home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 903 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1342231 gange)
United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3795: 10 Jul 2008, 18:13 »

Wauw så hører man Tv2 sporten, mens man står i køkkenet. Hører Blatter udtale sig om C. Ronaldo sagen, og moderne slaveri?
Nogen der har noget link værk til hans udtalelser. Det lyder meget lig det Madrids præsident gik ud og sagde tidligere.

http://uk.eurosport.yahoo.com/10072008/58/premier-league-blatter-ronaldo-slave.html

Endnu én til samlingen af håbløse Blatter-udtalelser.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3796: 10 Jul 2008, 19:10 »

Det er sgu så tåbeligt at Blatter at sige sådan noget. Slipper Ronaldo ud af sin kontrakt, så går der ikke længe før fodbolden er rent kaos, hvor folk skider på deres kontrakter, og skifter som de lyster.
Der er noget som hedder en KONTRAKT, som begge parter har skrevet under på. Jeg kan sgu da heller ikke oprette et mobilnr. hos Telia som binder mig 6 måneder, for derefter 3 måneder senere, ringe til dem, og sige; "Hør her, jeg gider ikke have abonnement hos jer mere. Skid lige hul i de sidste 3 måneder og luk mit nr."

Sammenligningen er meget passende. Det gælder for alle, både private som du og jeg, og folk i professionele erhverv.

Men det viser bare at FIFA, er en fuldstændig slittet enhed, når præsidenten kan sige sådan noget ustraffet... Nøj hvor må nogle af medlemmerne sidde og ryste på hovedet over den tåbe.
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3797: 10 Jul 2008, 19:41 »

Wauw så hører man Tv2 sporten, mens man står i køkkenet. Hører Blatter udtale sig om C. Ronaldo sagen, og moderne slaveri?
Nogen der har noget link værk til hans udtalelser. Det lyder meget lig det Madrids præsident gik ud og sagde tidligere.
http://www.bold.dk/nyt/?vis=86126 - Jeg synes egentligt ikke Sepp Blatter burde blande sig Grin.

Og noget helt andet:
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-12835116.html - Læs denne først.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-12949465.html - og denne lige bagefter Grin
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3798: 10 Jul 2008, 19:44 »

Off topic:
http://www.bold.dk/nyt/?vis=86155 - Oh shit man o; !

TT: Ronaldo kan ikke spille fodbold i ca. 3 måneder, efter han er blevet opereret i sin Ankel :|
Logged

lauritse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3799: 10 Jul 2008, 20:05 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=86126 - Jeg synes egentligt ikke Sepp Blatter burde blande sig Grin.
Jeg synes at Sepp Blatter skulle holde sig langt væk fra den debat. Ronaldo har en kontrakt med United indtil 2012, og har dermed forpligtiglser over for Manchester United, og bliver endda betalt meget, meget vel, så slaveri kan da overhovedet ikke komme på tale i den situation, og generelt ikke i proffesionel fodbold.
Logged

GF <3

Bovski
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3800: 10 Jul 2008, 22:42 »

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1031817.ece

sælg nu bare snart den utilpassede knægt.. altså cristiano har været min yndlings spiller for os inden alt det her pis..

men hans kommentarer er så stupide efterhånden at det gør helt ondt... ville gerne se et united uden ham.. hellere nu end til næste år...

og kunne lige passe vi kan sælge ham og at han så begynder at blive skadet..
Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3801: 10 Jul 2008, 22:47 »

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1031817.ece

sælg nu bare snart den utilpassede knægt.. altså cristiano har været min yndlings spiller for os inden alt det her pis..

men hans kommentarer er så stupide efterhånden at det gør helt ondt... ville gerne se et united uden ham.. hellere nu end til næste år...

og kunne lige passe vi kan sælge ham og at han så begynder at blive skadet..

Som om han ikke har understreget sin interesse i at komme til Real Madrid nok. Det var da helt vildt.

Og hvad fanden laver fjolset Blatter nu?, det er jo fuldstændig langt ude at kalde det slaveri.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3802: 10 Jul 2008, 22:53 »

Det er sgu så tåbeligt at Blatter at sige sådan noget. Slipper Ronaldo ud af sin kontrakt, så går der ikke længe før fodbolden er rent kaos, hvor folk skider på deres kontrakter, og skifter som de lyster.
Der er noget som hedder en KONTRAKT, som begge parter har skrevet under på. Jeg kan sgu da heller ikke oprette et mobilnr. hos Telia som binder mig 6 måneder, for derefter 3 måneder senere, ringe til dem, og sige; "Hør her, jeg gider ikke have abonnement hos jer mere. Skid lige hul i de sidste 3 måneder og luk mit nr."

Sammenligningen er meget passende. Det gælder for alle, både private som du og jeg, og folk i professionele erhverv.

Men det viser bare at FIFA, er en fuldstændig slittet enhed, når præsidenten kan sige sådan noget ustraffet... Nøj hvor må nogle af medlemmerne sidde og ryste på hovedet over den tåbe.

