home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 482 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Landsforræderne i sverigekampen!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Landsforræderne i sverigekampen!  (Læst 21379 gange)
DGray
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #15: 02 Jun 2007, 22:39 »

Vi kan starte med at slå fast, at det var Rosenberg, der fik Poulsens næve i sin mave

Jamen, freshy, jeg kan bare ikke se, hvorfor Poulsen skulle have tabt kampen for os. Så kan vi også fratage statsborgerskabet fra Gravgaard pga. af de to store kiks han lave i 1. halvleg, som begge kostede mål fra Elmanders fod.

Er det ikke sted at starte, når det kommer til fratagelse af statsborgerskab?

Undskyld, hvis det her grænser til chat i et debatforum...
Logged

Life isn't fair.. If it was, I would be a pop star..

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #16: 02 Jun 2007, 22:42 »

Nej men det da fuldstændig idiotisk og gøre et minut før tid, holdet har kæmpet sig tilbage på 3-3 efter at have været nede 0-3 er det så ik meget respektløst overfor sine medspillere at blive udvist ? eller er det bare mig ?

Det jo en bevidst handling han laver !
Logged


Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #17: 02 Jun 2007, 22:43 »

Det er en dum situation, og meget synd at Poulsen taber hovedet, men vi kan ikke give ham skylden for den idiotiske fans opførsel!
Logged

Practise makes Perfect!

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #18: 02 Jun 2007, 22:43 »

Nej er der heller ingen der gør (:
Logged


DGray
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #19: 02 Jun 2007, 22:47 »

Jo, det idiotisk lavet af Poulsen, det har fuldstændig ret i. Om det så er bevidst, skal jeg ikke kunne sige, det sker jo, at vi mennesker handler i affekt - og især, når vi er blev tirret til en vis grænse..


Men samtidig havde vi jo heller ikke været bagud 0-3, hvis Gravgaard ikke havde ladet Elmander score 2 gange, sådan kan man også se det..
Logged

Life isn't fair.. If it was, I would be a pop star..

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #20: 02 Jun 2007, 22:48 »

Syns nu der er et par stykker der give Poulsen skylden for at kampen endte som den gjorde.
En dum handling er det selvfølgelig, men tror ikke det er noget man kan kommentere uden selv at have stået i situationen? Eller kender poulsen, og ved hvordan han er.
Logged

Practise makes Perfect!

Niko
Gæst
 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #21: 02 Jun 2007, 22:53 »

Det var dumt , men nu er det sket. jeg er ikke tosset, da jeg ikke er til landsholdsfodbold.
Men, nu er valget taget og vi får underholdene fodbold at se fra Danmarks side, det er godt.
Vi skal vinde kampe! Smiley
Logged

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #22: 02 Jun 2007, 22:55 »

Christian Poulsen er bare en nar og jeg fatter ikk at alle holder hånden over ham Skuffet
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

BasIth
Gæst
 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #23: 02 Jun 2007, 22:55 »

OVERBLIK:

Danmark bagud 3-0 efter 26min - Ikke godt, alle ser Danmark tabe

Danmark for scoret og kommer på 3-3, efter utrolig fight!

Christian Poulsen og Rosenberg topper og Poulsen får rødt og det burde Rosenberg også, det kan godt være Poulsen slår hårdere osv. men det er ikke det, princippet er slaget, og der burde have været rødt kort til begge og minimum 3-5 spilledags karantæne. Ved ikke hvad dommeren skulle have dømt ? Danmarks fordel: Frispark til dem Sverige fordel: Straffe Mellem: Dommer kast

At danskerne er frustrarede som mig selv er klart, men at løbe på banen er utilgiveligt! Fair nok han blæser kampen af og at han ikke fortsætter den på DAGEN! Kunne være han skulle fortsætte en den dag eller lade UEFA afgøre det, han kan bare ikke beslutte det efter dette, det mener jeg ikke er retfærdigt, og at de så skrivr det på tavlen er det dummeste! Det gør man bare ikke, så bliver Danmarks fans for det første sure!

Hvis spilleren ikke havde løbet på banen kunne Thomas have reddet, og dte ville ende godt.

