home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 842 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '12' Azuis e brancos
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: '12' Azuis e brancos  (Læst 12984 gange)
Pepe
Gæst
 
Sv: '4' Azuis e brancos
« Svar #30: 06 Maj 2009, 20:08 »

Pepe, Pepe, Pepe. Vi kender dig efterhånden på blogscenen, og vi ved at det er garant for en lang og flot blog, hvilket jeg håber dette bliver, fordi det tegner godt!

Det skriftlige: Du bruger et let og overskueligt sprog, som alle kan følge med i hvilket er helt suverænt, trods jeg gerne så du engang imellem prøvede med nogle sværere ord og vendinger, dette skal du dog ikke hænges op på... Det skriftlige er på et højt niveau med utroligt få fejl, og uden de store problemer med at skrive om selve spillet, hvis du forstår?

Det grafiske: Det grafiske er på et meget højt niveau Ben, hvilket jeg er imponeret over. Jeg ved ikke om det er dig der har lavet ALT men det er i hvert fald flot, der er ikke så meget at sige...

Længden: Længden du laver dine updates i er fantastiske, og lige til at gå igang med at læse, da de hverken er for lange, eller for korte, som mange har en evne til at lave dem. Så det er helt kanont!

Spilmæssigt: Fantastisk gruppe i Chl du kom i, og der er helt klart gode muligheder for videre avancement efter min bedste overbevisning. Dit køb af den unge hollænder falder også i god jord hos mig, og handlen virker meget realistisk samtidig, hvilket altid gør både læsere, men så sandelig også dig gladere for gemmet.

Guldfavoritterne: Fantastiske gennemgange, hvor du kommer rundt om rigtig meget om de forskellige hold, og fantastisk læsning, og jeg lige får slået på plads hvem der spiller i hvilke klubber i det smalle land. Fantastisk skrigftligt og fantastisk grafik i disse updates ligeledes.

Alt i alt: Alt i alt er det en fantastisk blog, som helt klart burde rives til overvejning til månedens blog, hvis du altså holder i et stykke tid, som jeg tror og håber du gør, da det virker som om du "brænder" for det. Det skriftlige er som sagt rigtig flot, og det skriftlige også på et flot højt niveau.

Bare klø på mester, det bliver godt!

Yoggi, Yoggi, Yoggi!
Fantastisk kommentar, der bestemt giver en lyst til at fortsætte Thumbs Up
Jeg er meget beæret over, at du kan lide det! Med hensyn til det grafiske skal det siges, at Ben har lavet næsten alt. Jeg har dog fundet og skåret bundbanneret ud, men jeg kan ikke tage æren for grafikken, som Ben laver så fantastisk Thumbs Up

Jeg klør på Thumbs Up

Der kommer måske en lang gennemgang af Porto-truppen i aften. Det kommer til at tage noget tid, da der skal postes en del SS, så måske bliver det først en gang i morgen. Der er jo også lektier, der skal passes desværre. Smiley
« Seneste Redigering: 06 Maj 2009, 20:15 af Pepe » Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '4' Azuis e brancos
« Svar #31: 06 Maj 2009, 20:08 »

Flot gennemgang med guldkampen og deres muligheder for at vinde det portugisiske mesterskab. Jeg tror fuld og fast på du kan føre Porto helt til tops og kan holde Benfica og Sporting væk fra tronen, som du skal besidde Smiley
Fine updates med fin tekst/sprog.

Vil lige læse lidt mere med her, før jeg giver min endelige beslutning Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: '4' Azuis e brancos
« Svar #32: 06 Maj 2009, 20:10 »

Yoggi, Yoggi, Yoggi!
Fantastisk kommentar, der bestemt giver en lyst til at fortsætte Thumbs Up
Jeg er meget beæret over, at du kan lide det! Med hensyn til det skriftlige skal det siges, at Ben har lavet næsten alt. Jeg har dog fundet og skåret bundbanneret ud, men jeg kan ikke tage æren for grafikken, som Ben laver så fantastisk Thumbs Up


Er du sikker Smiley ?
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: '4' Azuis e brancos
« Svar #33: 06 Maj 2009, 20:14 »

Er du sikker Smiley ?

