home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 593 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The real SAF challenge - FM 15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: The real SAF challenge - FM 15  (Læst 84315 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #120: 13 Maj 2015, 20:52 »

FmF udfordrer dig..


Denne challenge er nu en del af FmF udfordrer dig.. Vi takker Bubbles mange gange for muligheden for samarbejde.. Mere officiel nyhed kommer senere..

Forsat god vind til deltagerne..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #121: 13 Maj 2015, 22:08 »

Anden sæson i Premiership overstået - status = ALT i Skotland er vundet endnu engang, både personlige titler og holdets!

Nu skal holdet styrkes til sidste (forhåbentligt) sæson i det skotske!  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #122: 15 Maj 2015, 09:58 »

Anden sæson i Premiership overstået - status = ALT i Skotland er vundet endnu engang, både personlige titler og holdets!

Nu skal holdet styrkes til sidste (forhåbentligt) sæson i det skotske!  Thumbs Up

Stærkt! Går udfra du går all in på EL nu  Smiley

En lille update fra Sunderland!

Jeg fik spillet holdet op på en 4. plads i BPL. Primært var det enmandshæren Balotelli der sørgede for dette. 14 kampe og 13 mål.
Jeg giver ikke holdet en chance i CHL i den kommende sæson, da det var mere at alle slog alle der var grunden til at holdet snuppede 4. pladsen i sidste kamp.

Skal så møde Bayern München, et storhold i krise, i CHL kvallen. Bayern er kun blevet nummer 3 i Tyskland for 2. år i træk.

Vi kom i finalen i ligacuppen hvor vi desværre blev slået på straffe af Chelsea. FA cuppen blev Man utd. endestationen i semifinalen.

Transfers til den nye sæson:

Colombi (italiensk keeper) 36 mio
Bruma (hollandsk midtstopper) 24 mio
Holgate (engelsk midtstopper) 40 mio
Gareth Bale - fri transfer. Meget populær transfer!
Pritchard (egen avl keeper) 4 mio.
8 regens er også blevet hentet. De fleste af dem i en alder der gør at de kan blive egen avl  Smiley

Mistede min venstre back til Lyon. Heldigvis betalte de hele 130 mio. for ham :-).Har solgt en del dårlige bredte spillere for mindre beløb.


Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #123: 15 Maj 2015, 11:07 »

Kæft jeg glæder mig til Premier League, selvom jeg nu er ved at have opbygget et særdeles slagkraftigt hold i Hearts - hvis man kigger på konkurrence vel og mærke Smiley Kommer med en update her omlidt
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #124: 15 Maj 2015, 11:12 »

Kæft jeg glæder mig til Premier League, selvom jeg nu er ved at have opbygget et særdeles slagkraftigt hold i Hearts - hvis man kigger på konkurrence vel og mærke Smiley Kommer med en update her omlidt

Det kan jeg godt forstå  Smiley Det er en helt anden økonomi osv man arbejder med. Fik f.eks. 300 mio for at blive nummer 4 i BPL samt er blevet tildelt, hold nu fast, 800 mio. i TV penge  Grin
 
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #125: 15 Maj 2015, 11:20 »

Stærkt! Går udfra du går all in på EL nu  Smiley

En lille update fra Sunderland!

Jeg fik spillet holdet op på en 4. plads i BPL. Primært var det enmandshæren Balotelli der sørgede for dette. 14 kampe og 13 mål.
Jeg giver ikke holdet en chance i CHL i den kommende sæson, da det var mere at alle slog alle der var grunden til at holdet snuppede 4. pladsen i sidste kamp.

Skal så møde Bayern München, et storhold i krise, i CHL kvallen. Bayern er kun blevet nummer 3 i Tyskland for 2. år i træk.

Vi kom i finalen i ligacuppen hvor vi desværre blev slået på straffe af Chelsea. FA cuppen blev Man utd. endestationen i semifinalen.

