home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23295
  0 Brugere, 474 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: fmgod123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1070 1071 [1072] 1073 1074 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1445192 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16065: 18 Jul 2014, 18:43 »

Jeg kan rigtig, RIGTIG godt lide den indkøbsstrategi vi har haft denne sommer crazy

Hvis holdet kan blive spillet ordentligt sammen, så har vi jo en drabelig trup, der har fået noget af det vi har manglet i et par år - kreativitet og offensiv power! Sidste sæson var det jo stort set kun Nicolaj Jørgensen og Gislason der set over en sæson gav den max gas offensivt. Bolanos gjorde det stærkt til sidst og Vetokele prikkede dem ind, men når det kom til at skabe chancer, så var vi amputerede. Nu skal jeg da love for at vi har fået offensive alternativer ind Opstemt

Hvad mangler den her trup efterhånden? Måske en hurtig målræv ved siden af Cornelius, men det lyder som om at det bliver Steve de Ridder, som mest havde gjort det på kanten og som hængende angriber, kunne jeg forstå?

Når den her trup er spillet sammen, så tror jeg der bliver festfyrværkeri i Parken, for synes efterhånden alle pladser er suverænt besat!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16066: 19 Jul 2014, 00:26 »

Kadrii er bestemt en dygtig spiller, men hans bund niveau er relativ lav - men jeg tror I får en top motiveret spiller at se og han vil vokse nu hvor han kommer på et noget stærkere hold og jeg forventer ikke Solbakken vil benytte ham som venstre back  Wink

OB er desperate efter at få penge i kassen men jeg tror det bliver dyrt idet OB truppen nu mister en profil og det er vist kun lederne i OB der tror på at deres unge udviklings spillere er klar til superligaen.... IMO er OB kandidat til nedrykning  Peace Troels Bech skal virkelig kæmpe for at holde OB oppe i superligaen.

Personligt ville jeg nok have købt Rasmus Falk istedet, men det kan jo være han ender i en gul og blå trøje istedet  Peace

men uanset hvad så er det sgu dejligt at superligaen er igang igen - god kamp  Thumbs Up
Logged

YNWA

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16067: 19 Jul 2014, 00:34 »

Jeg håber godt nok ikke, vi har betalt 25 mio. kr. for Kadrii. Det ville godt nok være hjernedødt. Han er dog en udmærket spiller med en stort udviklingspotential e. Velkommen til ham.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16068: 19 Jul 2014, 00:52 »

Jeg håber godt nok ikke, vi har betalt 25 mio. kr. for Kadrii. Det ville godt nok være hjernedødt. Han er dog en udmærket spiller med en stort udviklingspotential e. Velkommen til ham.

Det beløb er ikke blevet nævnt nogen steder officielt, men kommer fra en af mine OB venners onkel, der er omkring klubben.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16069: 19 Jul 2014, 01:04 »

Jeg håber godt nok ikke, vi har betalt 25 mio. kr. for Kadrii. Det ville godt nok være hjernedødt. Han er dog en udmærket spiller med en stort udviklingspotential e. Velkommen til ham.

host host 25 millioner er godt nok mange penge for en dansk spiller... det burde han ikke koste.. å var det da bedre at have forlænget med Bolanos.... naturligvis kan Kadrii udvikle sig endnu mere - men jeg tvivler på at vi ser ham klare sig i f.eks PL eller La Liga og netop derfor tror jeg ikke han er handlet for meget mere end 10-12 millioner.
Logged

YNWA

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16070: 19 Jul 2014, 01:13 »

host host 25 millioner er godt nok mange penge for en dansk spiller... det burde han ikke koste.. å var det da bedre at have forlænget med Bolanos.... naturligvis kan Kadrii udvikle sig endnu mere - men jeg tvivler på at vi ser ham klare sig i f.eks PL eller La Liga og netop derfor tror jeg ikke han er handlet for meget mere end 10-12 millioner.

Synes også det var lidt højt. Personligt tror jeg dog, at det har været mellem 15-20 mio.

