home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 921 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [LUKKET]Liverpool FC - En traditionsrig klub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: [LUKKET]Liverpool FC - En traditionsrig klub  (Læst 11326 gange)
Bimmand
Gæst
 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #45: 07 Jul 2009, 15:47 »

savner billeder i din update
Logged

kipmand
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #46: 07 Jul 2009, 15:51 »

ja synes jeg også!, ellers meget god..
Logged

Engang Odense
ALTID Odense


___________________ ________
PSN: kasparlyk

kipmand
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #47: 07 Jul 2009, 15:51 »

God tråd Peace
Logged

Engang Odense
ALTID Odense


___________________ ________
PSN: kasparlyk

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #48: 07 Jul 2009, 15:52 »

savner billeder i din update

ja synes jeg også!, ellers meget god..

Teksten er imo langt det vigtigste, det er jo ikke en tegneserie vi skal læse...
Så for min skyld bliver du bare ved som du er startet...

Men hver sin mening  Peace
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #49: 07 Jul 2009, 15:58 »

God tråd Peace
Tak Smiley

savner billeder i din update
ja synes jeg også!, ellers meget god..
Teksten er imo langt det vigtigste, det er jo ikke en tegneserie vi skal læse...
Så for min skyld bliver du bare ved som du er startet...
Men hver sin mening  Peace
Alle meninger er taget til efterretning, ved endnu ikke hvordan næste update bliver bygget op, dog nok i stil med de sidste par updates. Men jeg kan da love at der kommer billed af holdet efter transfervinduet Smiley
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #50: 08 Jul 2009, 21:44 »

Liverpool




juli & august 2009
Endelig kom transfervinduet, og det er nødvendigt for Liverpool at købe ind hvis de skal have forhåbninger om at forsvare mesterskabet !

Juli og august har budt på en del overraskelser i den traditionsrige klub. Lige så snart at transfervinduet var åbent er der blevet handlet, der er kommet mange nye spillere til og mange er gået. I starten af august blev klubben overtaget af en investorer ved navn David Gee, han besluttede sig for at skyde 600 mio ekstra i klubben. Det har gjort at der er blevet råd til ekstra spillere.
I tilgang af spillere er der kommet spændende spillere til Anfield, d. 1 juli blev Paolo de Ceglie og Esteban Granero købt. De er begge rigtig gode spillere som spås en stor fremtid. Paolo de Ceglie går direkte i startopstilling, men kommer til at rotere lidt med Insúa. De Ceglie har også den evne at han er god til at gå med frem, hvilket er en god ting som back. Granero er købt som backup, og bliver første udskifter for Stevie. Daniel Sturridge var næste mand der ankom. Han er et stort engelsk talent, der har sin styrke på sin hurtighed. Han skubber N’Gog ned andet holdet og får chancen for at bevise hvad han kan. Mark Beevers er endnu et meget spændende engelsk talent der kommer til Anfield, han har i noget tid stået på ønskelisten, men efter Hyypiäs afgang er der blevet plads til ham. Han forventes at udvikle sig hurtigt, og måske være en mand i startopstillingen i fremtiden. Efter overtagelsen af klubben gav det os et økonomisk boost, derfor var der råd til at gå ud og investere i en kvalitets spiller. Valget faldt på Franck Ribéry, som blev erhvervet for hele 315 mio. Han er en hurtig og driblestærk kantspiller. Det forventes at han vil indtage højre kanten i startopstillingen. Ribéry er et stort køb af klubben, og kan blive afgørende i løbet af sæsonen.

Der er også blevet solgt en del. De to venstre backer Andrea Dossena og Fábio Aurélio har forladt klubben, jeg følte det var nødvendigt eftersom klubben nu tæller De Ceglie og Insúa, som er store talenter med en lys fremtid. Dossena og Aurélio indbragte tilsammen 70 mio. Charles Itandje er rejst til Barcelona, da han var fundet i overskud. Andriy Voronin som sidste sæson var lejet ud, har taget turen til West Ham. Derudover har Jermanine Pennant, Sami Hyypiä, Miki Roqué og Raymond Putterill forladt klubben på en fri transfer. De var alle uegnet til første holdet, og da der ikke kom bud på dem, valgte vi ikke at forlænge deres kontrakter.

Alt i alt er jeg godt tilfreds med dette transfer vindue. Jeg synes at truppen er blevet styrket, og jeg er sikker på at vi går en god sæson i møde.


andrea dossena    jermanine pennant    sami hyypiä  miki roqué    raymond putterill    charles itandje
fábio aurélio     andriy voronin
 

transfers  ∙  holdet 

« Seneste Redigering: 08 Jul 2009, 22:02 af xaagaard » Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #51: 09 Jul 2009, 15:36 »

