home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23304
  1 Bruger, 669 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: kyliestewart025
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [LUKKET]Liverpool FC - En traditionsrig klub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: [LUKKET]Liverpool FC - En traditionsrig klub  (Læst 11325 gange)
Pepe
Gæst
 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #15: 11 Jun 2009, 16:01 »

Det synes jeg så ikke...

Giv Insua et par kampe her og der og så vil han virkelig slå igennem den efterfølgende sæson... Imo en spiller med et højt bundniveau i FM...

Enig. Insua bliver en rigtig stabil spiller, hvis han får noget spilletid. I mit eget Liverpool-save veksler jeg mellem ham og Aurelio, hvilket er fantastisk.

Mht til bloggen er du kommet godt i gang, og jeg glæder mig til at høre mere om gudeholdet Thumbs Up
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #16: 11 Jun 2009, 16:31 »

Det synes jeg så ikke...

Giv Insua et par kampe her og der og så vil han virkelig slå igennem den efterfølgende sæson... Imo en spiller med et højt bundniveau i FM...
Rigtig god start du har fået på bloggen, jeg må også tilslutte mig JKJ, giv Insua et par kampe og han kommwr virkelig til at være en god spiller for dig Wink
Enig. Insua bliver en rigtig stabil spiller, hvis han får noget spilletid. I mit eget Liverpool-save veksler jeg mellem ham og Aurelio, hvilket er fantastisk.

Mht til bloggen er du kommet godt i gang, og jeg glæder mig til at høre mere om gudeholdet Thumbs Up
Tak alle 3 for kommentarene. Jeg skal nok få givet Insua noget spilletid Smiley
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #17: 11 Jun 2009, 17:00 »

God start, faktisk rigtig god start i forhold til at det er din første!

Jeg er nu en trofast lytter/læser. 

Har lige nogle spørgsmål.. Wink

1. Hvilken dato er du på?

2. Hvem har du tænkt dig at købe?


Har selv et rigtig godt forslalg til køb af spiller Smiley

Eftersom dine backs ikke er 'gode' nok så kan du jo købe Srna. Prøvede selv. Det gik VILDT godt.

Bare et råd. Wink


/Theis
Logged

(:

sindsygt
Gæst
 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #18: 11 Jun 2009, 17:05 »

God start, faktisk rigtig god start i forhold til at det er din første!

Jeg er nu en trofast lytter/læser. 

Har lige nogle spørgsmål.. Wink

1. Hvilken dato er du på?

2. Hvem har du tænkt dig at købe?


Har selv et rigtig godt forslalg til køb af spiller Smiley

Eftersom dine backs ikke er 'gode' nok så kan du jo købe Srna. Prøvede selv. Det gik VILDT godt.

Bare et råd. Wink


/Theis
Haha, lol funny Grin.
Du kan jo ikke høre ham læse for dig Grin
Lol funny
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #19: 11 Jun 2009, 17:08 »

God start, faktisk rigtig god start i forhold til at det er din første!

Jeg er nu en trofast lytter/læser. 

Har lige nogle spørgsmål.. Wink

1. Hvilken dato er du på?

2. Hvem har du tænkt dig at købe?


Har selv et rigtig godt forslalg til køb af spiller Smiley

Eftersom dine backs ikke er 'gode' nok så kan du jo købe Srna. Prøvede selv. Det gik VILDT godt.

Bare et råd. Wink


/Theis
Tak for din kommetar og råd, det vil blive taget op til overvejelse Smiley

Jeg er nået til d.1/11 2008 nu, og der måske en update engang i aften eller i morgen.
Jeg har en håndfuld spillere jeg godt kunne tænke mig, det er bla. Lee Cattermole, Michael Owen, Nathanial Clyne og Ryan Shawcross, de er alle englændere og virker spændende, men når jeg kommer tættere på transfer vinduet, bliver jeg nok lidt mere afklaret om hvilke spillere der skal ind, og hvilke der skal ud. Smiley
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #20: 11 Jun 2009, 17:24 »

Okay okay Opstemt

Det er helt fint Wink
Logged

(:

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #21: 11 Jun 2009, 23:33 »

Liverpool





Premier League
Kampene er i fuld gang og jeg er efterhånden nået til d.26.11.2008. De første par liga kampe var gået godt, og nu var det så West Brom og Fulhams tur til at få en fodboldlektion, begge kampe blev vundet forholdsvis sikkert. Begge kampe bød på ét mål af Torres i hver kamp, og så fik vi også et af de mere sjældne, et frisparks mål af Daniel Agger, det var i kampen i mod West Brom. Benayoun havde jeg inden sæson start besluttet at jeg ikke ville benytte så meget, han blev alligevel skiftet ind i begge kampe, og overraskende nok formåede han også at score i dem begge, begge gange som central midtbane.


