home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23304
  1 Bruger, 674 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: kyliestewart025
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Lance Armstrong vinder Touren
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Lance Armstrong vinder Touren  (Læst 22144 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #30: 26 Jul 2009, 00:19 »

Det er alligevel klogt af Armstrong.. ihvertfald med de 41 sekunder. Det beviser stor erfarenhed, at han kan tage de sekunder, for det var ikke kun dér, men også på den halvflade etape i forgårs/i går, hvor han fik fire sekunder. Det er ingen tilfældighed... Lance er ikke den bedste mere, men han er den klogeste.
Logged

FreddyQvist
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #31: 26 Jul 2009, 00:40 »

Han er helt klart den klogeste. men særdeles også den mest erfarne rytter i feltet... Og det bliver også utrolig spændende og se hvordan det kommer til at gå med ham og hans hold næste år!
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #32: 09 Jun 2010, 19:19 »

Hvordan ser i Lance Armstrong chancer i touren i år?
Logged

Rytter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #33: 09 Jun 2010, 19:26 »

Hvordan ser i Lance Armstrong chancer i touren i år?
Minimale. Jeg tror ikke på ham. En top 10 er muligt, men så heller ikke mere. Han er ikke stærk nok mere. Klöden er imo den stærkeste på Shack. Resten af feltet, med Contador i spidsen, er simpelthen for stærke Tunge
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #34: 09 Jun 2010, 20:46 »

Minimale. Jeg tror ikke på ham. En top 10 er muligt, men så heller ikke mere. Han er ikke stærk nok mere. Klöden er imo den stærkeste på Shack. Resten af feltet, med Contador i spidsen, er simpelthen for stærke Tunge
Okay, hvad er dit argument for at Lance er blev så langt dårligere siden sidste år? Hvor han jo var den 3 bedst. Jeg er 100% sikker på at han er stærker i år, da han har fået et helt år mere i benene. Det samme så vi med Basso fra hans "først sæson" og til nu hvor han vandt giroen.
« Seneste Redigering: 09 Jun 2010, 20:50 af Messi1987 » Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #35: 09 Jun 2010, 20:49 »

Okay, hvad er dit argument for at Lance er blev så langt dårligere siden sidste år? Hvor han jo var den 3 bedst. Jeg 100% sikker på at han er stærker i år, da han har fået et helt år mere i benene.

Plus det faktum at han ikke skal ud og kæmpe om kaptajn rollen mod en anden, da holdet er bygget på HANS idé! og ingen andens
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #36: 09 Jun 2010, 20:52 »

Er Lance ikke lige styrtet? Dette burde helt klar forstyrre hans forberedelse til touren. Udover det, så nægter at tro, han kan følge med Contador.
Nok har han fået et år mere i benene, men han er også blevet et år ældre.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #37: 09 Jun 2010, 20:56 »

Spændende, at min gamle tråd er blevet hevet op igen hehe. On Topic, så tror jeg Lance er stærkere i år end sidste år - men han vinder ikke i år. Schleck er bedre og Contador er selvfølgelig bedst, men top 5 har han klasse til at køre. Han skal have gang i sit lidt lettere tråd i bjergene og så skal han være mere skarp end Contador på enkeltstarten, hvis han skal have chance for top3. Det bliver meget spændende med RadioShacks idéer og fiduser til årets tur. :-)
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #38: 09 Jun 2010, 21:01 »

Sidste år var forventningerne til at han kunne sidde med mindre end i år. Folk var lidt skeptiske overfor hans comeback og han viste vel reelt også, at han ikke helt kunne være med, når de andre store åbnede for sluserne. Et år mere på dåbsattesten giver ikke mig større forhåbninger om, at han kan være med i toppen. Det at han ikke kan sidde på hjul det meste af tiden, fordi han havde Contador i gult og dermed reelt kunne lade de andre ryttere gøre alt det hårde arbejde.
Han har dog et stærkt hold, som desværre er blevet svækket efter Zubeldia brækkede armen. Klöden og Leipheimer skal man dog heller ikke afskrive, hvis Lance ikke længere har niveauet til at kunne køre med blandt de helt store.

