home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23303
  2 Brugere, 773 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: leoperry087
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Cesc' Scandinavia Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Cesc' Scandinavia Challenge  (Læst 54908 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #45: 05 Jul 2012, 00:58 »

Lynupdate..

Efter at have afvist IK Sirius tilbud om en kontraktforlængelse på to år samt en lønstigning på 1000 ,- sådan cirka 4 gange fik jeg at vide at jeg blev overvejet til jobbet hos AaB, OB, Brøndby og Odd Greenland.

Jeg søgte tre forskellige jobs og det var hos nedrykkerne fra Gefle, Ørebro (7'er i Allsvenskan) og Djurgården, som overraskende tabte til GIF Sundvall i playoffs og rykkede ned i Superettaen.

Jeg har derfor sagt "ja tak" til et job i Djurgården og jeg satser på en hurtig tilbagevenden til Allsvenskan Thumbs Up

Stay tuned Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #46: 05 Jul 2012, 01:17 »

Så er det min tur til at optjene lidt point. Jeg har nu spillet første sæson færdig med Thisted FC og det blev til oprykning til 1 division.

Liga Tabel:


Slut spil:


Så fandt jeg denne Afrikanske diamant:


Topscoren for mit hold:


Regner med jeg opsiger mit job i Thisted da jeg ikke mener at jeg kan opnå mere med dette hold. Jeg går efter et hold i en af de bedste rækker i DK, SE og NO.

Glæder mig til at fortælle mere om mit spil Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #47: 05 Jul 2012, 07:59 »

Til senõr Fãbregas:

Hvad tænker du om ideen at du kreerer en oversigt, der viser hvordan de enkelte deltagere har opnået sine point? Man kan selvf. læse sig igennem tråden, men jeg har en ide om at der ikke går mange dage før vi er over side 10 og derved bliver det en smule uoverskueligt.. tænker at det kan være motiverende at se hvem der har opnået hvad og med hvilke hold Thumbs Up

Bare en tanke.. Thumbs Up pisse fed ide ellers - jeg hygger mig Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #48: 05 Jul 2012, 09:27 »

Til senõr Fãbregas:

Hvad tænker du om ideen at du kreerer en oversigt, der viser hvordan de enkelte deltagere har opnået sine point? Man kan selvf. læse sig igennem tråden, men jeg har en ide om at der ikke går mange dage før vi er over side 10 og derved bliver det en smule uoverskueligt.. tænker at det kan være motiverende at se hvem der har opnået hvad og med hvilke hold Thumbs Up

Bare en tanke.. Thumbs Up pisse fed ide ellers - jeg hygger mig Thumbs Up

Det lyder som en rigtig rigtig fed idé. Det vil jeg helt sikkert lige sætte ind senere i dag - det gør det også sjovere at se tilbage på for jer som har været så venlige at tage udfordringen op.

Jeg gør det lidt senere i dag! ;-)
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #49: 05 Jul 2012, 09:57 »

eftersom jeg ikke fik gemt det sidste save jeg startede på vil jeg gå i gang med en ny omgang af denne challenge. det skal nok blive sjovt. jeg har faktisk aldrig lavet de der tonse lange saves så det får jeg mulighed for nu. Det skal nok blive sjovt.

EDIT: første klub blev Vimmerby IF i den svenske 2.division.
« Seneste Redigering: 05 Jul 2012, 10:12 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #50: 05 Jul 2012, 14:43 »

Det lyder som en rigtig rigtig fed idé. Det vil jeg helt sikkert lige sætte ind senere i dag - det gør det også sjovere at se tilbage på for jer som har været så venlige at tage udfordringen op.

