en dårlig ting. Smiley Man ville jo gøre det samme. Især hvis ens spillere er de bedste der er til rådighed. Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #25: 22 Feb 2013, 15:52 »

Det var skam heller ikke ment som en dårlig ting. Smiley Man ville jo gøre det samme. Især hvis ens spillere er de bedste der er til rådighed. Smiley
Jeg forstod godt, hvad du mente, og jeg overdriver det også. Helt sikkert.

Men ja, jeg lige nok have 15-16 spillere udtaget til landsholdet anyways. Det er svært at sige. Dog bliver det spændende at se, hvad der sker nu her når Marchisio, Chiellini, Bonucci og Giovinco falder i niveau. Bliver mine unge talenter så udtaget som erstatning eller bliver det andre spiller? Jeg overvejer nemlig at trække mig tilbage som landstræner efter VM. Det skal jeg lige have besluttet endegyldigt.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #26: 23 Feb 2013, 19:17 »

6. sæson blev på mange punkter den bedste indtil videre i dette spil. Champions League blev efter mange års hårdt kæmpen vundet i en nervepirrende straffesparkskonkur rence mod Manchester City. Efter 1-1 i den ordinære tid endte det hele med lotteri, hvor jeg heldigvis var køligst.

Mesterskabet blev også meget meget overlegent vundet. Jeg er havnet i en situation, hvor mine unge talenter samt B-kæden er bedre end langt de fleste Serie A-hold, og derfor kunne jeg disponere præcis, som jeg følte for. Jeg har tornhøje forventninger til en gruppe af talenter, som er ved at bide sig godt fast. Pokalturneringen blev sæsonens skuffelse, da jeg tabte rimelig tidligt i turneringen til Milan.
Dermed er The Treble endnu ikke vundet.

Her til optakten af 7. sæson er El Shaarawy blevet solgt for 160 millioner til Valencia. Han fandt sig aldrig til rette i klubben, efter at han blev købt som nu 31-årige Giovincos arvetager. Den arvetager ser nu ud til at blive unge Giorico, som jeg tror meget på. Derudover er Maffioletti solgt for en slik. Han faldt klart igennem efter at være blevet hentet på en fri transfer i Inter. Chiellinis afløser ligner nu Pittalis, som netop er hentet op i førsteholdstruppen. Truppens måske vigtigste spiller er kun 21-årige Mariottini, som har spillet fast i forrige sæson. Det er ham det nye forsvar skal bygges op omkring. Skulle det stå meget skidt til med Chiellini, hiver jeg Marrone ned i midterforsvaret igen og smider den helt fantastiske Serra ind som afløser på midtbanen. Serra har udviklet sig meget det seneste år, og han er klar til at afløse Juventus-legende Claudio Marchisio. Marchisio som "kun" er 32 år har ca. været skadet i 18 ud af de seneste 24 måneder, og derfor er han faldet en del i niveau. Dog er han stadig førstevalg sammen med Marrone og Poli på midtbanen. Poli har spillet en fantastisk sæson og har slået Verratti af holdet.

I front er Destro og Insigne stadig førstevalg. De to 27-årige angribere havde en stor andel i CL-triumfen og må begge betegnes blandt verdens bedste på deres positioner. To der muligvis kan blive endnu bedre end dem, er Bonanno og Beltrammi som presser de to førstnævnte til at præstere hver gang. Især Beltrammi har jeg kæmpe store forventninger til.

Det har sommetider været svært at sætte en stærkeste start 11'eren, men mit bedste bud ville se sådan her ud:

                          Consigli
          Mariottini - Bonucci - Chiellini
Giovinco - Marrone - Poli - Marchisio - Florenzi
                    Insigne - Destro

Folk der presser på til start 11'eren:
Verratti
Serra
Beltrammi
Caprari
Bonanno

Er der andre, der spiller med Juventus?
« Seneste Redigering: 23 Feb 2013, 19:26 af Jakob E » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #27: 23 Feb 2013, 19:41 »

Fantastisk projekt Jakob og fantastisk hold. Stor kredit til dig. Det virker også til at du har været utroligt heldig med mængden af italienske regens, der har star quality.

Vil bare lige høre, hvordan Insigne har været for dig, for Napoli har sat ham til salg, og overvejer kraftigt, at købe ham som afløser for Lewandowski?
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #28: 23 Feb 2013, 19:50 »

Jeg har siden release overvejet og starte med Juventus, men har bare ikke kunne få mig taget sammen, men tror i aften skal det være!
Jeg har overvejet at spille en 3-5-2, men om det skal være:

    ANG - ANG
        COM
LM              RM
   CDM - CDM
   CB - CB - CB

Eller

          ANG - ANG
              COM
LM - CM - CM - CM - RM
        CB - CB - CB

Eller

      ANG - ANG
LM - CM - CM - RM
          CDM
    CB - CB - CB

Har jeg meget svært ved at bestemme mig for, så ville hører nogle af jer der har spillet med Juventus eller som spiller med dem nu, om hvad i tror ville fungere bedst?
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus F C.
« Svar #29: 23 Feb 2013, 19:52 »

Fantastisk projekt Jakob og fantastisk hold. Stor kredit til dig. Det virker også til at du har været utroligt heldig med mængden af italienske regens, der har star quality.

Vil bare lige høre, hvordan Insigne har været for dig, for Napoli har sat ham til salg, og overvejer kraftigt, at købe ham som afløser for Lewandowski?
Jeg har virkelig været uheldig med italienske regens. Det var været utrolig svært at finde unge spillere, der lignede noget værd. Der har været en del angribere, mens der har været virkelig mangel på resten. Især forsvarsspillere og målmænd. Derfor er jeg utrolig glad for Mariottini, mens jeg stadig leder efter en ny keeper. De bedste regens i spillet er argentinere og franskmænd. Men det har da alligevel ikke været værre end at spillere som Serra, Mariottini og Beltrammi kan blive nogle af spillets allerbedste spillere.

Insigne er vanvittig god. Jeg bruger ham som dybdeliggende angriber, hvor han laver mange mål. Han gør også en angriber som Destro rigtig rigtig god. Du kan roligt købe ham.

Jeg har netop spillet VM med Italien, og 1/8-finalen blev endestationen, hvor jeg tabte til en flok effektive mexicanere. Jeg brændte og brændte, og så tabte jeg 1-0. Det kostede mig en fyreseddel. Det tager jeg dog ikke så tungt, da jeg med største sandsynlighed havde sagt op alligevel. Destro fik meget personlig succes, da han vandt topscorerprisen til VM med hele 9 kasser i 4 kampe. Han lavede fantastiske 6 mål mod Costa Rica og et hattrick mod Uruguay.

Jeg takker for de rosende ord. Hvis folk ønsker screenshots eller andet, råber de selvfølgelig bare op.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010