home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Top 10 i verden!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Top 10 i verden!  (Læst 22770 gange)
Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #30: 30 Maj 2011, 01:35 »

Er helt neutral da jeg ingen følelser har i de pågældende ligaer, klubber osv. hvilket hvis ikke kan siges om dig, står fast ved min mening og fordi du vægter evra's mening højere end så mange andre spilleres bør jeg vel ikke gøre det samme.

Og det jo heller ik svært at være så enig og glad for en udtalelse når den præcis udtrykker hvad man selv mener (:
Du må jo så alligevel have noget i mod Barcelona, siden deres dominans de sidste år, ikke har haft noget indtryk på dig. Du må med glæde finde en spiller som siger at Barcelona ikke er de bedste - held og lykke.
Når man ikke følger med i fodbold er det da netop udtalelser som den Evra kommer med, man skal lytte til og tage til sig.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #31: 30 Maj 2011, 01:37 »

Du må jo så alligevel have noget i mod Barcelona, siden deres dominans de sidste år, ikke har haft noget indtryk på dig. Du må med glæde finde en spiller som siger at Barcelona ikke er de bedste - held og lykke.
Når man ikke følger med i fodbold er det da netop udtalelser som den Evra kommer med, man skal lytte til og tage til sig.

Har intet imod dem, også derfor jeg placerer dem i top 3, da det er en storklub med imponerende resultater, men mener stadig at man utd er bedre, og jeg følger med i fodbold, så skal ikke tage andres udtalelser til mig
Logged


mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #32: 30 Maj 2011, 01:39 »

Har intet imod dem, også derfor jeg placerer dem i top 3, da det er en storklub med imponerende resultater, men mener stadig at man utd er bedre, og jeg følger med i fodbold, så skal ikke tage andres udtalelser til mig

Desværre er Barcelona bare bedre i finaler så....
Logged

Thaurat al Shabab

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #33: 30 Maj 2011, 01:39 »

Har intet imod dem, også derfor jeg placerer dem i top 3, da det er en storklub med imponerende resultater, men mener stadig at man utd er bedre, og jeg følger med i fodbold, så skal ikke tage andres udtalelser til mig
Fortæl da gerne hvorfor de er bedre så. Er det deres seneste 3-1 nederlag til Barcelona som fik dig til at måbe over deres klasse?
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #34: 30 Maj 2011, 01:49 »

Fortæl da gerne hvorfor de er bedre så. Er det deres seneste 3-1 nederlag til Barcelona som fik dig til at måbe over deres klasse?

Generelt når du kigger på de to spillertrupper, så har man utd flere klassespillere end barca, og jo barca har nogle verdensklasse spillere, men det er så også dem der gør dem i stand til at kunne spille med på det niveau, desuden har de fået rigtig meget hjælp igennem kvalifikationen (og der er vi nok uenige) men barca spillerne falder nemt, og derfor er det også svært for et hold som man utd, som spiller i en fysisk hård liga, og komme op mod et hold der er så gode skuespillere at dommeren ofte fejldømmer Smiley

http://www.bold.dk/blog/1619/5/Et-kig-paa-UEFA

Logged


Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #35: 30 Maj 2011, 01:55 »

Generelt når du kigger på de to spillertrupper, så har man utd flere klassespillere end barca, og jo barca har nogle verdensklasse spillere, men det er så også dem der gør dem i stand til at kunne spille med på det niveau, desuden har de fået rigtig meget hjælp igennem kvalifikationen (og der er vi nok uenige) men barca spillerne falder nemt, og derfor er det også svært for et hold som man utd, som spiller i en fysisk hård liga, og komme op mod et hold der er så gode skuespillere at dommeren ofte fejldømmer Smiley

http://www.bold.dk/blog/1619/5/Et-kig-paa-UEFA


Kampen igår viste ellers det modsatte omkring truppen. Valdés er ikke blevet noteret for en redning de sidste 180 minutter han har været med i en CL finale.

Hvis Barcelona blot er UEFAs kæledægge, hvorfor blev de så fejlagtigt sendt ud af Inter i semifinalen sidste år? Et offside mål og et mål der blev underkendt, burde da ikke være noget UEFA's kæledægger bliver udsat for. Falder nemt? Busquets er en værre en ja, men alle hold har sådanne typer. Tror ikke dit Roma hold er meget bedre, og Real Madrid var heller ikke for fine i den kamp.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #36: 30 Maj 2011, 01:57 »

Kampen igår viste ellers det modsatte omkring truppen. Valdés er ikke blevet noteret for en redning de sidste 180 minutter han har været med i en CL finale.

Hvis Barcelona blot er UEFAs kæledægge, hvorfor blev de så fejlagtigt sendt ud af Inter i semifinalen sidste år? Et offside mål og et mål der blev underkendt, burde da ikke være noget UEFA's kæledægger bliver udsat for. Falder nemt? Busquets er en værre en ja, men alle hold har sådanne typer. Tror ikke dit Roma hold er meget bedre, og Real Madrid var heller ikke for fine i den kamp.

