home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 596 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  RadioShack-Nissan-Trek
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: RadioShack-Nissan-Trek  (Læst 24302 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #45: 21 Maj 2012, 13:20 »

Cool http://sporten.tv2.dk/cykling/article.php/id-49825823:vraget-kim-a-sv%C3%A6rt-med-to-haner.html

Da Kim Andersen var hos Riis gik han bag ryggen på holdejer og hold - han planlagde i det skjulte imod holdet interesser - ikke så underligt at ledelsen på RadioShack-Nissan-Trek ikke stoler på Kim Andersen... hvem gør i øvrigt det ?

Andersen har et tæt forhold til Brødrene Schleck og siden de forlod Riis så har de vel ikke rigtigt leveret resultater, det bliver spændende at se om Bruynel kan få en vinder ud af Andy Schleck og Frank Schleck..jeg tvivler og jeg er sikker på at Kim Andersen vil lave rav i den på afstand - han har ikke formatet til at lade være og reelt tror han jo kun det er ham selv der kan få Schleck brødrene til at præstere... IMO bliver der ballade på holdet.

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-50543477:bossen-skuffet-over-fr%C3%A4nkexit.html?forside

Så kom konflikten  funny dog før end TdF Med søster Franks udtræden af Giroen har han fået  Bruynel op i det røde felt - Schleck Søstrene fortsætter deres nedtur og deres tude attitude, spændende om de vinder magt kampen og spændende om Kim Andersen får lov at blive på holdet efter at søster Frank gik fra Giroen.

Alt i alt ligner deres æres løse egotrip en Fiasko - de tjener sikkert styrtende men vinde TdF... kommer de ikke til
Og helt ærligt...det passer mig fint   Opstemt
Logged

YNWA

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #46: 21 Maj 2012, 13:32 »

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-50543477:bossen-skuffet-over-fr%C3%A4nkexit.html?forside

Så kom konflikten  funny dog før end TdF Med søster Franks udtræden af Giroen har han fået  Bruynel op i det røde felt - Schleck Søstrene fortsætter deres nedtur og deres tude attitude, spændende om de vinder magt kampen og spændende om Kim Andersen får lov at blive på holdet efter at søster Frank gik fra Giroen.

Alt i alt ligner deres æres løse egotrip en Fiasko - de tjener sikkert styrtende men vinde TdF... kommer de ikke til
Og helt ærligt...det passer mig fint   Opstemt

Fedt fedt fedt, al nedtur for de klovne er god lir !! Håber inderligt, at Schleck ALDRIG vinder TdF, det må simpelthen ikke ske Smiley
Men lige umiddelbart er jeg helt blank omkring hvem der skulle vinde i år. Kan Evans igen? Eller kommer der en helt ny rytter frem.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #47: 21 Maj 2012, 13:51 »

Evans, Wiggins, Schleck, Nibali, Van den Broeck, Gesink, Menchov, Samu Sanchez og Alejandro Valverde har en chance - ikke alle lige stor. Hvis Froome kan finde - og forbedre - Vuelta-benene fra sidste år, så er han en joker, men Wiggins er kaptajnen. Brajkovic mangler et gennembrud, og efter at man fandt ud af at han har kørt med kyssesyge sidste sæson, så har han vel også en lille, lille chance. Rolland kan vel også nævnes, ligesom Fränk, Leipheimer, Martin, Cobo, Mollema osv. også kan.

I sidste ende bliver det nok Evans, Wiggins eller Andy, medmindre Gesink/Menchov/JvdB finder absolut topform. Gesink og Jurgen van den Broeck har begge forbedret sig ufattelig på enkeltstarten. Det er dog en åben Tour de France, så der kan sagtens ske en overraskelse i år tror jeg. Graden af overraskelsen er dog tvivlsom.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #48: 21 Maj 2012, 14:05 »

Det hold er jo bare en stor joke.

Vedr. TdF vinder, så har jeg sat penge på Nibali. I år slår han igennem i Touren.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Naustratze
Gæst
 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #49: 21 Maj 2012, 14:12 »

Jeg er overbevist om, at hvis Schleck brødrene var blevet hos Bjarne Riis ville Andy vinde snart, måske endda sidste år, men han har begået sit karrieres største fejl ved at flytte.

Angående Touren i år tror Evans vinder igen i år, havde Contador været med havde han vundet, men det er han jo altså ikke... Der er utroligt mange enkeltstarts kilometer i år, så selv hvis Andy Schleck er stærkest i bjergene, hvilket jeg tror, vinder han ikke.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #50: 21 Maj 2012, 15:03 »

Selvfølgelig gør de mange enkeltstartskilomet er det meget svært for Andy Schleck - men det gør det ikke umuligt for ham at vinde.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #51: 21 Maj 2012, 16:14 »

Har jeg heller ikke sagt.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #52: 21 Maj 2012, 16:15 »

Selvfølgelig gør de mange enkeltstartskilomet er det meget svært for Andy Schleck - men det gør det ikke umuligt for ham at vinde.

Andy og Frank Schleck fik deres eget team sidste år..det hjalp ikke i år har det et af de stærkeste teams omkring det men hvad hjælper det hvis de ikke selv leverer varen og er fokuserede.

