home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  2 Brugere, 813 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Missionen er klar: Gennemgang: A.C. Horsens
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Tror i at denne blog lever til efter jul?
Ja
Nej
Hvorfor bliver du ved?

Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Missionen er klar: Gennemgang: A.C. Horsens  (Læst 10776 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Missionen er klar: Gennemgang: A.C. Horsens
« : 06 Dec 2008, 12:10 »

Kapitel 1: Intro, afsnit 1
Kapitel 2: Intro, afsnit 2
Kapitel 3: Afsløring
Kapitel 4: Optakten
Kapitel 5: Europa
Kapitel 6: Europa, del 2
Kapitel 7: Ekstra Bladet Cup
Kapitel 8: Ydmygelse
Kapitel 9: Gennemgang: A.C. Horsens
« Seneste Redigering: 14 Dec 2008, 09:10 af vesperGT » Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: INTRO
« Svar #1: 06 Dec 2008, 12:10 »


Det her er stort, og det bliver endnu større. Efter at have været fan af klubben hele ungdommen igennem, fik jeg langt om længe taget mig sammen til at begynde med at spille fodbold i klubben. Indrømmet; talentet var der en smule, men ikke nok til at få debut på klubbens – af alle fans – højt elskede førstehold. Så da kendsgerningen gik op for mig, måtte jeg se i øjnene, at det aldrig blev på selve banen at jeg skulle gøre karriere, men derimod måske på siden af banen.

Så jeg gik til klubben og forespurgte på, om man kunne få tilskud til det nationale fodboldforbunds højeste trænerlicens. Først var klubben ikke villig til at give tilskud til den højeste, men at give til at jeg kunne uddanne mig, så jeg i teorien kunne stå i spidsen for et hold i den bedste række i landet.

Da denne licens var erhvervet, og jeg havde haft ansvaret for klubbens ungdomshold i 1½ sæson, kunne klubben dog alligevel se at jeg måske var værd at satse den højeste licens på. Så efter et koncentreret forløb, kunne jeg få overrakt diplomet på at jeg nu havde den licens.

Mens alt dette foregik for mig personligt, var klubben plaget af lidt uro om, hvem der med tiden skulle overtage fra den nuværende træner, da han havde planlagt at trække sig tilbage i løbet af sæsonen. Rygterne var mange, og folk gættede endnu mere. Men da det kom frem at favoritten til at overtage jobbet, skulle findes blandt klubbens konkurrenter, fik mange julelys i øjnene. Manden var respekteret og holdt i kærligt minde af mange, da hans karriere var i gang, og nu havde han også bevist at han kunne tage et mindre hold, og køre det op til at blive et af de bedre mellemvare hold, så naturligvis stod han med gode kort på hånden.
« Seneste Redigering: 06 Dec 2008, 12:16 af vesperGT » Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Intro
« Svar #2: 06 Dec 2008, 12:15 »

Haha, fedt topbanner. Hvad er dusøren Peace?
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Intro
« Svar #3: 06 Dec 2008, 12:16 »

Haha, fedt topbanner. Hvad er dusøren Peace?

Vides på dette tidspunkt ikke, men jeg er åben for et bedre forslag, end det som TV2 Lorry giver små børn: En guldbar funny
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Missionen er klar: Intro
« Svar #4: 06 Dec 2008, 12:21 »

god intro glæder mig til mere Smiley

Men man skal ikke kimse af en guldbar!!
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Intro
« Svar #5: 06 Dec 2008, 12:24 »

Kan faktisk rigtig godt lide den her intro. Man bliver næsten helt spændt på hvem klubben er.
Jeg vil nok lige læse de næste par updates, før jeg siger jeg er fast læser.KIU
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Intro
« Svar #6: 06 Dec 2008, 12:26 »

god intro glæder mig til mere Smiley

Men man skal ikke kimse af en guldbar!!


