home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 403 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #43 Din Vej
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 Udprint
Forfatter Emne: #43 Din Vej  (Læst 232874 gange)
styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #39 Din Vej
« Svar #1110: 20 Jul 2009, 16:48 »

Dejigt med en plads på verdensholdet Opstemt.
Men hold kæft hvor er  det dog ringe af the reds!!..
kan jeg ikke få et SS af Liverpool holdet, så jeg kan se hvad det er der er galt (;.
Og så lige SS af FCK holdet og AC Horsens tak:).
Og min historie hvis du har tid :i
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Zeman
Gæst
 
Sv: #39 Din Vej
« Svar #1111: 20 Jul 2009, 22:56 »

igen god update.
køb mig nu liverpool
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: #39 Din Vej
« Svar #1112: 20 Jul 2009, 22:58 »

Skal vi ikke snart have en update Erzael? Wink
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #39 Din Vej
« Svar #1113: 20 Jul 2009, 23:35 »

Jo i skal Wink Jeg håber på at få skrevet den i løbet af i nat Smiley Men pt. har jeg fundet FM 08 frem fra skuffen, og hygger mig med det, da det kører langt hurtigere end FM 09 gør, hvilket jeg pt. er blevet træt af. Men i skal nok få næste update snart Wink Har fået taget billederne allerede Wink

Inden updaten kommer jeg lige med SS requestsne Wink
Logged


Bimmand
Gæst
 
Sv: #39 Din Vej
« Svar #1114: 20 Jul 2009, 23:38 »

FM08 er nok også det bedste spil de har lavet, jeg spiller de også, men glæder mig til at se næste update
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #39 Din Vej
« Svar #1115: 21 Jul 2009, 05:42 »

UPDATE 40

Din Vej #40 15. Juni, 2019 - Massere af skader




Så er nået til sæsonafslutningen på sæson 18/19. En del trofæer er igen blevet hentet til diverse freak klubber, men desværre har sæsonafslutningen betydet en del skader til diverse freaks.








Irvin Hasanagic
Irvin formår at holde formen selvom han bliver ældre og ældre. I denne sæson fik han ialt spillet 46 kampe hvor han nettede 26 gange for kongeklubben. Real Madrid vandt også Liga BBVA i denne sæson. Så alt ialt må denne sæson være godkendt for Irvin.

Thomas Hagelskjær
Thomas fik lov til at stå på mål i 31 kampe i denne sæson, hvor han lukkede 35 mål ind. Newcastle endte i denne sæson på en 10. plads i Premier League.

Martin Rasmussen
Martin har ikke fået særlig meget spilletid i denne sæson. Ialt er det blevet til 16 kampe og 2 mål. Roma endte skuffende på en 8. plads i Serie A. Det er nok også grunden til at Martin er blevet rygtet væk fra Roma. Bordeaux, der hvor Jakob spiller, og HSV skulle eftersigende være interesseret i ham.

Patrick Johansen
Patrick har ialt spillet 40 kampe for City i denne sæson, hvor han har scoret 8 mål, og lavet 9 oplæg. Manchester City endte på den evige 4. plads i Premier League.

Alexander Madsen
Alexander kan sammen med sine holdkammerater juble over at have vundet Champions League. I Serie A endte Milan nummer 2. Alexander er dog pt. skadet, og sidder udenfor i de næste 5-7 uger med en brækket ankel.

Lars Aanæs
Jeg skal love for at Lars har bombet løs efter han er skiftet til Manchester United. I de 54 kampe han har spillet for United i denne sæson har han bombet hele 40 kasser ind. Imponerende. Manchester United blev også engelske mestre i denne sæson.

Jakob Strandgaard Davidsen
Jakob har haft en flot sæson i Bordeaux. I 46 kampe har han scoret 24 kasser. Bordeaux måtte dog nøjes med bronzemedaljer i denne sæson i Ligue 1.

Jonas Vibenholm Christensen
Jonas spiller stadig i Roma. I denne sæson har han spillet 27 kampe, scoret 1 mål og lavet 6 oplæg. Roma har dog skuffet i denne sæson, og ligger pt. på en 8. plads.

Tobias Mouritsen
Tobias fik spillet 49 kampe for Manchester City ialt, hvor han lavede 4 oplæg. Manchester City endte på en 4. plads i Premier League.

Kasper Guldbrand Jensen
Kasper fik ialt 39 kampe for Roma i denne sæson, hvor han også lavede 2 mål. Roma endte dog på en skuffende 8. plads i Serie A.

