home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 487 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Valencia C.F.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Valencia C.F.  (Læst 30524 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #15: 05 Nov 2014, 18:29 »

Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #16: 06 Nov 2014, 10:47 »

Hvordan ser det ud med ens nye ejer? Er vi ude i han spytter en hel del penge i ens budget eller dækker han bare underskud?
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #17: 06 Nov 2014, 15:34 »

Hvordan ser det ud med ens nye ejer? Er vi ude i han spytter en hel del penge i ens budget eller dækker han bare underskud?
Dækker til nøds underskud.

Der er gældsbetaling på 43 millioner om måneden indtil 2019, så jeg har desværre absolut ingenting fået i transferbudget til at starte med på trods af 3. pladser. Jeg ved ikke om det er fordi, at han kun er ejer, men ikke præsident. Det er sgu ikke meget han bibringer. Totalt passiv mand. Det er lidt irriterende, men en federe udfordring.

Fra 2019 er der nyt stadion og intet gæld, så jeg holder ud.
Logged

KFBDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #18: 09 Nov 2014, 14:43 »

Hej,

Jeg er også igang med Valencia.
Jeg har dog kun lige fået overstået den første ligakamp, men det blev da også en 0-3 sejr på udebane - dog fik jeg 3. skader! Men det tegner godt!
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #19: 09 Nov 2014, 15:12 »

Det med skaderne kan du godt vænne dig til desværre Skuffet
Jeg kom igennem første sæson og opdager så at jeg nu er 1.1 mil over budgettet eneste signing er Zakkaria Bakali, det må blive en anden gang desværre Skuffet
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #20: 09 Nov 2014, 15:54 »

Det med skaderne kan du godt vænne dig til desværre Skuffet
Jeg kom igennem første sæson og opdager så at jeg nu er 1.1 mil over budgettet eneste signing er Zakkaria Bakali, det må blive en anden gang desværre Skuffet
Du skal bare igennem anden sæson, også sælg Negredo! Det har jeg gjort! Men igen, det handler om at holde ud de første par år og gå efter nogen 3-4. pladser. Jeg er midtvejs i 3. sæson, men jeg har sat spillet på en lille pause, da jeg er tændt på at rejse mit Liverpool-hold, nu hvor holdet er så godt i FM, men så skidt i virkeligheden! Smiley
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #21: 17 Nov 2014, 20:18 »

Så fik jeg startet op med Valencia.

Spiller en 4-3-3 hvilket har smidt 7 sejr og 1 uafgjort af sig i de første 8 kampe samt en målscore på 25-4 Smiley

Eneste transfer er Zakaria Bakkali fra PSV, han er dog lejet ud for resten af sæsonen Smiley Andre der spiller med klubben ?
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #22: 17 Nov 2014, 21:28 »

Så fik jeg startet op med Valencia.

Spiller en 4-3-3 hvilket har smidt 7 sejr og 1 uafgjort af sig i de første 8 kampe samt en målscore på 25-4 Smiley

Eneste transfer er Zakaria Bakkali fra PSV, han er dog lejet ud for resten af sæsonen Smiley Andre der spiller med klubben ?

FLOT start! Thumbs Up

Still going strong efter en lille uges pause. Jeg har netop sikret mig videre kvalifikation fra gruppespillet med en 8-2 sejr over Arsenal på Mestalla. Det triste var bare, at jeg fik Gaya skadet. Skuffet Har både ham og Otamendi ude i tre måneder, så mit forsvar har det ret stramt. Fucking øv.
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #23: 17 Nov 2014, 21:34 »

Går snart ind i januar Smiley

Spillet 16 kampe 14 sejr 2 uafgjort, 42 mål 7 lukker ind så det går rimelig godt kan man sige..

Øv øv.. har også døjet en del med skader men det var i starten af sæsonen Smiley
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #24: 17 Nov 2014, 21:42 »

Går snart ind i januar Smiley

Spillet 16 kampe 14 sejr 2 uafgjort, 42 mål 7 lukker ind så det går rimelig godt kan man sige..

Øv øv.. har også døjet en del med skader men det var i starten af sæsonen Smiley
Du er da på cruise control mod mesterskabet. Hvad med de to store? Smiley

I tredje sæson er jeg nummer to med otte sejre, fire uafgjorte og et nederlag efter 13 kampe. Det er nu os ok!
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #25: 17 Nov 2014, 21:47 »

Liga stilling

Valencia 47 point
Levante 35 point
Atletico 34 point
Real Madrid 30 point
Granada 29 point
Barcalona 27 point
(skal siges nogle af de store hold er 2-3 kampe efter mig ) Vandt lige 4-1 over Madrid på hjemmebane dog.

Ja okay det køre da os for dig Smiley dejligt hold valencia!
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #26: 17 Nov 2014, 21:58 »

Hvornår oplever man at få et transferbudget igen? Synes nemlig jeg læste mig frem til, at grundet den store gæld så skulle man ikke regne med noget at købe for inden for et par år Smiley
Logged


mist747
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #27: 17 Nov 2014, 22:18 »

Liga stilling

Valencia 47 point
Levante 35 point
Atletico 34 point
Real Madrid 30 point
Granada 29 point
Barcalona 27 point
(skal siges nogle af de store hold er 2-3 kampe efter mig ) Vandt lige 4-1 over Madrid på hjemmebane dog.

Ja okay det køre da os for dig Smiley dejligt hold valencia!
Hvordan ser din taktik ud?  Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #28: 18 Nov 2014, 02:26 »

Hvornår oplever man at få et transferbudget igen? Synes nemlig jeg læste mig frem til, at grundet den store gæld så skulle man ikke regne med noget at købe for inden for et par år Smiley
Du får lidt småtterier hist og her alt efter hvor pænt du administerer din økonomi, men de gode penge kommer nok først i 2019 uden den forudsætning, at man også har leveret resultater inden. Jeg er i gang med 16/17.
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #29: 19 Nov 2014, 16:52 »

1 sæson er overstået med Valencia! Og hvilke en af slagsen!

Ligaen.
http://gyazo.com/cff1ccfa9de9071fbff8ec662c25f755 Var af point med Barcalona inden sidste kamp, med en uafgjort ville Barca nappe titlen på bedre målscore eller mål imod. Fik først hul på bylden i det 80 min på udebane mod Almeria og vandt der med 2-0!

Paco Alcácer 23 mål så der med topscore for klubben!

Nu skal der sælges ud af hentes nogle nye spillere ind Smiley!

Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010