home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 741 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 59067 gange)
casperchristensen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #75: 26 Nov 2011, 18:45 »

Hvor mange sæsoner har i nået? jeg er ved 3 nu
Logged

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #76: 28 Nov 2011, 17:59 »

Se eventuelt om du kan hente Kyle Walker. Han gør det fremragende og kan dække flere pladser nede bagi(red, back og centerforsvarer). Desuden er han billig, jeg fik ham for 24 mil, efter første sæson.

Det lykkedes ikke at hente Kyle Walker, men jeg har netop signet Gareth Bale halvvejs inde i sæsonen. 340 millioner kroner kom den walisiske stjerne til at koste, og han går ind og skal erstatte Patrice Evra, der efterhånden er faldet markant i stats, og ligner en færdig mand. Bale kommer til at dele venstrebacken med Evans og Fabio.

Jeg har haft en fantastisk halvsæson, og nu hvor jeg netop er indtrådt år 2014, kan jeg være yderst tilfreds med sæsonen hidtil. En rekord på 19-0-1 med et nederlag på White Hart Lane som eneste pointtab, i en vanvittig kamp hvor jeg førte indtil med et kvarter igen. Her blev Phil Jones smidt ud, og vanvittige mål af Yarmolenko og Glen Johnson gav Tottenham sejren. Udover dette har jeg hentet et par imponerende sejre over storholdene. Arsenal blev sænket 5-2 på Old Trafford, Liverpool 4-2 og City 2-1, mens jeg på udebane har nedlagt Chelsea med 2-0 og Aston Villa med 5-1. De største sejre har dog været vanvittige nedsablinger af West Brom, Blackpool, West Ham og Stoke. Hjemme på OT har jeg vundet 9-1 over WBA, 6-0 over Blackpool og 8-1 over West Ham, mens jeg slog Stoke 7-1 på Britannia Stadium. Efter 20 kampe betyder det at vi har 57 point ud af 60 mulige, og en vanvittig måldifferens på 82-17. Mere end fire mål pr. kamp i snit har vi scoret.

I Champions League blev vi parret med Marseille, Olympiakos og Brøndby, hvilket kastede 18 point af sig og fuldt hus. De unge spillere fik masser af spilletid, og storsejrene flød ind. 24-6 blev målscoreren her, og sejrene lød på 4-1 og 6-1 over Olympiakos, 2-1 og 4-2 over Marseille, samt 5-0 og 3-1 over Brøndby. I 1/8 finalen venter Leverkusen. Jeg røg tidligt ud i Carling Cuppen efter et 1-0 nederlag på Stadium of Light med de unge gutter, mens jeg stadig lever i FA Cuppen, hvor holdet dog netop er indtrådt. Derudover har jeg i løbet af sæsonen vundet Community Shield, den europæiske Super Cup og ikke mindst Klub-VM.

Jeg vender tilbage når sæsonen er afsluttet!
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #77: 30 Nov 2011, 18:36 »

http://img853.imageshack.us/img853/1905/uefachampionsleagueover.png

Av av av... Ikke ligefrem verdens nemmeste gruppe, men havde bestemt ikke regnet med at ryge ud..

I det hjemlige har vi ellers være forrygende, med en 3-1 sejr i Community Shield, mens vi i Liga Cuppen er i semifinalen, bla. efter 5-3 sejr i den blå del af Manchester. I ligaen er vi ubesejrede med 12 sejre i 14 kampe, og har endda kun lukket seks mål ind.

Men i Europa har den været helt gal..

Vi startede ellers fint med et point i Frankrig, selvom vi var bedst, og førte indtil det 70. minut. Mod Napoli var vi som forventet igen bedst, men bolden ville ikke ind, og De Sanctis kunne lade sig hylde som MoM efter kampen. Kampene mod Basel blev sikkert vundet, bla. ved hjælp af en velspillende Christian Eriksen, selvom vi dog var bagud tidligt i Schweiz.

