home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:33:24 szukizek Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23299
  1 Bruger, 786 Gæster Online.

Indlæg: 1132694 over 31366 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Købeklubber?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Købeklubber?  (Læst 5422 gange)
JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Købeklubber?
« Svar #15: 08 Jul 2007, 02:33 »

Lampard er og bliver WHUFC's fortjeneste :-)
Logged

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Købeklubber?
« Svar #16: 08 Jul 2007, 02:35 »

Lampard er vidst fra West Ham Wink
Og egen avl er vel spillere (som der står i FM)som har spillet 2 sæsoner i klubben før spilleren fylder 20?
Jeg ved ikke om vi kan stole på det da det komme fra et spil, men det kunne da være en mulighed?
Logged

Practise makes Perfect!

thomzen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Købeklubber?
« Svar #17: 08 Jul 2007, 02:45 »

My bad - Lampard > West Ham. Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Købeklubber?
« Svar #18: 08 Jul 2007, 02:46 »


Det kommer an på hvad du mener med egen avl? En spiller som Fabregas kom til klubben som meget ung, og har nu spillet der lige siden. Er han af egen avl?
For så har vi da mange.

Eller skal man være opvokset i byen, og have spillet på i klubben hele sin karriere, for at man er af egen avl?
Og så kan Giggs da umuligt være af egen avl, da han er fra Wales. Og hvis han kun har spillet fodbold i England vil jeg da sige at han skulle spille på det engelske landshold.

Efter min mening er både Flamini, Fabregas og alle vores 3-4 backs af egen avl.

Og der er jo også den mulighed at Arsenals ungdomsakademi ikke er særlig godt, og at Arsenal derfor ikke udvikler så mange spillere som går hen og bliver verdensstjerner, men det er jo derfor at vi har Wenger til at spotte verdens kommende stjerner.
Hvad nu hvis vores nyindkøbte nordmand på 16 går hen og spiller i klubben til han bliver 30 - så vil jeg da kalde ham en spiller af egen avl efter 14 år i klubben. (Bare et eksempel)

Desuden kalder alle Lampard for en spiller af egen avl, men jeg mindes at have set ham i en Liverpool-trøje (mener jeg det var) da han var en yngre spiller.


Sig lige til hvis du overhovedet ikke kan se semmenhængen i det jeg skriver. Jeg er ikke helt vågen.

Det kan jeg godt.. (se sammenhængen) Ang. Fabregas har vist nok spillet for Barcelona's C-hold og Arsenal har betalt penge for ham.. Når det kommer til Ryan Giggs har han jo ikke spillet for andre klubber end United tiltrods for at han kommer fra Wales.

Men det er faktisk, at svært at sige hvornår det er egen avl.. Men en ting giver jeg dig ret i; Wenger er kanion dygtig til at spotte andres talenter.. Men jeg synes jo Fabregas, Toure & Clichy har da spillet for andre klubber før Arsenal og kan derfor diskuteres...

Når folk kalder Chelsea-spilleren Frank Lampard for en spiller af egen avl, bliver jeg sur.. Han er ikke et produkt af Chelsea, men et meget talentfuld spiller fra West Ham, som er en af de bedste klubber (i verden) til at udvikle talenter.. Se bare spillere som Lampard, Rio & Anton Ferdinand, Carrick & Reo-Coker...!

Jeg er ved at være træt og øjnene har været ved at lukke ned et par gange under dette indlæg. Jeg har derfor kopieret den her sætning fra dig: "Sig lige til hvis du overhovedet ikke kan se semmenhængen i det jeg skriver. Jeg er ikke helt vågen."

Godnat & sov godt..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Købeklubber?
« Svar #19: 08 Jul 2007, 02:47 »

My bad - Lampard > West Ham. Smiley

Lampard i Liverpool lød også underligt i mine ører..  Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Købeklubber?
« Svar #20: 08 Jul 2007, 02:57 »

Jimmy - Og Joe Cole. Smiley

Men det med at være egen avl, så prøv at læse mit tidligere indlæg. ( Jeg tror jeg har fat i noget Peace )
Logged

Practise makes Perfect!

thomzen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Købeklubber?
« Svar #21: 08 Jul 2007, 02:59 »

Det lyder vel meget rigtigt - klart en mulighed Smiley
Logged

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Købeklubber?
« Svar #22: 08 Jul 2007, 09:40 »

Hvor mange spillere har Chelsea så kastet penge efter i denne sæson?
Selvfølgelig er Chelsea stadigvæk et købehold, og sidste år var det dem der kunne prale af at være det største.

I år overgås de dog klart af Man U, som nu også havde tænkt sig at købe Tevez (for mere end hvad Henry røg for), så du skal ikke tale for højt.

Købehold er efter mening hold, som bliver overtaget af en eller anden rigmand fra enten USA, Rusland eller Kina (landene var bare gde eksempler), og derefter tonser penge væk på alverdens gode spillere.

Arsenal er derfor ikke et købehold, da klubbens ejer nægter at sælge den, og hellere vil stå som vi altid har gjort.
Jeg tror dog personligt, at vi snart sælges til Stan Kroenke (som efter sigende skal være en af verdens rigeste mænd).