Haha, pinlig fejl Opstemt Mente selvfølgelig det grafiske.....

Flot gennemgang med guldkampen og deres muligheder for at vinde det portugisiske mesterskab. Jeg tror fuld og fast på du kan føre Porto helt til tops og kan holde Benfica og Sporting væk fra tronen, som du skal besidde Smiley
Fine updates med fin tekst/sprog.

Vil lige læse lidt mere med her, før jeg giver min endelige beslutning Smiley

Det er jeg glad for, AFC Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '4' Azuis e brancos
« Svar #34: 06 Maj 2009, 20:21 »

Rigtig rigtig flot start Pepe!

Du har valgt det bedste hold i Portugal, og det bliver spændende at se hvad du kan udrette i det portugisiske. Jeg glæder mig især til at følge spillere som Lucho, Rodriguez og Lisandro, som jeg alle tre, er tilhænger af. Som sagt flot start på bloggen, og især det skriflige er eminent, dog også noget du burde kunne, din status i crewet taget i betragtning  Wink

Jeg følger med!
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: '4' Azuis e brancos
« Svar #35: 06 Maj 2009, 20:23 »

Rigtig rigtig flot start Pepe!

Du har valgt det bedste hold i Portugal, og det bliver spændende at se hvad du kan udrette i det portugisiske. Jeg glæder mig især til at følge spillere som Lucho, Rodriguez og Lisandro, som jeg alle tre, er tilhænger af. Som sagt flot start på bloggen, og især det skriflige er eminent, dog også noget du burde kunne, din status i crewet taget i betragtning  Wink

Jeg følger med!

Det er jeg rigtig glad for, Newton Smiley

Dog er jeg ikke så vild med din signatur?  Forlegen ticked off
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '4' Azuis e brancos
« Svar #36: 06 Maj 2009, 20:33 »

Den er jeg til gengæld rigtig glad for!

Inspireret af LFC og lavet specielt til alle fans af den forfærdelige klub, Liverpool.  Wink
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: '4' Azuis e brancos
« Svar #37: 06 Maj 2009, 20:35 »

Den er jeg til gengæld rigtig glad for!

Inspireret af LFC og lavet specielt til alle fans af den forfærdelige klub, Liverpool.  Wink

Så er det jo godt, at man har crewrettigheder og kan ændre folks signaturer! Mwuhahahahah  Djævel

Ej, den overlever for denne gang..
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '4' Azuis e brancos
« Svar #38: 06 Maj 2009, 20:37 »

Så er det jo godt, at man har crewrettigheder og kan ændre folks signaturer! Mwuhahahahah  Djævel

Ej, den overlever for denne gang..

You've got me begging you for mercy  crazy
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: '4' Azuis e brancos
« Svar #39: 06 Maj 2009, 20:39 »

You've got me begging you for mercy  crazy


Ned på alle fire  Cool

Men BTT Grin
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: '4' Azuis e brancos
« Svar #40: 06 Maj 2009, 20:43 »

Jeg syntes, at dit sprog er rigtig godt. Du skriver, så det er lige til at læse og man får også al det information, som man vil have.
Glæder mig til at læse nogle flere updates Smiley

KIU Thumbs Up
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: '4' Azuis e brancos
« Svar #41: 06 Maj 2009, 21:11 »

Tak, andersfa123 Smiley

Det kan godt være jeg når at færdiggøre lektierne og skrive endnu en update i aften, men I må ikke regne med det Wink
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: '4' Azuis e brancos
« Svar #42: 08 Maj 2009, 21:03 »

Er du ved at være færdig med lektierne?Smiley
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: '4' Azuis e brancos
« Svar #43: 08 Maj 2009, 21:06 »

Har fri lige nu, men da jeg ikke er på den computer, jeg har savet på kan jeg ikke levere næste update. I morgen er jeg i sommerhus, men søndag aften kan jeg godt garantere en update Thumbs Up
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: '4' Azuis e brancos
« Svar #44: 08 Maj 2009, 21:14 »

Can't wait
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010