Transfers til den nye sæson:

Colombi (italiensk keeper) 36 mio
Bruma (hollandsk midtstopper) 24 mio
Holgate (engelsk midtstopper) 40 mio
Gareth Bale - fri transfer. Meget populær transfer!
Pritchard (egen avl keeper) 4 mio.
8 regens er også blevet hentet. De fleste af dem i en alder der gør at de kan blive egen avl  Smiley

Mistede min venstre back til Lyon. Heldigvis betalte de hele 130 mio. for ham :-).Har solgt en del dårlige bredte spillere for mindre beløb.

Det kan du tro! Nu skal det lykkes at komme igennem, og har da også hentet et par forstærkninger - skriver lige i aften, men Nikolaj Brock-Madsen er vild i Skotland! Ham og Will Keane scorer ligeså mange mål som de spiller kampe, og jeg spiller med tre angribere så der er god plads til dem begge! Smiley

Er indtil videre i den nye sæson gået ubesejret igennem alle kampe - kun en enkelt uafgjort er det blevet til, hvilket var mod Red Bull Salzburg i CL-kval, og i gruppespillet har jeg spillet første kamp mod Basel. De øvrige to hold er Leverkusen og Real Madrid, som spillede uafgjort i deres første kamp.

I ligaen kører vi ALT over og Celtic blev sendt hjem med et 5-4 nederlag, efter vi førte 5-2 med 5 minutter tilbage. Ellers er der stort set ikke gået mål ind, og vi hamrer afsted med 5 point ned til Celtic efter 7 kampe.

Lewis Baker er lejet igen, efter at blive sat til salg hos Chelsea, hvor også Isaiah Brown (Azzaoui ryger retur til december, da han er ALT for dyr at forlænge lejeskabet med) og Nathan Ake er lejet.



Gode køb du har foretaget dig - Bruma er efter min mening meget undervurderet, og Bale taler vel for sig selv, selvom han er blevet ældre! Smiley Held og lykke med CL - jeg ser ligeledes MEGET frem til Premier League efterhånden, så håber den er der om et år!
« Seneste Redigering: 15 Maj 2015, 14:47 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #126: 15 Maj 2015, 13:56 »

Transfervinduet er netop slut, og forberedelserne til anden sæson er derfor også overstået, og hvilken en start det har været!

Ligaen
I ligaen har vi lagt solidt fra start med 10 point fra de første 4 kampe. Derudover er der blevet lavet 9 mål, så offensiven ser ud til at være godt på plads. Partick Thistle ligger 2'er med 8 point, mens Celtic er 3'er samme antal point. Jeg regner ikke med at kunne komme igennem ligaen ligesom sidste sæson, for Celtic har handlet for omkring 100 mil DKK, mens jeg har været i den anden boldgade, men mere om det senere

Champions League
Takket være min sejr i ligaen, skulle jeg ud i internationale kampe for at sikre mig en plads i dette års champions league. Her har mit hold virkelig overrasket, og spillet særdeles fremragende og sendt mig sikkert i gruppespillet med følgende resultater:

- 15 - 1 samlet mod Differdange
- 4 - 1 samlet mod olympiakos
- 4 - 0 samlet mod Dinamo

Disse solide resultater har gjort at jeg har fået 60 mil på kontoen, som virkelig hjælper og forhåbentlig betyder opgradering af budgetter til næste sæson, hvor jeg nok for behov for dem. Målsætningen for champions league er en 3. plads i gruppen, så jeg kan ryge i Europa League, og forhåbentlig komme nærmere næste trin. Det bliver bestemt ikke nemt, fordi jeg har fået hvad jeg vil kalde en mareridts gruppe i form af:

1. Barcelona
2. Man City
3. PSV
4. Hearts

Bliver nok ikke mange point at hente her Skuffet

Transfers
Det har været et travlt vindue, hvor jeg tidligere sagde Celtic har handlet stort ind, hvor jeg ikke har brugt ret mange penge, faktisk kun 6,9 mil. Dette betyder dog ikke jeg ikke har fået spillere til, blot at jeg har hentet rigtig mange på fri. Mine transfers ser ud som følger:

