home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:35 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23297
  0 Brugere, 483 Gæster Online.

Indlæg: 1132684 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: siebertjames
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #20 Forlænget; Sydkystens Perle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: #20 Forlænget; Sydkystens Perle  (Læst 38428 gange)
nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 Truppen; Sydkystens Perle
« Svar #30: 04 Apr 2009, 14:47 »

hvilket tempo synes i best om ?
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 Truppen; Sydkystens Perle
« Svar #31: 04 Apr 2009, 15:00 »

hvad tænker du på ?
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 Truppen; Sydkystens Perle
« Svar #32: 04 Apr 2009, 15:02 »

hvad tænker du på ?
hvor langt der går imellem hver update
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 Truppen; Sydkystens Perle
« Svar #33: 04 Apr 2009, 15:05 »

nårh, Jeg syntes det er op til dig selv ,
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 Truppen; Sydkystens Perle
« Svar #34: 04 Apr 2009, 15:28 »

okay. begynder på næste update om lidt.
afstemningsresultat et blev at 56,3% mener at jeg taber finalen mod united, mens  43,8% tror at jeg vinder Thumbs Up
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Zeman
Gæst
 
Sv: #6 Truppen; Sydkystens Perle
« Svar #35: 04 Apr 2009, 15:41 »

Jeg stemte godt nok at du vil tabe cs finalen, men lad os nu se om du ikke kan skabe en overraskelse.
jeg følger hver fald med.
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 Truppen; Sydkystens Perle
« Svar #36: 04 Apr 2009, 15:50 »

jeg har tænkt mig at gøre det på en speciel måde, så jeg opdaterer det samme indlæg, før kampen, i pausen og så efter kampen. til sidst et pressemøde.
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 Truppen; Sydkystens Perle
« Svar #37: 04 Apr 2009, 16:02 »

Okay . Ser frem til det Opstemt
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 Truppen; Sydkystens Perle
« Svar #38: 04 Apr 2009, 16:17 »




#7 FA Community Shield Finalen





Sunday 10th of August 2008,  15 PM at
Wembley Stadium, London

Portsmouth FC
vs
Manchester United FC

Referee: Peter Walton



Min første rigtige kamp som manger for Portsmouth. Og sikke en stemning der var. Næsten 45.000 var mødt op på Wembley en god halv time før kampstart. Jeg var virkelig spændt. Hele turen ind til London i vores bus var generelt nervepirrende, men nu var vi her. Spillerne ude på banen, og jeg inde i omklædningsrummet sammen med Brian Kidd. Vi stod og så på holdopstillingen. Cristiano Ronaldo var ude med en skade, og vi var selvfølgelig glade for at de ikke havde deres skarpeste kort med. De havde dog stadig den utroligt farlige duo, Tevez-Berbatov med. Det så ud til at blive spændene.


Kort interview inden kampen:

Jeg havde aftalt med en journalist fra Sky Sport, at han skulle interviewe mig om kampen på live-tv. Vi stod ude ved sidelinjen, Brian Kidd havde allerede sat sig ned i de fine racer-sæder på bænken. Jeg blev spurgt således:
United er storfavoritter til at vinde kampen, så hvad skal i gøre for at vinde kampen?
Det er ret sandsyneligt at de får flere skud på mål end os, så først og fremmest er der et stort pres på David James. Så altså vi skal være utroligt kolde foran mål, for at vinde.
Hvem bliver jeres nøgle-profil?
Det bliver nok Peter Crouch, som skal score de vigtige mål for os. Han har evnen til at blive matchvinder, så jeg tror på ham. Så sluttede interviewet. Jeg kunne næsten ikke høre ham længere, da der nu ca. var 67000 til stede på tribunerne. Der var 20 minutter til kampstart, og jeg bad Brian Kidd om at få spillerne ind i omklædningsrummet.