Nederlaget - Det måtte jo komme på et tidspunkt, men det var uheldigvis til vores evige rivaler fra Manchester. Kampen var ikke en specielt godt spillet kamp, hvor mange af vores spillerne havde en dårlig dag, Tevez kunne lidt for nemt bringe United på 1-0 efter 76 min, grundet skidt forsvarsspil af Daniel Agger. Udover nederlaget, var det også bittert at se både Torres og Riera blive båret skadet fra banen allerede i første halvleg, oven i det, blev indskiftede David N'Gog også små-skadet sidst i kampen. Skaderne viste sig heldigvis ikke at være så slemme, Torres måtte side over i kampen mod Arsenal, hvilket jeg ikke var så glad for da det var en vigtig kamp, men vi endte heldigvis med at vinde den alligevel. Riera skulle kun skulle bruge 3 dage for at blive klar , så der var ingen problemer med at få ham klar til Arsenal kampen. De næste syv Premier League kampe forløb lige efter bogen, med undtagelse af udekampen mod West Ham, hvor vi kun formåede at få 1-1. Af profiler i disse kampe, har de mest dominerende spillere været Fernando Torres og vores elskede kaptajn, Steven Gerrard. Torres har leveret varen og scoret massere af mål, mens Gerrard har domineret midtbanen og fordelt spillet flot. En anden spiller der også har overrasket og spillet godt er Albert Reira, Reira er i øjeblikket den spiller der er noteret for flest assists. Han dribler godt og slår præcise indlæg, det har også medført at der ikke er blevet så meget spilletid til Ryan Babel.

Champions League
I Champions League gruppespillet fik jeg, efter min mening, en fin lodtrækning. Udover os, bestod gruppen af, Schalke, Marseille og Galatasaray. Den første af de kampe var i mod Schalke på hjemmebane, jeg var en anelse spændt på udfaldet af kampen, da Schalke faktisk har en overraskende stærk offensiv. Der var dog ingen grund til bekymring, kampen blev sikkert vundet 2-0. Målscorene var Lucas og Carragher, der scorede i det henholdsvis 48- og 83'ende minut. De andre kampe blev også vundet sikkert, på nær en skuffelse i anden kamp i mod Schalke, denne gang på udebane. Der måtte vi se os slået hele 3-1, en stor skuffelse for holdet, i en periode af ellers gode kampe. Men på trods af et nederlag til Schalke, er vi sikret videre deltagelse, selvom vi stadig mangler én kamp mod Marseille.

Ligacup
"It's has to be, Stevie G" citat fra kommentator under CL finalen i 2005.

Ligacupens tredje og fjerde runde har budt på de to modstandere, Bolton og Newcastle.
Kampen i mod Bolton virkede som en "Walk-Over", efter at vi havde vundet hele 5-1 over dem i ligaen, men det blev det desværre ikke. Jeg kunne fra sidelinjen se holdet brænde den ene store chance efter den anden. Specielt Torres spillede en rigtig dårlig kamp, da jeg sidst i anden halvleg pludselig fik kigget op på måltavlen blev jeg overrasket, 87 minutter spillet.. det her lover ikke godt. To minutter senere signalerede fjerdedommeren at der var lagt 5 minutter til. I de døende sekunder fik vi pludselig en mulighed, til alt held var det Kaptajn Gerrard der fik bolden, og fra kanten af feltet bragede han bolden op i målhjørnet!!! - Et vigtigt mål af Steven, og hvilket et af slagsen. Jeg kunne ånde lettet op, vi var videre!






Premier League:
# 4-2 v. West Brom
# 2-0 v. Fulham
# 0-1 v. Man Utd
# 2-1 v. Arsenal
# 3-0 v. Newcastle
# 1-1 v. West Ham
# 2-0 v. Portsmouth
# 2-0 v. Wigan
# 1-0 v. Blackburn
# 3-2 v. Aston Villa

Champions League:
# 2-0 v. Schalke
# 2-0 v. Marseille
# 3-1 v. Galatasaray
# 3-0 v. Galatasaray
# 1-3 v. Schalke

Ligacup 3+4 runde:
# 1-0 v. Bolton
# 2-0 v. Newcastle
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #22: 12 Jun 2009, 00:15 »

Flot update, jeg må sige at du har fanget min opmærksomhed. Det eneste jeg lige umiddelbart kan siger er, at jeg godt kunne ønske nogle punkter, nogle af de steder, hvor du har sat komma, men måske er det bare mig.

