home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:24:33 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23293
  0 Brugere, 545 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: cokicool
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Din postion på banen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Din postion på banen  (Læst 7815 gange)
Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din postion på banen
« Svar #15: 04 Feb 2009, 22:13 »

Position: Angriber - Nok pga. min store koldblodighed, rigtig god teknik, dog har jeg ikke hurtigheden på min side. Jeg har rigtig god målinstinkt og min placeringsevne er overdrevet god. Altså, i starten troede jeg at jeg bare var heldig med at stå det rette sted, men eftersom jeg har været rigtig god til det i snart 2 år, synes jeg bare at det er medfødt. Prøver altid at være et skridt foran modstanderen, og det lykkes mig for det meste. Jeg er ikke den type spiller der har brug for gode afleveringer for at lave kasser. Kan meget på egen hånd, og slevom jeg ikke er den hurtigste, så ligger min eksplosivitet meget højt, og det der dét jeg bruger i situtioner, hvor man selv skal skabe chancerne. Det er nogle af grundene at jeg har været holdets topscorer i de 2 forrige sæsonener, hvor mit gennemsnit var ca 1,5 mål  pr. kamp. Har rigtig god fysik, og jeg arbejder meget på banen, hvor jeg holder mig i gang hele tiden.

Mine svagheder må være at jeg engang i mellem kører selv alt for meget. Noget mere jeg skal forbedre mig i er, at løbe hurtigt. Jeg er ikke den langsomste men heller ikke den hurtigste spiller. Og så kommer noget som nogle vil kalde en klassiker: Mit temperament. Den skal forbedres meget, og pga. mine dumme aktioner(såsom at true dommeren eller slå ud efter en anden spiller) har jeg fået for mange kort.

Har prøvet at spille mange positiner, såsom målmand, højre back, begge sider på midtbanen, og nu endelig angriber.

Ved egentlig ikke hvem jeg minder om, så måske kunne jeg tænke mig at nogle af jer kommer med nogle forslag, eftersom i har fået lidt at vide om mit spillestil osv.

crazy
Logged

bennybenny
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din postion på banen
« Svar #16: 04 Feb 2009, 22:15 »

Hvilken position spiller du på banen?

Jeg spiller helst venstre back/ wing back, men kan stort set spille over hele banen, hvis der er brug for det.

Hvilke forcer/svagheder har du der gør at du spiller netop denne position?

Min største svaghed er helt klart min fysisk styrke, da jeg er ret lille, og derfor er det også en optimal plads at spille når man er lille, altså back pladsen..

Mine styrker er helt klart min hurtighed, teknik, min kommunikation med medspillerne, og mine lange pasninger, som gavner kanterne utrolig meget. En af grundende til, at jeg elsker at spille back, er at jeg altid har en fast position, i stedet for at jeg skal søge i den som fx en offensiv midtbane..

Hvilken proff. fodboldspiller minder du om baseret på dine forcer, og position på banen?
Jeg vil helt klart mene en Phillipp Lahm eller Daniel Alves, da det er nogle offensive backer, ligesom mig selv, og så har de den samme evne til at skrabe et angrebspil på benene.

Smiley
Logged

Fc Bayern - Stern des Südens

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din postion på banen
« Svar #17: 04 Feb 2009, 22:15 »

Jeg spiller højre offensiv wing/angriber (evt. højre back)
Mine svagheder er venstre fod og dovenskab Opstemt jeg minder lidt om berbatov, når man ikke har bolden går man da bare rundt. og i de tilfælde jeg spiller højre back, har jeg utrolig svært ved at komme med tilbage fordi jeg tænker megetmeget offensivt.
mine styrker er hurtigheg, kropsstyrke og hurtige ben bevægelser. jeg er ingen drible mester, men jeg har hurtige bevægelser så jeg tit kommer uden om modstanderen.
Jeg vil selv mene at jeg minder om berbatov.
Logged

Hypothermia
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Din postion på banen
« Svar #18: 04 Feb 2009, 22:27 »

