home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:37:26 Broen13 Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23306
  3 Brugere, 887 Gæster Online.

Indlæg: 1132773 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fafeji3661
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  RadioShack-Nissan-Trek
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: RadioShack-Nissan-Trek  (Læst 23601 gange)
JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #30: 21 Okt 2011, 11:12 »

Cobo er mere tilbøjelig til at køre som sidestillet kaptajn (og løjtnant) end Menchov er. Men Menchov ville være fantastisk løsning, hvis Contador ender en karantæne.

Nu må vi se. Riis har lige nappet en 33-årig japaner, så hvem ved.. Smiley

EDIT: Ja, de andre hold er netop ved at være fuldendte. Det betyder, at de store spillere (Omega Pharma - Quickstep, BMC, Sky allle er væk) og så kan Riis jo ligefrem konkurrere rent prismæssigt. Men hvor mange pladser er der hos Riis?
« Seneste Redigering: 21 Okt 2011, 11:14 af JG7 » Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #31: 21 Okt 2011, 11:14 »

http://www.sporten.dk/cykling/riis-henter-gammel-japansk-rytter

Må ærligt indrømme jeg ikke kender vores nye ven. Men 33 år? Har da repræsenteret en stribe hold hvoraf at Farnese Vini nok er det eneste man kender. Kunne forstå hvis man hentede en 33-årig Rasch eller en som har været i toppen over en længere tid.
Hans blev 5'er i årets Paris-Brussel, hvilket da er et ganske OK resultat.

Nå, men Riis må have styr på det. Kan jo være at han har nogle kvaliteter i de forskellige ting. Kender ham som sagt ikke.
Chancen skal han da ha'! Wink

edit: uden at være sikker så mener jeg at Riis er på 25 eller 26 ryttere lige nu. Han lovede dog 30 i starten af året.

edit2: Kermit, Feltet.dk-bruger: "Det japanske indkøb kan vidst kun ses som en måde at tiltrække japanske sponsorer. Kunne da være meget sjovt med Team Sony-Sungard i 2013."
Haha : D

edit3: Vores ny japanergut har åbenbart en del point til UCI og det er nok også derfor at han blive hentet.
« Seneste Redigering: 21 Okt 2011, 11:18 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #32: 21 Okt 2011, 11:19 »

Jeg ved heller ikke lige, hvad der sker for ham. Hvis det var fodbold, så havde jeg tænkt "Mr. T-Shirt"... måske Riis bare vil være på forkant med globaliseringen og evt. tiltrække sponsorer fra Japan? Peace
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #33: 21 Okt 2011, 11:21 »

Jeg havde også tænkt at det var en ny "Park" : D (som så selvf. har vist sig også at være god for Utd)

Jamen det kan jo være at der er noget om det Wink
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #34: 21 Okt 2011, 11:30 »

... og selvfølgelig point, som du skriver. Hvis Contador udelukkes, så mangler der netop en masse point. Jeg læste også, at fordi Cobo bliver handlet efter deadline (20. okober), så vil hans point næsten ikke være noget værd.
Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #35: 21 Okt 2011, 11:40 »

Tror chancen for Riis henter Cobo er større end at Menchov kommer til ?!
Og hvis Cobo bare får sin chance i Vueltaen, vil han vel være tilfreds med at være hjælper for Contador i touren. Men Cobo har aldrig præsteret det helt store i Touren..
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #36: 21 Okt 2011, 11:44 »

Cobo var ret god i Tour de France 2008. Han har heller ikke fået mange chancer, og han satsede på den i 2012. Contador vil også gerne køre Vuelta a España, som det ser ud nu, men han vil nok være mere tilbøjelig til at springe over - han er ikke så glad for at køre mange løb, ligesom Andy Schleck, men modsat Schleck, så går han altid efter sejren i de løb, han deltager i - og så er det sgu ligemeget, om det er et løb fyldt med nedkørsler, spurter eller brosten.
Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #37: 21 Okt 2011, 11:49 »

Cobo var ret god i Tour de France 2008. Han har heller ikke fået mange chancer, og han satsede på den i 2012. Contador vil også gerne køre Vuelta a España, som det ser ud nu, men han vil nok være mere tilbøjelig til at springe over - han er ikke så glad for at køre mange løb, ligesom Andy Schleck, men modsat Schleck, så går han altid efter sejren i de løb, han deltager i - og så er det sgu ligemeget, om det er et løb fyldt med nedkørsler, spurter eller brosten.