Herefter stjal Lyon alle tre point da de gæstede OT. På trods af 23 afslutninger mod mål, heraf to åbne målchancer, en enkelt på stolpen og 67% boldbesidelse kunne vi ikke få bolden over stregen, og i stedet scorede gæsterne to gange, det ene direkte på frispark, det andet efter et hjørnespark. Kaptajn Vidic gjorde det ikke nemmere for os, da han blev udvist kort inde i 2. halvleg.

Helt sort så det dog ikke ud endnu, da vi stadig kunne snuppe 2. pladsen, hvis vi "bare" undgik et nederlag i Italien. Det gjorde vi ikke.. Napoli var langt mere opsatte end os, og vandt fuldt fortjent med 2-1, efter en 2-0 føring. Det var endda tættere på at blive 3-1 end 2-2, og De Gea blev MoM.

Næste år hedder det derfor meget skuffende Europa League - Hvis jeg overhovedet får lov at blive siddende så længe.

To lyspunkter er at Wayne Rooney snart er tilbage, efter en skade har holdt ham ude i bla. de sidste fire CL gruppekampe, samt at Christian Eriksen, mit eneste indkøb til førsteholdet, har gjort det så godt som han har, når han har spillet.

EDIT:

http://img832.imageshack.us/img832/5766/chelseavmanutdinformatie.png
http://img259.imageshack.us/img259/3697/mancityvmanutdinformati.png
http://img406.imageshack.us/img406/5551/arsenalvmanutdinformati.png

Gør det bare endnu mere vanvittigt at vi røg ud af CL.. Rooney har endda ikke spillet nogen af de kampe, så bliver jo rigtig lækkert når han er tilbage! Thumbs Up
« Seneste Redigering: 30 Nov 2011, 21:27 af U-4-E » Logged

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #78: 03 Dec 2011, 01:38 »

Kan ikke passe der ikke er mere gang i den her tråd, der burde være mange flere der har prøvet/spiller med United! Opstemt
Jeg kan da fortælle lidt om mit spil. Jeg er pt. nået til 3. sæson, men hvis vi lige skal følge op på de første 2 sæsoner ser det således ud.

Første sæson:
Mesterskabet hentet til Old Trafford med 6 point ned til Chelsea og 7 til City.
Charity Shield blev vundet over City i straffe efter 1-1 i ordinær spilletid Smiley
FA Cuppen blev vundet med 4-0 over Stoke
CL: Røg skuffende ud til City i Kvartfinalen med samlet 6-2 Skuffet

Anden sæson:
Ligaen: 2. pladsen med hele 9 point op til City på 1. pladsen.
Charity Shield blev vundet 3-1 over Brighton
FA Cuppen blev vundet med 2-0 over Swansea
CL: Røg igen skuffende ud i Kvartfinalen efter samlet 3-1 nederlag til Barcelona med samlet 3-1

Transfer:
Af store transfer har jeg hentet Christian Eriksen (100 mio.) og Toby Alderweireld (107 mio.) i første sæson og Raul på fri transfer i 2. sæson.
Ud over det en masse talenter og her vil jeg gerne nævne min argentinske angriber der ud fra navnet kun kan være god Opstemt
Lionel Maradona, en blanding af Maradona og Messi og udråbt som den næste Ramón Díaz (tidligere Inter, Monaco, Fiorentina, Napoli og River Plate spiller)

3. sæson er nået til 15. februar, men i må vente med en opdatering til sæsonen er færdig spillet 
Kan sige så meget som at det går godt og at jeg pt. har rundet 30 kampe uden nederlag 
Logged

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #79: 03 Dec 2011, 10:27 »

Kan ikke passe der ikke er mere gang i den her tråd, der burde være mange flere der har prøvet/spiller med United! Opstemt
Jeg kan da fortælle lidt om mit spil. Jeg er pt. nået til 3. sæson, men hvis vi lige skal følge op på de første 2 sæsoner ser det således ud.