Naar jeg er paa banen spiller jeg altid defensiv midt. Jeg er den eneste paa holdet, der besidder kvaliteterne til at spille denne position, saa det maa jeg traekkes med. I starten hadede jeg det, da jeg personligt foretraekker at spille en offensiv rolle, men man maa jo ofre sig for holdet.
Som defensiv midt er mine stoerste styrker mit overblik og min koldblodighed ved kontraangreb. Jeg er ikke den hurtigste spiller paa banen, men jeg har en enormt god fysik og har det med at traekke en del kort - men det hoerer sig jo til positionen. Jeg arbejder som en hest og har intet mod at saette haarde tacklinger ind hvis det er noedvendigt. Min stoerste svaghed er afgjort min hurtighed, men nogle vil nok mene at jeg er for aggressiv i mit spil. Jeg sidder oftere paa baenken grundet suspendering end paa grund af skader og manglende udtagelse til start 11'eren.

Min stil er lidt anderledes en hvad man normalt ser paa banen, idet jeg ofte slaar de afgoerende afleveringer og saetter angreb igang. Jeg spillede faktisk floej i mine unge dage, men jeg har desvaerre ikke udviklet mig nok indenfor det felt og maa altsaa tage mig til takke med en defensiv rolle.

Som spiller synes jeg, at jeg minder mest om Marcos Senna.
Logged

Arsenal Football Club følges gennem tykt og tyndt!

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din postion på banen
« Svar #19: 04 Feb 2009, 22:29 »

Jeg spiller venstre back
Jeg spiller denne position fordi jeg er en lille hurtig en og så kan jeg løbe op ad kanten og få bolden sendt ind over. Jeg er en spiller der kæmper hele tiden og jeg bliver faktisk hurtig forpustet for jeg løber frem og tilbage på banen.
Jeg synes selv jeg minder mest om John Terry faktisk, men det er også fordi jeg er god til at heade og så er han også kæmper hele tiden.
Logged


ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din postion på banen
« Svar #20: 04 Feb 2009, 22:36 »

Men John Terry spiller jo aldrig venstre back?
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din postion på banen
« Svar #21: 04 Feb 2009, 22:39 »

Men John Terry spiller jo aldrig venstre back?
Nej det ved jeg godt, men synes selv at jeg minder mest om ham Smiley
Logged


Kristensen100
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Din postion på banen
« Svar #22: 04 Feb 2009, 22:42 »

Hvilken position spiller du på banen?
Jeg spiller Angriber.
Hvilke forcer/svagheder har du der gør at du spiller netop denne position?
Mine forcer er at jeg er utroligt skarp foran mål og banker storset alle bolde jeg får afleveret i mål. Jeg er os angriber fordi jeg kan meget af det hele som hovedstød, tekninsk dygtig, og forholdsvis hurtigt.  Jeg spiller der os fordi jeg er meget kropstærk og presser utroligt meget. Mine svagheder er at jeg har en utrolig dårlig attitude, der gør at går det ikke min vej slår jeg ud med armene og brokker mig til mine holdkammerater. Jeg er heller ikke specielt god til lange afleveringer. Jeg har os en svaghed der gør at bliver jeg tacklet, så laver jeg en hævn agt.

Hvilken proff. fodboldspiller minder du om baseret på dine forcer, og position på banen?

Jeg synes selv jeg minder utroligt meget om Nicklas Bendtner og Søren Larsen, og de er også mine idoler i fodbold.
Logged

Man er ikke beruset, hvis man kan ligge på gulvet uden at holde fast.

søgaard
Gæst
 
Sv: Din postion på banen
« Svar #23: 04 Feb 2009, 23:20 »



Jeg er enten midterforsvar, men kan også spille begge backs, hvis det er nødvendigt.

Mine forcer må være min hurtighed, forudseenhed og styrke i 1-1, som gør at jeg vinder de fleste løbedueller med angriberne. Ting som halvliggende vristspark og frispark er også blandt mine styrker.

Mine svagheder må siges, at være min fysiske form, da jeg ikke er særlig kropsstærk i forhold til mange andre i min årgang og så kan min teknik vel også altid forbedres.