Nægter at tro på, at de har sluppet ham billigt, når de også ved, at vi har haft et kæmpe budget.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16071: 19 Jul 2014, 01:23 »

Mine brødre på FMD snakker 4-5 mio.
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16072: 19 Jul 2014, 09:12 »

Man har selvfølgelig ikke betalt mere end 5-7 mill for en spiller som har et år tilbage af kontrakten. Men det bliver da spændende at se jer i denne sæson, i har jo nærmest købt et helt nyt hold. Selvom man måske ikke kan forvente succes lige med det samme, så er der brugt mange penge, at man nærmest ikke har råd til ikke at have succes fra start. Men fucking spændende bliver det Smiley
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16073: 20 Jul 2014, 18:58 »

Mjaaa... ikke så imponerende igen.

Stephan Andersen lever altså op til sit navn Smørhandske. I første halvleg er der to situationer, hvor han prøver at gribe bolden men fumler den. Ellers fin indsats, men jeg synes han har taget sine svagheder med sig, og jeg er bange for at han kommer til at koste mål. IKKE en keeper jeg vil være 100 % tryg med. Har også svært ved at se at der frispark mod ham ved det annullerede mål. Han ligner jo ikke engang en der prøver at hoppe?

Høgli gjorde det godt defensivt men kun jævnt offensivt.
Zanka missede sine markeringer et par gange, men ellers ok indsats
Nilsson heldig ikke at få rødt, og uheldig i situationen, men ellers vel egentlig godkendt?
Bengtsson gjorde det ok, men han kan jo meget mere.

Gislason gjorde det fint indstillingsmæssigt, men det tekniske drillede
Claudemir virker stadig alt for tung på fødderne i forhold til det han kunne for 2-3 år siden. Så kan det godt være at han har tabt sig...
Amartey havde et par gode tacklinger, men generelt synes jeg han lader mere tilbage at ønske
NJ har stadig klassen, men skal lige skinne ordentligt igennem. Man kan se at hans boldkontrol er der, når han får den pillet med sig i en duel

de Ridder arbejder som en hest og rager masser af frispark til sig. Spændende at følge
Corner havde lige hovedstødet i første halvleg, men ellers alt for uskarp. Virker også lidt for fokuseret på at han skal være frelser igen, frem for at arbejde hårdt for HOLDET, som han gjorde det i sin debutsæson.

Khadrii har god indstilling, og klart en af dem der kan skabe noget
Toutouh fortsætter jo med at lave fikse driblinger og skabe suverænt flest farlige situationer for forsvaret. De aner ikke hvor de har ham!
Pourie gjorde det egentlig ok synes jeg. Han mangler lige det sidste, men ellers fin!

Alt i alt kan jeg godt se hvad de enkelte spillere kan, men der er lang vej til at de spiller som hold
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16074: 20 Jul 2014, 19:49 »

Synes godt nok det var en ringe kamp. For mig var det mest positive indskifterne og de Ridder. Stephan Andersen virkede usikker. Høgli var ok defensivt, men fuldstændig elendig offensivt. Zanka var ok, udover et par dårlige markeringer og fejlafleveringer. Nilsson skulle være sendt ud. Bengtsson var ok, og lavede ikke rigtig nogle fejl så vidt jeg husker. Men prangende var han ikke.

Gislason var på trods af sine arbejdsindsats usynlig meget af tiden. Claudemir gjorde heller ikke noget væsen af sig. Amartey var udover et par dårlige afleveringer ok. Nicolai Jørgensen var god de gange han havde fat i bolden, men synes også han var usynlig i store dele af kampen. De Ridder synes jeg præsterede godt, og var langt mere succesfuld når han udfordrede modstanderen end alle andre på holdet. Cornelius kunne ikke ramme noget som helst, og spillede en skidt kamp.

Udover Pourie gjorde indskifterne det faktisk ret godt, og gjorde os spillemæssigt bedre. Tror at Kadrii bliver guld værd, når han først kommer rigtigt igang. Jeg håber virkelig at hele holdet løfter sig, når man har haft længere tid til at spille sammen. Idag var præstationen dårlig i mine øjne. Det var bare ikke godt nok. Jeg kan godt leve med 0-0, men spillet var på ingen måde godt nok, hvis vi vil være med om guldet. Men selvfølgelig skal holdet have tid til at smelte sammen, og derfor er jeg også fortrøstningsfuld for fremtiden.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16075: 26 Jul 2014, 20:26 »

Lettere utilfredsstillende første halvleg med periodevise gode takter. Primært i starten.