Nej, de smager skam ikke dårligt, men som sagt, medmindre folk kommer med bedre forslag til en dusør, så bliver det sgu nok bare en guldbar Wink

Kan faktisk rigtig godt lide den her intro. Man bliver næsten helt spændt på hvem klubben er.
Jeg vil nok lige læse de næste par updates, før jeg siger jeg er fast læser.KIU

Takker...... Det er skam også meningen at man skal sidde og undre sig..... Jeg skrev introen med henblik på klubben jeg har valgt, men efterfølgende, da jeg læste korrektur på den, kom jeg faktisk i tanke om de første 3-4 klubber det passer på  Forseglede Læber
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Intro
« Svar #7: 06 Dec 2008, 15:42 »


Men da den nuværende træner overraskende pegede på mig, blev brynene på mange folks ansigter noget rynkede. Ingen i offentligheden kendte til min eksistens, og ingen troede da for alvor på at jeg – til trods for mine meritter med ungdomsholdet – stod til at kunne varetage hvervet som manager for klubben, så aviserne afviste mig hurtigt.

Men noget havde fået tankerne i gang hos klubmanden over dem alle, bestyrelsesformande n. Han havde ellers kontaktet den anden træner, men valgte at trække mig med ind til et uforpligtende møde, hvori han udtrykte interesse i, hvad jeg havde af kommentarer til klubbens nuværende situation, samt hvor jeg mener at klubben er på vej hen, og hvad det kan ende med?

Til det, svarede jeg at klubben med et par investeringer, igen kan kæmpe med om medaljer, samt at Europa i form af Champions League igen vil være et realistisk mål. Måske ikke den første sæson, men så hvert fald i anden sæson.

Formanden takkede mig for tiden til dette føromtalte møde, samt at han ville orientere mig omkring løsningen på manager situationen, når tiden var til det.

Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Intro
« Svar #8: 06 Dec 2008, 21:59 »


Det er nervepirrende at sidde og skulle vente på at få svar på om man er kommet forrest i køen til træner jobbet. Indtil videre måtte jeg nøjes med at træne mit eget hold, men hele tiden lå det i baghovedet at det muligvis kunne være sidste gang med ”kliken”, så at sige:

 - Chok i Danmark! Kent Nielsen er blevet overhalet indenom!

Det kom som et chok for mange, da den i medierne ellers så sikre overdragelse af ansvaret for Brøndby I.F så ud til at gå til A.C. Horsens’ træner, Kent Nielsen. Men bestyrelsen i Brøndby – Med Per Bjerregaard i spidsen – valgte endnu en gang at trække en klubmand frem i geleddet. Med Claus Nielsen’s indtog på manager posten i Brøndby, er det stadig en ”insider” fra klubben der skal lede holdet frem mod nye titler.
Selv, udtrykker den nye chef det således:

”Det er fantastisk, langt om længe at stå i spidsen for den klub, man altid har elsket så meget. Specielt at Per endnu en gang giver en klubmand chancen for at føre klubben videre, til trods for at flere har advaret ham imod det. Det har fremgået af nogle medier, at jeg skulle have kuppet mig foran Kent Nielsen i kapløbet, men jeg ved dette ikke passer, og stor cadeau til Kent for arbejdet med Horsens og jeg håber vi kan udveksle idéer og synspunkter, når tiden til vores første indbyrdes opgør kommer.

Som sagt er jeg utrolig glad for chancen her, men jeg håber også at i vil respektere min næste kommentar: Jeg har et hold der skal trænes, og vejen er lang mod målet: Medaljer fra SAS-Ligaen!”


------------------------------------------------------------------------------------------
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Afsløring
« Svar #9: 07 Dec 2008, 19:36 »


En go’ sæson starter som regel med at man aftaler nogle optaktskampe mod mindre hold, for at banke selvtillid ind i spillerne, samt at få fitness graden op, så spillerne starter sæsonen i noget nær topform.

Således har vi spillet mod hold som:

AB
HIK
LFA samt
Racing Club Strasbourg.

Alle kampe på nær mod Lolland Falster Alliancen, endte med en 1-0 sejr til os. LFA kampen endte intet mindre end 6-1 til holdet.

I løbet af Juli og August måned, har jeg takket været Brøndby’s glimrende økonomi, været i stand til at forstærke truppen mere, end den i forvejen var:

Det drejer sig om Dennis Cagara og Henrik Kildentoft, købt for 6 millioner hver. Disse 2 er klubmænd, og vil passe ind i min filosofi med unge danske spillere.

