home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:32:11 warmon Blogkonkur... [9] Journeyman - Alle ...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23299
  4 Brugere, 214 Gæster Online.

Indlæg: 1132719 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #43 Din Vej
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 76 Udprint
Forfatter Emne: #43 Din Vej  (Læst 236742 gange)
patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #37 Din Vej
« Svar #1080: 13 Jul 2009, 15:58 »

God update Erzael!
- Nu vil snart væk fra City! Kom nu Liverpool hent mig Smiley

Kunne jeg be om SS af FCN, SE og Viborg trupper? Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Pepe
Gæst
 
Sv: #37 Din Vej
« Svar #1081: 13 Jul 2009, 16:00 »

Kan jeg få et SS af min historie? (Jakob Strandgaard Davidsen)

Vil sgu gerne snart videre. Synes ikke jeg kommer nogen vegne Skuffet

Men endnu en flot update, Erzael! Du gør det rigtig godt Smiley
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #37 Din Vej
« Svar #1082: 13 Jul 2009, 16:03 »

Jeg vil gerne se SS af Gourcuff
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #37 Din Vej
« Svar #1083: 13 Jul 2009, 16:06 »

Tusind tak patrick J og Pepe Wink


Logged


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #37 Din Vej
« Svar #1084: 13 Jul 2009, 16:10 »

Jeg takker mange gange! Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #37 Din Vej
« Svar #1085: 13 Jul 2009, 16:10 »

Tak, troede at han var bedre, men er sgu ikke dårlig
Logged


MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: #37 Din Vej
« Svar #1086: 13 Jul 2009, 16:12 »

I'm on fire in Sheffield!
Kunne jeg be om et ss af min historie? Smiley
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: #37 Din Vej
« Svar #1087: 13 Jul 2009, 16:14 »

Mange tak Smiley Shit jeg har gjort det godt. Har næsten ikke en sæson under 7.2! Nu vil jeg fandeme til en storklub Tunge
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #37 Din Vej
« Svar #1088: 13 Jul 2009, 16:17 »

Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #37 Din Vej
« Svar #1089: 13 Jul 2009, 16:41 »

Damn. 60 landskampe, 35 mål. Og så at tjene så meget i Arsenal + Verdens bedste spiller 2 gange. Og Danmarks bedste 6 gange, endda i træk. Jeg gad godt at være så god i virkeligheden!!

Er det forresten ikke lidt sent, at man får at vide, at man har været verdens bedste 2 gange, og Danmarks bedste 6 gange? Det kommer bare pludseligt - og nåe ja, du har været verdens bedste et par gange. Ret ubetydeligt Tunge
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #37 Din Vej
« Svar #1090: 13 Jul 2009, 16:44 »

Havde glemt de priser fuldstændigt indtil i går David Peace
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #37 Din Vej
« Svar #1091: 13 Jul 2009, 16:51 »

Det har jeg nemlig også.. Som du kan se er de heller ikke med i mine hidtil 14 updates. Det må jeg også hellere lige få kigget på til næste update Tunge
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #37 Din Vej
« Svar #1092: 14 Jul 2009, 17:53 »

UPDATE 38

Din Vej #38 1. Juni, 2018 - Sæsonafslutning 17/18




Så blev det endnu engang juni måned, og tid til at løfte pokaler.





DANMARK: EMIRATERNE
RUSLAND: ALBANIEN
SPANIEN: NORDIRLAND



Irvin Hasanagic
Irvin har endnu engang haft en god sæson, med massere af kampe og mål. Men denne gang blev det ikke til en førsteplads for Irvin og Real Madrid. Han spillede ialt 47 kampe og scorede 30 mål.

Thomas Hagelskjær
Thomas og Newcastle reddede akkurat deres skind i Premier League via en 17. plads. Thomas fik spillet 47 kampe ialt, hvor der gik 69 mål ind.

Martin Rasmussen
Martin har fået 8 kampe for Roma i denne sæson. Efter Martin skiftede til Roma er det gået den rigtige vej, og Roma endte med et Serie A mesterskab. De endte også i en Champions League finale, hvor de måtte lade guldet gå til Benjamin og Manchester United.

Patrick Johansen
Patrick fik spillet 41 kampe, og scoret 9 mål, og lavede 12 oplæg. Manchester City endte i denne sæson på en flot 4. plads i Premier League.