Tactical Meeting

Jeg havde præcis 8 minutter med spillerne inden de skulle klædes om. Vi snakkede frem og tilbage om taktikken. Jeg sagde til spillerne at vi skulle spille på offside-reglen og med kontraangreb. Vores stil skulle være bred, og ikke alt for hurtig. Peter Crouch var selvfølgelig target man. Da der var gået otte minutter gik Kidd og jeg ud på bænken. (Fik jeg sagt at det var fede racer-sæder?) Jeg kunne høre et brøl fra Portsmouth-fansene da de så mig komme ud. Jeg følte mig meget presset, men på den anden side også meget fortrøstningsfuld. Jeg kan da lige nå at give jer holdinstruktionerne inden spillerne kommer op på banen.


Kampen!

Pre-Match: Der bliver trukket lod om hvem der skal starte med bolden...det er Manchester United, der får fornøjelsen af det. David James og Rio Ferdinand uddeler håndtryk.

00:00: Peter Walton fløjter kampen igang, og Berbatov skynder sig at komme igang.

02:05:United viser hvor farlige de er. Nemanja Vidic stjæler bolden fra Gekas og sparker en lang bold op til Scholes, som så spiller den videre til en fri Tevez. Heldigvis redder James et sløvt skud. Men vi skal altså passe på. Det efterfølgene hjørnespark løber ud i sandet.

07:35:Indtil videre har vi haft et enkelt skud mod mål, som ikke blev til noget. Men her igen har United endnu en chance. Berbatov dribler udenom Distin og er alene med James. Han skyder mod krydset, men James er vågen og redder igen ud til hjørnespark.

07:58:James bokser bolden væk ved hjørnesparket. Brown samler så bolden op lidt uden for feltet. Paul Scholes modtager bolden fra Tosic. Han viser så at han kan noget med at aflevere. Han spiller Berbatov helt fri, så han igen er alene med James. Denne gang scorer Berbatov desværre. 1-0 TIL UNITED. Satans! Nu må vi se at komme tilbage i kampen. Det her kan simpelthen ikke passe.

16:35:Vores første reélle chance tilfalde Peter Crouch. Han modtager bolden fra Niko Kranjcar, dribler udenom Ferdinand, og skyder fra distancen. Uheldigvis rammer den stolpen og ryger ud. Et sus kunne høres fra vores fans, for første gang siden Berbatovs scoring.

25:31:De seneste 10 minutter har vi været den dominerende part. Igen får Peter Crouch en åben chance, men brænder over overliggeren enda på hovedstød, noget han ellers er skrap til.

32:54:ARNOLD MVUEMBA SCORER TIL 1-1!! Det var virkelig godt sat ind! Fra 20 meters afstand sætter han bolden op i det lange hjørne uden en eneste chance for målmanden. YES! Vores fans er helt oppe og køre! Det samme er jeg.

38:03: United bider fra sig igen. James redder et fantastisk skud fra Poul Scholes, intet mindre end en fiberredning. Jeg begynder at tro på en sejr nu.

42:16: Nemanja Vidic begår straffe!!! En meget dum fejl af Vidic. Han hiver i trøjen på Kranjcar, men han løber inde i feltet, og det giver selvfølgelig straffe. Det er Papa Bouba Diop der skal sparke. Han løber til bolden! MEN DEN RAMMER STOLPEN!!!! Utroligt nok ryger den ud til ham selv igen, og han kan sikkert sende den ind!!!! PORTSMOUTH FØRING PÅ 2-1!


44:41 Paul Scholes har en kæmpe friløber. Han er nu alene med David James og kan score til 2-2. Han dribler udenom James, men bolden løber fra ham, og han kunne ikke score på den skarbe vinkel. Målspark.

45:00 Tre minutters overtid i 1. halvleg, som begynder nu.

46:37: Carlos Tevez udligner! Det er altid træls når modstanderen scorer lige inden pausen. Det her er ikke en undtagelse. Jeg sad og glædede mig til at gå til pause med en føring i bagagen, men som sagt ville tevez det anderledes. Han scorer et mål i samme stil som Mvuemba, et flot mål.


PAUSE; 2-2



Pausen var påvirket af det høje tempo. Spillerne var noget udmattede, og jeg vidste at United ville stå bedre i 2. halvleg. Jeg sagde til spillerne at vi kun manglede et mål for at vinde. Så nu bliver det spændene at se hvem der vinder.