Sådanne typer, ja men det virker som om at barca har samlet et hold kun med sådanne typer, og hvor var Real ikke alt for fine i den kamp?
Logged


Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #37: 30 Maj 2011, 02:00 »

Sådanne typer, ja men det virker som om at barca har samlet et hold kun med sådanne typer, og hvor var Real ikke alt for fine i den kamp?
Pedro, Busquets og Mascherano er kun nok til at stille et curling hold. Ved ikke hvor sportsligt du synes det er at komme med knopperne forrest mod Dani Alves, og hvor fair du synes det er at Marcelo bevidst træder på Pedro, uden at blive smidt ud?
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #38: 30 Maj 2011, 02:03 »

Pedro, Busquets og Mascherano er kun nok til at stille et curling hold. Ved ikke hvor sportsligt du synes det er at komme med knopperne forrest mod Dani Alves, og hvor fair du synes det er at Marcelo bevidst træder på Pedro, uden at blive smidt ud?

pepe skulle aldrig have fået så meget som en reprimande der, der sker intet og fodbold er en mandfolkesport, og det vel også bare en vurdering om marcelo bevidst træder på pedro eller ikke bevidst?

men er ved at være lidt træt, og er jeg sikker på du har hjulpet med så må du diskutere videre i barcelona tråden hvor du også har raget dig uklar (;
Logged


Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #39: 30 Maj 2011, 02:06 »

pepe skulle aldrig have fået så meget som en reprimande der, der sker intet og fodbold er en mandfolkesport, og det vel også bare en vurdering om marcelo bevidst træder på pedro eller ikke bevidst?

men er ved at være lidt træt, og er jeg sikker på du har hjulpet med så må du diskutere videre i barcelona tråden hvor du også har raget dig uklar (;
Har heller ikke mere at sige. Du overgik lige dig selv i din "de mest stupide indlæg"-historie.

Iøvrigt - Håber at det din træthed som gør at du ikke forstår noget, for ellers kan jeg ikke hjælpe dig.
« Seneste Redigering: 30 Maj 2011, 02:08 af Ibraa » Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #40: 30 Maj 2011, 08:18 »

Generelt når du kigger på de to spillertrupper, så har man utd flere klassespillere end barca, og jo barca har nogle verdensklasse spillere, men det er så også dem der gør dem i stand til at kunne spille med på det niveau, desuden har de fået rigtig meget hjælp igennem kvalifikationen (og der er vi nok uenige) men barca spillerne falder nemt, og derfor er det også svært for et hold som man utd, som spiller i en fysisk hård liga, og komme op mod et hold der er så gode skuespillere at dommeren ofte fejldømmer Smiley

http://www.bold.dk/blog/1619/5/Et-kig-paa-UEFA


Nej det hat de ikke. Hvis du kigger på de to opstillinger i finalen, så kan kun to United spillere komme på Barcas hold, disse værende Nani og Vidic. Og den forskellig spillestil der er i ligaerne vidner blot
Om dårlig tilpasning og mangel på taktisk snilde fra Uniteds side af.
Jeg betvivler ikke at du har viden inden for fodbold, for du ved sikkert noget om Roma, som forresten ikke er i nærheden af top 10. Men din viden om det du diskuterer lige nu, er meget begrænset.
Logged

welbz is dat guy

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #41: 30 Maj 2011, 08:39 »

Nu har folk lavet diverse top-10, men hvorfor er det kun europæiske klubber? Jeg vil vædde min hat på at mindst 2-3 sydamerikanske hold kunne være med.

Så mon ikke det burde hedde Top 10 i Europa?
Logged


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #42: 30 Maj 2011, 08:57 »

Nej det hat de ikke. Hvis du kigger på de to opstillinger i finalen, så kan kun to United spillere komme på Barcas hold, disse værende Nani og Vidic. Og den forskellig spillestil der er i ligaerne vidner blot
Om dårlig tilpasning og mangel på taktisk snilde fra Uniteds side af.
Jeg betvivler ikke at du har viden inden for fodbold, for du ved sikkert noget om Roma, som forresten ikke er i nærheden af top 10. Men din viden om det du diskuterer lige nu, er meget begrænset.

Hvis du kigger på de to opstillinger i finalen, så indgik Nani ikke i nogen af dem
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #43: 30 Maj 2011, 09:00 »

pepe skulle aldrig have fået så meget som en reprimande der, der sker intet og fodbold er en mandfolkesport, og det vel også bare en vurdering om marcelo bevidst træder på pedro eller ikke bevidst?

men er ved at være lidt træt, og er jeg sikker på du har hjulpet med så må du diskutere videre i barcelona tråden hvor du også har raget dig uklar (;
Er du dum eller sådan noget? Pepe skulle have rødt kort, hvilket han heldigvis også fik. Han udsatte Dani Alves, for et karriere stop, hvis det var gået galt. Havde Alves ikke hoppet op i luften, kunne det godt være gået galt. Vi så vist en tackling på samme måde begået af en hvis Roy Keane mod en hvis Alf-inge Håland. Hvad var udfaldet der Wink? Dani Alves skal være glad for han kunne nå at hoppe forbi den tackling.
Logged

Bailey
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #44: 30 Maj 2011, 09:08 »

Vidic og Nani? Mon ikke der menes Vidic og Evra...

Jeg er selv kæmpe United-fan, men må give Ibraa ret... Barca er på nuværende tidspunkt mindst en klasse over United og to klasser over resten  Wink
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010