Roman Kashanski
Roman fik kun spillet 33 kampe for Milan i denne sæson, hvor han scorede 1 mål og lavede 6 oplæg. AC Milan vandt Champions League i denne sæson, og fik sølv i Serie A. Roman er dog pt. ude med en brækket fod i 5-7 uger. Kaka meldte ud tidligere i sæsonen at dette var hans sidste, og at han ville stoppe sin karriere før næste sæson gik igang. Han afsluttede sin karriere flot af ved at score sejrsmålet i Champions League finalen. Hvem der så skal være anfører for AC Milan i næste sæson er et godt spørgsmål. Gad vide om det bliver en freak?

Claus Nielsen
Claus har kun fået 6 kampe for Hercules i denne sæson, hvor han lukkede 8 mål ind. Hercules endte som nummer 18 i  Liga BBVA, hvilket sender dem ud af den bedste spanske række.

Dino Buric
Dino fik 31 kampe for Everton i denne sæson. Han fik scoret 12 gange. Everton endte på en 8. plads i Premier League.

Emil Axelsen
Emil og Inter kan nu endelig løfte deres Serie A trofæ. Emil har fået 38 kampe for Inter i denne sæson, hvor han har lavet 7 oplæg.

David Stylsvig Madsen
David har igen i denne sæson fået rigtig mange kampe for Arsenal. Hele 51 kampe blev det til, hvor han lavede 10 mål og hele 17 oplæg. Arsenal måtte nøjes med sølvmedaljer i Premier League.

Niklas Nürnberg
Niklas har kun fået 25 kampe for AC Milan i denne sæson. Et skadet korsbånd har holdt Niklas ude, og han er ude i 4-5 måneder. Han kunne dog juble med da AC Milan vandt Champions League finalen. AC Milan blev nummer 2 i Serie A.

Benjamin Vinje
Benjamin har ikke fået særlig meget spilletid for Roma i denne sæson. Det er blevet til 11 kampe, og 3 mål for Benjamin. Roma fik en 8. plads i Serie A.

Alexander Dybvad Nielsen
Alexander fik spillet 47 kampe for Liverpool i denne sæson, hvor han nettede 2 gange. Liverpool endte på en 11. plads i Premier League.

Frederik Roslev
Frederik er også en af de freaks der pt. er ude med en skade. En overrevet muskel i lysken har sat ham ud i 3-4 uger. Frederik har fået 32 kampe for Schalke 04, hvor han lavede 3 mål og 1 oplæg. Schalke 04 endte med en 6. plads i Bundesligaen. Det er nok også værd at nævne at Frederik i disse dage bliver rygtet til Napoli, og kongeklubben Real Madrid.

Michael Villefrance Jacobsen
Selvom Michael har gjort hvad han kunne i angrebet for Sheffield Wednesday, så har det ikke været nok til at holde Sheffield Wed. oppe i Premier League. Michael fik ialt scoret 11 mål i 43 kampe.




Logged


Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: #40 Din Vej
« Svar #1116: 21 Jul 2009, 13:54 »

Fed CHL Finale! Min nuværende klub mod min gamle.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #40 Din Vej
« Svar #1117: 21 Jul 2009, 22:29 »

Man må sige da sige at Kaka sluttede sin karriere ordentlig af ved at score det sejrsmål i finalen Wink
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #40 Din Vej
« Svar #1118: 23 Jul 2009, 17:23 »

Så forstår jeg da bedre, at jeg ikke har scoret ret mange mål i de sidste mange sæsoner, når jeg spiller MH. Og jeg spiller jo helt sindssygt på landsholdet så, når jeg nu spiller OMC! Opstemt
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #40 Din Vej
« Svar #1119: 26 Jul 2009, 15:25 »

UPDATE 41

Din Vej #41 5. Februar, 2020 - Tiden går



Det er underligt at tænke på at vi allerede er i år 2020. Freaksne er nu i slutningen af 20'erne, og det har indtil videre været en spændende og interessant rejse de har været på. Den er dog ikke slut endnu!








Irvin Hasanagic
Irvin går stadig rundt i Real Madrid. Madrid ligger på en førsteplads i Liga BBVA, igen. Irvin har spillet 26 kampe, og banket 18 mål i kassen.

Thomas Hagelskjær
Thomas har i denne sæson stået i 29 kampe, hvor han har lukket 37 mål ind. Newcastle ligger lige nu på en 13. plads i Premier League.

Martin Rasmussen
Så har Martin endnu engang skiftet klub. Han blev træt af Roma og Italien, så derfor blev han sat til salg, og Chelsea var hurtigt ude med et bud på 215 Mio,-, som blev accepteret af Roma bestyrelsen. Martin er indtil videre blevet skiftet ind i 9 kampe. Han har ikke fået chancen fra start endnu.

Patrick Johansen
Manchester City har skuffet en del i denne sæson. De ligger lige nu på en 9. plads i Premier League. Patrick har spillet 38 kampe, hvor han har nettet 10 gange.

Alexander Madsen
Alexander fortsætter sit gode spil i Milan. AC Milan ligger lige nu på en 1. plads i Serie A. Alexander har 30 kampe, scoret 8 gange og lavet 14 assist.

