home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
01 Jun 2024, 11:16 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23319
  0 Brugere, 279 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aj1493774
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [LUKKET]Liverpool FC - En traditionsrig klub
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: [LUKKET]Liverpool FC - En traditionsrig klub  (Læst 11399 gange)
xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #30: 06 Jul 2009, 23:42 »

Liverpool





Imponerende.. det er næsten bedre end jeg havde håbet på.
Vi har nået de mål vi havde sat os inden sæsonen,
og forhåblig kan vi nå lidt mere inden den slutter.
Denne sejr betyder utrolig meget
..i en traditionsrig klub, er det vigtigt at videreføre traditionerne.



the fans has shown
    that it is important to believe



Fortsættelse følger..
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #31: 07 Jul 2009, 01:48 »

Liverpool




Sæsonen er overstået og det er blevet tid til at gøre status.

Premier League:
PL kampene har budt på stor succes, hvor vi blandt andet har været inde i flere stimer med håndfulde af sejre i træk. Vi vandt i år PL og har glædet både ledelse og fans. Der har hele sæsonen være stor kamp i toppen af ligaen, men mod slut viste vi at vi er de bedste. De sidste tre kampe blev på flot vis vundet, og dermed kan vi nu kalde os for mestre, med kun et enkelt point ned til nummer to. Vi havde som mål for sæsonen at slutte i top 3, og man må sige at de forventninger er indfriet på den bedst mulige måde.

Mange spillere har imponeret mig i denne sæson. På venstre backen har jeg været meget i tvivl om jeg skulle bruge Aurelio eller Insua. Aurelio har spillet de fleste kampe grundet hans gode offensive kvaliteter, men Insua har alligevel fået en del spilletid og har gjort det godt. Det er min mening at Insua skal spilles mere og mere ind, og senere tage over for Aurelio. Mit unge indkøb Lee Cattermole er også én af dem der har imponeret i denne sæson, han har spillet solidt de gange han har fået muligheden. På kanterne har næsten alle spillet rigtig godt, lige bortset fra Lennon der er kommet skidt fra start i den røde trøje. Alle andre spillere på holdet har også spillet rigtig godt, og det er naturligvis også grunden til den store succes i denne sæson. En sidste ting jeg vil fremhæve, er hvor flot en sæson Fernando Torres og Steven Gerrard har haft.
Fernando Torres 45(1) kampe --> 29 mål      Steven Gerrard 47 kampe --> 23 mål

Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #32: 07 Jul 2009, 01:57 »

Tillykke med mesterskabet Smiley godt skrevet Wink
Man må godt nok sige El Nino og Captain Fantastic har været fantastiske!
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #33: 07 Jul 2009, 02:06 »

Tillykke med mesterskabet Smiley godt skrevet Wink
Man må godt nok sige El Nino og Captain Fantastic har været fantastiske!
Tak Smiley - Ja de har begge haft en god sæson.

Jeg ligger lige 2 updates op inden jeg smutter i seng, håber du vil nyde dem, de indeholder massere af succes Thumbs Up
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #34: 07 Jul 2009, 02:08 »

Lyder godt. Glæder mig til dem Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #35: 07 Jul 2009, 02:27 »

Liverpool




Champions League:
CL har i denne sæson budt på en masse spændende kampe, vi kom sikkert videre fra gruppespillet. I 1 knockout runde stødte vi på mægtige Real Madrid, som vi bestemt ikke havde håbet på at møde så tidligt i tuneringen. Den første kamp endte 0-0, og så var vi tvunget til at gå ud og score mindst ét mål på Anfield. Det blev til to, og efter som Real ikke kom frem til de store chancer, gik vi sikkert videre til kvartfinalen. Der mødte vi Arsenal, og det blev igen til en sikker 2-0 hjemme på Anfield. Udekampen vandt Arsenal med ét mål, og vi var videre til semifinalen. Her skulle vi møde Man Utd. Man Utd havde hele sæsonen spillet glimrende i PL, og første kamp på hjemmebanen gik bestemt heller ikke som vi kunne have håbet på. Rooney får loppet bolden over Riena, og United vandt 1-0 i første kamp. Dermed var vi under et kæmpe pres inden retur kampen, vi var tvunget til at lave mindste to mål, og uden en skadet Fernando Torres så det lidt svært ud. Fansene havde ikke de store forventninger inden opgøret, men spillerne ville det anderledes. Vi vandt en dejlig 3-1 sejr, og var dermed videre til finalen!
Liverpool - Man Utd   Wayne Rooney 60' 0-1
Man Utd - Liverpool   Xabi Alonso 33' 0-1   Steven Gerrard 71' 0-2   Jamie Carragher 74' 0-3   Carlos Tevez 84' 1-3