Andy burde kunne angribe alle i TdF - han har et kæmpe potentiale men det er nu undskyldningerne skal stoppe og det er nu at han skal gå ud og vise at han ikke er en forkæltet "hvalp"
Jeg tror ikke på ham, han har ikke de sidste 10 % nemlig de 10% hvor viljen sidder og derfor bliver han aldrig en respekteret rytter.

Kim Andersen sidder og trækker i trådene i baggrunden-det opdagede Riis og hovsa nu oplever Bruynel det samme.. jeg tror ikke trioen er på  RadioShack-Nissan-Trek næste sæson... følg pengene og vi vil se søstrenes nye hold.
Logged

YNWA

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #53: 21 Maj 2012, 19:21 »

Har jeg heller ikke sagt.

Skriver du ikke, at selv hvis han er den stærkeste (i bjergene), så vinder han ikke?:

Der er utroligt mange enkeltstarts kilometer i år, så selv hvis Andy Schleck er stærkest i bjergene, hvilket jeg tror, vinder han ikke.

Kim Andersen sidder og trækker i trådene i baggrunden-det opdagede Riis og hovsa nu oplever Bruynel det samme.. jeg tror ikke trioen er på  RadioShack-Nissan-Trek næste sæson... følg pengene og vi vil se søstrenes nye hold.

I så fald skal det være store penge - de valgte jo allesammen at tro overordentligt meget på projektet, og de har underskrevet en lang kontrakt, så enten skal de købes ret voldsomt ud eller holdet og Becca skal droppe projektet. RadioShack er her ikke næste sæson, det garanterer jeg gerne, og så er der Becca tilbage.
Logged

motormule
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #54: 21 Maj 2012, 19:56 »

Tror ikke på schleck i år, alt for meget enkeltstart, han taber for meget på dem og tror ikke han kan hente det  i bjergene..

har evans som den helt store vinder, kan ikke se hvem der ellers skal tage den??
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #55: 21 Maj 2012, 19:59 »

Hvis Wiggins kører som hidtil, så tror jeg mest på ham. Indtil videre har han ikke vist svaghedstegn og har sågar vundet spurter.
Logged

motormule
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #56: 21 Maj 2012, 22:51 »

tror wiggins taber tid i bjergene, han mangler tit det sidste i bjergene..

valverde og menchov tror jeg ikke på, de er slet ikke med til at køre om sejren

håber på rolland i år, ved han ikke vinder men synes han virker som en med evnerne
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #57: 22 Maj 2012, 10:41 »

tror wiggins taber tid i bjergene, han mangler tit det sidste i bjergene..

valverde og menchov tror jeg ikke på, de er slet ikke med til at køre om sejren

håber på rolland i år, ved han ikke vinder men synes han virker som en med evnerne

I år har han intet manglet i bjergene. På de sidste hundrede meter af Mende (der dog ikke var et bjerg) var han i det røde felt, men konkurrenten Westra fik kun lidt tid der, trods Mende er en eksplosiv stigning, som måske passer Wiggins dårligst. Indtil videre har han konstant siddet ned på cyklen, når der er blevet sat tempo op ad. Han har ikke rejst sig og lavet noget panisk, men udstrålet ro og kontrol. Det har givet ham sejre i to løb, han har satset på - Romandiet og Paris-Nice. Han vinder næppe tid i bjergene, han skal bare begrænse nederlagene.

Stigningerne er anderledes i Tour de France, naturligvis, men uden Contadors antrit har han bestemt en chance. Især hvis de kører så passivt, som de gjorde store dele af sidste års udgave, hvor der først blev åbnet op til sidst. Han kan køre løbet som Indurain - kontrollerende i bjergene, dominerende på enkeltstarterne. Evans har jo ligesom ham heller ikke den store lyst til at skulle ud og angribe, så der har han en stærk allieret i kampen mod Schleck. Menchov også.

Personligt tvivler jeg også meget på Valverde. Til gengæld har jeg tro på Menchov. Han var alligevel ret stærk i Vuelta a España sidste år på det sidste stykke, men det overser man lidt fordi han ikke tog tid på konkurrenterne, da han hjalp Cobo. De mange enkeltstartskilomet er kommer til at gøre ham godt, og jo længere han går under radaren hos konkurrenterne, jo bedre. Som vinder? Mjaaah. Men et podie er realistisk.
Logged

motormule
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #58: 22 Maj 2012, 14:48 »

wiggins overbeviste mig ikke i vueltaen, feltet var ikke vildt stækt.. han sidder faktisk altid ned på cyklen.. evans tror jeg godt kan sætte ham i bjergene

menchov er færdig han er for gammel og har aldrig vist han skulle kunne vinde TDF..

Men igen det er svært at spå om nu, da man ikke ved hvem der stiller op og i hvilket form?
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RadioShack-Nissan-Trek
« Svar #59: 22 Maj 2012, 14:55 »

Jeg tror faktisk, at det kan blive en spændende, men også taktisk Tour. Der er plusser og minusser ved næsten alle ryttere. Evans er ved at være gammel, der er for mange enkelstartskilomete r  til Andy, og Wiggins har ikke det eksplosive ryk, som Basso heller ikke har, og han ligner ikke en mand, der vinder Giroen i år med den form for kørsel. Nibali er mit bedste bud, hvis han rammer formen, så tror jeg, at han får sit helt store gennembrud.

Mit bud på en top fem er:
1. Vincenzo Nibali
2. Cadel Evans
3. Andy Schleck
4. Pierre Rolland
5. Bradley Wiggins
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010