home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 802 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 168082 gange)
manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #855: 27 Jul 2014, 15:29 »

Ingen af dem bliver for alvor gode nok til at spille fast i en top 8 klub i England, så jeg ville hente en udenlandsk keeper, og så vente til der dukker en god regen op Smiley
Nåh okay, havde hørt de bliver fine i fremtiden og begge kommer på landsholdet Smiley men okay så bliver jeg nød til kigge mod udlandet Smiley
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #856: 01 Aug 2014, 17:02 »

Har et spil kørende med HSV, og har 91mill tilbage til indkøb af en angriber. Jeg har fået Guidette billigt fra City, men da min nuværende reserve angriber kun er 17 år føler jeg at der er behov for noget kvalitet, skal siges at jeg også skal deltage i CHL i kommende sæson.

Jeg er allerede blevet enig med 2 spillere, men er lidt i tvivl om hvem jeg skal vælge:

Josef Martinez fra Young Boys - 60 millioner. Kan også spille offensiv midtbane - 21 år.
Alvaro Morata fra Real Madrid - 90 millioner. Kan også spille venstre kant. 21 år.

Imens jeg skriver dette indlæg, så går tankerne også på om jeg måske hellere skulle hente en mere rutineret angriber, da Guidette kun er 22 år.

Men hvem ville i vælge af Martinez og Morata ?

Jeg har aldrig haft nogen af dem i FM, skal i gang med anden sæson. Moratas løn er højere end Martinez og det har også en betydning for lille HSV.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #857: 01 Aug 2014, 17:30 »

Har et spil kørende med HSV, og har 91mill tilbage til indkøb af en angriber. Jeg har fået Guidette billigt fra City, men da min nuværende reserve angriber kun er 17 år føler jeg at der er behov for noget kvalitet, skal siges at jeg også skal deltage i CHL i kommende sæson.

Jeg er allerede blevet enig med 2 spillere, men er lidt i tvivl om hvem jeg skal vælge:

Josef Martinez fra Young Boys - 60 millioner. Kan også spille offensiv midtbane - 21 år.
Alvaro Morata fra Real Madrid - 90 millioner. Kan også spille venstre kant. 21 år.

Imens jeg skriver dette indlæg, så går tankerne også på om jeg måske hellere skulle hente en mere rutineret angriber, da Guidette kun er 22 år.

Men hvem ville i vælge af Martinez og Morata ?

Jeg har aldrig haft nogen af dem i FM, skal i gang med anden sæson. Moratas løn er højere end Martinez og det har også en betydning for lille HSV.

Jeg ville da klart Hente Morata, men en rutineret angriber ville heller ikke være helt dumt.
evt. en Rickie Lambert fra Saints, som plejer at score rimelig mange mål trods sin alder, han er nok heller ikke så dyr. Smiley
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #858: 01 Aug 2014, 17:48 »

Tak for dit input. Har lige set på Lambert, kan nok få ham for omkring 45 mill, men han er så 32 år og skal have over 1,5mill om måneden i løn.

Morara mener jeg skal have omkring 1,6, Martinez 750.000.
Hvis jeg henter Martinez er jeg stadigvæk inden for mit lønbudget, og tror det bliver ham da det er mest realistisk pt, hvis man skal tænke på lønnen.

En side bemærkning, synes alle dem jeg vil hente alle sammen kun vil være en nøglespiller for holdet. Synes det er lidt ekstremt.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


NickiNHansen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #859: 08 Aug 2014, 17:26 »

Er Aston Villa i starten af fjerde sæson. United byder 40 mio. pund/375 mio. kroner for Will Hughes, der pt. er 4* i CA og 4,5 i PA. Jeg endte som nummer sidste sæson. Deal eller no deal?
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #860: 08 Aug 2014, 22:41 »

Er Aston Villa i starten af fjerde sæson. United byder 40 mio. pund/375 mio. kroner for Will Hughes, der pt. er 4* i CA og 4,5 i PA. Jeg endte som nummer sidste sæson. Deal eller no deal?
jeg ville sige Deal men hvor gammel er han og hvor meget kan han udvikle sig?
Logged

NickiNHansen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #861: 08 Aug 2014, 23:54 »

jeg ville sige Deal men hvor gammel er han og hvor meget kan han udvikle sig?
Han er 21 og ser pt. sådan her ud:

.

Han udvikler sig nok ikke meget mere.

Jeg har også allerede en mulig afløser klar:


« Seneste Redigering: 08 Aug 2014, 23:56 af NickiNHansen » Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #862: 09 Aug 2014, 03:37 »

Jeg er City i anden sæson og på udkig efter en boldvindende midtbanespiller.

Jeg har 450 millioner at rykke med.

Valget står mellem Javi Martinez for 360 millioner eller Javier Mascherano for 205 millioner.

Det der taler for Javi er, at han også kan bruges som felt-til-felt, når Yaya skal aflastes, samt at han er ung.

Det der taler for Javier er, at han for det første har bedre defensive stats, og så er han med 18 i målrettethed en god mentor for Pugliese, der skal overtage pladsen på sigt.

Hvem synes I, jeg bør vælge? Smiley
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #863: 09 Aug 2014, 10:21 »

Personligt ville jeg altid vælge fremtiden når vi taler de store beløb der.
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #864: 09 Aug 2014, 11:44 »

Personligt ville jeg altid vælge fremtiden når vi taler de store beløb der.

Men der er alligevel også stor forskel på 360 og 205 millioner, og når jeg har Mario Pugliese på den position til fremtiden, ville det så ikke være bedst med en tutor i Mascherano? Han skal ganske vist have en del mere i løn, og han kan ikke spille felt-til-felt som Javi Martinez, men er han ikke den bedste "skraldemand"?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #865: 09 Aug 2014, 12:49 »

Well, dete er jo også op til hvad man selv er til af trup sammensætning Smiley jeg ville aldrig smide så mange penge efter en mand der ikke kan sælges for mindst det samme senere
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #866: 09 Aug 2014, 14:48 »

Well, dete er jo også op til hvad man selv er til af trup sammensætning Smiley jeg ville aldrig smide så mange penge efter en mand der ikke kan sælges for mindst det samme senere

For at leve op til FFP-reglerne, droppede jeg dem begge og hentede Xabi Alonso for 87 millioner! Tak for input Smiley
« Seneste Redigering: 09 Aug 2014, 14:52 af ulle94 » Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #867: 14 Aug 2014, 04:34 »

Arsenal 1. sæson
Køb
Raphael Varane (Real Madrid)
Pris: 320 mio

Beholder vermalan, Kos og merte. Ved fra tidligere spil at han bliver et monster, men er det ikke for meget at give for en 20 årig? men tilgengæld er der en del penge i kisten at bruge af
Logged

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #868: 14 Aug 2014, 08:30 »

Arsenal 1. sæson
Køb
Raphael Varane (Real Madrid)
Pris: 320 mio

Beholder vermalan, Kos og merte. Ved fra tidligere spil at han bliver et monster, men er det ikke for meget at give for en 20 årig? men tilgengæld er der en del penge i kisten at bruge af

Jo, det er alt for mange penge. Han kan ofte købes efter 1. sæson for omkring 100 mio, så jeg vil da anbefale at du venter lidt Smiley
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #869: 14 Aug 2014, 13:20 »

tak for svaret. For ville ellers have købt ham Wink

Nu er spørgsmålet om pengene skal bruges på Jese's frikøbsklausul på 260 mio.
jeg har tænkt mig at bruge Giroud som førstevalg og Bendtner som 3. valg
Logged

Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 64 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010