Hvad blev han i 2008 ? Smiley
Men han har altid været svingende i sine præstationer Smiley Dog ikke lige i vueltaen i år Wink
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #38: 21 Okt 2011, 14:56 »

http://www.sporten.dk/cykling/riis-glem-alt-om-menchov-og-cobo

Budgettet er brugt.

Hvor er Cancellara milionerne, Riis? Hvor er de penge Saxo Bank ville give til en særlig rytter?
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #39: 22 Okt 2011, 00:32 »

Hvad blev han i 2008 ? Smiley
Men han har altid været svingende i sine præstationer Smiley Dog ikke lige i vueltaen i år Wink

Hevet ud fordi han kørte på det forkerte hold med Piepoli og Ricco. Han har altid været meget svingende, og har efter sigende også en svag mentalitet - se bare sidste år, hvor han kørte for Caisse. Dengang rørte han ikke cykel i et par måneder fordi han manglede motivationen. Til gengæld har han altid været stærk, når Matxin (sportsdirektør) har været i nærheden, ligesom Rujano er bedst med Savio omkring sig. Riis er dog om nogen manden, der forstår sig på sære eksistenser crazy

http://www.sporten.dk/cykling/riis-glem-alt-om-menchov-og-cobo

Budgettet er brugt.

Hvor er Cancellara milionerne, Riis? Hvor er de penge Saxo Bank ville give til en særlig rytter?

Jeg undrer mig. Ikke kun Cancellara, men han mistede altså Andy og Frank Schleck, Kim Andersen, Matti Breschel, Jens Voigt, Stuart O'Grady og mange flere der hævede en konge-løn - og SAMTIDIGT hæver Specialized deres sponsorat, så det dækker store dele af Contadors løn. Og ovenidet: Han startede første halvdel af 2010 med kun Saxo Bank som sponsor. Sungard kom under Tour de France, hvorefter Saxo Bank fulgte trop. Jeg nægter at tro på, at det har gjort sponsoratet mindre.

Og hans stab omkring holdet har jo også mistet store profiler - Kim Andersen, Thorsten Schmidt. Får nybegyndere som Guidi samme løn?

Det fornærmer mig, når han siger, at folk bør tænke sig om, fordi han ikke har flere penge. I min verden giver det ikke mening.
Logged

LosBlancos26
Gæst
 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #40: 22 Okt 2011, 01:24 »

Hvis det er pengene, som har været et problem for den kære hr. Riis, kunne han vel bare være gået til Lars Seier....Synes det hele virker lidt vattet. Også hans udmeldning om at markedet ikke var så godt i år er da noget fis. Tony Martin og Gilbert var da tilgængelige.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #41: 22 Okt 2011, 11:11 »

Gilbert ville i min verden være en forkert signing. Jeg tvivler også på BMC den kommende sæson - i hvert fald med hensyn til selve moralen.
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #42: 24 Okt 2011, 20:53 »

Jeg ved ikke om nogle af jer har set det, men denne udsendelse med Frank og Andy er nu alligevel meget sjov:

http://feltet.dk/nyheder/andy_og_frnk_schleck_snydt_og_bedraget/
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #43: 21 Apr 2012, 14:02 »

 Cool http://sporten.tv2.dk/cykling/article.php/id-49825823:vraget-kim-a-sv%C3%A6rt-med-to-haner.html

Da Kim Andersen var hos Riis gik han bag ryggen på holdejer og hold - han planlagde i det skjulte imod holdet interesser - ikke så underligt at ledelsen på RadioShack-Nissan-Trek ikke stoler på Kim Andersen... hvem gør i øvrigt det ?

Andersen har et tæt forhold til Brødrene Schleck og siden de forlod Riis så har de vel ikke rigtigt leveret resultater, det bliver spændende at se om Bruynel kan få en vinder ud af Andy Schleck og Frank Schleck..jeg tvivler og jeg er sikker på at Kim Andersen vil lave rav i den på afstand - han har ikke formatet til at lade være og reelt tror han jo kun det er ham selv der kan få Schleck brødrene til at præstere... IMO bliver der ballade på holdet.
Logged

YNWA

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #44: 21 Apr 2012, 14:50 »

"- Andy, Joost og Maxime var i går med til at sikre, at jeg i hvert fald ikke lige foreløbig bliver arbejdsløs. Sådan kan en enkelt dag betyde så meget."

Det skrev Kim Andersen forøvrigt den dag, Andy Schleck vandt etapen i Tour de France. Arbejdsløs er han jo ikke, meeeen.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010