home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 570 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Simcity
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint
Forfatter Emne: Simcity  (Læst 36949 gange)
Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Simcity
« Svar #180: 31 Mar 2013, 20:31 »

Mit har fungeret helt uden problemer, og det er en fornøjelse at spille det Smiley
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Simcity
« Svar #181: 31 Mar 2013, 20:34 »

Jeg glæder mig Smiley
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Simcity
« Svar #182: 01 Apr 2013, 14:29 »

Jeg er godt nok en nar til det spil her.

Hvis der ikke er det ene galt så er det fandme det andet. Først er det sundhedsvæsenet der ikke er stort nok, så er det skolen der ikke er plads på, eller også er det noget helt tredje.

Og bruge penge er jeg god til. At tjene dem not so much
Logged


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Simcity
« Svar #183: 07 Apr 2013, 20:50 »

Okay boys. Jeg vælter trafik og mine gader kan slet, slet ikke holde til det. Jeg har prøvet at opgradere den offentlige transport, men det fungerer ikke helt så godt som håbet. Nogen der har råd til hvad man gør? Gerne så billigt som muligt Wink

Bare lige til info spiller jeg Simcity 4, men jeg går egentlig ud fra at teknikkerne er de samme Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Simcity
« Svar #184: 07 Apr 2013, 20:53 »

Okay boys. Jeg vælter trafik og mine gader kan slet, slet ikke holde til det. Jeg har prøvet at opgradere den offentlige transport, men det fungerer ikke helt så godt som håbet. Nogen der har råd til hvad man gør? Gerne så billigt som muligt Wink

Bare lige til info spiller jeg Simcity 4, men jeg går egentlig ud fra at teknikkerne er de samme Smiley

udfra den tekst du har skrevet her vil jeg gå ud fra at du har masser af busser osv... prøv noget tog og måske motorvej rundt til de store og vigtige dele af byen... f.eks fra beboelse til industri
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Simcity
« Svar #185: 07 Apr 2013, 20:56 »

udfra den tekst du har skrevet her vil jeg gå ud fra at du har masser af busser osv... prøv noget tog og måske motorvej rundt til de store og vigtige dele af byen... f.eks fra beboelse til industri

Jeg har tog som forbindelse til min ene naboby. Har ryddet alt industri og flyttet det derop, da jeg gerne vil tiltrække de velhavende. Og de bryder sig ikke så meget om forurening Wink Min by er ikke så stor igen (20.000 indbyggere), så en motorvej ville måske lige være at skyde over målet. Wink
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Simcity
« Svar #186: 07 Apr 2013, 20:57 »

Jeg har tog som forbindelse til min ene naboby. Har ryddet alt industri og flyttet det derop, da jeg gerne vil tiltrække de velhavende. Og de bryder sig ikke så meget om forurening Wink Min by er ikke så stor igen (20.000 indbyggere), så en motorvej ville måske lige være at skyde over målet. Wink

har du boulevarder og ensrettede veje?
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Simcity
« Svar #187: 07 Apr 2013, 21:01 »

har du boulevarder og ensrettede veje?
Et par ensrettede veje har jeg ja. Boulevarder har jeg ikke. Dels fordi det virker lidt åndssvagt at trævle hele byen op med en kæmpe boulevard der vil være så kort som den bliver. Dels fordi jeg tror jeg kan gøre det på andre, billigere måder.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Simcity
« Svar #188: 07 Apr 2013, 21:02 »

Et par ensrettede veje har jeg ja. Boulevarder har jeg ikke. Dels fordi det virker lidt åndssvagt at trævle hele byen op med en kæmpe boulevard der vil være så kort som den bliver. Dels fordi jeg tror jeg kan gøre det på andre, billigere måder.

min erfaring er at det kan du ikke... uden boulevarder
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Simcity
« Svar #189: 07 Apr 2013, 21:09 »

min erfaring er at det kan du ikke... uden boulevarder

Ikke det? Så må jeg vel lave en boulevard....
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Simcity
« Svar #190: 07 Apr 2013, 21:16 »

Det værste ved SimCity 4 er at man skal smadre alt for at lave en boulevard crazy
Logged


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Simcity
« Svar #191: 07 Apr 2013, 21:23 »

Det værste ved SimCity 4 er at man skal smadre alt for at lave en boulevard crazy

You´ve got the point.

PEAST: Nu har det også bare at virke  Tunge
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Simcity
« Svar #192: 08 Apr 2013, 18:27 »

You´ve got the point.

PEAST: Nu har det også bare at virke  Tunge

virker det så?
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Simcity
« Svar #193: 08 Apr 2013, 18:29 »

virker det så?

Ikke så godt  crazy Men lidt har det hjulpet  Wink
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Simcity
« Svar #194: 08 Apr 2013, 18:33 »

Ikke så godt  crazy Men lidt har det hjulpet  Wink

hmmmmm...... mærkeligt... det har altid virket næsten med det samme for mig... og ikke bare lidt men meget
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010