home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 658 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Valencia C.F.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Valencia C.F.  (Læst 30550 gange)
mist747
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #45: 02 Jan 2015, 12:58 »

Hvordan ser din taktik ud?
Logged

thabear
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #46: 03 Jan 2015, 12:22 »

Har spillet Valencia frem til 2020 og Le Ches første CHL sejr.

Pengene er endelig begyndt at komme efter at alle lån er tilbagebetalt i sommeren 2019. Real og Barca har cirka 5 mio euro/uge i lønbudget og mit er nu oppe på 3.5 mio euro/uge!

Det er blevet til 3. pladser i 2015, 2016, 2017 og andenpladser (efter real) i 2018, 2019 og 2020.

Spillere som er værd at beholde:
Mustafi - Har været fast mand på holdet hele vejen. Ikke den bedste centerback, men stabil og sjældent skadet.
Gaya - Venstreback der kan spille support og angreb. Er af egen avl
De Paul - Udviklede sig til en fast mand på to sæsoner og er i 2020 blevet solgt til Arsenal for 54 mio euro!

To bedste køb er uden tvivl Vallejo i 1. sæson (Fast mand i forsvaret og vice-anfører) og Lucas Romero (Nøglespiller og anfører)

Taktikken er den samme hele vejen igennem. 4(FB,CB,CB,FB)-1(DM)-2(CM,CM)-2(IF,IF)-1(ST)

Håber i også har held med Valencia.
Logged

Hvidberg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #47: 16 Feb 2015, 13:20 »

Jeg har ligesom mange andre også spillet med valencia og er nu nået frem til sommerpausen 2019.

jeg har siden starten opnået følgende:

sæsonen 14/15 en sølle 9. plads
sæsonerne 15/16 og 16/17 en 3. plads, og i 2017 sejrede jeg i champions league.
sæsonen 17/18 blev det til en 2 plads i liga bbva, en champions league sejr, super cup sejr.
sæsonen 18/19 vandt jeg liga bbva med 35 sejre, 0 uafgjorte og 3 nederlag, super cup sejr, champions league sejr.

min start 11'er:

MM: simone scuffet
VB: José gaya
CB: Aymeric Laporte
CB: Eder alavarez balanta
HB: Mattia De Sciglio
HM: Julian brandt (eller fede cartabia)
CM: Youri tielemans
CM: Lucas Romero
VM: Rodrigo
OM: Ross barkley
ANG: Mauro Icardi

mit hold spiller alle med et gennemsnit over 7.3 og icardi har lavet 45 mål alle turneringer taget i betragtning og barkley følger trop med 26 mål og 25 assists Smiley

har i den nye sæson et budget på 600 mil til indkøb og 35 mil til løn men aner ikke hvem jeg skal hente
                     
Logged

Kunsten at være lykkelig, handler om at gøre sine glæder enkle - NUFC!

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #48: 17 Feb 2015, 16:18 »

Så fik jeg spillet min første sæson med Valencia og hvilken en af slagsen.

LIGA BBVA

Valencia 96 point 127 mål for 34 mål imod
Barcalona 90 point mål for 102 34 mål imod
Real Madrid 89 point mål for 97 35 mål imod
Atletico 70 point mål for 59 36 mål imod

SPANSKE POKALTUNERING

Vandt jeg 5-3 over Barcalona..
SPILLER STATISTIKER

Paco Alcacer 37 mål 17 oplæg, han er været fulstændig fantastisk og mange store klubber er ude efter ham, men har han lige forlænget hans kontrakt til 2019..

Memphis Depay 31 mål 26 oplæg, købte ham på afbetaling da jeg tænkte han komme spille en stor rolle som invendig angriber og det må man da sige han har klaret ret godt..

Alvaro Negreda 28 mål 10 oplæg, er på lån fra Man City og kommer til klubben denne sommer, det var endeligt ikke en spiller jeg havde de bedste tanker om man ja han har da overbevist mig om en plads næste år også..

Rodrigo 21 mål 14 oplæg, er på lån os og kan hente ham til den nye sæson for omkring 80 mio, er ikke helt sikker på om jeg gør det i nu..

