home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 576 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #43 Din Vej
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 72 73 [74] 75 76 Udprint
Forfatter Emne: #43 Din Vej  (Læst 236603 gange)
KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #38 Din Vej
« Svar #1095: 14 Jul 2009, 21:01 »

Tak for de to ss erzael!
Og endnu en fremragende update! Smiley
Dog ærgerligt at vi kun fik sølvmedaljer i Serie A. Det burde gøres bedre. Og mon ikke jeg snart fortjener en langt bedre kontrakt? Grin crazy
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #38 Din Vej
« Svar #1096: 14 Jul 2009, 21:02 »

Tak for de to ss erzael!
Og endnu en fremragende update! Smiley
Dog ærgerligt at vi kun fik sølvmedaljer i Serie A. Det burde gøres bedre. Og mon ikke jeg snart fortjener en langt bedre kontrakt? Grin crazy

jeg tog mig af mesterskabet sammen med resten af romaholdet
Logged

,,

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #38 Din Vej
« Svar #1097: 14 Jul 2009, 21:10 »

Det kunne være fedt med ss af Milan, vi er efterhånden en del i klubben?
Logged


KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #38 Din Vej
« Svar #1098: 14 Jul 2009, 21:15 »

Det kunne være fedt med ss af Milan, vi er efterhånden en del i klubben?

UPDATE 37

SS Requests

AC Milan trup


Et rigtigt godt hold endda Smiley Silvestri, Srna og mig til højrebacken crazy
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

sindsygt
Gæst
 
Sv: #38 Din Vej
« Svar #1099: 14 Jul 2009, 21:26 »

SS af Romas trup, tak Smiley


God update igen, og dejligt med Serie A guld til Roma Cool
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #38 Din Vej
« Svar #1100: 14 Jul 2009, 22:27 »

alek9000 - som Vestjyde gentager, så er der allerede et AC Milan SS Thumbs Up

sindsygt - Roma Truppen

bibo123 - Martin Rasmussen Historie

DavidMadsen - Jeg kan godt skære ned til 2 updates per sæson, men hvilke datoer skal det så være?
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #38 Din Vej
« Svar #1101: 14 Jul 2009, 22:43 »

Det ved jeg ikke. Det spekulerede jeg også lige på.
5. februar, og 15. juni? Så har man alle transfers i én, og sæsonafslutningen i én Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #38 Din Vej
« Svar #1102: 14 Jul 2009, 22:48 »

Det kunne jeg godt Wink Så næste update kommer den 5. Februar 2019, inklusiv informationer om VM Thumbs Up
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #38 Din Vej
« Svar #1103: 15 Jul 2009, 13:16 »

UPDATE 39

Din Vej #39 1. Februar, 2019 - VM 2018 samt Transferrekord smadret




Jeg har i samarbejde med freaks her i Din Vej besluttet, at jeg fremover kommer med 2 opdateringer per sæson, i stedet for de 3 jeg har kørt med indtil videre. Dvs. at i nu får opdateringer d. 5. Februar og d. 15. Juni, i stedet for 1. Februar, 1. Juni og 1. Oktober. Grunden til dette er at de fleste freaks' karriere er ved at lakke mod deres efterår, og på denne måde får i opdateringer om begge transfer periode d. 5. Februar, og i får sæsonafslutning d. 15. Juni. I denne update kommer jeg lige med resultatet af VM 2018, og så kan jeg lige fortælle at transferrekorden som Niklas Nürnberg pt. ejer, er blevet smadret totalt. Jeg kan afsløre at transferrekorden blev sat af en holdkammerat, og så må i ellers læse jer til resten.