Første sæson:
Mesterskabet hentet til Old Trafford med 6 point ned til Chelsea og 7 til City.
Charity Shield blev vundet over City i straffe efter 1-1 i ordinær spilletid Smiley
FA Cuppen blev vundet med 4-0 over Stoke
CL: Røg skuffende ud til City i Kvartfinalen med samlet 6-2 Skuffet

Anden sæson:
Ligaen: 2. pladsen med hele 9 point op til City på 1. pladsen.
Charity Shield blev vundet 3-1 over Brighton
FA Cuppen blev vundet med 2-0 over Swansea
CL: Røg igen skuffende ud i Kvartfinalen efter samlet 3-1 nederlag til Barcelona med samlet 3-1

Transfer:
Af store transfer har jeg hentet Christian Eriksen (100 mio.) og Toby Alderweireld (107 mio.) i første sæson og Raul på fri transfer i 2. sæson.
Ud over det en masse talenter og her vil jeg gerne nævne min argentinske angriber der ud fra navnet kun kan være god Opstemt
Lionel Maradona, en blanding af Maradona og Messi og udråbt som den næste Ramón Díaz (tidligere Inter, Monaco, Fiorentina, Napoli og River Plate spiller)

3. sæson er nået til 15. februar, men i må vente med en opdatering til sæsonen er færdig spillet 
Kan sige så meget som at det går godt og at jeg pt. har rundet 30 kampe uden nederlag 

Hvordan kan det være du har betalt så meget for Eriksen og Alderweield?
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #80: 03 Dec 2011, 14:02 »

Hvordan kan det være du har betalt så meget for Eriksen og Alderweield?

Ved det ikke, har ikke ikke spillet med et stort hold før nu så ved ikke hvad der er normalt for dem, men de accepterede ikke mindre! Skuffet
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #81: 04 Dec 2011, 02:33 »

http://img707.imageshack.us/img707/8141/manutdvevertonstatsmatc.png

Det var bare en af de kampe.. Sjældent har jeg fået mit hold til at spille så flot fodbold, og kreere så mange chancer, men ind ville bolden bare ikke. Seks åbne målchancer er jo også helt vanvittigt.

EDIT: http://img507.imageshack.us/img507/9832/nicholaiaskholmnewsinbo.png Lol.
« Seneste Redigering: 04 Dec 2011, 02:36 af U-4-E » Logged

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #82: 04 Dec 2011, 12:31 »

3. sæson færdigspillet og som lovet en lille update Smiley

Ligaen blev som ventet vundet efter at have ført den hele sæsonen. Blev mestre med 3 kampe igen og sluttede med 10 point ned til Man City på 2. pladsen.
28 sejre - 8 uafgjort og 2 nederlag, en målscore på 82-21, så endte med at være det hold der lukkede mindst ind og scorede flest(sammen med City)
I Champions League blev endestationen semifinalen hvor Real Madrid slog os ud med samlet 2-1
Carling Cuppen blev vundet 4-2 over Liverpool.
FA Cuppen røg jeg skuffende ud i 6. runde(Kvartfinalen) efter omkamp mod Everton!

Flest kampe: De Gea, 59
Flest mål: Rooney, 33
Bedste bedømmelse: Rooney, 7,61

Er der andet i vil vide så må i spørge Opstemt
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #83: 05 Dec 2011, 16:48 »