Jeg kan ikke se Lance vinde og heller ej i top 5 i år, da der simpelthen ikke er nok kilometers enkeltstart til, at han kan hente tid på f.eks. Andy Schleck. For han vil miste tid på de helt store bjergetaper, hvis han ikke er blevet meget bedre end sidste år, hvilket efter min mening er yderst tvivlsomt med en lettere ødelagt optakt med styrt i Tour of California og generelt ikke har cyklet på det niveau, som jeg havde forventet.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #39: 09 Jun 2010, 21:07 »

Tja, nu viste han jo forleden at hans evner på en enkeltstart ikke kan betvivles.... Bevares: Han vandt ikke, men jeg er sikker på at han knokler som en gal (Hvem ved? Måske også doping? Det ved man jo aldrig Wink) for at komme til sit livs form til TdF's begyndelse.....

Nej, der er ikke nok TT kilometer til han kan lave en Indurain, men hvis han i løbet af de første dage kan afgøre mig sig selv om at han kan/ ikke kan følge med, har han jo - har vi set i dag - en Brajkovic der kan tage over! At vinde en enkeltstart med over 1½ minut til Contador beviser at han har evnerne Peace

Jeg er sikker på at Team Radioschack nok skal få en mand på podiet. Om det er Armstrong eller en anden ved jeg ikke, nok det sidste, men Tour de France er blevet mere uforudsigeligt, hvis Contador ikke vinder Dauphiné Liberé overlegent i mine øjne Peace
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #40: 09 Jun 2010, 21:20 »

Tja, nu viste han jo forleden at hans evner på en enkeltstart ikke kan betvivles.... Bevares: Han vandt ikke, men jeg er sikker på at han knokler som en gal (Hvem ved? Måske også doping? Det ved man jo aldrig Wink) for at komme til sit livs form til TdF's begyndelse.....

Nej, der er ikke nok TT kilometer til han kan lave en Indurain, men hvis han i løbet af de første dage kan afgøre mig sig selv om at han kan/ ikke kan følge med, har han jo - har vi set i dag - en Brajkovic der kan tage over! At vinde en enkeltstart med over 1½ minut til Contador beviser at han har evnerne Peace

Jeg er sikker på at Team Radioschack nok skal få en mand på podiet. Om det er Armstrong eller en anden ved jeg ikke, nok det sidste, men Tour de France er blevet mere uforudsigeligt, hvis Contador ikke vinder Dauphiné Liberé overlegent i mine øjne Peace
Contador har sagt, at han ikke køre Dauphiné Liberé for at vinde det men som forberedelse til touren og at han ikke vil køre sig ud i løbet. Hvilket vi også så sidste år!
Logged

Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #41: 09 Jun 2010, 21:25 »

Contador har sagt, at han ikke køre Dauphiné Liberé for at vinde det men som forberedelse til touren og at han ikke vil køre sig ud i løbet. Hvilket vi også så sidste år!

Det siger han jo hver gang han stiller op i noget. Han vil jo ikke engang indrømme, at han er favorit til touren Wink
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #42: 09 Jun 2010, 21:25 »

Contador har sagt, at han ikke køre Dauphiné Liberé for at vinde det men som forberedelse til touren og at han ikke vil køre sig ud i løbet. Hvilket vi også så sidste år!

Når han tager prologen, så bruger han det sgu ikke kun som forberedelse.... det nægter jeg at tro på..... desuden er han så meget konkurrence menneske at han ikke med vilje lader sig køre bagud med 1½ minut..... no way, josé Hævet Øjenbryn
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #43: 09 Jun 2010, 21:27 »

Det ville være noget tidligt at ramme formen så godt, hvis han vinder overlegent i Dauphine. Gid han gjorde det, hvilket jeg dog ikke tror sker. Jeg glæder mig dog til at se hans niveau på bjergetaperne.

Logged

former zoesuckins

søgaard
Gæst
 
Sv: Lance Armstrong vinder Touren
« Svar #44: 09 Jun 2010, 21:31 »

Jeg sad og så hans enkeltstart og især på nedkørslen tog han absolut ingen chancer, hvilket helt sikkert viste sig i tiden. Han vil helt sikkert teste sig selv i løbet, der er langt fra at køre sig fuldt ud nogle dage til at deltage for at vinde.
Ja, enhver sportsmand deltager for at vinde, men tror Contador er tilpas realist til, at han godt ved, hvis han kører sig fuldt ud hver dag i Dauphiné, så topper hans form for tidligt, hvilket vil skade ham i Touren. Jeg tror vi vil se ham køre fra alt og alle på en bjergetape, mens han formentlig bare vil sidde med ved de andre etaper,
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010