home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:25:33 warmon Blogkonkur... [7] Journeyman - Offic...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23299
  2 Brugere, 118 Gæster Online.

Indlæg: 1132718 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?  (Læst 31236 gange)
Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #60: 12 Jun 2010, 18:57 »

Til Enged:
Hvad med London? der er godt nok ikke varmt klima, men sproget kender du jo og så er der fodbold og mange muligheder eller selvfølgelig bare et sted i England, da jeg ikke ved hvem, som du holder med.

Jeg vil helt klart sige London eller Malaga for mit eget vedkommende, men det har jeg fortalt om tidligere i tråden...

Vh.Blackstone
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #61: 12 Jun 2010, 19:02 »

Tidligere i tråden giver jeg udtryk for Spanien, hvilket overraskede mig selv, da jeg ikke kan huske, at jeg var så vild med det. Har aldrig været der. Tunge

Er der tværtimod et sted jeg har været mange gange - og elsker at være -, så er det Sydfrankrig. Jeg er relativt nogenlunde til sproget, og kan godt li' det. Modsat alles fordomme, så er folk dernede venlige og engelsk-talende og åbne overfor at hjælpe fremmede, og det er et dejligt område med en masse god fodbold i nærheden. Nice, hvor jeg har været hvert år i mit liv har deres hold i Ligue 1, Mesterholdet Marseille ligger 2-3 timer i bil derfra, og Milano ligger 2-3 timer i tog derfra. Derudover er der en lufthavn med destinationer til de fleste store fodboldbyer i Frankrig og i nabolandene Spanien og Italien. Vil også gerne bo i Liverpool, som er en by i fremgang, men der ville hovedårsagen selvfølgelig været Liverpool F.C. Wink
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #62: 12 Jun 2010, 19:06 »

Til Enged:
Hvad med London? der er godt nok ikke varmt klima, men sproget kender du jo og så er der fodbold og mange muligheder eller selvfølgelig bare et sted i England, da jeg ikke ved hvem, som du holder med.

Jeg vil helt klart sige London eller Malaga for mit eget vedkommende, men det har jeg fortalt om tidligere i tråden...

Vh.Blackstone
Primært skulle jeg flytte for at leve i et bedre klima, og jeg ved ikke lige hvor fedt det er at være pensionist i London. Wink Jeg har ikke rigtig noget tilhørsforhold i England, så det ændrer ikke noget.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #63: 12 Jun 2010, 19:20 »

Nå ja så kan jeg godt se at det ikke ville være det bedste sted at bo, men Usa ville heller ikke være dårligt for der er NBA og filmstudier...

Vh.Blackstone
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #64: 12 Jun 2010, 19:25 »

Kan ikke forestille mig at flytte permanent til noget andet land end Danmark, jeg kan næsten ikke forestille mig at flytte væk fra hovedstadsområdet. Men jeg kunne da godt tænke mig at bo et par måneder i udlandet evt efter gym hvor jeg gerne vil tage et sabbatår.

Her vil jeg allerhelst gerne til England, gerne London, og bo. Jeg elsker den engelske kultur, og menneskernes måde at være på. Men da det "kun" ville være et par måneder, er det kulturelle også den største del i mine overvejelser. For det første ville jeg håbe at jeg kunne se noget bold, gerne både PL og de lavere rækker, så jeg kunne sammenligne. Men en anden fordel ved den engelske kultur, er musikken. Klart det meste musik jeg kan lide, er fra engelske kunstnere, så sandsynligheden for at få taget til nogen koncerter med nogen jeg godt kan lide, er langt større end her i DK, hvor der er længere mellem snapsene.

Nu må jeg se hvad det bliver til. Wink

Mesterholdet Marseille

Klamt
« Seneste Redigering: 12 Jun 2010, 19:27 af Ghertesteas » Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #65: 12 Jun 2010, 19:32 »

Indtil jeg var 24 sværgede jeg til at jeg aldrig ville bo andre steder end Nordjylland og i hvert falde ikke København. 6 måneder senere flyttede jeg til Amager og senere Søborg hvor jeg boede i 2 år. Nu har jeg boet i England i 9 måneder og bliver her nok et år mere.

Men til spørgsmålet om hvor jeg helst vil bo, så er svaret Aalborg og der er heller ingen tvivl om at det bliver der jeg flytter til om et års tid.
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #66: 12 Jun 2010, 19:34 »

Jeg ville elske at bo i Liverpool, har været der en gang og det var en fantastisk oplevelse, så Liverpool er det sted jeg helst ville bo :
Min holdning har ikke ændret sig. Liverpool er stadig der jeg helst vil bo! Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Enged
Gæst
 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #67: 12 Jun 2010, 19:42 »

Indtil jeg var 24 sværgede jeg til at jeg aldrig ville bo andre steder end Nordjylland og i hvert falde ikke København. 6 måneder senere flyttede jeg til Amager og senere Søborg hvor jeg boede i 2 år. Nu har jeg boet i England i 9 måneder og bliver her nok et år mere.