Ind
- Will Keane (4,5 mil fra Man U)
- Alex Pritchard (fri)
- Dedryck Boyata (fri)
- David Meyler (fri)
- Adrian Mariappa (fri)
- Jonathan Grounds (fri)
- Shane Ferguson (fri)
- Milos Veljkovic (lege fra Spurs)
- Gary Mackay-Steven (2,4 mil fra Celtic)

Ud:
- Danny Wilson (35 mil til Norwich)
- Jason Holt (2,5 mil til aberdeen)
- Sam Nicholson (1,2 mil til St. Johnstone)
- en del andre på lege og nogle på fri

Alt i alt, syntes jeg at jeg har en ganske fin trup, der godt kan klare sig i det skotske, men bestemt bliver udfordret i europa. Giv mig et europæisk trofæ nu! Men ellers kører det bare derudaf!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #127: 16 Maj 2015, 17:01 »

Så er jeg halvvejs i anden sæson i premiership! Vintertranservindue t netop blevet overstået hvor der ikke skete noget for Hearts.

I ligaen er jeg solidt plantet i front, med 59 point efter 23 kampe med 10 ned til aberdeen som har 2 point til Celtic.  Min topscorer Will Keane er gået lidt i stå, efter en forrygende start, men han har stadigt lavet 18 mål med 8 assist til følje, så jeg er godt tilfreds.

I cuppene er jeg røget ud af pokalturneringen, men i semifinalen mod Celtic i ligacuppen, som jeg gerne vil vinde!

Mit eventyr i champions league var virkeligt et eventyr! Slog City hjemme, vandt over PSV ude og spillede 1 - 1 hjemme, hvilket var nok til sende mig i europa league som 3'er i gruppen, hvilket var målet hele tiden. Will Keane formåede at lave 10 mål i turneringen og er nu eftertragtet mange steder i europa!

Lodtrækningen i EL har været intet andet end forrygende for mig! Skal møde BATE i første knocout runde, hvorefter jeg enten kan møde Celtic (som jeg har godt styr på) eller Dinamo (som jeg slog i CL kval), så hvem ved.. måske kan det blive en helt igennem forrygende sæson i europa, som det har været indtil videre
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #128: 17 Maj 2015, 17:14 »

Anden sæson i premiership færdigspillet, og det blev en ganske fin af slagsen!

Ligaen var der aldrig rigtig tvivl omkring, og jeg sikrede den med 4 resterende kampe. Stilingen endte som følgende:

1. Hearts - 86
2. Celtil - 75
3. Aberdeen - 69

I ligaen præsterede rigtig mange af mine spillere fremragende fodbold, bl.a. Will Keane, der nok engang blev klubbens topscorer, formåede at lave 43 mål på tværs af alle turneringerne, så en særdeles godkendt indsats fra ham. Christian Ceballos blev ligaens mest assisterende spiller med 12, og hele 19 i samtlige turneringer. Udover ligaen vandt jeg også ligacuppen!

Det helt store mål for denne sæson var europa, og efter overraskende at have klaret mig EL fra en mareridst pulje, stod jeg overfor BATE i EL, som blev besejret med 4 - 3. Derefter vendtede Dinamo, som også måtte falde for hearts! I kvartfinalen trak jeg overraskende Cardiff, der via sin sejr i FA cup skulle i europa. Til dagligt lå de 15 i championship, så klubben mindede om mig selv, rent styrkemæssigt. Dette blev dog modbevidst da jeg samlet set gik videre til semifinalen med cifrene 4 - 2.

I semi, mødte jeg så noget hårdere modstand, da jeg trak Dortmund. Dortmund var dog ekstremt plaget af skader, og formdyk,  hvilket bevirkede at jeg MEGET OVERRASKENDE gik videre på reglen om udebane mål, efter 2 - 2 på udebane og 1 - 1 hjemme.  Sublimt!!! Opstemt I finalen ventede så Chelsea og jeg var her sikker på at den ikke gik længere. Efter 0 - 0 i ordinær spilletid og 5 - 4 i straffesparks konkurrence, kunne jeg dog kalde mig vinder af Europa league på fantastiske præstationer - og møg heldig lodtrækning og skader!