Finalen skulle stå mellem Liverpool og Barcelona på det olympiske stadion i Rom. Stadionet var fyldt til renden med håbefulde fans. Kampen skulle spilles uden en skadet Steven Gerrard, og det viste sig desværre at gå hen og få store konsekvenser. Kampen var knapt fløjet i gang før at vi var bagud, en dum forsvarsfejl af Agger. Op på hesten igen, vi må bare kæmpe os tilbage. Men igen, Barcelona er bare svære at stoppe, efter 30 minutter 2-0.. der så nu sort ud for os, og i pausen måtte der gøres noget. På trods af en udskiftninger og et par kontante ord i pausen, måtte vi helt hen til det 66 minut før der skete noget, Carragher stiger flot til vejrs på et hjørnespark og bringer os tilbage i kampen. Men ak, ligesom man sidder og håber på at vi havde en chance.. spillet kom aldrig til at flyde, og vi måtte indse at vi var slået, Barcelona vinder 2-1. Efter kampen er jeg naturligvis ikke glad, men samtidig er jeg stolt over den indsats spillerne har ydet.
På trods af nederlaget har Champions League været en succes i år, vores målsætning var at nå semifinalen, og vi kæmpede med om pokalen i en tæt finale, det må ses som mere end godkendt. 
Liverpool - Barcelona  Carles Puyol 2' 0-1  Seydou Keita 30' 0-2  Jamie Carragher 66' 1-2
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #36: 07 Jul 2009, 02:30 »

Dejligt med en sejr over ærkerivalerne. Ærgerligt du taber finalen Skuffet Men det er godt skrevet er det er meget enkelt sat op (positivt) Peace
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #37: 07 Jul 2009, 02:31 »

Liverpool




Vi er nu nået til sidste del af gennemgangen af sæsonen.

I Ligacup sammenhæng har vi haft stor succes. I semifinalen smadrede vi Fulham over to kampe, med en samlet score på 5-0. Efter en dejlig semifinale skulle vi møde Man Utd i finalen. Pokalen så længe ud til at gå til United, men så tog Stevie G over, og bankede en udligning ind i det 88' minut. I det 112' minut viste Torres hvorfor han er topscore, og sikrede os endnu en pokal. Denne tunering har ikke den store betydning sammenlignet med de andre tuneringer vi deltager i, men en sejr og en pokal er altid dejligt. Fansene var tilfredse.

FA Cuppen var vores eneste dårlige oplevelse i denne sæson, det måtte vi se os slået allerede i fjerde runde, efter et skuffende 1-3 nederlag til Arsenal. Men fans og ledelse er kommet sig over det, og sammenlignet med den succes vi har haft i de andre tuneringer, har det ingen betydning.

Sæsonen er slut, vi har vundet The Double, kommet i
Champions League finalen, og jeg er blevet valgt
som Årets Manager i Premier League.
Jeg ser allerede frem mod endnu en sæson,
med dette fantastiske hold..




You'll Never Walk Alone !

Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #38: 07 Jul 2009, 02:36 »

Tillykke med ligacuppen og endnu en dejlig sejr over Man UTD. Igen må jeg sige det er ærgerligt med FA cuppen, men the double må være tilfredssrillende. Ser frem til dine transfers Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #39: 07 Jul 2009, 02:38 »

Dejligt med en sejr over ærkerivalerne. Ærgerligt du taber finalen Skuffet Men det er godt skrevet er det er meget enkelt sat op (positivt) Peace
Tillykke med ligacuppen og endnu en dejlig sejr over Man UTD. Igen må jeg sige det er ærgerligt med FA cuppen, men the double må være tilfredssrillende. Ser frem til dine transfers Wink
Takker for de pæne kommentarer. Jeg er også selv mest ærgelig over FA cuppen, men det må bare gøres bedre næste sæson Smiley
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #40: 07 Jul 2009, 13:24 »

Comments? Smiley
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #41: 07 Jul 2009, 15:08 »

Smukt  Thumbs Up

Hvad er planerne for næste sæson, hvem skal ind og hvem skal ud?? 

Troede bloggen var gået i stå, så derfor jeg ikke lige har kommenteret den før nu Wink
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #42: 07 Jul 2009, 15:23 »

Smukt  Thumbs Up

Hvad er planerne for næste sæson, hvem skal ind og hvem skal ud?? 

Troede bloggen var gået i stå, så derfor jeg ikke lige har kommenteret den før nu Wink
Tak Smiley - Det var den næsten også, men så fik jeg spille lysten tilbage.

Der skal ske en håndfuld ting med hensyn til nye spillere, vil ikke afsløre så meget endnu, men henter mindst 3 nye spillere.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #43: 07 Jul 2009, 15:30 »

Tak Smiley - Det var den næsten også, men så fik jeg spille lysten tilbage.

Der skal ske en håndfuld ting med hensyn til nye spillere, vil ikke afsløre så meget endnu, men henter mindst 3 nye spillere.

Der må være nogle rygter, det er jo så moderne lige i disse tider  Tunge

Men kan du så løfte sløret for hvem der skal ud, for det skal der vel??
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #44: 07 Jul 2009, 15:43 »

Der må være nogle rygter, det er jo så moderne lige i disse tider  Tunge

Men kan du så løfte sløret for hvem der skal ud, for det skal der vel??
Ja Dossena var allerede rygtet ud af klubben sidste år, han blev så lejet ud, men nu er det hans tur til at forlade Anfield. Derudover forlader 1-2 andre nok Anfield i løbet af sommeren.

På rygte børsen står spillere som: Ashely Young, Joaquin, Jesus Navas, Paolo de Ceglie, Juan Manuel Vargas, Stephen Ireland, Daniel Studrige, David Pizaro, Juan Manuel Mata, Diego Millito, Daniel Jarque, Pablo, Micah Richards, Barzagli, Rafinha, Villar, Simone Pepe, Samba, Miguel Veloso, Lucho Gonzalez, Juan Albin og mange andre, det er derfor svært at forudse hvilke spillere der kommer til klubben Wink
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010