home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  2 Brugere, 417 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 58471 gange)
Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #45: 24 Okt 2011, 17:59 »

Bare iorden.


 Meen hvis nogen kunne give lidt vejledning?? Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #46: 24 Okt 2011, 18:03 »

Meen hvis nogen kunne give lidt vejledning?? Smiley

Ved heller ikke hvordan man gør.
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #47: 24 Okt 2011, 18:37 »

Meen hvis nogen kunne give lidt vejledning?? Smiley

Når du har gemt billedet på din computer finder du bare en hjemmeside (der er mange forskellige), men jeg bruger den her. Når du har oploaded billedet vælger du nr. 3 bjælke (ud af de 4) og så sætter du den ind i denne forskrift: [.Img]DITLINK[/img.], hvor der står "Ditlink" selvfølgelig, og så fjerner du de 2 punktummer til sidst Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #48: 24 Okt 2011, 19:35 »

Når du har gemt billedet på din computer finder du bare en hjemmeside (der er mange forskellige), men jeg bruger den her. Når du har oploaded billedet vælger du nr. 3 bjælke (ud af de 4) og så sætter du den ind i denne forskrift: [.Img]DITLINK[/img.], hvor der står "Ditlink" selvfølgelig, og så fjerner du de 2 punktummer til sidst Smiley

Tak! Opstemt

Her er billede til de intereserede! http://tinypic.com/view.php?pic=zsx288&s=7
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #49: 24 Okt 2011, 19:36 »

Og her var der IKKE sat stærkeste ..
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #50: 24 Okt 2011, 20:18 »

Der er da sket et par udskiftninger.. Kan man få SS af transfers? Mest for at finde ud af hvad der er sket med folk som Lindegaard, Evra, Fletcher, Nani, Young, Valencia, m.fl. Synes det er rimelig massive udskiftninger på så kort tid, i forhold til hvordan det fungerer i United IRL.
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #51: 24 Okt 2011, 20:37 »

Der er da sket et par udskiftninger.. Kan man få SS af transfers? Mest for at finde ud af hvad der er sket med folk som Lindegaard, Evra, Fletcher, Nani, Young, Valencia, m.fl. Synes det er rimelig massive udskiftninger på så kort tid, i forhold til hvordan det fungerer i United IRL.

Lindegaard røg pga. for mange drops/selvmål, og han blev ved med at brokke sig over manglende spilletid.
Fletcher røg for 15 millioner euro
Nani røg for 30 millioner euro
Young 22 millioner euro
Valencia 11 millioner euro
Evra 30 millioner euro

Men har kun tabt én kamp ud af 21. Så det kører skam fint herfra Wink
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Manchesterutd
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #52: 26 Okt 2011, 22:57 »

Så har jeg færdig spillet 1 sæson, og jeg endte med at vinde Premier League og Champions League, hvor jeg i finalen vandt 2-1 mod Arsenal.
Ligaen var en tæt affære som jeg vandt med 2 point ned til Man Shitty, som jeg lå á point med næsten hele sæsonen.
Jeg har ladet et del af de unge spiller få chancen og især Phil Jones har været rigtig god, og udviklet sig rimelig godt. Nu har jeg så fået 345 millioner til transfer, men synes egentlig ikke jeg mangler nogen, da jeg har købt eriksen og shaqiri Smiley
Logged

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #53: 29 Okt 2011, 22:56 »

Er lige begyndt på min 2. sæson med United, og har derfor færdigspillet en både god og lårte sæson.
Jeg vandt Charity Shield over City, vandt Carling cuppen og ligaen. Ligaen vandt jeg med 8 point ned til Chelsea, der var et godt stykke foran 3. pladsen, som var City. I CL vandt jeg flot over både Real Madrid og Inter i de første Knockout kampe, hvorefter finalen lå lige til højre benet for mig. Jeg trak Benfica, mens det bedst tilbageværende hold var Porto. Men jeg røg så noget overraskende og skuffende ud til Benfica på reglen om udebanemål, hvilket selvfølgelig var en stor skuffelse. Porto endte iøvrigt med at vinde CL.

