home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23304
  0 Brugere, 850 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: kyliestewart025
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 193931 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny spiller klar) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #15: 09 Dec 2007, 16:14 »

Godt klubvalg, den bedste klub i Holland og en fantastisk talentfabrik. Men jeg synes det er lidt kedeligt at alle køber van der vaart, men din blog.

ps: er 160 mil ikke lidt meget for ham, han går meget ofte for 100-120 i mit spil

OT: Van der Vaart er en superdygtig spiller til et overkommeligt beløb og spillerpriser er forskellige fra spil til spil og afhængig af hvilken klub man er..

TT: Kunne da godt bruge en update.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny spiller klar) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #16: 09 Dec 2007, 16:16 »

Super blog allerede og super indkøb af Van der Vaart.

Altid godt når der kommer en blog fra dig, de plejer at være lange. Thumbs Up
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny spiller klar) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #17: 09 Dec 2007, 16:46 »

Godt klubvalg, den bedste klub i Holland og en fantastisk talentfabrik. Men jeg synes det er lidt kedeligt at alle køber van der vaart, men din blog.

ps: er 160 mil ikke lidt meget for ham, han går meget ofte for 100-120 i mit spil

Mange tak for rosen og jeg købte kun Van Der Vaart fordi han er hollænder og tidligere Ajax spiller.

Prisen var det laveste, jeg kunne presse dem ned på, så lad os håbe, det betyder, han er bedre end i dine spil  Wink



TT: Kunne da godt bruge en update.. Wink

Der kommer en lille bitte update om en halv times tid om endnu en fantastisk transfer  Wink

Super blog allerede og super indkøb af Van der Vaart.

Altid godt når der kommer en blog fra dig, de plejer at være lange. Thumbs Up

Mange tak og jeg satser på en lang blog, hvis jeg kan før det til "at køre"
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny spiller klar) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #18: 09 Dec 2007, 16:58 »


Amsterdam - denne vej
Ajax har endnu en gang købt stort ind!


I pressecenteret på Amsterdam ArenA var journalister og fans i dag vidne til endnu en præsentation af en ny spiller.
Manager Jesper Nissen har allerede hentet en offensiv forstærkning i Rafael Van Der Vaart, men dette var åbenbart ikke nok, da han nu også har købt den 23-årige højre wing fra River Plate, Fernando Belluschi for 55.000.000 kr.

Belluschi havde et hav af tilbud at vælge mellem, men i sidste ende var det altså Amstedam klubben, der trak det længste strå, hvilket Jesper Nissen var ovenud lykkelig over.
”Fernando er en fremragende spiller og samtidig en ung spiller, hvilket passer præcis til den profil, jeg gerne vil have, vi har udadtil”. ”Vi skal være en klub med unge spillere, men samtidig en klub, der også kan være med, hvor det virkelig gælder, på den helt store scene i Champions League” var kommentaren fra den lykkelige manager.

Alt og dog ikke fryd og gammen i Ajax. Der er flere spillere, der er begyndt at beklage sig over konkurrencen om pladserne på holdet og da man samtidig har haft svært ved at skabe nogle gode resultater i de testkampe, der er spillet indtil videre, kan der være mere uro på vej i den unge trup.
Ajax har kun formået at spille 1-1 mod deres sydafrikanske søsterklub, Ajax CT og det gik helt galt ved besøget hos franske Metz, hvor man tabte 2-0.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: (Endnu et indkøb) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #19: 09 Dec 2007, 17:06 »

Suveræne indkøb du gør dig Metsu Opstemt fortsæt den gode stil såvel blogmæssigt som spilmæssigt Smiley
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Endnu et indkøb) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #20: 09 Dec 2007, 17:20 »

Jeg har aldrig kunne finde det "fede" i at læse blogge, og er altid kørt træt i det på kort tid. Men tror sgu jeg vil give din blog en chance for alvor, da den ser spændende ud.. Har kun roser til dig  Thumbs Up
Logged


GudenEricsson
Gæst
 
Sv: (Endnu et indkøb) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #21: 09 Dec 2007, 17:23 »

Jeg har aldrig kunne finde det "fede" i at læse blogge, og er altid kørt træt i det på kort tid. Men tror sgu jeg vil give din blog en chance for alvor, da den ser spændende ud.. Har kun roser til dig  Thumbs Up

Havde det lidt på samme for et par måneder siden! Men nu synes jeg det er sjovt at læse blogs, har da også fulgt 8-9 under FM08 Wink

Edit: Indlæg 500 Opstemt
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Endnu et indkøb) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #22: 09 Dec 2007, 18:40 »

Tak for kommentaren.

