home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 208 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Aalborg Bk
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Aalborg Bk  (Læst 20625 gange)
ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #45: 27 Nov 2011, 16:51 »

Spillede lige min første kamp i mit nye AaB-save mod OB.. Vandt den med stil Wink

Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

bbfb
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #46: 05 Dec 2011, 15:46 »

Jeg synes jeg har fundet en møgirriterende fejl i spillet.

Nu er det anden gang jeg skal spille en europæisk kamp, og så mangler jeg 4-5 spillere som er med det danske u-21 landshold. Det er nikolaj larsen, jakob ahlmann, helenius, wichmann samt lucas andersse. 4 af disse ville have startet inde. Det er rigtigt irriterende, og gør bestemt ikke en udekamp mod sparta moskva nemmere. Jeg synes det er vildt bittert at man skal straffes for at bruge unge spillere...

Disse spillere ude, sammen med 3-4 skader, og så er det altså bestemt ikke et toptunet hold jeg sender på banen i Rusland.

Er 1/3 inde i anden sæson.
Blev nr 2 i første sæson. FCK kunne jeg ikke røre. Røg desværre ud i cl-kval til Rangers, men spillede mig i europa league i stedet. Har endnu ikke brugt penge på spillere, men blot hentet en finsk forsvarer Matias Lindstöm) og en fransk fløj (Tulasne) og en fransk angriber (Soukouna) ind på fri transfer. Håber snart at få en lille smule penge at lege med. Havde 600 op til denne sæson.
Ved faktisk ikke helt hvem min største stjerne er, men Due blev årets spiller hos fansene i første sæson. Jakob Ahlmann er nu endelig ved at vise hans potentiale.
Logged

AaB all the way...

AMRDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #47: 08 Dec 2011, 01:04 »

Er lige startet op med AaB...

6-0 over Viborg F.F + 5-0 over B93

Fremragende start. Helenius og Augu er flyvende!
Logged

Helllicht
Gæst
 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #48: 08 Dec 2011, 01:14 »

Spillede lige min første kamp i mit nye AaB-save mod OB.. Vandt den med stil Wink



Det må da siges at være ganske acceptabelt! Det eneste der mangler er lige et rent bur Peace
Logged

LUHG
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #49: 14 Apr 2012, 16:46 »

Hey AaB roody-poos!  funny

Sidste FM startede jeg også et AaB-save med mange utrolige resultater. Se FM11 AaB tråden. Det kørte meget godt dengang  og nu vil jeg til at igang igen. Dengang vandt jeg Superligaen 6 gange på 8 sæsoner og fik mange spændende spillere.

FORVENTNINGER
Mine forventninger til første sæson er at jeg ender som nummer 1 i ligaen og lukker under 30 mål ind. Jeg regner med at kunne sætte FCK på plads, da de er knapt så skarpe efter den nye opdatering. Jeg regner primært med at få talenter til klubben men også have en stamme af danske spillere, selvom standarden ikke er særlig høj hos danske spillere.

TAKTIK:
Jeg spiller en 4-4-2 taktik med offensive winger der fungere som playmakere. Min højre angriber bliver den primære målscorer. Min venstre midt er den mest offensive orienterede og den højre mere defensiv af slagsen. Jeg mangler i den grad en offensiv midtbane spiller. Wichmann er ige offensiv nok.

Sæson: 11/12
IND: Amara Diané (Free Transfer), Joseph Enakarhire (Free Transfer) og Trond Erik Bertelsen (80K - Viking)
UD: Ingen

ANDET: Forlængede med Lucas Andersen, med en 50 mio. frikøbsklausul. Leder efter ny keeper.


Tilføj endelig noget, hvis det skulle være!   Smiley
Logged

bobby112
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #50: 28 Maj 2012, 21:59 »

Lige et lille råd: Køb Mushaga Bakenga i 2. sæson midtvejs, eller starten af tredje sæson. han er simpelthen genial! Og han er billig i 2. sæson. fik ham til 5,5.
Logged

Bobby er blot mit dæknavn

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #51: 12 Jul 2012, 20:24 »

Er der virkelig ingen der spiller med AaB mere?Huh

Jeg har startet et nyt save med den fantastiske klub AaB.
I ligaen går det vel egentlig godt nok, jeg ligger nummer 2 med 2 point op til FCK efter 22 kampe, så det er muligt at nå første pladsen.

