home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:11:31 Bubbles Blogkonkur... #8 - Danish Viking War...
I dag kl. 19:37:26 Broen13 Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23306
  1 Bruger, 879 Gæster Online.

Indlæg: 1132774 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fafeji3661
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Giro d'Italia 2012 - med start i Danmark!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Giro d'Italia 2012 - med start i Danmark!  (Læst 17066 gange)
MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giro d'Italia 2012 - med start i Danmark!
« Svar #45: 20 Maj 2012, 18:51 »

Giroen i år, har været, synes jeg, præget af at de store stjerner ikke har haft benene. Det er dejligt at se folk som Rodriguez, Scarponi og Cunego angribe. Men vi vil se mere action. Vi savner spænding.

Ser også frem til Touren.
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2012 - med start i Danmark!
« Svar #46: 20 Maj 2012, 18:52 »

Giroen er som regel langt bedre en Touren.
Sikkert, men det har den ikke været so far.
Logged

Hala Madrid!

Naustratze
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2012 - med start i Danmark!
« Svar #47: 20 Maj 2012, 18:53 »

Det er en af de ringeste GTs, jeg nogensinde har set. Hold op, hvor har den været ringe.
Bjergene begynder jo også først nu?
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2012 - med start i Danmark!
« Svar #48: 31 Maj 2012, 22:01 »

Giroen i år, har været, synes jeg, præget af at de store stjerner ikke har haft benene. Det er dejligt at se folk som Rodriguez, Scarponi og Cunego angribe. Men vi vil se mere action. Vi savner spænding.

Ser også frem til Touren.

Helt enig, det er jo lige ved at det største drama har været det der skete på den sidste enkelt start, men der er dog nogle højde punkter:

Giro i Dk..det var en kæmpe oplevelse at se Giro enkeltstarten i Herning, at møde stjernerne på hotellet bagefter og ikke mindst at blive vist rundt i materiale området hos Saxo Bank.

Lars Bak sejr - det var en flot flot afslutning måske en af de bedste nogensinde (af Danske sejre i en GT)

Nedkørslerne fra de vanvittige stigninger...det var jo indimellem grotesk farligt.

Men det jeg personligt manglede det var at se ryttere i favorit feltet udfordre og angribe... det så vi ikke meget af og jeg frygter at vi kommer til at se lidt af det samme i TdF.

Interessant var det dog at følge team arbejdet hos Garmin hvor de virkelig blev udforet på sidste bjergetape idet ingen ville hjælpe med at hente De Gent... 
Logged

YNWA

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giro d'Italia 2012 - med start i Danmark!
« Svar #49: 31 Maj 2012, 22:07 »

Var højdepunktet for dig at se farlige nedkørsler?

Men ellers er jeg enig med jer begge. Jeg har ikke set ret meget, men de etaper jeg har set, det vil sige de store bjergetaper, har satme godt nok været kedelige. Hesjedal, Basso og Scarponi har måske heller ikke ry for at være de sjoveste ryttere at se på - især ikke Basso - men havde forventet lidt mere. Glæder mig også til Touren, da der er langt, langt bedre og mere angrebslystne og som ruten ser ud, er der ikke tid til at afvente nogen steder for ryttere som Schleck x2, Sanchez, Valverde, Cobo, Rolland, Gesink og Van den Broeck. Det er bare derud af på alt der går op, hvis de ville vinde.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010