Jeg er i gang med en update om den første alvorlige test i den nye sæson, den skulle gerne være klar indefor en halv time.
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Endnu et indkøb) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #23: 09 Dec 2007, 18:40 »

Flot indkøb, men resultaterne er ikke så gode.

KIU!
Logged

19-18!

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Super Cup) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #24: 09 Dec 2007, 19:04 »


Succes i Super Cuppen
- Skal det være i år mesterskabet kommer hjem til Ajax?


Efter en række dårlige resultater i testkampene op til sæsonstarten var der endelig grund til jubel for spillerne af Ajax Amstedam og deres nye manager Jesper Nissen.

Selvom der var mange, der tvivlede på, at Ajax kunne vinde i den hollandske Super Cup over deres evige rivaler fra PSV på trods af hjemmebanefordel, så viste spillerne, at der ikke var grund til nogen tvivl, da de nærmest kørte over PSV og vandt kampen med 4-1

Ikke alene vandt Jesper Nissen sit første trofæ i sit første forsøg, men den måde det blev gjort på, vil der blive talt om i lang tid i Amsterdam. Med offensivt og direkte spil udfordrede Ajax spillerne konstant PSV forsvaret og med den nyankomne Rafael Van Der Vaart i spidsen var der allerede ved halvleg ikke meget tvivl om udfaldet af kampen.

Vi fik fat i manageren umiddelbart efter triumfen og fik følgende kommentar.
”Hvad kan man mere ønske sig i sin debut? Gutterne var fremragende i dag og de to nye spillere Rafael og Fernando viste rigtig godt spil, som lover godt for fremtiden”. ”Nu mangler vi bare at få den sidste forstærkning på plads, så har vi den endelige trup klar og kan så koncentrere os om det, der er det allervigtigste - at spille fodbold” sluttede manageren.

Rygterne om forstærkningen kører i højeste gear, men hovedparten af rygterne peger hen imod, at endnu en tidligere Ajax spiller er på vej hjem. Det skulle blive offentliggjort i løbet af et par dage, hvem den nye spiller er.
« Seneste Redigering: 09 Dec 2007, 19:16 af Metsu1 » Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: (Super Cup) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #25: 09 Dec 2007, 19:05 »

Suværen sejr, Metsu1.
Dog lige én ting, du skal huske.
Dit billede til højre, er ikke af så godt kvalitet, da du har gemt det i .JPEG format. Husk, at gem det i .PNG!

- Nu vinder du også lige ligaen!
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Super Cup) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #26: 09 Dec 2007, 19:07 »

Super resultat, super oppsætning!

du kan bare det der med blogs, hva metsu?

KIU!
Logged

19-18!

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (Super Cup) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #27: 09 Dec 2007, 19:15 »

Super kamp... Kan slet ikk vente med at høre hvem den sidste forstærkning er...
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Super Cup) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #28: 09 Dec 2007, 19:20 »

Suværen sejr, Metsu1.
Dog lige én ting, du skal huske.
Dit billede til højre, er ikke af så godt kvalitet, da du har gemt det i .JPEG format. Husk, at gem det i .PNG!

- Nu vinder du også lige ligaen!

Mange tak for kommentaren og hjælpen, Rossonero.

Jeg har rettet billedet til nu   Wink

Super resultat, super oppsætning!

du kan bare det der med blogs, hva metsu?

KIU!

Mange tak for de rosende ord.

Med hensyn til opsætningen ender det nok med, at jeg går tilbage til mit gamle koncept, når sæsonen for alvor går i gang, da der var mest stemning for dette ved afstemningen, jeg havde oppe på den gamle blog.

Super kamp... Kan slet ikk vente med at høre hvem den sidste forstærkning er...

Takker, jeg kan sige så meget, at han passer perfekt ind i vores taktik  Thumbs Up

Dog ved jeg ikke, om jeg får en update op med ham i aften, da det bliver en kombineret update med en gennemgang af truppen samtidig, så den bliver lidt længere end de andre.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Super Cup) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #29: 09 Dec 2007, 19:30 »

Jeg glæder meget til i aften så.. KIU Metsu
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 [2] 3 4 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010