Jeg gør det lidt senere i dag! ;-)

Super  Thumbs Up Det lyder godt Thumbs Up tak for det Thumbs Up

Apropo det sjove var det præcist det jeg tænkte Thumbs Up

Super Thumbs Up Hvor langt er du forresten selv kommet? Peace

eftersom jeg ikke fik gemt det sidste save jeg startede på vil jeg gå i gang med en ny omgang af denne challenge. det skal nok blive sjovt. jeg har faktisk aldrig lavet de der tonse lange saves så det får jeg mulighed for nu. Det skal nok blive sjovt.

EDIT: første klub blev Vimmerby IF i den svenske 2.division.

Det  var ærgerligt.. var du ikke i gang med et norsk hold? Rullende Øjne

Hey.. dem overvejede jeg også - håber det går godt og du får gemt denne gang Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

ulle48
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #51: 05 Jul 2012, 14:53 »

I dag rejser jeg til Spanien i 2 uger, så i andre har en rimelig stor chance for at overhæle mig, må man sige! Skuffet Men jeg tager min computer med, så kan det jo være man får spillet lidt om aftenen, inden man går i seng Wink
Håber i klare det godt med jeres nuværende klub og nyder jeres ferie (Til dem som har ferie! Opstemt)

Det var alt fra mig, forsat god dag! Smiley
Logged


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #52: 05 Jul 2012, 15:00 »

hvor mange ligaer spiller i andre med? bare de nordiske ellerhar i andre med?
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #53: 05 Jul 2012, 15:16 »


Det  var ærgerligt.. var du ikke i gang med et norsk hold? Rullende Øjne

Hey.. dem overvejede jeg også - håber det går godt og du får gemt denne gang Thumbs Up

ja det håber jeg sandelig også. ikke fordi jeg var nået vildt lang, men havde da fået en ganske solid start Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #54: 05 Jul 2012, 16:28 »

Så har jeg også startet på denne challenge. Modsat jer andre er jeg startet uden for Skandinavien, hvor jeg har taget jobbet som engelsk u-21 landstræner, i håbet om, at hvis jeg gør det godt, kan komme til en topklub i et af de tre lande inden for kort tid.

Jeg har spillet 2 EM-kval kampe indtil videre, mod Lichtenstein og Sverige, og de blev vundet uden problemer. Har et utroligt stærk hold, så en EM-triumf tror jeg er mulig, og så må vi jo se om der ikke et hold fra Skandinavien kan bruge mig Smiley
Logged

ulle48
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #55: 05 Jul 2012, 16:39 »

Så har jeg også startet på denne challenge. Modsat jer andre er jeg startet uden for Skandinavien, hvor jeg har taget jobbet som engelsk u-21 landstræner, i håbet om, at hvis jeg gør det godt, kan komme til en topklub i et af de tre lande inden for kort tid.

Jeg har spillet 2 EM-kval kampe indtil videre, mod Lichtenstein og Sverige, og de blev vundet uden problemer. Har et utroligt stærk hold, så en EM-triumf tror jeg er mulig, og så må vi jo se om der ikke et hold fra Skandinavien kan bruge mig Smiley

Startede du som arbejdsløs? Smiley
Logged


ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #56: 05 Jul 2012, 16:48 »

Startede du som arbejdsløs? Smiley

Jep Smiley
Logged

ulle48
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #57: 05 Jul 2012, 16:53 »

Det er sku godt gået, at blive landstræner for England U/23 må jeg sige! Smiley
Logged


ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #58: 05 Jul 2012, 16:56 »

Det er sku godt gået, at blive landstræner for England U/23 må jeg sige! Smiley

U/21*  Cool

Var heller ikke i tvivl da Stuart Pearce tilbudte mig jobbet! Smiley
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #59: 05 Jul 2012, 17:01 »

Well, så vil jeg da også kaste mig ud i denne Challenge Smiley Glæder mig til at se hvem der ønsker den 34-årige John Doe i Skandinavien Smiley

EDIT: Holdet blev Frigg i den norske 2. Division Gruppe 2 Smiley
« Seneste Redigering: 05 Jul 2012, 17:03 af Damse1994 » Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010