home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Maj 2024, 13:38 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 658 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 650 651 [652] 653 654 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 795507 gange)
KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9765: 27 Maj 2014, 00:11 »

Læste bare en artikel omkring noget ulovlig statsstøtte som der blev kigget ind i på et tidspunkt. Ved self godt at Barca er ligeså korrupte, er Valenciatilhænger så det er ikke fordi jeg prøver på at hive det ene hold ned i forhold til det andet.
Har du en begrundet mistanke, må du sgu bakke dit mundlort op Smiley
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9766: 27 Maj 2014, 00:14 »

Har du en begrundet mistanke, må du sgu bakke dit mundlort op Smiley

Det er altså ikke mundlort. Overhovedet. Det ser ikke ud til at nogen af klubberne blev dømt for noget, endnu, men Grün har 100% ret når han siger at Real Madrid har været under mistanke for at modtage ulovlig statsstøtte.
« Seneste Redigering: 27 Maj 2014, 00:18 af Batigol » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9767: 27 Maj 2014, 00:38 »

På halvandet år havde Real Madrid indtjent hvad de gav for Ronaldo, i merchandise på selvsamme.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9768: 27 Maj 2014, 08:55 »

Det er altså ikke mundlort. Overhovedet. Det ser ikke ud til at nogen af klubberne blev dømt for noget, endnu, men Grün har 100% ret når han siger at Real Madrid har været under mistanke for at modtage ulovlig statsstøtte.

Takker Bati, ikke lige den artikel men samme sag så det er fint Smiley

AR: Det havde jeg dog ikke regnet med, fuck det er mange trøjer alligevel.
Logged

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9769: 27 Maj 2014, 11:21 »

Det er altså ikke mundlort. Overhovedet. Det ser ikke ud til at nogen af klubberne blev dømt for noget, endnu, men Grün har 100% ret når han siger at Real Madrid har været under mistanke for at modtage ulovlig statsstøtte.
Igen: Bak det lort op i stedet for det løse sludder Smiley

Man er ikke en forbryder, fordi der er en undersøgelse i gang. Vi lader sgu Barcelona om alt det ulovlige.
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9770: 27 Maj 2014, 11:36 »

Hvor meget skal du bruge,  du lyder kraftedme som den stereotype Real fan, aom gør alt for at virke som om alt er usandt så snart det er negativt.
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9771: 27 Maj 2014, 11:37 »

Hvor meget skal du bruge,  du lyder kraftedme som den stereotype Real fan, aom gør alt for at virke som om alt er usandt så snart det er negativt.

ja eller dårlig opdragelse? Opstemt
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9772: 27 Maj 2014, 11:39 »

Hvor meget skal du bruge,  du lyder kraftedme som den stereotype Real fan, aom gør alt for at virke som om alt er usandt så snart det er negativt.
Naaah, jeg vil bare gerne have noget, der fortæller om regelbrud i stedet for de samme "Real er under efterforskning, så de er helt sikkert skyldige"-kommentarer. Der er en grund til, at de endnu ikke har fundet noget ulovligt.

Der bliver lavet overskud gang på gang og indtægter fra merchandise vælter ind.
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

JG7
Gæst
 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9773: 27 Maj 2014, 11:41 »

Logged

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9774: 27 Maj 2014, 11:45 »

Ja, den er blevet skudt ned 7-8 gange, så den er sgu ikke særlig konkret at komme med Smiley

Den mand skulle også have hjulpet Barcelona, hvilket sikkert også er et usandt rygte.
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9775: 27 Maj 2014, 11:50 »

Har ikke så meget med Real at gøre, men bare sjovt at hver gang det er fodboldspillere og tennisspillere, som er i saksen, er der ikke noget, men når det er cykelryttere.. ja.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9776: 27 Maj 2014, 11:50 »

Ja, den er blevet skudt ned 7-8 gange, så den er sgu ikke særlig konkret at komme med Smiley

Den mand skulle også have hjulpet Barcelona, hvilket sikkert også er et usandt rygte.

Ja.. skudt ned...

Jeg er næsten 100 % sikker på, at han har hjulpet Barcelona. Og Real Madrid. Og Valencia. Og Real Sociedad.
Logged

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9777: 27 Maj 2014, 11:59 »

Det skal jeg ikke kunne sige, da der ikke er de store beviser for det.
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9778: 27 Maj 2014, 12:04 »

Igen: Bak det lort op i stedet for det løse sludder Smiley

Man er ikke en forbryder, fordi der er en undersøgelse i gang. Vi lader sgu Barcelona om alt det ulovlige.

Ved godt det er lidt mærkeligt at hive den op, men skrev mit forrige indlæg på telfonen i en stresset situation. I min optik mister man super meget kredit som debatør, når man siger sådan noget lort der. Og du virker meget stuck up omkring at Real aldrig har gjort noget ulovligt, rent økonmisk når det er kendt at Reals forhold til den spanske stat er ret intimt og har været det siden Francos regime. Jeg nægter ikke at kun Real har gjort noget ulovligt, er sikker på at Valencia har gjort det samme, men hold dit "mundlort" ude af diskussioner, når vi ikke snakker Barca og jeg holder mit "mundlort" væk.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9779: 27 Maj 2014, 12:06 »

Det skal jeg ikke kunne sige, da der ikke er de store beviser for det.

Nej. Fuentes har kun sagt, at både Barca og Real har benyttet ham (og at Real ikke kunne finde ud af at betale ham), Sociedads tidligere præsident har bekræftet, at de benyttede ham, flere af hans medhjælpere har decideret været ansat af Barca og Valencia.

Pointen er - hverken Real eller Barca (jeg er Barca-fan) er byens bedste børn. Selvfølgelig er det ikke kun Barcelona, der benytter sig af ulovlige tricks hist og her. Barcelona blev forøvrigt frikendt i Neymar-handlen.
Logged

Sider: 1 ... 650 651 [652] 653 654 ... 664 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010