Men til spørgsmålet om hvor jeg helst vil bo, så er svaret Aalborg og der er heller ingen tvivl om at det bliver der jeg flytter til om et års tid.
Hvad gjorde at du ændrede mening?
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #68: 12 Jun 2010, 20:00 »

Barcelona, som jeg også har skrevet tidligere i tråden Opstemt Sproget (som jeg desværre ikke kan - endnu), maden, kulturen, klimaet, fodbolden! Er 100% sikker på, at jeg ikke kommer til at bo i DK, det er livet simpelthen for kort til Smiley Ville godt nok ærgre mig meget, hvis jeg bare blev boende i København hele livet!
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #69: 12 Jun 2010, 20:10 »

Hvad gjorde at du ændrede mening?

Længere historie, men jeg var i byen med min bedste kammerat, på det tidspunkt arbejdede jeg som flyttemand og vidste ikke lige hvad jeg ville.

Vi sidder og snakker på den her bar og han fortæller så at han har søgt ind på politiskolen i København. Da mig og ham var de sidste i vores vennekreds tilbage i Aalborg, så tog jeg en hurtig beslutning og et par dage efter havde jeg sendt 11 ansøgninger afsted til København om elevplads som kontorelev.

Godt 2 måneder senere havde jeg fået elevplads hos MAN Diesel i København, sjovt nok dumpede min kammerat den mentale prøve til politiskolen og han endte tilbgage i Aalborg.

Jeg har på ingen måde fortrudt tiden i kbh, men Aalborg er hvor jeg hører hjemme.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #70: 12 Jun 2010, 20:12 »

For det  ikke skal være løgn, vil jeg egentlig gerne bo hvor jeg gør nu. I en lille flække der hedder Bremdal. Det ligger ud til Limfjorden, der er vand over det hele - Et rigtig hyggeligt sted. Desværre ligger det i Vestjylland, hvor det jo altid blæser Skuffet. Men når jeg nu skal ud og have mig en uddannelse regner jeg med at bo i Aarhus, som efter sigende skulle være en herlig by.
   Og så med et luksus sommerhus i Tyrkiet ville det nok ikke gå helt galt!

For at tage til udlandet vil jeg utrolig gerne bo i USA. Har tidligere været 17 dage i Florida hvor jeg var forbi Orlando, Miami, Key West og lidt af hvert. Det er et utroligt super sted, med fantastisk vejr, fantastiske strande osv.
   At have et strandhus ud til den mexicanske golf ville være sublimt!
Logged

sarcas
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #71: 12 Jun 2010, 20:34 »

Orlando Florida så dejligt et klima og så utrolig flinke mennesker
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #72: 12 Jun 2010, 20:58 »

Ville gerne bo i LA da jeg kan sproget og så er det jo verdens fedste by Opstemt.
Men så ville jeg meget gerne have et sommerhus i Tyrkiet eller Spanien og selvfølig i Danmark, ved skagen måske.
Logged

FCK

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #73: 12 Jun 2010, 21:27 »

Lige for at slå det fast: jeg elsker Danmark, og har virkelig svært ved at se mig selv forlade landet. Synes vi har et dejligt klima, et godt samfund (skønt folk bliver mere og mere egocenterede...) og alt hvad der skal til for at leve et godt liv.

Men skulle jeg flytte til det store udland, så er der faktisk en del byer jeg kunne se mig selv i. Edinburgh, som jeg lige har været på ferie i, er en vidunderlig by, og jeg kan virkelig godt lide den skotske mentalitet. Amsterdam er også en fantastisk by. Ikke mindst kulturelt. Også her tiltaler lokalbefolkningen mig. Yderligere er jeg fuldstændig forgabt i Italien, og alt fra Firenze-området og nordpå kunne være interessant. Synes faktisk også at Stockholm er en dejlig by.

Men igen: ude godt, hjemme bedst  Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #74: 12 Jun 2010, 21:38 »

Hvis jeg måtte vælge fra en hylde? så må valget stå mellem følgende fire byer;

London; Elsker England ualmindelig meget, og så er det jo byen der rummer en af de eneste rigtige fodbold hold i verden, West Ham United Smiley Liverpool: Meget dejlig by, intet mindre, og så har jeg altid haft sympati for Looserpool, samt har familie der Smiley - Chicago; Har været på ferie der en gang tidligere, dejlig by, som jeg med GLÆDE ville slå mine folder, også er det der Chicago Bears husere Smiley - Boston; BOSTON BRUINS <33 Nok forklaring.
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010