home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 499 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Celtic
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Celtic  (Læst 35048 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #105: 10 Sep 2011, 23:32 »

Det lyder fedt Newton.. Dit hold kunne godt sparke røv.. Igen Thumbs Up

Jeg regner med at starte SPL engang senere i aften.. Starter mod Hearts på hjemmebane..

I Champions League vandt jeg 7-0 over hviderussiske Shakthar og nu skal jeg møde finske HJK Helsinki.. Så jeg regner med at jeg endelig skal prøve at spille rigtig CL  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #106: 10 Sep 2011, 23:44 »

Mon ikke du endelig får prøvet kræfter med Champions League. :-)

Problemet med Celtic er at man er tredjeseedet i gruppespillet, og det er sku noget af en hurdle at komme over. Jeg tror først for alvor at man kan få succes når man får lagt sig op i andet seedningslag, for det er godt nok svært at komme videre ellers. Jeg er nået til marts i tredje sæson og for andet år i træk sluttede jeg på tredjepladsen i CL. Jeg slog AGF med 0-2 og 5-0, tabte 0-1 og 2-0 til Porto og tabte 0-1 og vandt 1-2 mod Inter. Det kastede ni point af sig hviket er mit højeste antal indtil videre, men ikke nok, da Porto endte på 15 og Inter på 12. Dermed spiller jeg igen EURO Cup i foråret. Her har jeg dog fået taget en markant skalp. Jeg trak Manchester United i 1. knockout-runde(hvor uheldig kan man være) og efter 0-1 nederlag på Celtic Park efter en straffesparksscorin g af Rooney forventede jeg ikke meget. Men i returopgøret fik jeg revanceret mig, og ved pausen førte jeg 2-0 på scoringer af Hazard og Olic. United reducerede hurtigt i anden halvleg og jeg frygtede at de også ville udligne, men fandeme om ikke jeg fik holdt min 2-1 føring og spillet mig videre på udebanemål. Nu venter LOSC Lille i 2. knockout-runde.

Bortset fra en uafgjort og to nederlag har jeg vundet alle andre i de 28 første kampe, hvilket giver mig et forspring på 19 point til Rangers og 21 til Aberdeen. Dermed skal der gå meget galt hvis ikke jeg for tredje år i træk skal blive skotsk mester. Hibernian venter i ligacup-finalen, mens Morton venter i pokalkvartfinalen. Profilerne på mit hold i sæsonen har klart været Ivica Olic, Vladimir Weiss, Eden Hazard og Owen Hargreaves. Neymar har været en stor skuffelse og været ude det meste af sæsonen først en måned på orlov efter hjemve og siden hen en skade med varighed på tre måneder. Ivaca Olic har i 27(11) kampe nettet 43 gange, mens Eden Hazard i 36 kampe har scoret 18 gange og lagt på til 17 mål.

I vintertransfervindu et lod jeg Jonathan Woodgate blive lejet ud til West Bromwich, mens jeg skrev med Steven Defour på fri transfer forud for den kommende sæson.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #107: 11 Sep 2011, 01:54 »

Det lyder satme fedt Newton.. Held og lykke mod Lille.. det bør være et hold, som du kan matche.. Peace Og tilløk med endnu et skotsk mesterskab Wink

Jeg lagde ud med 2-0 mod Hearts og Goodwillie åbnede kampen med sin scoring efter 40 sekunder.. det var i øvrigt hans ligamål nummer fyrre for Celtic så det er da lidt sjovt.. Wink Vi var overlegne i hele kampen og man så ikke at vi manglede Phil Jones, M'Vila, Smithies og Bruma, der er alle er til OL.. Wink Shane Long fik hele anden halvleg og han debuterede med en scoring så det er bare super Thumbs Up

Ydermere er jeg glad for at transfervinduet er lukket og at jeg fik lov til at holde på anfører Phil Jones..  Thumbs Up Puh.. United, Liverpool og Tottenham, men også til sidst Milan & Inter har alle budt lystigt på ham, men det har været utrolig dårlige bud så er blevet.. Heldigvis Peace

OG OG OG!!! Så er det bevidst at tredje gang er lykkens gang! I tredje forsøg lykkes det mit hold at komme i CL gruppespillet.. HJK blev knust med hele 7-0 på udebane, mens det hjemme på Celtic Park blev til en 4-0 sejr og efter lodtrækning ser vores gruppes således ud;
Bayern München (min favorit til at vinde gruppen)
Zenit (hævnens time)
Neuchatel Xamax