Youri Tielemans 7 mål 21 oplæg, også på lån og kan hente ham til klubben for 115 mio, og det gør jeg self han har været super på midtbane..

Skal os nævnes spiller som Pablo Platti - Diego Alves - Jose Luis Gaya, og mange andre har været rigtig gode..

Nu skal jeg igang med at kigge lidt på transfer fronten, da den står på champions league næsten sæson, og jeg skal self genvinde titlen..

Ps der kommer billeder senere da mit Gyazo ikke rigtig vil det samme som mig..
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #49: 17 Mar 2015, 20:14 »

Valencia er stadig det eneste hold, jeg har spillet med i FM15. Jeg er netop begyndt på syvende sæson, og jeg er lykkedes med min mission om at løfte Valencia op i eliten, men det tog sin tid, og det kom meget drastisk.

1. sæson - 3. plads
2. sæson - 3. plads
3. sæson - 2. plads - Ikke alt for langt fra førstepladsen
4. sæson - 3. plads - Ikke langt efter top to
5. sæson - 3. plads - Langt efter top to

Det lykkedes mig dog at vinde Copa del Rey i 5. sæson, men i Champions League var det blevet til kvartfinaler og en 3. plads over 20 point væk fra mesterskabet, så det var svært at tro på en stor sjette sæson, selvom gælden endeligt var væk og holdet tog imod Nuevo Mestalla. Nuevo Mestalla blev indviet med bravour, og der blev hjemtaget en dominerende treble. Jeg fejede mig igennem ligaen og scorede uhyggeligt mange mål, mens jeg ingen lukkede ind. Det blev til +93 med 114 mål scoret, 21 lukket ind og en pointrekord med 103 point. Eneste nederlag blev på 4-3 ude mod Sevilla, hvor de scorede efter 97. minutter og ellers var jeg aldrig i nærheden af at tabe. Det blev til flere meriterende sejre med 7-1 hjemme mod Barcelona, 6-0 hjemme mod Jaén, 7-0 ude mod selvsamme hold og 7-1 hjemme mod Levante, og det var generelt mere standard at vinde 4-0 end 2-0. Jeg vadede igennem Copa Del Rey, hvor storsejre mod Sevilla, Osasuna og Granada blev vekslet til 1-0 i finalen over Barcelona. I Champions League var min dominans ligeledes voldsom. Jeg scorede 15 ud af 18 point i gruppen, hvor mine reserver trak eneste nederlag ude mod Monaco der ligeledes fik 15 point. Jeg smadrede Porto ud 7-3, mens jeg gik videre på udebanemål efter 5-5 med Juventus sammenlagt. I semifinalen stødte jeg på selvsamme Monaco, som jeg tabte 2-1 til ude. I returkampen, tog vi grov revanche og kvalficierede os til finalen efter en vanvittig 6-1 sejr. Der var rent spansk i finalen, hvor Real Madrid led et 2-0 nederlag.

Det gjorde jeg med følgende hold

Diego Alves
Javi Manquillo - Jesus Vallejo - Nicolas Otamendi - José Luis Gayá
Roberto Pereyra - Sergi Samper
Gerard Deulofeu - Angel Correa - Fede Cartabia
Divock Origi

Jeg har handlet meget i de seks år, hvor jeg har solgt for 2,63 mia, og jeg har hentet for 2,3 mia. Transfer kan uddybes. Smiley
Logged

rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #50: 31 Mar 2015, 18:53 »

Hvordan bruger i Alcacer? Jeg kan ikke rigtig få ham til at fungere ordenligt i mit angreb ..
Spiller 4-2-3-1 og med ham som fremskudt angriber, angrib.
Logged

Winners never quit and quitters never win

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #51: 31 Mar 2015, 19:19 »

Hvordan bruger i Alcacer? Jeg kan ikke rigtig få ham til at fungere ordenligt i mit angreb ..
Spiller 4-2-3-1 og med ham som fremskudt angriber, angrib.
I mine spil har jeg brugt ham som Komplet Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #52: 31 Mar 2015, 19:32 »

I mine spil har jeg brugt ham som Komplet Smiley

Og det har fungeret godt?
Logged

Winners never quit and quitters never win

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #53: 31 Mar 2015, 20:43 »

Og det har fungeret godt?
ja topscorer i La liga
Logged

H A L A   M A D R I D!

Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #54: 03 Apr 2015, 11:22 »

Har SI´s vinterupdate haft nogen indflydelse på Valencias økonomi efter Peter Lims overtagelse? Så vidt jeg kan se, var Valencias økonomi rimeligt skrantende før opdateringen Smiley
Logged

rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #55: 03 Apr 2015, 11:53 »

Jeg kan ikke umiddelbart se nogen forbedring, i økonomien. Jeg har kun fået stillet ca 8 mio til rådighed i 2. sæson.
Hjælper helleri kke at klubben har købt Negredo for 187 mio ...
Logged

Winners never quit and quitters never win

Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #56: 03 Apr 2015, 12:48 »

Er det med eller uden opdatering? :-)
Logged

rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #57: 03 Apr 2015, 14:51 »

Det er med den nye opdatering Smiley
Logged

Winners never quit and quitters never win

rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #58: 03 Apr 2015, 15:19 »

Vil lige fortælle lidt om min første sæson i Valencia CF

Jeg starte sæsonen lidt svingende og ligger alt mellem 3-5 fem. Dette ændre sig tilgengæld da drengene vælger ikke at tage i de sidste 20 kampe og kun spiller 5 kampe uafgjort, hvor jeg også havde en periode på 6 kampe uden at lukke mål ind.
Det resulterede i at jeg ender sæsonen på 2. pladsen á point med Real. Jeg kommer også i finalen i pokalen, hvilket jeg dog taber til Barca (Som bare er uhyggelige).
Men alt i alt en godkendt sæson vil jeg mene, hvor Alcacer bliver topscore med 27 mål i 37 kampe.

Transfer ind:
Pione Sisto - 45 mio (37 kampe, 14 mål 17 assist)
Marquinhos - 33 mio
Pablo Sarabia - 47 mio
Jesus Vellejo - 10 (lejet ud til brøndby)
Lucas Digne - 14 mio
Eugene Konoplyanka - 12 mio
Zakaria Bakkali - 3,75 mio

Op til 2. sæson har jeg solgt Mustafi for 145 mio til Liverpool og Alcacer for 285 til PSG
Jeg har hentet Zivkovic ind fra Ajax som erstatning til Alcacer og regner med at Marquinhos overtager Mustafis plads i midterforsvaret.

Vender tilbage senere, når jeg er kommet lidt længere.
Logged

Winners never quit and quitters never win

Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #59: 03 Apr 2015, 17:35 »

Vil lige fortælle lidt om min første sæson i Valencia CF

Jeg starte sæsonen lidt svingende og ligger alt mellem 3-5 fem. Dette ændre sig tilgengæld da drengene vælger ikke at tage i de sidste 20 kampe og kun spiller 5 kampe uafgjort, hvor jeg også havde en periode på 6 kampe uden at lukke mål ind.
Det resulterede i at jeg ender sæsonen på 2. pladsen á point med Real. Jeg kommer også i finalen i pokalen, hvilket jeg dog taber til Barca (Som bare er uhyggelige).
Men alt i alt en godkendt sæson vil jeg mene, hvor Alcacer bliver topscore med 27 mål i 37 kampe.

Transfer ind:
Pione Sisto - 45 mio (37 kampe, 14 mål 17 assist)
Marquinhos - 33 mio
Pablo Sarabia - 47 mio
Jesus Vellejo - 10 (lejet ud til brøndby)
Lucas Digne - 14 mio
Eugene Konoplyanka - 12 mio
Zakaria Bakkali - 3,75 mio

Op til 2. sæson har jeg solgt Mustafi for 145 mio til Liverpool og Alcacer for 285 til PSG
Jeg har hentet Zivkovic ind fra Ajax som erstatning til Alcacer og regner med at Marquinhos overtager Mustafis plads i midterforsvaret.

Vender tilbage senere, når jeg er kommet lidt længere.

Hvordan har du fået Digne, Marquinhos og Kolopnyanka så billigt?
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010