home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 15:11:23 szukizek Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:00:03 szukizek Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 809 Gæster Online.

Indlæg: 1132727 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Landsforræderne i sverigekampen!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Landsforræderne i sverigekampen!  (Læst 21610 gange)
United-styrer
Gæst
 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #30: 02 Jun 2007, 23:01 »

Jeg vil da udentvivl mene at det var Thomas Sørensen der jokkede i spinaten. Ved det første mål løber han ud og ind, og så ud igen. Ved det andet fumler han bolden ind efter han har reddet den.

Det første mål er en ganske smuk og perfekt assist fra Gravgaard. Thomas Sørensen er sagesløs.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #31: 02 Jun 2007, 23:01 »

Jeg vil da udentvivl mene at det var Thomas Sørensen der jokkede i spinaten. Ved det første mål løber han ud og ind, og så ud igen. Ved det andet fumler han bolden ind efter han har reddet den.

Ahh.. Jeg syntes nu mest det er Gravgaard, der laver en meget dårlig aflevering tilbage.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #32: 02 Jun 2007, 23:03 »

Elmanders andet mål, den sniter lige en dansker, så derfor ryger den ikke derover, hvor Thomas havde set den. Wink
Logged

BasIth
Gæst
 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #33: 02 Jun 2007, 23:04 »

BasIth: Der er klart straffe. Hvad skulle han ellers dømme? Bolden er i spil + frispark i feltet = Straffe til Sweden.

Ja det er der, men nu sagde jeg: Hvis Wink
Logged

DelPiero
Gæst
 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #34: 02 Jun 2007, 23:04 »

Elmanders andet mål, den sniter lige en dansker, så derfor ryger den ikke derover, hvor Thomas havde set den. Wink

Så tredje mål da. Men ved det andet står han jo også som klistret til jorden.
Logged

KingLuke
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #35: 02 Jun 2007, 23:04 »

Jeg vil da udentvivl mene at det var Thomas Sørensen der jokkede i spinaten. Ved det første mål løber han ud og ind, og så ud igen. Ved det andet fumler han bolden ind efter han har reddet den.
Thomas Sørensen kan jo på ingen måde gøre særlig meget nyttigt i denne situation, for Gravgaards tilbagelægning er simpelthen for kort og Elmander er i høj fart. Den kunne vel have endt med 2 mulige ting:

1: Målet som det skete.

2: Thomas Sørensen kommer ud, men alt for sent. Han får rødt kort hvis han støder ind i ham udenfor feltet og frarøver ham i mulig scoringschance.
Logged


chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #36: 02 Jun 2007, 23:06 »

Så tredje mål da. Men ved det andet står han jo også som klistret til jorden.
Bolden rammer en dansk spiller og skifter retning. Sørensen er på vej den ene vej, men da bolden pludselig ændrer retning, kan han ikke rigtig gøre så meget.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

United-styrer
Gæst
 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #37: 02 Jun 2007, 23:08 »

BasIth: Der er klart straffe. Hvad skulle han ellers dømme? Bolden er i spil + frispark i feltet = Straffe til Sweden.

Jeg er egentlig lidt i tvivl. Eftersom det ikke har nogen form for indflydelse på bolden, vil jeg mene, at der kun kan være indirekte frispark i feltet. Men det er primært gisninger.
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #38: 02 Jun 2007, 23:08 »

BasIth: Der er klart straffe. Hvad skulle han ellers dømme? Bolden er i spil + frispark i feltet = Straffe til Sweden.

Bolden er rent faktisk ikke i spil - Der er dømt Frispark til DK eller offside på svensken... Jeg er ikke helt sikker på reglerne, men mener ikke han kan dømme straffe, men nu er jeg ikke dommer. Så 100 % sikker bliver jeg ikke...

Utilgiveligt hvad Christian Poulsen gør, men sku som mange andre siger ikke hans skyld at tumpen løber på banen. Selvfølgelig skal CP have karantæne og gerne en 3-4 dage, men så bør man også lige anvende lidt TV billeder og se hvad svensken gjorde ved CP.

Ærgeligt for Danmark, når vi nu var kommet tilbage, men den slags sker, dumheder sker, det sker på alle niveauer, så kan det heller ikke undgås på højeste niveau... that's a fact Smiley
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #39: 02 Jun 2007, 23:10 »

Så tredje mål da. Men ved det andet står han jo også som klistret til jorden.

Kan fandme godt se du ikke har stået inde på stregen..

Mål 1..
Kæmpe fejl af Gravgaard, og Sørensen kan ikke gøre meget andet på den chance..

Mål 2.
Hvis nu Lars Jacobsen ikke havde ramt den, så var den sq nok ikke gået ind skal du se..

Mål 3.
En meget heldig afslutning af Elmander, som nok ikke burde komme til den chance som han får. Men igen har Sørensen ikke mange chancer..

Så du skal nu lidt længere ud på landet med det..
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #40: 02 Jun 2007, 23:11 »

Bolden er rent faktisk ikke i spil - Der er dømt Frispark til DK eller offside på svensken... Jeg er ikke helt sikker på reglerne, men mener ikke han kan dømme straffe, men nu er jeg ikke dommer. Så 100 % sikker bliver jeg ikke...

Utilgiveligt hvad Christian Poulsen gør, men sku som mange andre siger ikke hans skyld at tumpen løber på banen. Selvfølgelig skal CP have karantæne og gerne en 3-4 dage, men så bør man også lige anvende lidt TV billeder og se hvad svensken gjorde ved CP.

Ærgeligt for Danmark, når vi nu var kommet tilbage, men den slags sker, dumheder sker, det sker på alle niveauer, så kan det heller ikke undgås på højeste niveau... that's a fact Smiley

Hvis du hørte efter kampen, så var Fandel i sin fulde ret til at dømme den.. Bolden er i spil, og der sker noget ulovligt i feltet.. KLART straffe...
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #41: 02 Jun 2007, 23:12 »

Hvis du hørte efter kampen, så var Fandel i sin fulde ret til at dømme den.. Bolden er i spil, og der sker noget ulovligt i feltet.. KLART straffe...

Og du læser ikke hvad jeg skrev, da jeg siger at jeg mener bolden IKKE er i spil...
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

United-styrer
Gæst
 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #42: 02 Jun 2007, 23:12 »

Hvis du hørte efter kampen, så var Fandel i sin fulde ret til at dømme den.. Bolden er i spil, og der sker noget ulovligt i feltet.. KLART straffe...

Også når det sker langt væk fra bolden? Jeg var overrasket, da jeg ikke troede, at han kunne dømme andet end indirekte frispark.

Men bolden var i spil.
Logged

Andso43
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #43: 02 Jun 2007, 23:13 »

hvis bolden er i spil er der klart straffe i følge reglen.
men der er dømt frispark så der ligger problemet, hvorfor siger linjevogteren ikke noget over deres fancy headset.. det som forvirrer mig mest hehe


og ja jeg mener helt klart også jeg hører dommeren fløjte for frispark inden
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #44: 02 Jun 2007, 23:14 »

Kan det ikke være ligemeget om der var straffe eller frispark.. Ingen af delen blev til noget!!
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010