Muligheden for at blive to'er er rigtig god, men hvis vi bare sikrer os 3. pladsen er det helt okay i min CL debut sæson  Thumbs Up

Sæsonens første fire kampe
Celtic - Hearts 2-0
HJK - Celtic 0-7
St. Johnstone - Celtic 0-1
Celtic - HJK 4-0
« Seneste Redigering: 11 Sep 2011, 01:56 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #108: 11 Sep 2011, 13:45 »

Fantastisk Jimmy, lækkert endelig at komme i Champions League, og tredje gang var lykkens gang selvom det selvfølgelig i denne omgang og havde været en katastrofe hvis ikke de to modstandere var blevet ekspederet ud af turneringen. Med hensyn til din gruppe ser jeg faktisk gode muligheder, Bayern er selvfølgelig storfavorit og har et godt hold, men Zenit fra andet lag er en rigtig fin lodtrækning og dine muligheder for at nå 1/8 finalerne er ganske gode som jeg ser dem. Jeg ønsker dig al held og lykke med gruppespillet!

Personligt er jeg kommet ud på lidt af et eventyr i EURO Cup hvor jeg nu faktisk er nået frem til semifinalerne. Som sagt besejrede jeg Manchester United på udebanemål i 1. knockout-runde og 2. knockout-runde svarende til 1/8 finalen blev noget af et drama. LOSC Lille var modstanderen og med deres tidligere profil Eden Hazard på holdet så jeg gode muligheder for at komme videre. Vi kom godt fra start ved en tidlig udebanescoring fra Neymar, men i anden halvleg fik Luis Ernesto Perez og Moussa Sow vendt kampen og vi tabte 2-1. Mulighederne i returen var stadig til stede, selvom jeg hurtigt mistede modet da Obraniak efter et minut bragte Lille foran. Men ligesom Lille havde gjort det vendte vi også kampen i anden halvleg, først en udligning ved Gylfi Sigurdsson og med seks minutter igen slog Neymar til og scorede til 2-1 på et fornemt oplæg af Gylfi. Kampen gik i straffesparkskonkur rence, og inden sidste spark førte vi 3-2. Gylfi, Gibson og Cairney havde scoret for os, mens Maloney havde afbrændt. Charlie Mulgrew havde muligheden for at afgøre, men fandeme om ikke han brændte. Heldigvis brændte Toprak også Lilles sidste spark og Thibaut Courtois blev helten.

Vi havde nu spillet os i kvartfinalen hvor Valencia ventede og efter et kvarters spil på Mestella førte vi 3-0. Hazard, Cairney og Neymar havde givet os en drømmestart. Vicente og Joaquin reducerede i løbet af kampen og vi var heldige med at slippe fra Spanien med en 3-2 sejr. Hjemme på Celtic Park satte vi trumf på og vandt en flot 3-1 sejr. Hargreaves, Neymar og Weiss kom på tavlen og samlet gik vi videre med 6-3 over mægtige Valencia. Nu venter så deres landsmænd Atletico Madrid i semifinalen, mens Palermo og Bordeaux spiller den anden semifinale.

Som tidligere nævnt er det skotske mesterskab sikret og jeg har med fire kampe tilbage af mesterskabsgruppen slået rekord med 104 ligamål. Jeg har lukket blot 14 ind, hvilket giver mig en positiv målscore på 90 kasser. Pointantallet er på 92 point hvilket er fem mindre end rekorden på 97 fra sidste år, så den er der god mulighed for at slå i år. I cupsammenhæng vandt jeg ligacup-finalen med 4-0 over Hibernian, mens jeg møder East Sterling fra 1. divisionen i pokalsemifinalen.
« Seneste Redigering: 11 Sep 2011, 14:16 af Newton Heath » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #109: 11 Sep 2011, 15:22 »

Sådan!

Sikke en fantastisk sæson det endte med at blive for Celtic! De tre nationale trofæer blev for tredje år i træk pillet hjem, sidste søm i kisten var pokalfinalen mod Rangers som Ivica Olic med et fantastisk hattrick sørgede for at hente i vores favør ved stillingen 3-0, mens liga-cuppen og ligatrofæet i forvejen var sikret. Blot 8 point blev smidt i løbet af sæsonen.