DANMARKS KAMPE 2018
RUSLANDS KAMPE 2018
SPANIENS KAMPE 2018


Det blev ikke til nogen VM titel for nogle af vores freak landshold. Danmark gik sikkert videre fra deres gruppe, med en andenplads, 3 point bag ved Chile. Italien og USA var derfor ude af VM. Spanien røg også videre på en andenplads, á point med Tjekkiet. Ghana og Iran røg ud af denn gruppe. Rusland snuppede i deres gruppe en førsteplads foran Frankrig. Senegal og Sydkorea røg ud af denne gruppe. Så alt ialt dejligt med 3 ud af 3 freak landshold videre. I anden runde skulle Danmark møde Rusland. David, Niklas og Lars imod Roman, Pavel og Igor. Kampen ender til Danmarks fordel, da Niklas Nürnberg i det 89. minut bringer Danmark i deres første kvartfinale i lang tid. Spanien skulle møde England i denne anden runde hvor to kasser fra De la Red sikrer Spanien en 2-1 sejr, og en kvartfinale plads.
I kvartfinalen stod Danmark over for kæmpe Argentina. Selvom det danske landshold nærmest kun består af stjernespillere i form af freaks, så kunne de altså ikke klare Argentina. Cristian Ansaldi sikrede Argentina en 0-1 sejr, og dermed et farvel til Danmark.
Spanien stod over for Tyskland her i kvartfinalen. I den ordinære spilletid ender kampen 0-0, og vi må ud i forlænget. Efter 101 minutter scorede Gerard Piqué til 0-1 for Spanien. Efter 111 minutter Tyskland dog ligestilling i regnskabet. Så kampen må derfor ud i straffesparkskoncku rrence. Der skulle 8 skud til fra hvert hold før Tyskland brændte, og Spanien røg i Semifinalen. Patrick og Alexander scorede på det 3. og 4. spark.
Danmarks overmænd fra Argentina skulle så spille imod Spanien her. Nu skulle vi se om Patrick og Alexander kunne hamle op med lyseblå fra Sydamerika. Kampen ender endnu engang uafgjort i den ordinære spilletid, 2-2. I den forlængede spilletid blev der ikke scoret, og kampen skulle nu endnu engang afgøres på straffespark. Alexander lagde ud med at score for Spanien, men desværre trak Argentina det længste strå, og efter 5 skud var Argentina i finalen.
Spanien var nu i en bronzekamp, hvor de kunne redde en del af æren. Modstanderen hed Frankrig. Nasri brugte et enkelt minut på at afgøre den kamp. 0-1 til Frankrig, og Spanien måtte forlade dette VM uden medaljer, ligesom de andre freak landshold.
Finalen stod imellem Argenina og overraskelsen, Mexico. På papiret var Argenina favoritter, men de kunne altså ikke hamle op med Mexico. Efter 73 minutter kommer Mexico foran 0-1, men efter 84 minutter udligner Sergio Agüero til 1-1. Et minut inde i overtiden er det Villaluz som bliver dobbelt målscore, og han vil nok gå over historiebøgerne i Mexico, da han med disse to mål sikrede Mexico Verdensmesterskabet .

VM Finale



Årets danske spiller - Årets spiller i verden - Årets hold (6 freaks på holdet)



Irvin Hasanagic
Selvom vi har sprunget over et halvt år i kalenderen, så har Irvin stadig ikke forladt Real Madrid, men det er der heller ikke nogen grund til når man spiller som han. I 30 kampe har han scoret 15 mål indtil videre. Real Madrid ligger pt. på en førsteplads i Liga BBVA.

Thomas Hagelskjær
Thomas er stadig i Newcastle. I 17 kampe har han lukket 19 mål ind. Newcastle befinder sig pt. på en 12. plads i Premier League.

Martin Rasmussen
Martin render stadig rundt i AS Roma. I denne sæson har han dog kun spillet 11 kampe, 7 fra start. Han har scoret 1 mål og lavet 1 oplæg. Spanske Valencia er blevet rygtet interesseret i at købe Martin. Roma ligger pt. på en skuffende 8. plads i Serie A.