Men igen flot blog, og gode resultater Thumbs Up
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #23: 12 Jun 2009, 00:22 »

Flot update, jeg må sige at du har fanget min opmærksomhed. Det eneste jeg lige umiddelbart kan siger er, at jeg godt kunne ønske nogle punkter, nogle af de steder, hvor du har sat komma, men måske er det bare mig.

Men igen flot blog, og gode resultater Thumbs Up
Mange tak Smiley
Det hvor du har skrevet at du ønsker dig flere "punkter", mener du punktummer?
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #24: 12 Jun 2009, 00:29 »

Selvfølgelig er det dét jeg mener, det går bare ikke så godt med stavningen Wink
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #25: 12 Jun 2009, 00:33 »

Selvfølgelig er det dét jeg mener, det går bare ikke så godt med stavningen Wink
Bare i orden. Tak for den konstruktive kritik, det skal jeg huske til næste update Smiley
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #26: 12 Jun 2009, 15:57 »

Liverpool





En masse kampe er spillet, der har både været opture og nedture. Transfervinduet er åbnet, spiller er kommet og spillere er gået. Det har alt i alt været 2 utrolig spændende måneder.

Datoen var blevet d.30.11.2008 og det var tid til kampen mod Chelsea hjemme på Anfield. Pressen var klar, fansene klar, spillerne var klar og forventningerne var høje. Heldigvis kunne jeg ikke have drømt om en bedre kamp. Vi vandt kampen 2-0 og havde størstedelen af spillet. Det første mål blev scoret af Javier Mascherano i det 66'ende minut, mens det andet mål blev sat ind af Fernando Torres i det 91'ende minut. Efter de andre Premier League kampe, kan vi konstatere at vi ligger nr. 1, to point foran Man Utd. I Champions League var vi i forvejen videre fra gruppen, men det betød ikke at vi tog let på kampen mod Marseille, den blev sikkert vundet 4-0. Det var godt for selvtilliden, specielt Torress, der scorede to mål i første halvleg. Ligacupkampen blev vundet, dog med mere besvær end vi havde håbet. Vi måtte helt ud i straffesparkskonkur ence for at slå West Brom ud. FA cuppen er ikke gået så godt som vi havde håbet på. Vi gik ganske nok videre fra første kamp, men det var efter en sølle 1-0 sejr over Swansea. Arsenal punkterede vores drømme i 4. runde, hvor de sikkert vandt 3-1 hjemme på Emirates. Det var naturligvis en skuffelse for alle fans og spillere, men vi må op på hesten igen og kæmpe videre.

Transfer vinduet åbner
Datoen er d.1.1.2009, og det betyder at man nu har muligheder for at købe og sælge igen. Det lå lidt i kortene at der ville ske omrokeringer i Liverpool truppen, og det kom der også. Transferne forløb således:

Spillere Ind: <--
Lee Cattermole - 20 år - 44 mio - fra Wigan
Michael Owen - 29 år - 35 mio - fra Newcastle
Alberto Cossentino - 20 år - 12 mio - fra Palermo
Nathanial Clyne - 17 år - 15 mio - fra Crystal Palace

Spillere Ud: -->
Philipp Degen - 26 år - 20 mio - til Sunderland
Martin Skrtel - 24 år - 50 mio - til Man City
Lucas - 22 år - 42 mio - til At. Madrid

Jeg er godt tilfreds med de handler jeg har gjort mig, har ca. købt for det samme som jeg har solgt for, så det kunne ikke være bedre. Det er ikke blevet til forstærkning på venstre backen, det var ellers en position jeg har overvejet meget, men på opfordring har Insua fået mere spilletid. Rotationsprincippet mellem Insua og Aurélio fungere godt. Jeg har hele tiden ønsket en ny backup spiller for Torres, og der kom Michael ind i billedet. Den tidligere Liverpool angriber var lige hvad jeg søgte. Til en pris på 35 mio var der ingen tvivl, ham måtte jeg have.
Lee, Alberto og Nathanial er alle talentfulde spillere, som jeg er sikker på nok skal blive gode. De er alle købt som backup spillere,
men hvem ved, en dag når de måske startopstillingen.



they still believe..