Men men men, den klart største præstation kom i europæisk regi. Efter en halvskidt efterårssæson hvor vi igen blot formåede at blive tre'er ventede EURO Cup bold til foråret men Manchester United, Lille og Valencia blev ekspederet ud inden Atletico Madrid ventede i semien. Første kamp i Madrid vandt vi med 1-3(!) og tillod os endda at brænde et straffespark i overtiden. I returkampen på Celtic Park så alt ud til at ende godt da Gylfi Sigurdsson bragte os foran 1-0 kort før pausen, men på to selvmål og en scoring af Aguero var alt pludseligt lige med et kvarter igen. Atletico havde momentum, men dette ville årets signing, Ivica Olic ikke stå tilbage for og med to scoringer i de sidste ti minutter gjorde han til 3-3 og sikrede os finaledeltagelse i EURO Cuppen.

Modstanderen hed Palermo og kampen skulle spilles i Storbritannien på Sunderlands hjemmebane The Stadium of Light, og det var en finale hvor vi måtte undvære Eden Hazard, Charlie Adam og Neymar. En chokstart blev indledt da Ezequiel Munoz headede Palermo i front efter to minutter på et hjørnespark. Vi overtog dog styringen efter scoringen og Federico Fazio svarede igen ti minutter før pausen, da han headede Mulgrews frisparksbold i kassen. Den afgørende scoring kom et godt stykke inde i anden halvleg, da Carlos Vela fandt lejesvenden Aaron Ramsey på kanten af feltet og den unge waliser kanonerede bolden ind bag Sirigu. Dette blev kampens sidste mål og vi kunne løfte EURO Cup-trofæet mod al forventning og sikre nogle vigtige koefficient-point til næste års Champions League-gruppespil. Dette resultat må også siges at være vigtigt for Skotland og kan forhåbentligt sikre os en direkte plads i gruppepspillet uden at skulle igennem kvalen.

CELTIC! <3
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #110: 11 Sep 2011, 15:40 »

Feedt fedt fedt!

Det er sgu et røv nice save du har kørenede der NH Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #111: 15 Sep 2011, 00:43 »

Champions League gruppespillet 2012-1013


Bayern München - Celtic 1-1
0-1 Goodwillie '41
1-1 Obasi '58

Note: Vi spiller en flot kamp og har flere store muligheder i begge halvlege. Vi har bl.a. en dobbeltchance indenfor det første minut, men vi formår ikke at score. Obasi mål lugter af offside og fem minutter senere får Goodwillie en lignende scoring annulleret. Men en lige kamp ender med et flot (og lidt uventet point)

Celtic - Zenit 1-0
1-0 McGeady '54
1-0 Robinson udvist '78

Note: Vi tromler dem igennem hele kampen og de er faktisk først farlige efter at Robinson bliver smidt ud. Men vi holder stand og så ser det godt ud inden de "lette" kampe. McGeady scorede kampens eneste mål efter en lækker dribletur og et lækkert vip med højre poten.

Celtic - Neuchâtel Xamax 2-0
1-0 Long '29
2-0 Gibson '35

Note: 6-7 mål mere havde været fair og det er faktisk kun gæsternes målmand, der kan være være sin præstation bekendt. Han reddede stor set alt og ved 1-0 blev han solgt af sit eget forsvar, der blokerede ham og Long kunne let heade bolden i kassen. Ved 2-0 målet knallede Gibson bolden fladt ind ved venstre stolpe fra 30 meters afstand i bedste Paul Scholes stil.

Neuchâtel Xamax - Celtic 2-4
0-1 Gibson '2
1-1 Jun '23
1-2 Jones '35
2-2 Jun '38
2-3 Cairney '62
2-4 Maloney '75
2-4 Gelabert udvist '90

Note: Man kunne godt mærke at de ville mere, men vi var stadig overlegne og et fair resultat havde nok været 6-2 til os. Målmanden og Jun er de eneste der ville noget og de voldte os store problemer. Gibson åbnede kampen med endnu et langskudsmål, mens Phil Jones efter en flot frisparks kombination kunne føre bolden elegant udenom målmanden med det yderste af panden. Cairney afgjorde kampen efter en lækker dribletur, mens Maloney med en smart stop finte satte sin direkte modstander og klippede bolden ind til slutresultatet. 