Patrick Johansen
Patrick er også blevet i sin klub. I 29 kampe har han scoret 7 kasser, og lavet lige så mange oplæg. Manchester City ligger på en 4. plads i Premier Leauge pt.

Alexander Madsen
Alexander har ikke forladt sin stamklub, AC Milan. I 25 kampe har han scoret 6 mål og lavet 7 oplæg. AC Milan har fundet sin rette plads, aller øverst i Serie A.

Lars Aanæs
Lars, Lars, Lars. Den unge spiller som spillede så mange sæsoner i Birmingham, og som man ikke troede skulle spille for nogen storklub i sin karriere. Man tog så grundigt fejl da han blev solgt for 250 Mio,- til AC Milan for et par sæsoner siden. Nu har Lars så sat den største transferrekord her i Din Vej. De røde djævle fra England har været oppe med checkhæftet, og har givet intet mindre end 590 Mio,-. Lars slår derfor transferrekorden med over 200 Mio,-. Lars har da også vist i Manchester United at han er alle de penge værd, da han ialt har spillet 32 kampe siden sit skifte, og har nettet hele 24 gange. Derudover er Lars også på verdensholdet, sammen med 5 andre freaks. Han er også blevet kåret som årets danske spiller.

Jakob Strandgaard Davidsen
Selvom Jakob stadig spiller i Bordeaux kan det ikke forhindre ham i at spille flot fodbold. Det har også resulteret i at han er kommet med som en af de 11 bedste i verden, på verdensholdet. Han er også blevet kåret som den tredjebedste spiller i verden, bag ved David Madsen og Fabregas. I denne sæson har Jakob spillet 26 kampe og scoret 16 mål. Bordeaux ligger pt. nummer 2 i Ligue 1.

Jonas Vibenholm Christensen
Jonas spiller stadig i Roma. I denne sæson har han spillet 27 kampe, scoret 1 mål og lavet 6 oplæg. Roma har dog skuffet i denne sæson, og ligger pt. på en 8. plads.

Tobias Mouritsen
Tobias er også en af de seks freaks som er på verdensholdet. Han har selvfølgelig fået pladsen som venstre back. I denne sæson har Tobias spillet 33 kampe, og lavet 2 oplæg. Manchester City ligger pt. på en 4. plads i Premier League.

Kasper Guldbrand Jensen
Efter længere tid i Zaragoza, som Kasper hjalp med at blande sig i toppen af Liga BBVA, så har han valgt at skifte klub. Han er kommet til en klub hvor der er intet mindre en 2 freaks i forvejen. Nemlig Jonas og Martin. Kasper er skiftet til AS Roma i Serie A. Kasper blev hentet for en sum på 340 Mio,-. Han har indtil videre spillet 24 kampe og scoret en enkelt gang.

Roman Kashanski
Roman er fortsat i AC Milan. I denne sæson er det blevet til 22 kampe, 1 mål og 4 oplæg indtil videre. AC Milan ligger pt. nummer 1 i Serie A.

Claus Nielsen
Claus er som jeg tidligere har skrevet skiftet til spanske Hercules. Hercules ligger pt. nummer 16 i Liga BBVA. Han har lukket 8 mål ind i 6 kampe.

Dino Buric
Dino fortsætter med at spille stabilt og godt i Everton. I 20 kampe har Dino scoret 10 mål. Everton befinder sig pt. på en 6. plads i Premier League.

Emil Axelsen
Emil har heller skiftet klub i mellemtiden. I denne sæson har Emil spillet 22 kampe for Inter, og han har lavet 5 oplæg. Inter ligger pt. nummer 3 i Serie A.

David Stylsvig Madsen
Der ville have ligget bedrageri bag hvis David ikke var med i de 3 priser som jeg har nævnt i denne update. Han er blevet kåret som årets spiller i verden, han er blevet kåret til den 3. bedste danske spiller, bag ved Lars og Jakob, og selvfølgelig er han også på verdensholdet. David har i mellemtiden ikke skiftet klub, han befinder sig stadig i engelske Arsenal, hvor han i denne sæson har spillet 32 kampe, scoret 6 mål og lavet 13 oplæg.