Lad os starte med det positive. Zanka leverer en stærk indsats. Knivskarpe offensive afleveringer og kronet med et hovedstødsmål. Respekt for det, når jeg generelt er meget lunken angående at vi har hentet ham hjem. Og Pelle tager jo de vildeste høje bolde ned som var det barneleg! Skønt at se vores midterforsvar!

Høgli dumper dog grumt. Han ødelægger mere offensivt end han vinder defensivt. Glæder mig til Remmer vender tilbage! Bengtsson svinger meget den her halvleg, men man kan se at han er kreativ og har gejst, så det er ok.

Jørgensen har flair og finesse som ingen anden, men han må sgu godt finde topniveauet frem. Det er i alt for korte glimt man ser ham. Toutouh så jeg stort set ikke i hele halvlegen, hvilket ikke er godt nok. Amartey viste et par smådetaljer, men ellers også en lidt anonym indsats offensivt såvel som defensivt. Amankwaa vil en masse, men fejler altså for det meste. Har aldrig set det store lys i ham, og han imponerer heller ikke i dag.

de Ridder er ikke lige så skarp som han var mod Silkeborg, og virker ikke nær så farlig. Men han arbejder, så det kommer nok. Min tålmodighed med Cornelius er ved at rinde ud. Jeg har altid ment at han gør en positiv forskel, selv når han ikke scorer. Men han er ganske enkelt for uskarp, og skaber heller ikke meget for sine medspillere for tiden.

Håber anden halvleg bliver et løft!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16076: 26 Jul 2014, 21:26 »

Simpelthen utroligt. Stephan Smørhandske KAN bare ikke stå en kamp uden at skabe mindst én usikker situation, og den koster så  mål i dag... Hverken på landsholdet eller i Brøndby synes jeg han stod 100 % sikre kampe, og derfor kan jeg ikke se hvorfor vi skulle hente ham, når Wiland begyndte at svinge i præstationerne efter sin skade i sin tid...

Derudover, så var det da en halvleg i søvnens og snorkendes tegn. Efter 2-0 scoringen stoppede vi med at spille fodbold. Kan ikke komme på nogen der gjorde et positivt indtryk på mig, med undtagelse af måske Delaney, der tacklede fint igennem.

Vi er på ingen måde hvor vi skal være, på trods af at jeg synes vi har et stærkt hold spiller for spiller..
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16077: 26 Jul 2014, 21:30 »

Det kan også tilføjes at han i sin tid hos Real Betis heller ej stod nogle 100% kampe.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16078: 26 Jul 2014, 21:39 »

Det overrasker mig desværre ikke, X -.-

Høgli skuffer også en del. Har svært ved at se hvorfor han blev castet til klubben? Vi har alle dage spillet med offensive backs, og han ødelægger faktisk opspillene når han modtager bolden! Jeg havde fint kunnet acceptere hvis han bare var hæderlig offensivt, men han er jo decideret dårlig til at slå indlæg og afleveringer over 10 meter. Defensivt er han sikkert fin, men Remmer er da lysår foran ham, i forhold til klubbens spillestil!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16079: 26 Jul 2014, 21:49 »

Er ret tilfreds med dagens præstation, når jeg sammenligner med Silkeborg-kampen. Vi var i meget større kontrol, og skabte ret meget i flere perioder af kampen. Der er stadig masser der kan blive bedre, men den her kamp beroligede mig helt klart, efter den elendige sæsonpremiere.

Nøj, hvor blev jeg trist da Stephan droppede. Havde et naivt håb op han ville minimere sin usikkerhed, efter han kom hjem til Danmark. Det er altså virkelig bekymrende.

Når De Ridder først slår igennem, er jeg sikker på han ikke ser tilbage. Han viser i glimt en klasse, som ingen andre end Nicolai Jørgensen på vores hold kan præstere. Han bliver så vigtig!
Logged

Sider: 1 ... 1070 1071 [1072] 1073 1074 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010