Celtic - Bayern München 5-1
1-0 Obertan '14
2-0 Goodwillie '20
2-1 Müller '46
3-1 Badstubber selvmål '48
4-1 McGeady '53
5-1 Goodwillie '89

Note: Vi starter som lyn og torden; igen, hvorefter vi overlegnet tørrer den ene stjerne efter den anden og banker de forsvarede tyske mestre ud i krise. Vi ramte uden tvivl dagen og er videre til mæste runde med ekstra respekt fra vores kommende modstandere. Bayern skal håbe på at vi tager mindst to point fra Zenit, hvis de vil videre og det gik således i sidste spillerunde;

Zenit - Celtic 1-0
1-0 Konoplyanka '55

Note: Vi sparede lidt profiler og spillede alligevel lige op mod Zenit. Vi havde fortjent det ene point og Bayern havde ligeledes fortjent mere end bare Europa League. Vi blev ofre for noget vi selv er eksperter i og det var selvfølgelig på en dødbold. Dumt nederlag, men 16 point havde også været for meget af det gode.


Hvem vi møder i knockoutfasen er endnu uvis, da jeg er på vej i seng. Godnat og sov godt Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #112: 15 Sep 2011, 20:42 »

Bliver det ikke aaaaalt for let i den hjemlige liga?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #113: 15 Sep 2011, 20:54 »

Bliver det ikke aaaaalt for let i den hjemlige liga?

Både og.. Det kræver alligevel sin mand at gøre det let i den hjemlige, men det sjove og svære er de europæiske turneringer, hvor det virkelig kræver noget at få succes.. Det tog f.eks. tre sæsoner for mig at komme i CL  Forlegen
Logged

- Veni, vidi, vici -

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #114: 15 Sep 2011, 20:57 »

Det lyder desværre ikke som min kop te.  Forlegen
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #115: 15 Sep 2011, 21:02 »

Det lyder desværre ikke som min kop te.  Forlegen

Det er ellers supersjovt.. Prøv og læs Newtons indlæg.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #116: 15 Sep 2011, 21:08 »

Har valgt Espanyol istedet  Ubeslutsom
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #117: 15 Sep 2011, 21:17 »

Har valgt Espanyol istedet  Ubeslutsom

Held og lykke med det så Thumbs Up

Men behold lige Celtic i baghånden, da det er skidesjovt Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #118: 15 Sep 2011, 21:56 »

Grundet tidsmangel har jeg ikke fået spillet så voldsomt meget på det seneste, men transfervinduet op til fjerde sæson  er afviklet og ser således ud:

ind
  • guillaume hoarau, manchester city, lejeaftale
  • vladimir weiss, manchester city, lejeaftale
  • gäel kakuta, lejeaftale, chelsea
  • steven defour, fri transfer, standard
  • jádson, lyon, 41.000.000DKK
  • taufic guarch, lejeaftale, lyon
  • volkan demirel, fri transfer, fenerbache

Guillaume Hoarau, Vladimir Weiss og Jadson er klart de mest markante tilføjelser til klubben i et transfervindue hvor det var meget svært at finde "value in the market". Derfor har jeg traditionen tro lejet en del spillere og endelig fået skaffet en ordentlig målmand i form af Volkan idet Courtois aldrig rigtig har udviklet sig til den klassemålmand jeg havde håbet på. Indkøbene ændrer ikke det store på opstillingen fra sidste sæson og jeg føler egentlig også endelig at jeg er klar til at tage skridtet videre fra gruppespillet efter triumfen i EURO Cup:

Demirel
     Juarez-Fazio-Jones-Izaguirre
         Hargreaves
     Cairney        Jadson
Weiss                            Hazard
         Neymar


Jeg føler at min bænk er ganske stærk i år med blandt andet Roland Juhasz, Charlie Mulgrew, Steven Defour, Charlie Adam, Gylfi Sigurdsson, Gäel Kakuta, Ivica Olic og Guillaume Hoarau som mulige indskiftere. Truppens eneste afgange har været af Jonathan Woodgate, Kris Commons, Kelvin Wilson og Niall McGinn.

Har lige kvalificeret mig til gruppespillet uden problemer og jeg kom i gruppe med Chelsea, Zenit og Red Bull Salzburg. En okay gruppe hvor Zenit var en ret hård modstander fra tredje lag, men alligevel burde jeg være i stand til at komme videre. Det er sæsonens helt store mål.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #119: 15 Sep 2011, 23:56 »

Skal møde Roma i knockout stadiet i CL.. Starter i Rom og kan afgøre det på Celtic park.. super Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010