home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 826 Gæster Online.

Indlæg: 1132731 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Borussia Dortmund
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Borussia Dortmund  (Læst 39195 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #90: 30 Apr 2013, 13:53 »


ved i hvor mange penge man får cirka anden sæsson fordi skal lave lidt planer om hvem jeg skal købe:)

Jeg fik 115 mio. Husk at sælg Lewandowski, hvis han ikke vil forlænge, så du kan tjene på ham. Peace
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

bundgaard89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #91: 01 Maj 2013, 09:10 »

Så kom jeg igennem 5. sæson med Dortmund.. Det blev endnu en gang til en sejr i ligaen, hvor det halvvejs inde i sæsonen lignede en direkte magtdemonstration, men en krise gjorde et mit forspring pludselig kun lød på 3 point.. Det endte dog med 14 point ned til nummer to.. Jeg vandt pokal turneringen igen, efter at have satset lidt mere målrettet på den, men var alligevel ude i straffespark i finalen mod Leverkursen..

I CL var jeg i kæmpe problemer i en eller meget nem gruppe, hvor jeg blandt andet tabte 2-1 hjemme mod Celtic.. Efter lidt heldige resultater kom jeg alligevel videre fra gruppespillet.. I knokcoutfasen var jeg igen utrolig stærk i de første to runder, men i semi finalen gik det galt.. Jeg trak Juventus, der præsterede at destruere min offensiv fuldstændig, og i 2 kampe kom jeg ikke frem til en eneste åben chance, og tabte 1-0 og 1-0..

Jeg er lidt forvirret omkring hvad der skal ske i transfervinduet.. Min trup er ekstremt bred, og jeg vil gerne have gang i nogle af mine regens, så det har indtil videre kostet Okore pladsen i truppen, han er røget til Chelsea for 305 mio.. Lidt skuffende pris, når man tænker på jeg får 2 sæsoner blev budt langt over 400 mio, men han der afviste klubberne.. Jeg regner lidt med at sælge Kagawa igen, for at få plads til min regens, så de kan udvikle sig lidt Smiley
Logged

bundgaard89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #92: 01 Maj 2013, 09:38 »

Så røg Kagawa til Barce for 225 mio..

Det må siges jeg generelt har haft en sund transferpolitik, hvert fald økonomisk.. Solgt for 1.67 mia og købt for 475 mio indtil nu.. Har da også en balance på næsten 3.5 mia lige pt..
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #93: 01 Maj 2013, 10:09 »

Så røg Kagawa til Barce for 225 mio..

Det må siges jeg generelt har haft en sund transferpolitik, hvert fald økonomisk.. Solgt for 1.67 mia og købt for 475 mio indtil nu.. Har da også en balance på næsten 3.5 mia lige pt..

Kagawa?  Huh
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #94: 01 Maj 2013, 10:55 »

Jeg fik 115 mio. Husk at sælg Lewandowski, hvis han ikke vil forlænge, så du kan tjene på ham. Peace
tak for det Thumbs Up
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #95: 01 Maj 2013, 11:02 »

hey gutter Smiley
jeg har startet et save med Dortmund pga min tottenham save gik helt galt Smiley
pga stram økonomi har jeg kun købt okore og har lejet en højre kant fra gladbach amin younes og lejet mattia de sciglio fra juventus: min formation er 4-2-3-1
Weidenfeller

piszczek - subotic - hummels - schmelzer

          bender - sahin/gundogan

kuba - götze - reus

             lewandowski
men har problemer med 2 ting
hvordan skal mine holdinstillinger præcis være har kæmpe problemer med det altså korte afleveringer, pres mere på, flydende spil, offensiv eller standard?
og er det godt at leje mine unge ud eller bare have dem på B holdet?
og jeg spiller CLASSIC MODE
Logged

bundgaard89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #96: 01 Maj 2013, 11:04 »

Kagawa?  Huh

Hentede ham inden 5. sæson, da han var røget på salgslisten i United for 55 mio Smiley
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #97: 01 Maj 2013, 11:46 »

Hentede ham inden 5. sæson, da han var røget på salgslisten i United for 55 mio Smiley

Nå okay, på den måde. En god fortjeneste så! Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

bundgaard89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #98: 01 Maj 2013, 21:26 »

Første halvdel af 6. sæson har næsten været en lang magtdemonstration.. I CL er jeg gået videre fra gruppen med 15 point og en målscore på 16-1. I pokalturneringen er det blevet til 3-0 og 3-1 i de første to runder..

I ligaen har jeg spillet 16 kampe, 15 sejre og 1 uafgjort.. En målscore på 68-6 !!