Niklas Nürnberg
Niklas er pt. ude med en forstuvet ankel, som holder ham ude i 4 uger. I denne sæson har han spillet 21 kampe, scoret 6 mål og lavet 8 oplæg. AC Milan ligger pt. nummer 1 i Serie A.

Benjamin Vinje
Man skulle tro at Lars kom fra AC Milan til Manchester United for at agere angrebsduo med Benjamin, men sådan skulle det ikke være. Benjamin er nemlig blevet solgt. Han er den 4. freak som skal til at arbejde i Rom. Sammen med Jonas, Martin og Kasper skal han nu spille i AS Roma. Næsten halvdelen af vores freaks render nu i to klubber i Italien. Roma har måtte slippe 90 Mio,- for Benjamin. Benjamin har indtil videre optrådt 3 gange, men har stadig sit første mål til gode.

Alexander Dybvad Nielsen
Alexander er også havnet på dette års verdenshold. Alexander befinder sig stadig i engelske Liverpool, som pt. ligger på en 10. plads i Premier League. De har forvandlet sig fra et top hold til et kedeligt midterholdi Premier League. Alexander har indtil videre spillet 27 kampe, lavet 2 mål og 2 oplæg.

Frederik Roslev
Frederik render stadig rundt i tyske Schalke 04. I denne sæson har han spillet 18 kampe, scoret 2 mål og lavet 1 oplæg. Schalke 04 har i denne sæson overrasket, og har byttet en midterplacering ud med en 2. plads i Bundesligaen.

Michael Villefrance Jacobsen
Michael har fået det lidt sværere med at score mål i Premier League. Han har i 30 kampe "kun" scoret 8 mål. Sheffield Wednesday ligger nok ikke overraskende på en 20. plads i Premier League. Men med et par heldige point kan de måske overleve.




« Seneste Redigering: 21 Jul 2009, 04:39 af Erzael » Logged


Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #39 Din Vej
« Svar #1104: 15 Jul 2009, 13:39 »

Jeg vil gerne se SS af Dragoev
Logged


MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: #39 Din Vej
« Svar #1105: 15 Jul 2009, 13:52 »

Kunne godt tage og scorer lidt flere basser i PL da Skuffet
Men kunne jeg lokke et ss af Marquinhos og Sergio Aguero og hans historie? Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #39 Din Vej
« Svar #1106: 15 Jul 2009, 16:59 »

Enevoldsen - Kan ikke finde ham.

MichaelHarlev
Marquinhos - Historie
Sergio Agüero - Historie
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #39 Din Vej
« Svar #1107: 15 Jul 2009, 17:13 »

Erzael, det er fordi han hedder Dzagoev mener jeg Smiley
Og det er et forkert SS af Lars Aanæs.

Desuden: Jeg bliver Verdens bedste, men ikke Danmarks bedste. Hvad fanden?
Flot update, må jeg lige spørge hvad jeg har spillet mest? Jeg er MH på verdensholdet - Kig under positioner, inde på min spiller Smiley
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #39 Din Vej
« Svar #1108: 15 Jul 2009, 17:14 »

Det er ham fra Milan
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #39 Din Vej
« Svar #1109: 15 Jul 2009, 20:56 »

Erzael, det er fordi han hedder Dzagoev mener jeg Smiley
Og det er et forkert SS af Lars Aanæs.

Desuden: Jeg bliver Verdens bedste, men ikke Danmarks bedste. Hvad fanden?
Flot update, må jeg lige spørge hvad jeg har spillet mest? Jeg er MH på verdensholdet - Kig under positioner, inde på min spiller Smiley
Okay Smiley SS rettet med Lars, tak Thumbs Up Position

Det er ham fra Milan
Dzagoev
Logged


Sider: 1 ... 72 73 [74] 75 76 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010