Liverpool




Charity Shield - Kampen står imellem Liverpool og Arsenal

Kampen står som sagt mellem os og Arsenal. Kampen blev spillet på Wimbley foran næsten 90000 mennesker. Kampen blev for mig en lille prøve, hvor der var mulighed for at vise at holdet er blevet styrket og er klar til at forsvare mesterskabet. Holdet var opsat og der er ingen skader, så det er postivt. Dog skulle kampen spilles uden vores nye mand Franck Ribéry der var afsted med landsholdet.
Kampen startede stille og rolig, begge hold er lidt afventende og passer på ikke at satse for meget. Efter små 11 minutter fik Alonso chancen lige uden for feltet, men den desværre forbi stolpen. "Godt lavet af Montolivo, han rykker ned af højre kanten. Finder Fabregas inde på midten, han tager et træk og slår en flot bold til Van Persie. Van Persie... Van Persie, uuuuuh, glimrende spark, men Riena redder flot og sender den ud til hjørnespark." Resten af første halvleg går stille og roligt med et par små chancer til begge hold. Derudover kan det noteres at Macherano er små skadet. Anden halvleg for løb lidt ligesom første, med en stille start, og med lidt chancer til begge hold. Anden halvleg var ikke specielt flot spillet, og var desværre plaget af skader på begge hold. Mascherano og Arbeloa blev skiftet ud med små skader, men Torres måtte udgå med en skade efter 89 minutter. Kampen gik videre i forlænget spilletid, og de mange fans måtte vente ydeligere med en afgørelse. Den forlængede spilletid satte lidt mere skub i tingene, der kom mange chancer til begge hold. Gerrard med den største efter 116 minutter med et drøn på overliggeren. Men kampen måtte ud i straffespark.

Første sparker var Jamie Carragher, han gik selv sikkert frem og sparkede bolden utrolig sikkert ind, 1-0 !
Tomas Rosicky var første mand for Arsenal, Rosicky ved bolden, JAA!!! - Sådan! Flot redning af Riena.
Dirk Kuyt går frem, Dirk score!!! - Lidt heldigt, men alting tæller.
Adebayor, derefter Benayoun og Montolivo score, 3-2 til os.
Anfører Gerrard går nu til bolden, det ser godt ud hvis vi score nu! - Gerrard... SÅDAN! 4-2!!
Carlos Vela, han skal score for at holde Arsenal inde i kampen, et stort pres at ligge på så ung en spiller... Den unge Vela løber til bolden.. BRÆNDER! - Riena får finger spidserne på den og sender ud via stolpen. VI har vundet! 4-2. Vigtigt at få denne sejr i Charity Shield, og vigtigt at vinde over en tæt rival. Endnu et trofæ kan stilles i skabet. Flot indsats af drengene på trods af den ordinære spilletid godt kunne have være gået bedre.


Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #52: 11 Jul 2009, 19:15 »

Nogle der vil smide en kommentar på mine to seneste updates? Smiley
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #53: 11 Jul 2009, 19:23 »

Ja det vil jeg da gerne Wink Kan rigtig godt lide dine indkøb og tror helt sikkert du hiver mesterskabet hjem Wink
Tillykke med sejren over Arsenal. Fint skrevet Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #54: 11 Jul 2009, 20:23 »

Ja det vil jeg da gerne Wink Kan rigtig godt lide dine indkøb og tror helt sikkert du hiver mesterskabet hjem Wink
Tillykke med sejren over Arsenal. Fint skrevet Wink
Tak. Er også glad for mine transfers Wink
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #55: 12 Jul 2009, 16:36 »

Liverpool




Sæsonen er skudt i gang !


Forventningerne var høje for de forsvarende mestre fra Beatles-byen. Specielt efter at Liverpool var ude og bruge en pæn pose penge på nye spillere. Men.. forventninger er ikke altid noget Liverpool har levet op til, og det er desværre heller ikke helt tilfældet efter de første fire kampe i ligaen.

De første fire kampe har budt på svingende resultater. Ser man overordnet på ser det ikke så dårligt ud, vi har hentet tre sejre og én uafgjort i de første kampe, og ligger nummer et i ligaen med ét point ned til Arsenal og Chelsea. Men hvis man går lidt mere i dybden og kigger på kampene har det ikke været en perfekt start. I første kamp i mod Chelsea spillede holdet dog ganske glimrende og vi sikrede os en sejr på 2-0, hvilket var en dejlig start på sæsonen. Men de andre tre kampe forløb ikke helt efter planen. Anden kamp var i mod Middlesbrough, og der spillede vi rent ud sagt en elendig kamp. Den endte 1-1, og spillet var derefter. Noget af det eneste positive fra denne kamp var et selvmål af en Middlesbrough forsvarer efter 75 minutter. Næste kamp var i mod de ny oprykkede Swansea, og her var forventningerne om en stor sejr høje. Kampen blev også vundet, men desværre ikke helt som håbet. Den endte 3-2 til os, og vi lukkede to uheldige mål ind. Den sidste af de fire kampe var i mod endnu en oprykker, nemlig Birmingham. Denne kamp var lidt bedre end den forrige, kampen blev vundet 3-1, men stadig ikke godt nok at lukke mål ind i mod så "dårligt" et hold. Kampen var dog en anledning for Ribéry til at vise sig frem, og der klarede han flot, med et mål og et oplæg blev han kampens spiller. Flot af ham, og dejligt at vores store indkøb er begyndt at betale tilbage med flot spil.
Liverpool - Chelsea  2-0
Xabi Alonso 5' 1-0
Jamie Carragher 41' 2-0

Liverpool - Swansea  3-2
Steven Gerrard 3' 1-0
Alan Tate, selvmål 51' 2-0
Jason Scotland 60' 2-1
Federico Bassone, selvmål 69' 3-1
Jason Bryne 78' 3-2
Middlesbrough - Liverpool  1-1
Stewart Downing 62' 1-0
Dorin Goian, selvmål 75' 1-1

Birmingham - Liverpool  1-3
Xabi Alonso 3' 0-1
Franck Ribéry, straffe 55' 0-2
Jermaine Pennant 87' 1-2
Lee Cattermole 90+1' 1-3



Liverpool  10
Chelsea  9
Arsenal  9
Man City  8
Man Utd  8
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010