Hvor mange af Arsenals og Chelseas spillere har de selv udviklet, bare set over de sidste 10 år??
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Niko
Gæst
 
Sv: Købeklubber?
« Svar #23: 08 Jul 2007, 09:46 »

Hvor mange af Arsenals og Chelseas spillere har de selv udviklet, bare set over de sidste 10 år??

Nogle af dem Arsenal har udviklet har de jo sendt videre. Asshole - Chelsea. Bentley - Blackburn. Pennant - Liverpool.
Fabregas, vil jeg også mene at de selv har udviklet, han spillede kun for Barcelona C i et halv år. Justin Hoyte, har vi selv udviklet. Gäel Clichy har vi selv. Nummer 26, Bendtner vil jeg mene vi har udviklet. Johan Djourou, Armand Traore, Mark Randall, Kerrea Gilbert, Matthew Connolly og Abou Diaby. Der findes mange i Arsenalsførsteholdt rup, man skal bare grave dybt nok, så finder man dem Wink
 
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Købeklubber?
« Svar #24: 08 Jul 2007, 09:51 »

JimmyGP, Arsenal fik Fabregas gratis, han var inkluderet i en transfer mellem Barcelona og Arsenal, jeg kan ikke huske hvem fra Arsenal der blev solgt. Smiley
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Købeklubber?
« Svar #25: 08 Jul 2007, 10:06 »

Der er ingen grund for Arsenal til at sidde og lege hellige. De har ikke en eneste englænder i startopstillingen, og mig bekendt har I ikke andre end Hoyte og Walcott, der er aktuelle til at få spilletid. Alle klubber er købeklubber, selv Brandrup. Så er den ikke længere. Jeg kan bare ikke lide Chelsea (og for den sags skyld heller ikke Liverpool, Arsenal, Man. City, FCK osv.)
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Købeklubber?
« Svar #26: 08 Jul 2007, 10:11 »

Jeg kan bare ikke lide Chelsea (og for den sags skyld heller ikke Liverpool, Arsenal, Man. City, FCK osv.)

Okay United-styrer  Grin
Men jeg giver dig ret, alle hold er købeklubber - ærgeligt. Fodbold vil altid været fedest med noget lokalt i sig. Der kan jeg ikke nævne en eneste fra Arsenal, men Man Yoo har da Skovlen og Gary Wink
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Købeklubber?
« Svar #27: 08 Jul 2007, 10:25 »

Nogle af dem Arsenal har udviklet har de jo sendt videre. Asshole - Chelsea. Bentley - Blackburn. Pennant - Liverpool.
Fabregas, vil jeg også mene at de selv har udviklet, han spillede kun for Barcelona C i et halv år. Justin Hoyte, har vi selv udviklet. Gäel Clichy har vi selv. Nummer 26, Bendtner vil jeg mene vi har udviklet. Johan Djourou, Armand Traore, Mark Randall, Kerrea Gilbert, Matthew Connolly og Abou Diaby. Der findes mange i Arsenalsførsteholdt rup, man skal bare grave dybt nok, så finder man dem Wink
 

Clichy: Hentet i AS Cannes i 2003, hvor han allerede havde spiller 13 kampe til trods for hans alder
Armand Traore: Hentet i Monaco tilbage i år 2005
Abou Diaby: Hentet i Auxerre tilbage 2006. Havde spillet 10 kampe, selvom han ikke er ret gammel

Hvis man graver dybt nok, finder man det.... Wink
Logged

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Købeklubber?
« Svar #28: 08 Jul 2007, 10:27 »

Nogle af dem Arsenal har udviklet har de jo sendt videre. Asshole - Chelsea. Bentley - Blackburn. Pennant - Liverpool.
Fabregas, vil jeg også mene at de selv har udviklet, han spillede kun for Barcelona C i et halv år. Justin Hoyte, har vi selv udviklet. Gäel Clichy har vi selv. Nummer 26, Bendtner vil jeg mene vi har udviklet. Johan Djourou, Armand Traore, Mark Randall, Kerrea Gilbert, Matthew Connolly og Abou Diaby. Der findes mange i Arsenalsførsteholdt rup, man skal bare grave dybt nok, så finder man dem Wink
 

Lål mand! Arsenal købte Pennant i Notts County Smiley Fabregas købt i Barca. Alle de unge du nævner er jo købt, Bendtner udviklet i Tårnby og KB!

London er en stor by og når man tænker på hvor mange lokale Liverpool har fået udviklet, må det vel være skuffende ikke at levere flere spillere som er engelske?
Steven Gerrard, Michael Owen, Jamie Carragher, Robbie Fowler, Steve McManaman. Guthrie er også på vej til at have Premier League klasse. Og så er der et par interessante navne på vej som f.eks Stephen Darby
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Købeklubber?
« Svar #29: 08 Jul 2007, 10:28 »

Okay United-styrer Grin
Men jeg giver dig ret, alle hold er købeklubber - ærgeligt. Fodbold vil altid været fedest med noget lokalt i sig. Der kan jeg ikke nævne en eneste fra Arsenal, men Man Yoo har da Skovlen og Gary Wink

Det med fed er faktisk min pointe...

"Med Kursiv": Når du nævner Garny Neville & Paul Scholes.. Er det så i den sammenhæng, at de 2 spillere af egen avl eller fordi de englændere i startopstillingen?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010