Så i min tredje sæson, skal jeg 'blot' vinde ligaen, og jeg vil være klar til næste trin Smiley

KÆFT JEG ER OVENPÅ!!!  Grin Grin Grin
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #129: 18 Maj 2015, 09:34 »

Anden sæson i premiership færdigspillet, og det blev en ganske fin af slagsen!

Ligaen var der aldrig rigtig tvivl omkring, og jeg sikrede den med 4 resterende kampe. Stilingen endte som følgende:

1. Hearts - 86
2. Celtil - 75
3. Aberdeen - 69

I ligaen præsterede rigtig mange af mine spillere fremragende fodbold, bl.a. Will Keane, der nok engang blev klubbens topscorer, formåede at lave 43 mål på tværs af alle turneringerne, så en særdeles godkendt indsats fra ham. Christian Ceballos blev ligaens mest assisterende spiller med 12, og hele 19 i samtlige turneringer. Udover ligaen vandt jeg også ligacuppen!

Det helt store mål for denne sæson var europa, og efter overraskende at have klaret mig EL fra en mareridst pulje, stod jeg overfor BATE i EL, som blev besejret med 4 - 3. Derefter vendtede Dinamo, som også måtte falde for hearts! I kvartfinalen trak jeg overraskende Cardiff, der via sin sejr i FA cup skulle i europa. Til dagligt lå de 15 i championship, så klubben mindede om mig selv, rent styrkemæssigt. Dette blev dog modbevidst da jeg samlet set gik videre til semifinalen med cifrene 4 - 2.

I semi, mødte jeg så noget hårdere modstand, da jeg trak Dortmund. Dortmund var dog ekstremt plaget af skader, og formdyk,  hvilket bevirkede at jeg MEGET OVERRASKENDE gik videre på reglen om udebane mål, efter 2 - 2 på udebane og 1 - 1 hjemme.  Sublimt!!! Opstemt I finalen ventede så Chelsea og jeg var her sikker på at den ikke gik længere. Efter 0 - 0 i ordinær spilletid og 5 - 4 i straffesparks konkurrence, kunne jeg dog kalde mig vinder af Europa league på fantastiske præstationer - og møg heldig lodtrækning og skader!

Så i min tredje sæson, skal jeg 'blot' vinde ligaen, og jeg vil være klar til næste trin Smiley

KÆFT JEG ER OVENPÅ!!!  Grin Grin Grin

Stærkt arbejde og tillykke med de gode resultater Thumbs Up Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #130: 19 Maj 2015, 09:56 »

Første fulde sæson er nu spillet med Sunderland  Thumbs Up

BPL
En intet mindre fantastisk sæson i BPL hvor vi endte som 3'er! Desværre må jeg sande der er langt i niveau til de store klubber, da jeg bl.a. løb ind i en 6-2 snitter af Chelsea og City spillede sig let og elegant hen over os med 4-0.

Cup turneringer
2 finale pladser og nul trofæer  Ubeslutsom Chelsea stod i vejen i begge turneringer. Gamle Mourinho har sku krammet på mig indtil videre!

CHL

Vi skulle møde Bayern i sidste playoff kamp. Det startede hjemme på stadium of light hvor vi vandt 2-1. Et ok udgangspunkt med sejr men de fik en udebanemål der kunne blive afgørende. Retur kampen var en af de klassiske fm kampe der kommer ind imellem. Jeg kommer foran 0-1 og på 2 min. er Bayern foran. 2. halvleg kommer de yderligere foran men så gad Balotelli ikke mere. 4 mål på 25 min. og vi kunne vinde 3-5 på udebane mod Bayern.