Lars Aanæs
Lars har endnu engang haft et suverænt år, i hvert fald indtil videre. Han har spillet 32 kampe, og scoret hele 27 gange. Manchester United har da også indtaget førstepladsen i Premier League.

Jakob Strandgaard Davidsen
Jakob har scoret rigtig mange mål i denne sæson. Hele 21 mål i 28 kampe har han lavet. Bordeaux befinder sig pt. på en 2. plads i Ligue 1.

Jonas Vibenholm Christensen
Jonas er fortsat i Rom. I denne sæson har han spillet 20 kampe, hvor det er lykkedes ham at lave hele 11 oplæg. Roma befinder sig på en 3. plads i Serie A.

Tobias Mouritsen
Tobias har spillet 33 kampe, og scoret 2 mål i denne sæson. Manchester City har dog skuffet, og ligger pt. på en 9. plads i Premier League.

Kasper Guldbrand Jensen
Kasper har fået spillet 21 kampe i denne sæson, hvor han har nettet en enkelt gang. Roma befinder sig pt. på en tredjeplads i Serie A.

Roman Kashanski
Roman er i skrivende stund ude med en forstrakt lyske. Han ventes tilbage om 3-6 dage. Han har indtil videre spillet 28 kampe, lavet 1 mål og 4 assist. AC Milan ligger på en førsteplads i Serie A.

Claus Nielsen
Claus Nielsen i mellemtiden skiftet klub hele 2 gange. Begge gange var i sommerpausen i 2019. Først skiftede han fra Hercules til Deportivo. Deportivo smed 1,1 Mio,- afsted for Claus. Blot 3 dage senere solgte Deportivo ham videre, til selveste Manchester City. City smed 2,3 Mio,- afsted for Claus, som nu render rundt sammen med Tobias og Patrick i City. City ligger pt. på en 9. plads i Premier League.

Dino Buric
Dino har spillet 20 kampe for Everton indtil videre, hvor han kun har scoret 7 mål. Ikke den store præstation. Everton har dog blandet sig i toppen af Premier League, da de pt. ligger nummer 5.

Emil Axelsen
Emil får stadig meget spilletid i Inter. Han har spillet 28 kampe i denne sæson, hvor han har lavet et enkelt mål. Inter er dog helt nede på en 7. plads i Serie A, og har meldt sig ud af guldkampen.

David Stylsvig Madsen
David har spillet hele 34 kampe indtil videre i denne sæson. Han har lavet 9 mål og 5 assist. Arsenal ligger på en 4. plads i Premier League pt. Jeg lagde også mærke til at Arsenal's nuværende manager hedder Raúl González Blanco.

Niklas Nürnberg
Niklas har spillet 21 kampe ialt i denne sæson. Han har nettet hele 9 gange, og lavet 6 oplæg. AC Milan ligger nummer 1 i Serie A.

Benjamin Vinje
Benjamin har kun fået 11 kampe fra start i Roma. Han har tilgengæld lavet 9 kasser i de kampe han har spillet. Roma ligger nummer 3 i Serie A.

Alexander Dybvad Nielsen
Alexander og Liverpool har forbedret sig i denne sæson, og ligger lige nu nummer 6 i Premier League. Alexander har fået spillet 19 kampe indtil videre.

Frederik Roslev
Frederik og Schalke 04 er faldet tilbage til en 10. plads i Bundesligaen. Trods rygterne om at Frederik skulle forlade Schalke 04, er han blevet. Han har spillet 24 kampe, lavet 3 mål og 4 assist.

Michael Villefrance Jacobsen
Michael og Sheffield Wed. røg tilbage i CCC i sidste sæson. Det har dog ikke fået Michael til at forlade klubben. Han scorer stadig mål. I denne sæson har han scoret 15 gange allerede, i 34 kampe. Sheff. Wed. ligger nummer 2 i CCC.




Logged


MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: #41 Din Vej
« Svar #1120: 26 Jul 2009, 15:35 »

Nice nice Erzael.
Fedt du stadig updatere hér Thumbs Up
Kunne jeg lokke et ss af, Lars Aanæs' historie? Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #41 Din Vej
« Svar #1121: 26 Jul 2009, 15:44 »

Jeg har lovet at jeg vil gøre det færdigt, så jeg prøver at leve op til det Wink Mange tak Thumbs Up

Lars Aanæs' historie
Logged


Zeman
Gæst
 
Sv: #41 Din Vej
« Svar #1122: 03 Aug 2009, 10:23 »

fedt der stadig kommer updates fra din side. så er jeg sq også lige kommet på årets hold Opstemt
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #41 Din Vej
« Svar #1123: 03 Aug 2009, 11:45 »

Genialt at Raúl er manager i Arsenal! Opstemt
Det er vel derfor vi får så elendige resultater - manden er jo fra Real Madrid!
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #41 Din Vej
« Svar #1124: 04 Aug 2009, 16:14 »

UPDATE 41

Din Vej #42 15. Juni, 2020 - 19/20 Sæsonafslutning



Så har vi endnu engang rundet d. 15. juni i Din Vej. Denne gang er vi nået til enden af sæson 2019/2020.