Jeg har roterede meget i min trup, hvor den eneste spiller jeg købte var Götze fra Dortmund. Spillere som Cleverly, Pogba og Welbeck fik massere af spilletid, ligesom flere andre unge navne også spillede en del. Min topscorer i sæsonen blev Hernandez, skarpt efterfulgt af Rooney. Det er også sådan jeg har tænkt mig at fortsætte i 2. sæson, altså med en masse rotation.

2. sæson er begyndt helt forygende, da jeg jeg har vundet de første 5 kampe i ligaen med en samlet scorer på 21-3. Heriblandt en 5-0 sejr over Liverpool på Anfield, hvilket selvfølgelig var helt fantastisk. Mit eneste køb har været Modric, som også har vist sig alle pengene værd. Min økonomi er ganske sund, hvilket den forhåbentlig forbliver fremover, da jeg ikke har brug for flere spillere de næste år.

Jeg var forresten OL træner for Storbritannien over sommeren, hvor jeg også vandt guldet som ventet. Jeg slog Brasilien i finalen, som også havde udtaget et rigtig godt hold. De 3 spillere over 23 jeg havde udtaget, var Rooney, Ashley Cole og Gerrard. De 3 spillere var nu også ryggraden på holdet, mens mine egne unge United drenge også gjorder det fantastisk.

Tænker lidt på at skifte klub om nogen år, når jeg forhåbentligt har vundet alt med United, blot for at finde nye udfordringer. Hvilket klub det skal være, har jeg dog ingen ide om.
Logged

Manchesterutd
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #54: 01 Nov 2011, 18:54 »

Nu er 2. sæson så også færdig spillet. Det blev en sæson som var lige ved og næsten, i ligaen blev jeg 2'er med et point op til chelsea, fordi jeg dummede mig til sidst på sæsonen lå ellers nummer 1 det meste af sæsonen. I Chl tabte jeg finalen 2-3 til Barcelona i tæt kamp. Jeg vandt dog charity shield og Vm for klub hold, så lidt sølv kom der til klubben. Jeg har købt neymar til mit hold og et par dansker som Boilisen, Viktor Fischer og Lucas Andersen, som jeg forhåbentlig kan udvikle til at de om nogen år om ikke er stamspiller på mit United hold, så ihvertfald helt med fremme på landsholdet.
Logged

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Manchesterutd
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #55: 01 Nov 2011, 19:06 »

SeRuX: Hvor meget skulle du slippe for at få Götze, og har du solgt nogen?
Logged

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

jovetic man
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #56: 09 Nov 2011, 18:29 »

Jeg har også lavet en med United  Smiley er kommet til slutningen af sæsonen hvor jeg  er i fa cup finalen og fører Premier leagues med 6 point ned til Liverpool som ligger på 2 pladsen. Er også i semifinalen i ch men ligger til at ryge ud efter at jeg tabte 3-5 til fc Barcelona på old Trafford hvor Messi scorede 5 mål  Skuffet . Har været ude og købe stort ind. Har købt gotze, falcao, cavani og chiellini. Men nu når jeg havde været ude og købe meget ind blev jeg jo også nød til at sælge nogle så jeg solgte Berbatov, Rooney, fletcher, evra og ferdinand  Smiley og nu når giggs går på pension til sommer skal jeg også ud og finde en ny en på hans plads har overvejet modric, kroos, vidal og ozil(hvis han altså gider til united)
Logged

Claudio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #57: 09 Nov 2011, 19:35 »

Rooney?!?!?
Logged

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

jovetic man
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #58: 10 Nov 2011, 16:05 »

fik 450 Smiley for ham
Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #59: 10 Nov 2011, 16:09 »

Om du så fik 300 milliarder, synes jeg nu ikke, at det er godt for dig. ;-) Han har og får sindssyge stats, især som komplet angriber passer han godt. Men det er selvfølgelig op til en selv, hvad man vil - heldigvis. Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010