Af sommerindkøb blev der hentet en tidligere stjerne tilbage til truppen. Siyabonga Nomvethe ankom på en to-års kontrakt og fansene blev helt vilde over købet. Mens Nomvethe tiltrådte, så forlod Rasmus Würtz klubben og rejste til Portugal for 7,25 mio. dkk.
I vintertransferen skete det skrækkelige at Lucas Andersen røg til Man City for sølle 10 mio. dkk. men sådan er det vel når man har en sportsdirektør der tænker mere på økonomien end på fremtiden.
Tabet af Lucas åbnede op for en masse spille tid for Mathias Wichmann som er ved at rigtigt bide sig fast til en stamplads.
Chris Rolfe og Kasper Bøgelund mente jeg var i overskud. De røg henholdvis til en anden klub og på fritransfer. Chris Rolfe skiftede fra AaB for et beløb på 3 mio. dkk. og Kasper Bøgelund fik ophævet sin kontrakt.

For at glæde fansene og selvfølgelig for at få en masse mål, hentede jeg Djiby Fall for 5 mio. Dkk. og han er værd øre værd.
End til videre har han kun spillet 3 kampe, men han har bevist sin klasse ved at lave 5 mål.

Målet er Champions League til næste sæson.

Målet for næste transfervindue er at få forstærket forsvaret samt få hentet nogle breddespillere der forøger holdets samlede styrke.


Jeg håber at der er andre som er igang med AaB og som vil dele deres spil Smiley
« Seneste Redigering: 12 Jul 2012, 20:26 af AaBFreak » Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #52: 20 Jul 2012, 16:42 »

Er der virkelig ingen der spiller med AaB mere?Huh

Jeg har startet et nyt save med den fantastiske klub AaB.
I ligaen går det vel egentlig godt nok, jeg ligger nummer 2 med 2 point op til FCK efter 22 kampe, så det er muligt at nå første pladsen.

Af sommerindkøb blev der hentet en tidligere stjerne tilbage til truppen. Siyabonga Nomvethe ankom på en to-års kontrakt og fansene blev helt vilde over købet. Mens Nomvethe tiltrådte, så forlod Rasmus Würtz klubben og rejste til Portugal for 7,25 mio. dkk.
I vintertransferen skete det skrækkelige at Lucas Andersen røg til Man City for sølle 10 mio. dkk. men sådan er det vel når man har en sportsdirektør der tænker mere på økonomien end på fremtiden.
Tabet af Lucas åbnede op for en masse spille tid for Mathias Wichmann som er ved at rigtigt bide sig fast til en stamplads.
Chris Rolfe og Kasper Bøgelund mente jeg var i overskud. De røg henholdvis til en anden klub og på fritransfer. Chris Rolfe skiftede fra AaB for et beløb på 3 mio. dkk. og Kasper Bøgelund fik ophævet sin kontrakt.

For at glæde fansene og selvfølgelig for at få en masse mål, hentede jeg Djiby Fall for 5 mio. Dkk. og han er værd øre værd.
End til videre har han kun spillet 3 kampe, men han har bevist sin klasse ved at lave 5 mål.

Målet er Champions League til næste sæson.

Målet for næste transfervindue er at få forstærket forsvaret samt få hentet nogle breddespillere der forøger holdets samlede styrke.


Jeg håber at der er andre som er igang med AaB og som vil dele deres spil Smiley
Er du kommet længere?
Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #53: 24 Jul 2012, 13:24 »

Spiller selv for tiden med AaB. Skal til at starte anden sæson, efter jeg i første vandt ligaen og nåede finalen i pokalen som desværre blev tabt til FCK. Jeg stiller med følgende opstilling, og mine reserver kan udgøre nederste opstilling.

Lineup:
Nicolai Larsen
Kasper Bøgelund   Lasse Nielsen   Kenneth Emil Petersen   Jakob Ahlmann
Kasper Kusk   Thomas Augustinussen   Rasmus Würtz   Anders Due
Lucas Andersen
Nicklas Helenius


Subs:
Daniel Meineke
Niklas Søgaard   Nicholas Godtfredsen   Rasmus Thelander   Seejou King
Henrik Dalsgaard   Nicolaj Thomsen   Lukas Lerager   Mikkel Cramer
Mathias Wichmann
Jeppe Curth


Synes selv det er et halvstærkt hold/udskiftere jeg har.
Logged

welbz is dat guy

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #54: 24 Jul 2012, 14:45 »

Spiller selv for tiden med AaB. Skal til at starte anden sæson, efter jeg i første vandt ligaen og nåede finalen i pokalen som desværre blev tabt til FCK. Jeg stiller med følgende opstilling, og mine reserver kan udgøre nederste opstilling.