Jeg har hentet en monster angriber fra Red Star, der leverer på højt niveau. Generelt de store præstationer:

Götze 17 kampe, 14 mål, gennemsnit 8.43

Reus 16 kampe, 12 mål, gennemsnit 8.34

Schürrle 15 kampe, 11 mål, gennemsnit 8.17

Lewandowski 17 kampe, 20 mål, gennemsnit 8.10

Zigic(min regen) 10 kampe, 15 mål, gennemsnit 8.33
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #99: 02 Maj 2013, 14:24 »

så er jeg også med i klanen jeg har også startet med Dortmund og fortryder det IKKE Thumbs Up
mine mål:
vælte Bayern af tronen
blive det bedste hold i verden
købe kun unge, islær billige spillere og udvilke unge spiller
min første transfervindue: jeg har solgt lewandowski til Arsenal pga 2 ting den første er så, Bayern ikke fik ham og den anden er ved at sælge ham for 200 mil kunne jeg købe spillere til flere pladser.
jeg har også solgt mario gøtze til manchester City for 240 mil, selvom det gjorde ondt fordi han er en af mine favorit spillere men solgt ham, pga det samme var bange for bayern tog ham og fordi han er hele tiden skadet for mig og kan aldrig spille en hel kamp
oliver kirch og patrick owomoleya har jeg sendt ned på b holdet fordi jeg ikke kunne få dem solgt eller lejet og bruger dem ikke
mine indkøb:
okore mit første indkøb fordi man skal være hurtig med ham fordi mange er efter ham Smiley indkøbt for 20 mil og er ren røverkøb
jetro willem ham købte jeg som back up venstre back er er et mega talent og blev købt for små 60 mil
gino peruzzi er også en stor talent og er min back up højre back og købt for 43 mil
leandro paredes: er en central offensiv spiller som allerede er starter på mit hold og er rigtigt god laver masser mål og assist og blev købt for små 33 mil
andres cornelius har jeg også købt for 18 mil og er rigtigt målfarlig og score en masse mål
alen halilovic er kun 16 år men et mega talent blev købt for kun 6 mil men kommer desværre først til klubben efter 2 år pga nogle regler i kroatien Wink
deulofeu: ham købte jeg som back up til kuba og han er også klasse og regner med næste sæsson er han fast man. han har en købs klausul på 92,5 mil men fik ham for 90
will hughes ham har jeg stor erfaring med fra mit save i southampton han er 17 år, men ren klasse men han kommer først efter en sæsson fordi havde nok centrale midtbane spillere fik ham for cirkra 50 mil
victor fischer købte jeg også for for kun cirka 60-70 mil men han kommer næste sæsson
jeg synes det var en rigtig god transfer måned for mig selvom jeg solgte mine 2 bedste spillere men har fået mange flere spiller på så mange postioner
min opstilling

weidenfeller
piszczek - subotic - hummels - schmelzer

          sahin/bender - sahin/gundogan

kuba - parades/bittencourt - reus

            cornelius

« Seneste Redigering: 02 Maj 2013, 14:50 af manutdman » Logged

bundgaard89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #100: 02 Maj 2013, 14:40 »

At sælge Götze er nok det dummeste du kunne gøre efter min mening.. Han er nok spillets største offensive talent når du starter, og kan dominere den offensive midtbane for dig i 10 sæsoner..
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #101: 02 Maj 2013, 14:52 »

At sælge Götze er nok det dummeste du kunne gøre efter min mening.. Han er nok spillets største offensive talent når du starter, og kan dominere den offensive midtbane for dig i 10 sæsoner..
jeg kan godt være enig i at det var lidt dumt, men problemet var bare at han er hele tiden skadet for mig og fik næsten altid et slag midt i en kamp men jeg vil hellere have 5-6 spillere end de to Smiley og problemet ville være hvis næste sæsson en eller begge tog til bayern Smiley
Logged

bundgaard89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #102: 02 Maj 2013, 15:10 »

6. sæson er overstået i absolut særklasse.. Jeg starter dog lige med den store skuffelse i pokalturneringen, hvor jeg røg ud i kvartfinalen.. Kampen blev spillet samme dag som en landskampsrunde, så jeg havde kun 3 spillere fra førsteholdstruppen til rådighed, og røg ud på straffe Sur

Champions League var en lang succes rejse, og jeg sluttede med at vinde finalen 5-0 mod Bayern!

I ligaen havde jeg den mest sindssyge sæson.. 94 point i 34 kampe, 31 sejre, 1 uafgjort og 2 nederlag.. En målscore på 124-11 !! På hjemmebane vandt jeg samtlige 17 kampe med en målscore på 77-1 !

Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #103: 02 Maj 2013, 15:18 »

6. sæson er overstået i absolut særklasse.. Jeg starter dog lige med den store skuffelse i pokalturneringen, hvor jeg røg ud i kvartfinalen.. Kampen blev spillet samme dag som en landskampsrunde, så jeg havde kun 3 spillere fra førsteholdstruppen til rådighed, og røg ud på straffe Sur

Champions League var en lang succes rejse, og jeg sluttede med at vinde finalen 5-0 mod Bayern!

I ligaen havde jeg den mest sindssyge sæson.. 94 point i 34 kampe, 31 sejre, 1 uafgjort og 2 nederlag.. En målscore på 124-11 !! På hjemmebane vandt jeg samtlige 17 kampe med en målscore på 77-1 !




Meget flot!
Kunne man tilfældigvis få et SS af taktikken og holdinstruktionerne? Smiley
Logged

Neal Caffrey!

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #104: 02 Maj 2013, 21:44 »

hvordan bruger i andre mario gøtze jeg mener offensiv midtbane, fremskudt playmaker?Huh og support eller offensiv
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010