Når man spiller med en defensiv midtbanespiller, og man til den plads kun har en enkelt rigtigt defensivt orienteret midtbanespiller i Stefán Gíslason, må man ud på markedet. Selv som Brøndby mand af hjerte må man indrømme at FCK til tider har gjort bemærkelsesværdige kup på spillermarkedet. Og således også med manden som jeg netop snuppede for næsen af FCK: Fredrik Winsnes for 7,5 millioner.

Det sidste indkøb jeg formåede at sikre i mit første transfer vindue som manager var også det første køb: Gilberto Macena, tidligere A.C. Horsens. 24 år gammel og han tiltræder i Brøndby for 10 millioner.


Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Afsløring
« Svar #10: 07 Dec 2008, 19:43 »

rigtig god blog, du skriver også rigtig godt syntes jeg:D Kan godt lide dine køb, pånær FW da det er for mange penge at give for en reserve (hvis han altså ikke slår Gisla af) og så er han efter min mening en tand for gammel... Opstemt Glæder mig til at høre mere Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Afsløring
« Svar #11: 07 Dec 2008, 19:48 »

rigtig god blog, du skriver også rigtig godt syntes jeg:D Kan godt lide dine køb, pånær FW da det er for mange penge at give for en reserve (hvis han altså ikke slår Gisla af) og så er han efter min mening en tand for gammel... Opstemt Glæder mig til at høre mere Opstemt

Tja.... Wink Tak for rosen først og fremmest! Thumbs Up Glad for at det er go' læsning! Om Gisla eller visne-Winsnes er på holdet, må du vente med Smiley
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Missionen er klar: Optakten
« Svar #12: 07 Dec 2008, 19:56 »

Flot blog VesperGT - Topbanneret er dog utrolig træls at se på. Håber snart du finder en til at lave et for dig. Layoutet er flot - men i din seneste update er dog ikke særlig flot at se på. Men dejlig læsning og nogle gode indkøb. Men er dog også en smule skeptis ovre Frederik Winsnes.

Måske lidt snyd for Kent Nielsen - Men så må man da bare håbe for Brøndby at du vinder nogle kampe og ender på 2.pladsen  (:
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Optakten
« Svar #13: 07 Dec 2008, 19:59 »

Det ser super godt ud. Mere eller mindre. Du kunne i den seneste update godt skrive modstanderne på én række.
Og skrive indkøbene med gul evt. eller i det mindste en anden grøn. Det synes jeg hvertfald.

- Og jeg har sendt en privatbesked, med mit bud på et topbanner Smiley
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Optakten
« Svar #14: 07 Dec 2008, 20:05 »

Flot blog VesperGT - Topbanneret er dog utrolig træls at se på. Håber snart du finder en til at lave et for dig. Layoutet er flot - men i din seneste update er dog ikke særlig flot at se på. Men dejlig læsning og nogle gode indkøb. Men er dog også en smule skeptis ovre Frederik Winsnes.

Måske lidt snyd for Kent Nielsen - Men så må man da bare håbe for Brøndby at du vinder nogle kampe og ender på 2.pladsen  (:

Hehe.... Topbanneret skal også ud, det er bare et spørgsmål om at finde et der passer til min stil Smiley Layoutet er min akilleshæl, og det vil der fokuseres mere på.

Ang. visne-Winsnes, så håber jeg at han kan træde i karakter, og jeg ikke bare har købt en spiller, for at FCK ikke skulle få fat på ham.....

Hvordan kan det være at du gætter på andenpladsen?? Det er jo trods alt Brøndby vi snakker om Wink

Det ser super godt ud. Mere eller mindre. Du kunne i den seneste update godt skrive modstanderne på én række.
Og skrive indkøbene med gul evt. eller i det mindste en anden grøn. Det synes jeg hvertfald.

- Og jeg har sendt en privatbesked, med mit bud på et topbanner Smiley

Takker.... og du har fået en tlbagemelding Thumbs Up
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010