home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23293
  0 Brugere, 709 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: cokicool
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Aalborg Bk
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Aalborg Bk  (Læst 20565 gange)
Jensen218
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #15: 31 Okt 2011, 17:30 »

Nu hvor jeg er stor AaB fan, vil jeg lige prøve med dem.       Har ikke spillet en kamp endnu, men har købt kevin Ellegaard fri    og tobias mikkelsen for 850k
Logged

Jensen218
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #16: 31 Okt 2011, 20:07 »

Efter 10 kampe ligger jeg nr 2, kun 1 nederlag og det var til løverne med en kneben sejr 1-0 , har 23 point ud af de mulige 26..    ob på 3 plads med 12 point. Mit mål er titeludforder.   Chris Rolfe som skarpetter   er virkelig klasse  med 10 mål i bagaen.     Nicolai Larsen lasse nielsen lucas andersen og kjetil Wæhler har et meget højt bundniveau
Logged

Jensen218
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #17: 31 Okt 2011, 20:08 »

Efter 10 kampe ligger jeg nr 2, kun 1 nederlag og det var til løverne med en kneben sejr 1-0 , har 23 point ud af de mulige 26..    ob på 3 plads med 12 point. Mit mål er titeludforder.   Chris Rolfe som skarpetter   er virkelig klasse  med 10 mål i bagaen.     Nicolai Larsen lasse nielsen lucas andersen og kjetil Wæhler har et meget højt bundniveau
Logged

-Laui-
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #18: 02 Nov 2011, 14:50 »

Jeg startede med Aab igår. Jeg spiller 4-2-2-2 eller 4-4-2 med offensive fløje. Jeg har Lucas Andersen på højrefløjen som inderste angriber, ved ikke helt om det passer ham, så jeg glæder mig til at se hvordan det går Smiley jeg har kun spillet to liga kampe, begge vundet med 1-0 over SønderjyskE og FCN. Jeg bruger også Viktor Ahlmann en del, da det ser ud som om han godt kunne blive virkelig god.

Jeg spiller uden transferbudget i det første vindue, men jeg har hentet Stuhr-Ellegaard på fri.

Tip: Jeg har en hjørnetaktik som fungerer virkelig godt for mig. Jeg har selvfølgelig Anders Due til at sparke, og han skal altid sparke mod bagerste, hvor Augustinussen er sat til "angrib fjerneste stolpe". Så har jeg Helenius til at dække målmanden op, og Wæhler på forreste stolpe og 3 andre til at "gå frem". Derudover skal Rolfe sættes til "lur på kanten feltet". Når Augu ikke selv header den ind, lander den enten for fødderne af Helenius som sparker den ind. Hvis bolden bliver headet ud, banker Rolfe den ind ude fra kanten af feltet. Jeg har scoret 6 gange i løbet preseason + de to ligakampe mod FCN og SønderjyskE. 
Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #19: 02 Nov 2011, 16:50 »

Er i 2017, har vundet Superligaen i 2012, 2013, 2015, 2016 og 2016, og har været i gruppespillet af chl siden starten af spillet. Lige pt har jeg kun Lucas Andersen tilbage fra startholdet.

Hvis I vil have nogle tips, så køb Emil Larsen, Kim Aabech, Bakenga Mushaga (fri, kan sælges for 40-50 mil efter et par sæsoner), Kasper Lorentzen,  Magnus Troest (fri transfer i 2012), Brian Hamalainen, Uffe Bech (købte for 8 mil solgte for omkring 40 mil et år senere), Soukouna, Quintero (købte for 16 mil, scorede 80 mål i 91 kampe. I 2015-2016 scorede han 37 mål i 31 kampe).

Spil Lucas Andersen ind på holdet fra start, han bliver jagtet af alle store klubber efter et par år, men forlænger gerne med klubben.

Få en masse scouts og scout Brasilien og Argentina. Man kan finde sindssyge regens.

Prøv derudover at gøre alt for at forlænge med Anders Due, han er alt for vild.
Logged


AMRDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #20: 05 Nov 2011, 12:13 »

Skulle man hente Jimmy Nielsen hjem i første sæson?
Det kan lyde dumt, men han ville i mit tilfælde være reserve for Nicolai Larsen - men så kan Nicolai vel lære af mesteren?
Nielsen er jo også 33 år så det kunne ende med en kontrakt som målmandstræner engang i fremtiden
Logged

naRf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #21: 06 Nov 2011, 16:09 »

Selvfølgelig skal man hente Jimmy hjem efter første halv-sæson! Er pt. i gang med det samme. Han har stadig kanon-stats, så jeg regner da stærkt med, at han skal gå ind og overtage buret med det samme.

Start 11'er



Helenius som bomber



Lucas A

« Seneste Redigering: 06 Nov 2011, 16:28 af naRf » Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #22: 06 Nov 2011, 16:23 »

Lucas Andersen i 2017

Logged


kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #23: 06 Nov 2011, 17:10 »

Selvfølgelig skal man hente Jimmy hjem efter første halv-sæson! Er pt. i gang med det samme. Han har stadig kanon-stats, så jeg regner da stærkt med, at han skal gå ind og overtage buret med det samme.

Start 11'er



Helenius som bomber



Lucas A


Hvad bruger du helenius som ??
Logged

Ham-den-anden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #24: 06 Nov 2011, 21:20 »

Kan du ikke sende et SS af Jacob Laursen og Viktor Ahlmann, de virker nemlig også som nogle spændende spillere.
EDIT: Bakenga vil overhovedet ikke til min klub... Skal man vente til hans kontrakt udløber, eller hvordan?
« Seneste Redigering: 06 Nov 2011, 21:23 af Ham-den-anden » Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #25: 06 Nov 2011, 21:45 »

Kan du ikke sende et SS af Jacob Laursen og Viktor Ahlmann, de virker nemlig også som nogle spændende spillere.
EDIT: Bakenga vil overhovedet ikke til min klub... Skal man vente til hans kontrakt udløber, eller hvordan?

Jacob Laursen


Viktor Ahlmann


Bukenga


Ja, du kan hente ham gratis i vinter første sæson.

Hvis der er ønske om flere screens så bare sig til Smiley
Logged


Runddreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #26: 06 Nov 2011, 22:37 »

@Schytte

Et SS af Uffe Bech, Emil Larsen og Brian Hamalainen i 2017 vil jeg meget gerne se.
Logged

Ham-den-anden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #27: 06 Nov 2011, 23:11 »

Tak for det. Det er ikke meget de har udviklet sig... Jeg går ikke udfra du har brugt dem så meget Smiley? Eller bruger så meget tid på træningen.
Logged

naRf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #28: 06 Nov 2011, 23:50 »

Jeg bruger ham som Poacher og Attack. Han er klart topscorer i ligaen her midt første sæson.
Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #29: 07 Nov 2011, 09:51 »

@Schytte

Et SS af Uffe Bech, Emil Larsen og Brian Hamalainen i 2017 vil jeg meget gerne se.



Uffe Bech


Emil Larsen


Brian Hamalainen


De har måske ikke vilde stats, men de spiller meget godt

@ham-den-anden
Jeg har aldrig brugt Jacob Laursen, men brugte Ahlmann som backup til Patrick Kristensen. Da jeg så købte Hamalainen valgte jeg ikke at forlænge med Ahlmann Smiley
« Seneste Redigering: 07 Nov 2011, 11:34 af Schytte » Logged


Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010