Premier League:
# 2-0 v. Chelsea
# 0-0 v. Everton
# 1-0 v. Man City
# 1-0 v. Tottenham
# 2-0 v. Stoke
# 3-0 v. Hull
# 2-1 v. Sunderland
# 3-0 v. Middlesbrough
# 3-0 v. Bolton

Champions League:
# 4-0 v. Marseille

Ligacup kvartfinale:
# 1-1 v. West Brom (Vundet i straffespark)

FA Cup 3+4 runde:
# 1-0 v. Swansea
# 1-3 v. Arsenal
« Seneste Redigering: 12 Jun 2009, 16:05 af xaagaard » Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #27: 12 Jun 2009, 23:48 »

Hej xaagaard Smiley

Du er kommet godt igang med din blog om Liverpool, og det er skønt at se. Dine resultater fejler bestemt ikke noget, selv dit nederlag til Arsenal kan forsvares, da Arsenal på en god dag kan slå alle hold. De bliver uden tvivl en trussel i fremtiden hvis de kan holde på deres spillere. Her er nogle ting som jeg synes er godt:

- Overblik:
Dine updates er utrolige nemme at overskue og det gør det til en fornøjelse at følge med, man er ikke i tvivl om dine resultater eller indkøb og det gør det i den grad mere læservenligt. KIU

-Sproget:
Dit sprog er godt. Det flyder og jeg føler mig virkelig fanget af det hele vejen igennem. Jeg har ikke lige umiddelbart set nogen stavefejl i teksten. KIU

Ting som kunne gøres bedre (i følge mig, det er ikke nødvendigvis det rigtige Wink)
-Grafikken:
Din grafik er faktisk udemærket, men jeg savner nogen SS fra spillet, af stillingen i Ligaen specielt, men det er jo en smagssag, så du skal kun ændre det hvis du føler det nødvendigt.

-Tekstlængden
Jeg kunne faktisk godt tænke mig noget mere tekst fra din side. Du skriver så flyende og fangede at der sagtens kunne være mere kød på. Smiley Jeg kunne sagtens læse det dobbelte tekst uden det ville genere, på den måde ville du også få mulighed for at fordybe dig mere i nogen kampe, f.eks. lokalopgøret mod Everton.

Alt i alt en blog der lover godt og som jeg vil følge Wink KIU

MvH. Warmon
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #28: 13 Jun 2009, 00:03 »

Tak for din kommentar warmon, rart med lidt konstruktiv kritik, så man ved hvad der fungere og hvad der ikke gør Smiley

Med hensyn til SS af diverse stillinger, er det også noget jeg har overvejet, men valgte f.eks. ikke at tage et SS med af CL-gruppe stillingen denne gang. Men overvejer bestemt et SS af liga stillingen til næste update.

Med hensyn til teksten, har jeg ikke selv været så sikker på om mit sporg er værd at høre på i længden. Derfor har jeg ikke lavet mine updates rigtig lange, men bortset fra den nyeste update synes jeg alligevel at jeg har en del tekst med, ved ikke om det bare er mig. Men jeg skal nok prøve at uddybe kampene lidt mere, specielt de vigtige.

Igen, tak for din kommentar Wink

Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC - En traditionsrig klub
« Svar #29: 13 Jun 2009, 00:29 »

Tak for din kommentar warmon, rart med lidt konstruktiv kritik, så man ved hvad der fungere og hvad der ikke gør Smiley

Med hensyn til SS af diverse stillinger, er det også noget jeg har overvejet, men valgte f.eks. ikke at tage et SS med af CL-gruppe stillingen denne gang. Men overvejer bestemt et SS af liga stillingen til næste update.

Med hensyn til teksten, har jeg ikke selv været så sikker på om mit sporg er værd at høre på i længden. Derfor har jeg ikke lavet mine updates rigtig lange, men bortset fra den nyeste update synes jeg alligevel at jeg har en del tekst med, ved ikke om det bare er mig. Men jeg skal nok prøve at uddybe kampene lidt mere, specielt de vigtige.

Igen, tak for din kommentar Wink



Du skal være velkommen xaagaard...

Normalt er jeg den tavse læser som ikke giver kommentarer, men når jeg nu selv er begyndt at blogge, så må jeg hellere give nogen fornuftige kommentarer for at få nogen igen Wink

Ej, det er jo blot en smagssag hvad man synes der skal med, så det skal du selv overveje, men det kan jeg jo læse at du også gør. Glæder mig allerede til næste update Wink

MvH. Warmon
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010