Tredje sæson er nu færdigspillet, og da holdet sidste sæson formåede at vinde rub og stub, var det næsten umuligt at præstere lige så godt. Endnu en fantastisk sæson blev det dog, og det var blot Champions League og Carling Cuppen man ikke formåede at hjemtage, efter et hjerteskærende semifinalenederlag til bysbørnene Manchester City i CL, hvor sæsonens dårligste halvleg kostede holdet dyrt. Carling Cuppen sluttede tidligt, idet de unge drenge blev slået med 1-0 på The Stadium of Light allerede i tredje runde. Modsat sidste sæson kan man dog nu skrive vinder af Den Europæiske Super Cup på CV'et, efter en 2-1 sejr over Tottenham, mens klubben også blev verdensmester for klubhold, via sejre på 5-1 og 2-0 over America og Gamba i de afgørende kampe. Premier League og FA Cuppen blev begge genvundet med stor succes, klubben slog således pointrekord med 106 point ud af 114 mulige. Det blev til udebanenederlag mod Tottenham og Everton, mens Aston Villa klarede 4-4 på Old Trafford, efter en 4-1 føring til hjemmeholdet med tyve minutter igen. Målscoreren var også historisk, idet man endte med en skræmmende differens på 157-36. Det svarer til et scoringsgennemsnit på lige godt 4 mål pr. kamp. I FA Cuppen spillede de unge drenge sig problemfrit langt i turneringen, inden det tunge skyts blev kørt i stilling til finalen. Her massakrerede man Aston Villa med 8-0 på Wembley.

Rotation er et nøgleord for mit mandskab, og det har været meget vigtig for mig at få integreret en masse unge navne på holdet. Paul Pogba, Danny Welbeck, Tom Cleverley, Jonny Evans, Chris Smalling, Phil Jones og Rafael er spillere af egen avl der får meget tid på banen, mens den tidligere Everton-slider Ross Barkley også spiller regelmæssigt. Derudover har jeg fået hentet mig et par prominente talenter, de største i England, der unægteligt går en stor fremtid i møde på Old Trafford. De mest nævneværdige af disse er Alex Scott, Adrian Parker, Dale Fletcher, Adam Taylor og Ryan Shaw.

MARK PERRON, 16 ÅR, ANGRIBER
ADAM TAYLOR, 16 ÅR, MIDTERFORSVARER
ALAN SCOTT, 16 ÅR, KANTSPILLER
RYAN SHAW, 16 ÅR, BACK
DALE FLETCHER, 18 ÅR, ANGRIBER
ADRIAN PARKER, 19 ÅR, ANGRIBER
----
ROSS BARKLEY, 20 ÅR, MIDTBANESPILLER
PAUL POGBA, 21 ÅR, MIDTBANESPILLER
PHIL JONES, 22 ÅR, MIDTERFORSVARER
MARC-ANDRÉ TER STEGEN, 22 år, MÅLMAND
RAFAEL, 23 ÅR, BACK
DANNY WELBECK, 23 ÅR, ANGRIBER
DAVID DE GEA, 23 ÅR, MÅLMAND
GARETH BALE, 24 ÅR, BACK
TOM CLEVERLEY, 24 ÅR, MIDTBANESPILLER
CHRIS SMALLING, 24 ÅR, MIDTERFORSVARER

Som i kan se har jeg en meget talentfuld og ungdommelig trup, der bliver krydret med rutinerede navne som Vidic(32), Evra(33), Fletcher(30), Valencia(28) og Rooney(28). Jeg har gennem tiden som sagt ikke handlet meget, idet jeg finder priserne i FM12 fuldstændigt ude i hampen, så derfor har jeg blot fokuseret på at hente unge spillere med fremtidsperspektive r i, og med indkøbene af Marc-André ter Stegen og Gareth Bale har jeg i høj grad formået at lave et par værdifulde køb til fremtiden.

Forud for den fjerde sæson er målet fortsat at scoute og hente de bedste og største unge britiske talenter, og de engelske i særdeleshed har stor prioritet. Hvis ikke jeg finder nogle af disse regner jeg ikke med at forstærke min trup yderligere, idet jeg er ganske tilfreds, og ikke har brug for at gå ud og fyre en masse penge af efter udenlandske prominente navne. Derudover har jeg stadig en gæld der skal betales af, men det begynder i den grad også at se lovende ud med den. Jeg kører en meget sund økonomi, der også er blevet boostet betydeligt af udbyggelsen af Old Trafford, der nu rummer hele 100.000 tilskuere rent. Snittet for sidste sæson i Premier League lå på de 92.000, og det forventes at blive forbedret yderligere i den kommende sæson, hvor det primære mål er at hjemtage Premier League-trofæ nummer 22, og selvfølgelig at genvinde Champions League-trofæet, efter at bysbørnene stjal det i den nu afsluttede sæson.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #84: 05 Dec 2011, 17:04 »