Poulsen gør noget dumt, men ikke være en Grønkjærs mod Tyrkiet fx, så jeg er ikke så sur på ham, men han er professionel fodbold spiller og gør det, det er DUMT! Han står bagerst, dermed ser liniedommeren på ham, og han står I feltet, hvis han havde stået på midten kunne han have fået karantæne efter kampen, men ikke i den.
« Seneste Redigering: 02 Jun 2007, 23:03 af BasIth » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #24: 02 Jun 2007, 22:57 »

OVERBLIK:

Danmark bagud 3-0 efter 26min - Ikke godt, alle ser Danmark tabe

Danmark for scoret og kommer på 3-3, efter utrolig fight!

Christian Poulsen og Wilhelmsson topper og Poulsen får rødt og det burde Wilhelmsson også, det kan godt være Poulsen slår hårdere osv. men det er ikke det, princippet er slaget, og der burde have været rødt kort til begge og minimum 3-5 spilledags karantæne. Ved ikke hvad dommeren skulle have dømt ? Danmarks fordel: Frispark til dem Sverige fordel: Straffe Mellem: Dommer kast

At danskerne er frustrarede som mig selv er klart, men at løbe på banen er utilgiveligt! Fair nok han blæser kampen af og at han ikke fortsætter den på DAGEN! Kunne være han skulle fortsætte en den dag eller lade UEFA afgøre det, han kan bare ikke beslutte det efter dette, det mener jeg ikke er retfærdigt, og at de så skrivr det på tavlen er det dummeste! Det gør man bare ikke, så bliver Danmarks fans for det første sure!

Hvis spilleren ikke havde løbet på banen kunne Thomas have reddet, og dte ville ende godt.

Poulsen gør noget dumt, men ikke være en Grønkjærs mod Tyrkiet fx, så jeg er ikke så sur på ham, men han er professionel fodbold spiller og gør det, det er DUMT! Han står bagerst, dermed ser liniedommeren på ham, og han står I feltet, hvis han havde stået på midten kunne han have fået karantæne efter kampen, men ikke i den.

Det er Markus Rosenberg Wink
Jeg synes dog at vi skal kunne være glade for at vi har Christian Poulsen - det jo enlig ikke hans skyld vi taber kampen. Han er måske også den dansker som har spillet bedst i denne her sæson Smiley
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #25: 02 Jun 2007, 22:58 »

Er det ikke dumt at slå en anden spiller i maven?? Det er da det dummeste man kan gøre i en fodbold kamp.. Han står nok til 3-4 kampes karantæne..
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #26: 02 Jun 2007, 22:59 »

BasIth: Der er klart straffe. Hvad skulle han ellers dømme? Bolden er i spil + frispark i feltet = Straffe til Sweden.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #27: 02 Jun 2007, 22:59 »

Er det ikke dumt at slå en anden spiller i maven?? Det er da det dummeste man kan gøre i en fodbold kamp.. Han står nok til 3-4 kampes karantæne..

Håber satme han får 10 dage.. Men det er desværre urealistisk.
Logged

DelPiero
Gæst
 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #28: 02 Jun 2007, 23:00 »

Vi kan starte med at slå fast, at det var Rosenberg, der fik Poulsens næve i sin mave

Jamen, freshy, jeg kan bare ikke se, hvorfor Poulsen skulle have tabt kampen for os. Så kan vi også fratage statsborgerskabet fra Gravgaard pga. af de to store kiks han lave i 1. halvleg, som begge kostede mål fra Elmanders fod.

Er det ikke sted at starte, når det kommer til fratagelse af statsborgerskab?

Undskyld, hvis det her grænser til chat i et debatforum...

Jeg vil da udentvivl mene at det var Thomas Sørensen der jokkede i spinaten. Ved det første mål løber han ud og ind, og så ud igen. Ved det andet fumler han bolden ind efter han har reddet den.
Logged

BasIth
Gæst
 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #29: 02 Jun 2007, 23:01 »

Jeg vil da udentvivl mene at det var Thomas Sørensen der jokkede i spinaten. Ved det første mål løber han ud og ind, og så ud igen. Ved det andet fumler han bolden ind efter han har reddet den.

Ja ikke, hvis jeg var målmand ville jeg bare stome da ddet ville gøer ham forskækket !
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010