Alexander Madsen
Alexander og AC Milan måtte se guldet gå til Roma i denne sæson. Alexander fik spillet 44 kampe, scorede 9 mål og lavede 11 oplæg. Milan endte på en 2. plads i Serie A.

Lars Aanæs
Lars og AC Milan endte på en 2. plads i Serie A, lige bag ved Roma. Lars fik spillet 29 kampe i denne sæson, og scorede 10 gange.

Jakob Strandgaard Davidsen
Jakob har haft en rigtig god sæson, hvor han har scorede rigtig mange mål. I 40 kampe scorede han hele 26 kasser. Bordeaux måtte dog nøjes med bronze i Ligue 1.

Jonas Vibenholm Christensen
Jonas kan glæde sig over at guldet i Serie A endelig kom til Rom. Roma nåede også til Champions League finalen, men måtte se sig besejret af Manchester United. Jonas fik spillet 42 kampe, og lavet 13 oplæg.

Tobias Mouritsen
Tobias fik spillet 44 kampe i denne sæson, hvor han lavede 7 assist. Manchester City endte på en flot fjerdeplads i Premier League.

Kasper Guldbrand Jensen
Kasper fik spillet 28 kampe ialt for Zaragoza, hvor han også nettede en enkelt gang. Zaragoza endte i denne sæson på en 5. plads i Liga BBVA.

Roman Kashanski
Roman fik spillet 43 kampe for AC Milan i denne sæson, hvor han nettede 1 gang, og lavede 5 oplæg. AC Milan endte på en 2. plads i Serie A.

Claus Nielsen
Claus har nærmest holdt ferie her i foråret, da han bare har gået og ventet på at flytte til sin nye klub i Spanien. Arsenal endte på en 3. plads i Premier League, så Claus kan tage afsted med en bronzemedalje.

Dino Buric
Efter Dino skiftede til engelske Everton, har han spillet 5 kampe og lavet 3 mål. Everton endte i denne sæson på en 9. plads i Premier League.

Emil Axelsen
Emil fik spillet 43 kampe for Inter Milan i denne sæson, hvor han også lavede 4 oplæg. Inter endte dog på en skuffende 7. plads i Serie A.

David Stylsvig Madsen
David har haft en forrygende sæson for Arsenal. Han har spillet 48 kampe, scoret 17 mål og lavet 15 assist. Det blev dog ikke til guld for Arsenal, men derimod en bronzemedalje, som David heller ikke har mange af.

Niklas Nürnberg
Niklas har haft en udemærket sæson i AC Milan. Med 42 kampe, 12 mål og 9 oplæg kan han vel kun være tilfreds med sin indsats. Dog fik AC Milan ikke guld i denne sæson, men endte med sølv.

Benjamin Vinje
Benjamin har haft en god sæson, der har inkluderet guld i Champions League og sølv i Premier League. Han fik spillet 21 kampe og scoret 13 mål. 

Alexander Dybvad Nielsen
Alexander har i denne sæson spillet 36 kampe, scoret 1 mål og lavet 1 assist. Liverpool endte endnu engang uden for top 5, nemlig på en 7. plads i Premier League.

Frederik Roslev
Frederik fik spillet 48 kampe for Schalke 04, scoret 4 mål og lavet 3 assist. Schalke 04 endte på en 10. plads i Bundesligaen. De nåede dog til finalen i UEFA Cuppen, men endte med et nederlag til Barcelona.

Michael Villefrance Jacobsen
Michael's mange mål har nu sendt Sheffield Wednesday op i Premier League, via en play-off plads. Michael fik spillet hele 54 kampe, og scorede 28 mål. Han er blevet rygtet til Cardiff for nylig, men mon han skifter klub nu hvor hans anstrengelser endelig har båret frugt.




Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #38 Din Vej
« Svar #1093: 14 Jul 2009, 20:43 »

Endnu en god update. Vorres karrierer er efterhånden i efteråret, og måske skulle der gå længere tid i spillet mellem hver update? Tunge
Der sker jo efterhånden ikke så meget mere Opstemt
Logged

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #38 Din Vej
« Svar #1094: 14 Jul 2009, 20:55 »

jeg kunne godt tænke mig nogle ss eller nærmere et ss af min historie (martin rasmussen)
Logged

,,

Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 76 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010