Tredje sæson er nu færdigspillet, og da holdet sidste sæson formåede at vinde rub og stub, var det næsten umuligt at præstere lige så godt. Endnu en fantastisk sæson blev det dog, og det var blot Champions League og Carling Cuppen man ikke formåede at hjemtage, efter et hjerteskærende semifinalenederlag til bysbørnene Manchester City i CL, hvor sæsonens dårligste halvleg kostede holdet dyrt. Carling Cuppen sluttede tidligt, idet de unge drenge blev slået med 1-0 på The Stadium of Light allerede i tredje runde. Modsat sidste sæson kan man dog nu skrive vinder af Den Europæiske Super Cup på CV'et, efter en 2-1 sejr over Tottenham, mens klubben også blev verdensmester for klubhold, via sejre på 5-1 og 2-0 over America og Gamba i de afgørende kampe. Premier League og FA Cuppen blev begge genvundet med stor succes, klubben slog således pointrekord med 106 point ud af 114 mulige. Det blev til udebanenederlag mod Tottenham og Everton, mens Aston Villa klarede 4-4 på Old Trafford, efter en 4-1 føring til hjemmeholdet med tyve minutter igen. Målscoreren var også historisk, idet man endte med en skræmmende differens på 157-36. Det svarer til et scoringsgennemsnit på lige godt 4 mål pr. kamp. I FA Cuppen spillede de unge drenge sig problemfrit langt i turneringen, inden det tunge skyts blev kørt i stilling til finalen. Her massakrerede man Aston Villa med 8-0 på Wembley.

Rotation er et nøgleord for mit mandskab, og det har været meget vigtig for mig at få integreret en masse unge navne på holdet. Paul Pogba, Danny Welbeck, Tom Cleverley, Jonny Evans, Chris Smalling, Phil Jones og Rafael er spillere af egen avl der får meget tid på banen, mens den tidligere Everton-slider Ross Barkley også spiller regelmæssigt. Derudover har jeg fået hentet mig et par prominente talenter, de største i England, der unægteligt går en stor fremtid i møde på Old Trafford. De mest nævneværdige af disse er Alex Scott, Adrian Parker, Dale Fletcher, Adam Taylor og Ryan Shaw.

MARK PERRON, 16 ÅR, ANGRIBER
ADAM TAYLOR, 16 ÅR, MIDTERFORSVARER
ALAN SCOTT, 16 ÅR, KANTSPILLER
RYAN SHAW, 16 ÅR, BACK
DALE FLETCHER, 18 ÅR, ANGRIBER
ADRIAN PARKER, 19 ÅR, ANGRIBER
----
ROSS BARKLEY, 20 ÅR, MIDTBANESPILLER
PAUL POGBA, 21 ÅR, MIDTBANESPILLER
PHIL JONES, 22 ÅR, MIDTERFORSVARER
MARC-ANDRÉ TER STEGEN, 22 år, MÅLMAND
RAFAEL, 23 ÅR, BACK
DANNY WELBECK, 23 ÅR, ANGRIBER
DAVID DE GEA, 23 ÅR, MÅLMAND
GARETH BALE, 24 ÅR, BACK
TOM CLEVERLEY, 24 ÅR, MIDTBANESPILLER
CHRIS SMALLING, 24 ÅR, MIDTERFORSVARER

Som i kan se har jeg en meget talentfuld og ungdommelig trup, der bliver krydret med rutinerede navne som Vidic(32), Evra(33), Fletcher(30), Valencia(28) og Rooney(28). Jeg har gennem tiden som sagt ikke handlet meget, idet jeg finder priserne i FM12 fuldstændigt ude i hampen, så derfor har jeg blot fokuseret på at hente unge spillere med fremtidsperspektive r i, og med indkøbene af Marc-André ter Stegen og Gareth Bale har jeg i høj grad formået at lave et par værdifulde køb til fremtiden.