Irvin Hasanagic
Irvin fik sluttet sæson 19/20 rigtig godt af med at vinde Liga BBVA. I hele sæsonen fik han spillet 49 kampe og scorede i alt 26 mål.

Thomas Hagelskjær
Thomas har spillet en fin sæson, og Newcastle endte med en 14. plads i Premier League. Thomas stod 45 kampe og lod 61 bolde gå i kassen.

Martin Rasmussen
Martin har kun fået 2 kampe fra start her i foråret, og 10 kampe som indskifter. Han fik scoret 1 mål og lavede 2 oplæg. Chelsea endte som nummer 4 i Premier League.

Patrick Johansen
Patrick har haft en god sæson i City. Han har spillet hele 54 kampe, og lavet 13 mål, samt 9 oplæg. Manchester City endte på en 8. plads i Premier League.

Alexander Madsen
Alexander og AC Milan benyttede sæson 2019/2020 til at vinde Champions League og Serie A. Alexander har spillet 35 kampe, scoret 9 mål og lavet 15 oplæg.

Lars Aanæs
Lars og Manchester United nåede til Champions League finalen, men måtte se sig slået af stærke AC Milan. De vandt dog Premier League. Lars har spillet 50 kampe og scoret hele 39 gange.

Jakob Strandgaard Davidsen
Jakob og Bordeaux endte på en 3. plads i Ligue 1. Jakob har spillet 50 kampe, og scoret hele 37 mål i denne sæson.

Jonas Vibenholm Christensen
Jonas har i denne sæson kun spillet 29 kampe for Roma, hvor han også lavede 15 oplæg. AS Roma endte på en 2. plads i italienske Serie A.

Tobias Mouritsen
Tobias har spillet 44 kampe for Manchester City i denne sæson, hvor han har scoret 2 gange og lavet 6 oplæg. Manchester City endte på en skuffende 8. plads i Premier League.

Kasper Guldbrand Jensen
Kasper har fået 32 kampe for AS Roma i denne sæson, hvor han har nettet 1 gang. AS Roma endte på en 2. plads, bag ved AC Milan i Serie A.

Roman Kashanski
Roman fik i Champions League finalen scoret på straffespark i straffesparks konkurrencen, og var en hjælpende faktor til at få trofæet til Milan. Han har spillet 48 kampe, scoret 1 gang, og lavet 4 mål. AC Milan vandt også Serie A.

Claus Nielsen
Claus Nielsen har kun optrådt 3 gange for Manchester City i alt i denne sæson. Manchester City endte på en skuffende 8. plads i Premier League.

Dino Buric
Dino har kun fået spillet 29 kampe for Everton i denne sæson, hvor han har nettet 14 gange. Everton endte på en flot 6. plads i Premier League.

Emil Axelsen
Emil har fået spillet 41 kampe i denne sæon, og scoret 2 mål samt 6 oplæg. I Serie A endte FC Internazionale på en 3. plads.

David Stylsvig Madsen
David og Arsenal endte på en 2. plads i Premier League i sæson 19/20. David spillede 47 kampe, og nettede 12 gange, og lavede 5 oplæg.

Niklas Nürnberg
Niklas og AC Milan har i denne sæson formået at vinde The Double, i form af Serie A trofæet, samt Champions League. Niklas har spillet 38 kampe, og scoret hele 16 mål. Det er en del for en midtbanespiller. Udover det har han lavet 9 oplæg.

Benjamin Vinje
Benjamin har ikke fået mange kampe for AS Roma i denne sæson. Det er kun blevet til 18 kampe fra start, og 8 som indskifter. I de kampe fik han lavet hele 13 mål. AS Roma endte på en 2. plads i Serie A.

Alexander Dybvad Nielsen
Alexander og Liverpool har spillet bedre fodbold i denne sæson, end mange af de foregående. De endte på en 5. plads i Premier League, hvilket er flot, taget deres sidste pladser i betragtning. Alexander fik spillet 29 kampe for Liverpool.

Frederik Roslev
Frederik har i denne sæson spillet 35 kampe for Schalke 04, hvor han har scoret 5 gange, og lavet 5 oplæg. Schalke 04 endte på en skuffende 12. plads i Bundesligaen.

Michael Villefrance Jacobsen
Michael og Sheffield Wednesday har endnu engang sikret sig oprykning til Premier League, via en 2. pladsi CCC. Michael fik spillet 49 kampe og scorede i alt 24 mål.




Logged


Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010