Gruppespillet - Real Madrid var blandt klubberne der kom op af hatten. Vi endte som 3'er i puljen, så videre til EL.

Første hold der blev trukket var et eller andet mindre godt hold (kan ikke huske hvem) der blev slået ud hele 10-1.

Anden hold der stod for skud var Tottenham, som er blevet til et midterhold. De blev sendt ud samlet 6-2 hvor deres eneste der kunne noget for dem var Eriksen.

Næste modtander var endnu et engelsk hold. QPR, som har overtaget Tottenhams rolle som subtopklub. De blev ligeledes ekspederet ud. Dog med det lidt mindre flatterende samlede resultat på 3-1.

I semifinalen ventede klubben jeg sendte ud af CHL kvalen Bayern. Første kamp endte 4-2 på Stadium of light og retur kampen tabte vi 3-2 efter at have været bagud med 2-0 og 3-1. Igen er det Balotelli der er manden bag et resultat mod dem.

I finalen ventede Arsenal, som jeg tidl. har slået ud med Dundee. Kampen blev domineret fra start til slut af os og det kastede en stensikker og lidt kedelig 2-0 sejr af sig. Første titel er nu sikret, desværre er det en af dem der ikke tæller for noget i vores regnskab.

Som optakt til den nye sæson har jeg solgt Bruma for 70 mio og Ben Yedder for 34 mio til Man Utd. Begge spillere brokkede sig konstant over at de ville skifte til dem. De fik desværre lavet en del uro i truppen inden jeg gav mig. Harmonien er derfor i bund  Skuffet

Som erstatning for de to spillere har jeg hentet kæmpe talent i Chelsea for 140 mio samt forfremmet en regen jeg hentede i den forgangne sæson.

Truppen til den nye sæson er som følger (spiller 4 - 3 - 2 - 1):

GK: Colombi og Pickhard

RB: Peruzzi og Marshall

DC: Brooks, Holgate, Iorfa og Markinovic (regen)

LB: Husband og Jonsson (regen)

MC: Geiss, Wynama, McNeil (regen), Azeez, Rashford, og Adryan

AMR: Intima og Drmic

AML: Bale og Gottwald (regen fra chelsea)

STC: Balotelli, Ambrose og Collier (regen)

Håber ikke der kommer flere ændringer i truppen, da jeg skal forsøge at få den harmoni op igen.

Det eneste der kan ske frivilligt er, at jeg forsøger at sælge Balotelli. Efter 1,5 sæson (længere ind forventet) er han begyndt at brokke sig.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #131: 19 Maj 2015, 09:59 »

Bonus info...

Efter de seneste 2 års resultater er Sunderland nu rangeret som den 4. største klub i Engalnd  Thumbs Up

Den gamle klub Dundee United er forsat dominerende i Skotland  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #132: 19 Maj 2015, 12:05 »

Bonus info...

Efter de seneste 2 års resultater er Sunderland nu rangeret som den 4. største klub i Engalnd  Thumbs Up

Den gamle klub Dundee United er forsat dominerende i Skotland  Thumbs Up

Nogle imponerende resultater i det engelske! Glæder mig selv til jeg skal en tur derned, hvilket det grangiveligt ligner lige pt.

Datoen hedder 1/1 2018, og jeg har opbygget et særdeles solidt Hearts hold der, med den rigtige manager, kan forblive slagkraftig i mange sæsoner!
I ligaen ligger jeg 1'er med 48 point, 10 bedre end andenpladsen. Jeg har endnu ikke tabt en kamp, og har kun spillet 3 uafgjort, så jeg satser på at jeg henter min 3 titel i denne sæson, selvom Celtic på det seneste (37 point) virkelig har set skræmmende ud med stor sejre mod holdende lige omkring dem.

I europa er jeg ikke længere til stede. Efter min sejr i EL sidste sæson, var jeg direkte i gruppespillet i CL, hvor Roma, Dortmund og Benfica ventede. Her blev jeg desværre 4'er så ikke mere europa til mig. Derudover er jeg heller ikke med i pokalturneringen længere da et reservespækket hold ikke kunne vinde over St. Mirren, så jeg har kun Ligacuppen og Ligaen at spille for lige pt.