Lineup:
Nicolai Larsen
Kasper Bøgelund   Lasse Nielsen   Kenneth Emil Petersen   Jakob Ahlmann
Kasper Kusk   Thomas Augustinussen   Rasmus Würtz   Anders Due
Lucas Andersen
Nicklas Helenius


Subs:
Daniel Meineke
Niklas Søgaard   Nicholas Godtfredsen   Rasmus Thelander   Seejou King
Henrik Dalsgaard   Nicolaj Thomsen   Lukas Lerager   Mikkel Cramer
Mathias Wichmann
Jeppe Curth


Synes selv det er et halvstærkt hold/udskiftere jeg har.


Har du update på :-)?
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #55: 25 Jul 2012, 15:19 »

Har du update på :-)?
Nej.
Har dog selv tilføjet Thelander efter sæsonen (fri), samt at Rolfe smuttet i maj (fri) og Justinussen smuttede efter sæsonen (fri). Kayke er dog helt umulig at komme af med. Øv.
Logged

welbz is dat guy

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #56: 25 Jul 2012, 16:01 »

Nej.
Har dog selv tilføjet Thelander efter sæsonen (fri), samt at Rolfe smuttet i maj (fri) og Justinussen smuttede efter sæsonen (fri). Kayke er dog helt umulig at komme af med. Øv.

Så er Kasper Kusk da ikke ret god :-)?
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #57: 25 Jul 2012, 16:49 »

Så er Kasper Kusk da ikke ret god :-)?
Det har du helt ret i. Bruger ham reelt set kun fordi jeg godt kan lide ham som spiller i virkeligheden. Men lad os nu se. Han er ikke helt blottet for talent i spillet, så en okay SAS-ligaspiller kan han vel sagtens blive.
Logged

welbz is dat guy

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #58: 28 Aug 2012, 00:10 »

Er lige begyndt med AAB i dag, hvor jeg er kommet igennem de første 20 kampe, og skal til og igang med min første kamp efter den laaaaange vinter pause. Spiller med en update, så alle transfers er i orden. Derudover er der ændret CA/PA hos rigtig mange spillere, som jeg synes gør det meget mere realistisk. Man kan virkelig mærke at krisen kradser når man starter med AAB. Der er absolut ingen penge til transfers, og kun 35.000 i plus ved løn. Jeg har bestemt mig for at jeg absolut under ingen omstændigheder sælger de unge drenge, da jeg først vil have økonomien på plads. Jeg ligger efter 21 kampe nummer 1, hvilket er en stor overraskelse for mig selv, da jeg egentlig ikke synes truppen er til det, og jeg satser stort på de unge drenge som får bunkevis af tillid, og langt de fleste griber skam også deres chancer.

Transfers:
Ind:
Paul Jatta
Mohamed Bangura
Gustavo Breda - panik køb, da KEP blev skadet i 3 måneder. Skippet afsted i vinterpausen for 800k.
Sebastian Sværd
Per Krøldrup
Jimmy Nielsen
- Alle er hentet for 0 kr. Dermed ingen udgifter på den post.

Ud er gået Jeppe Curth for 3 millioner, og Gustavo Breda for 800k. Derudover er Rolf Toft og Gotfredsen lejet ud for nogle små beløb, så der samlet er kommet 4,25 millioner i kassen. Ganske pænt synes jeg selv.

Mine forventninger er at det skal køre så realistisk som muligt, og AAB skal være kendt for at foste talenter og ikke bruge store summer. Hvilket ikke bliver et problem i starten. Wink Jeg vender tilbage.
Vandt derudover vinter premieren 3-0 i Brøndby. Pæn start.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Thrane
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aalborg Bk
« Svar #59: 28 Aug 2012, 12:12 »

Hvis der spilles med de store ligaer kan Rolfe skippes afsted for op imod 24 mil i starten af første sæson, en glimrende måde at få dækket de -35 mil ind man starter med. Start derudover med at bede om at få stillet en større procentdel af spillersalg til rådighed, der kan man komme op på 35 % også har man lige pludseligt et par millioner og rykke rundt med.

Rolfe + 24 mil
Soukouna = Gratis (Ja han spiller en glimrende kant)
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010