En spiller som jeg ser mig selv som, er nok Puyol, da han har de samme styrker som mig, og generelt er hele hans type på banen, en som afspejler mig godt. Ikke den spiller, som man lægger mest mærke til, men alligevel er han altid tilstede, når det gælder og er en leder, som kan skælde ud, men også komme med opmuntrende tilråb.
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Din postion på banen
« Svar #24: 04 Feb 2009, 23:32 »

Jeg spiller angriber og hvis det var nødvendigt begge kanter. Den gang jeg egentlig spillede bold var min styrke helt klart min fart, og evne til at løbe i dybden, derudover kunne jeg snildt komme uden om de forsvarsspillere jeg spillede mod, hvis bare jeg var i fart.

Mine svagheder er dog langt større end mine styrker, jeg er ikke ret høj, så derfor mangler jeg en del i det fysiske, da det bare ikke er muligt for mig at gå på kroppen af en på 185, og jeg har langt fra nok springkræft til at komme over dem i en hovedstødsduel, hvilket også ville kræve jeg sprang næsten 20 cm højere end dem. crazy Når jeg spillede kant havde jeg sjældent luft til at både gå med tilbage og med frem. I kontra situationer kan jeg godt have svært ved at se mine medspillere, og derfor prøve at afslutte eller afdrible keeperen.
Logged

TottenhamHotspur
Gæst
 
Sv: Din postion på banen
« Svar #25: 04 Feb 2009, 23:36 »

Jeg har igennem hele min "karriere" også spillet som den styrende midterforsvarer, nok mest på grund af min hurtighed, overblik og højde (pt. 1,95-2 meter) Det bragte mig dog kun til ungdomsafdelingen i AGF hvor jeg droppede fodbold på "højere plan," (hvis man kan kalde det det Wink) Så de seneste to sæsoner har jeg fungeret som en slags targetspiller helt på toppen for at prøve noget andet. Og det har da ikke været uden held. Sidste sommer endte med 41 mål i 11 kampe. Dette foregik dog også i serie 5, men jeg er nu stadig helt tilfreds Peace Kick'n rush for the win!
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Din postion på banen
« Svar #26: 04 Feb 2009, 23:39 »

Hvis i ikke rykkede op må i have haft et piv elendigt forsvar Opstemt
Logged

TottenhamHotspur
Gæst
 
Sv: Din postion på banen
« Svar #27: 04 Feb 2009, 23:42 »

Vi endte tredje sidst ud af de tolv hold crazy
Forsvaret var lige til at lukke op og skide i!
Men dertil skal det også siges at vi ofte spillede med ni-ti mand, enten på grund af tømmermænd eller fordi folk ikke gad spille Wink
Logged

Nistelrooyen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din postion på banen
« Svar #28: 04 Feb 2009, 23:49 »

Jeg spillede angriber..
mine styrker: bare at være på rigtig sted på det rigtige tidspunkt
mine svagheder: synes selv når jeg får bolden i føderne at det meget hurtig kan gå galt .. så synes min bold kontrol er lidt ringe
alt andet som hurtighed, styrke, hovedstød osv. er jeg fin i..
vil sige min karriere højdepunkt var nok skolefodbold hvor jeg scorede 3 mål i 3 kampe og 1 mod brønshøj til 1-1 lige efter jeg var skiftet hvor vi så bagefter vandt 3-1.. man i kan nok se når det var det største jeg har opnået at jeg ikke var særlig god til fodbold og det var jeg heller ikke nåede at spille på 3 holdet i vanløse også kom jeg heller ikke længere op

EDIT: vil synes jeg selv minder mest om van nistelrooy som også er min ynglingsspiller
« Seneste Redigering: 04 Feb 2009, 23:54 af Nistelrooyen » Logged

GLORY GLORY MAN UNITED

Twajz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din postion på banen
« Svar #29: 04 Feb 2009, 23:50 »

Det var guld at spille fodbold da serie 6 også var der Opstemt kæft det var sgu hygge.. jeg spillede Angriber og nogle gange højrefløj.. Tømmermænd fandtes ikke dengang.. så tog vi bare en kasse øl eller to med til kampen Opstemt self. først til efter kampen.. men så var der noget at løbe for Smiley

Vi rykkede op fra serie 6 til serie 4 fordi at serie 6 blev fjernet og så blev alt træningen lige pludselig for "seriøs" så næsten hele holdet forsvandt..

Men det var tider Smiley

Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010