Det forgangne transfervindue var hårdt mod mig, og jeg mistede en del af de bærende kræfter. Hentede dog et par rigtig solid franskmænd ind i form af Adrien Rabiot og Fabien Lemoine, samt lejede Andreas Pereira i Man U, hvilket (sammen med andre handler) har fået holdet til at fungere særdeles effektivt. Rigtig solid defensiv, med 9 mål mod sig i 18 kampe, må siges at være godkendt. Hearts kører stille og roligt derudaf, og England venter foran mig! Håber at få et job, når jeg nu også snart får national B-licens Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #133: 19 Maj 2015, 21:00 »

trejde sæson i det skotske blev en skuffende en af slagsen syntes jeg. Jeg formåede ikke at hente et eneste trofæ til Hearts, bortset fra (og måske det vigtigste) den skotske liga!

Ligacuppen blev et nederlag til Celtic i finalen, mens pokaltureningen var et exit tidligt. CL Kom jeg ikke videre fra, og EL kom jeg ikke ind i, så der var ikke så meget andet.

Det betyder dog at jeg er klar til trin 4! XD Efter 4 år i skotland Smiley Bring it on!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #134: 19 Maj 2015, 21:55 »

Så blev det tid til at jeg skal berette lidt om mit save igen, efter lidt pause i skriverierne herinde.

Først og fremmest - ligaen - der var aldrig tvivl og den var sikret efter 29. spillerunde. Vi vandt med 26 point ned til Celtic på andenpladsen, men nåede desværre ikke point- eller målrekord på henholdsvis 103 point og 132 mål. Vi endte på 101 point og 125 mål, men jeg er dog en meget tilfreds manager alligevel. Vi mistede kun point i fem kampe, herunder to nederlag til Celtic.

Ligacuppen er vundet lige så suverænt som de seneste to år, så vi nu er vindere af denne tre år i træk - ligesom ligaen.

Pokalturneringen blev ligeledes vundet og derfor blev alle tre skotske trofæer vundet for tredje år i træk.

Så er der lige den sidste hurdle i fase 3 - Europa League. Vi var i CL-gruppe med Real Madrid, Leverkusen og Basel og havde egentlig mulighed for at vinde gruppen på et tidspunkt, men jeg vurderede at chancerne for en EL-sejr var større, så vi stillede med reserverne i de tre sidste kampe, hvilket bar frugt. Smiley

I første knockoutrunde mødte vi Sevilla, som stillede god modstand og efter vi var foran ude 2-0 i første kamp ved halvleg endte den alligevel 2-2 med et one-man show fra Pablo Piatti. Til gengæld vandt vi hjemme 3-0.

Anden knockoutrunde var Wolfsburg som blev besejret samlet 4-1 inden kvartfinalen mod Arsenal hvor historien fra Sevilla gentog sig - 2-0 ved pausen ude i første kamp blev hentet og 2-2 endte den. Heldigvis endte kampen i Skotland 1-1 så vi var videre på udebanemål.

Semifinalen var en Walk-over for os mod HSV som blev kørt over i første kamp med cifrene 4-0 og så var den anden kamp mere eller mindre ubetydelig (1-1).

I finalen ventede så mægtige Bayern München, men på trods af mine bange anelser og frygten for den tyske mur (Neuer), så var det en forholdsvis lige kamp, der dog havde spilovertag til tyskerne. Det betød dog mindre, da Pereira i målet var i storform og stolperne var med os. Med syv minutter igen af kampen skete miraklet så - Brock-Madsen blev spillet fri midt for mål, og kunne udplacere Neuer til 1-0! Herefter pakkede vi alt foran mål, og kan hermed kalde os Europa League Champions!

Kontrakten bliver ikke forlænget, så nu venter Fase 4 altså også mig! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010