Forud for den fjerde sæson er målet fortsat at scoute og hente de bedste og største unge britiske talenter, og de engelske i særdeleshed har stor prioritet. Hvis ikke jeg finder nogle af disse regner jeg ikke med at forstærke min trup yderligere, idet jeg er ganske tilfreds, og ikke har brug for at gå ud og fyre en masse penge af efter udenlandske prominente navne. Derudover har jeg stadig en gæld der skal betales af, men det begynder i den grad også at se lovende ud med den. Jeg kører en meget sund økonomi, der også er blevet boostet betydeligt af udbyggelsen af Old Trafford, der nu rummer hele 100.000 tilskuere rent. Snittet for sidste sæson i Premier League lå på de 92.000, og det forventes at blive forbedret yderligere i den kommende sæson, hvor det primære mål er at hjemtage Premier League-trofæ nummer 22, og selvfølgelig at genvinde Champions League-trofæet, efter at bysbørnene stjal det i den nu afsluttede sæson.
Lækkert med en opdatering omkring dit spil. Desuden ligner det jo, at du har fået "den nye Walcott" ;-)
Logged

welbz is dat guy

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #85: 05 Dec 2011, 17:11 »

Lækkert med en opdatering omkring dit spil. Desuden ligner det jo, at du har fået "den nye Walcott" ;-)

Ja, Alex Scott har utroligt mange Walcott-træk i sig, men jeg håber og regner da stærkt med at han bliver markant bedre end Theo. ;-)

Han har i hvert fald 4 stjerner i potentiale.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #86: 05 Dec 2011, 17:24 »

Ja, Alex Scott har utroligt mange Walcott-træk i sig, men jeg håber og regner da stærkt med at han bliver markant bedre end Theo. ;-)

Han har i hvert fald 4 stjerner i potentiale.
Nå nå, der er ingen grund til at blive ubehagelig. ;-)

Stiller du egentlig op i den traditionelle 4-4-2 som vi kender United for, eller hvorledes?
Logged

welbz is dat guy

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #87: 05 Dec 2011, 17:42 »

Nå nå, der er ingen grund til at blive ubehagelig. ;-)

Stiller du egentlig op i den traditionelle 4-4-2 som vi kender United for, eller hvorledes?

Ja, med med offensive kanter og en defensiv midtbane. Jeg kører en asymetrisk opstilling, der giver masser af chancer og mål, men også koster en del i den anden ende. :-)

X
X  -  X  -  X  -  X
X
      X
X                        X
  X     X


Det kommer til at se lidt skævt ud, meeen:

MM - FH, FCH, FCV, FV - DMCH, MCV, OMH, OMV - BoCH, BoCV :-)
Logged

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #88: 05 Dec 2011, 17:49 »

Har du gjort noget bestemt ved økonomien for spiller selv med United og er også lige startet på 4. sæson og jeg køre med underskud i 10 ud af 12 måneder Skuffet
Er det bare at vente til 2017 når lånene er afbetalt og jeg derved får 70 mio. mere om måneden! Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #89: 05 Dec 2011, 17:50 »

Ja, med med offensive kanter og en defensiv midtbane. Jeg kører en asymetrisk opstilling, der giver masser af chancer og mål, men også koster en del i den anden ende. :-)

X
X  -  X  -  X  -  X
X
      X
X                        X
  X     X


Det kommer til at se lidt skævt ud, meeen:

MM - FH, FCH, FCV, FV - DMCH, MCV, OMH, OMV - BoCH, BoCV :-)
Vil på det stærkeste råde dig til at kigge på Marco Reus. Han er fantastisk for mit Dortmund-hold.
Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010