Du kan da komme ud af din kontrakt med Telia, hvis du betaler de sidste 3 måneder i et hug?
Ligesom C. Ronaldo muligvis kan gøre brug af Webster reglen på et tidspunkt i sin kontraktperiode. Er lidt usikker på hvornår den kan træde i kraft, men faktum er at han aldrig nogensinde kan blive tvunget til at sidde sin kontrakt ud.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3803: 10 Jul 2008, 22:57 »

Du kan da komme ud af din kontrakt med Telia, hvis du betaler de sidste 3 måneder i et hug?
Ligesom C. Ronaldo muligvis kan gøre brug af Webster reglen på et tidspunkt i sin kontraktperiode. Er lidt usikker på hvornår den kan træde i kraft, men faktum er at han aldrig nogensinde kan blive tvunget til at sidde sin kontrakt ud.

Webster-reglen kan vist træde i kræft efter 3 år af kontrakten.

Om Real må betale den for ham, er vist ganske uvist. Jeg skimtede kun lige http://en.wikipedia.org/wiki/Webster_ruling
« Seneste Redigering: 10 Jul 2008, 22:59 af Spezialized » Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3804: 10 Jul 2008, 22:59 »

Webster-reglen kan vist træde i kræft fra dags dato. Men jeg tror ikke Ronaldo har råd til at betale sin løn, som han skulle få frem til 2012.

Om Real må betale den for ham, er vist ganske uvist. Jeg skimtede kun lige http://en.wikipedia.org/wiki/Webster_ruling

Så i realiteten kan han købe sig ud af sin kontrakt, ligeså vel som du kan købe dig ud af din Telia kontrakt. Det var sgu meget godt ramt af mig så  Thumbs Up
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3805: 10 Jul 2008, 23:00 »

Så i realiteten kan han købe sig ud af sin kontrakt, ligeså vel som du kan købe dig ud af din Telia kontrakt. Det var sgu meget godt ramt af mig så  Thumbs Up

hehe jeg lavede lige en edit Smiley Læste videre Peace

Så det svarer vel til at jeg SKAL sidde min 6 måneder ud, før jeg kan gøre brug af min 1 mdr.'s opsigelse. Dvs. at Ronaldo skal sidde 3 år ud, før Webster-reglen kan træde i kræft. Og det må vel at mærke være efter den sidst underskrevne kontrakt, og ikke siden hans skifte til United. Skrev han ikke under på en ny i sidste sommer?
« Seneste Redigering: 10 Jul 2008, 23:04 af Spezialized » Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3806: 10 Jul 2008, 23:10 »

hehe jeg lavede lige en edit Smiley Læste videre Peace

Så det svarer vel til at jeg SKAL sidde min 6 måneder ud, før jeg kan gøre brug af min 1 mdr.'s opsigelse. Dvs. at Ronaldo skal sidde 3 år ud, før Webster-reglen kan træde i kræft. Og det må vel at mærke være efter den sidst underskrevne kontrakt, og ikke siden hans skifte til United. Skrev han ikke under på en ny i sidste sommer?

Mener stadig du kan betale dit abonnement af i et hug. Gjorde min søster ihvertfald med sin seneste tlf, så hun kunne skifte selskab. Men nok om det eksempel  Smiley

Jeg læser også på det link at reglerne omkring Webster reglen, er lidt uklare. Så måske kan den godt twistes til at kunne skifte tidligere? Er dog ingen ørn til engelsk, så har bare skimtet det igennem.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3807: 10 Jul 2008, 23:18 »

Mener stadig du kan betale dit abonnement af i et hug. Gjorde min søster ihvertfald med sin seneste tlf, så hun kunne skifte selskab. Men nok om det eksempel  Smiley

Jeg læser også på det link at reglerne omkring Webster reglen, er lidt uklare. Så måske kan den godt twistes til at kunne skifte tidligere? Er dog ingen ørn til engelsk, så har bare skimtet det igennem.

Sammenligningen med Telia er ikke holdbart - indrømmet  Tunge

Jeg har heller ikke 100 % styr på Webster-reglen, så vælger at se hvad fremtiden bringer Peace
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3808: 11 Jul 2008, 09:40 »

Skrev han ikke under på en ny i sidste sommer?

Jo, det gjorde han. Uanset hvad, så kan vi vel hurtigt blive enige om, at det er vanvittigt at kalde ham en moderne slave. Han har en kontrakt. Hvis han så gerne vil til Real Madrid, kunne han bare have undladt at forlænge sidste år.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3809: 11 Jul 2008, 09:46 »

Jo, det gjorde han. Uanset hvad, så kan vi vel hurtigt blive enige om, at det er vanvittigt at kalde ham en moderne slave. Han har en kontrakt. Hvis han så gerne vil til Real Madrid, kunne han bare have undladt at forlænge sidste år.

Ja, helt enig. Eller skulle han måske have undladt at skrive kontrakt til 2012! Men han så åbenbart kun på hvad hans ugentlige løn var.

En spiller som Ronaldo burde forlade United, da han nok er ret hadet blandt spillere og fans. Men af rent princip håber jeg at klubben holder på ham, eller kun sælger ham for et beløb der gør ham til verdens dyreste. For ingen spiller har vist hans niveau og så blevet solgt billigt. Og al respekt, mern hverken Figo eller Zidane var helt på niveau med Ronaldos. Hverken på banen eller som PR-køb.
Logged


Sider: 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010