45:00: Peter Walton fløjter til start. Peter Crouch er den første til at få foden på bolden.

50:19: Den første chance til United i 2. halvleg. Det er Darren Fletcher,  der laver et godt indlæg i fødderne på Berbatov, men han sparker den over målet.

57:31Theofanis Gekas spiller Crouch fri på kanten af feltet. Crouch løber ind mod målet og sparker den i hænderne på van der Sar. Han får ikke ordentlig fat på bolden og den ryger ud til Mullins, der nu har en kæmpe mulighed for at prikke os foran. Uheldigvis rammer den stolpen og går ud til målspark. Utroligt irriterende! Det skulle vise sig at være noget af det sidste man så til os i den kamp.

62:44: Uniteds tredje chance på fire minutter. De er begyndt at presse gevaldigt på nu. David James er den eneste grund til at vi ikke er bagud. Igen slog han Berbatov i en en mod en situation. Det er virkeligt nervepirrende.

66:42:Udskiftning: Nani ind og ud med Paul Scholes. Det er lige værd at bemærke at United har overtaget spillet fuldstændig, en sejr ligger langt væk.

68:31: Endnu en chance til United. Denne gang er det Tevezs tur til at stå alene overfor David James. Men igen redder James. Han viser konstant at han er uerstattelig.

72:00:Udskifting: Ind med Ryan Giggs og Gary Neville. Ud går Zoran Tosic og Wes Brown.

77:12: Endelig en kvalificeret chance til os. Det er Sylvain Distin der er tæt på at gøre det ufattelig, men ak, sådan blev det ikke. Niko Kranjcar leverede en høj bold ind i feltet, hvor Distin så stod klar, men van der Sar redede headeren.

83:09: Jeg tror faktisk at kampen kan gå hen i ekstra tid. Vi har fået mere styr på United nu. Men alt kan ske endnu. Jeg synes dog at det er blevet en lidt mere kedelig kamp, der er ikke så mange chancer mere, som der var i 1. halvleg.

86:00: Distin viser sin farlighed på hovedstød igen. En høj bold, denne gang fra Pennant, havner lige til hovedet for ham, men den kraftfulde header havner direkte i van der Sars hænder.

88:14:Hvad der skete i de øjeblikke jeg fortæller om nu var så dramatiske at man ikke kan tro det. Vi får et hjørnespark tilkendt med mindre end to minutter igen. Niko Kranjcar sparker elegant bolden ind mod feltet. Og så! Distin, manden der startede nervøst, ender med at blive vores helt. Han header bolden perfekt over i det lange hjørne. Vi går fuldstændig amok!! Brian Kidd og jeg løb ud mod hjørneflaget sammen med de andre på bænken, og kaster os i en vild bunke oven på Distin. En fuldstændig fantastisk scoring! Vi er nu så tæt på pokalen så det er ufatteligt! 3-2 TIL POMPEY!

89:30 The fourth official announces 2 minutes of stoppage time...

90:46: Berbatov skyder fra distancen, men langt forbi.

92:32: Peter Walton fløjter kampen af!!!! VI HAR VUNDET CS POKALEN!!!!!


Post Match

Vi fik overrakt pokalen foran 42000 glade Portsmouth fans. Jeg fik en god sejr i min debut for holdet. Jeg er simpelthen så glad nu! Vores sæson starter sjovt nok om 6 dage hjemme mod Manchester United. Intet mindre end en fantastisk kamp!
« Seneste Redigering: 05 Apr 2009, 07:02 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 FA Community Shield Finalen; Sydkystens Perle
« Svar #39: 04 Apr 2009, 16:45 »

Go Portsmouth
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 FA Community Shield Finalen (PAUSE 2-2); Sydkystens Perle
« Svar #40: 04 Apr 2009, 17:56 »

pausestilling på 2-2! skal have noget at spise efter den oplevelse! Opstemt
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 FA Community Shield Finalen (PAUSE 2-2); Sydkystens Perle
« Svar #41: 04 Apr 2009, 18:27 »

hvornår regner du med anden halvleg begynder
Logged

FMFreaks inside you.

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 FA Community Shield Finalen (PAUSE 2-2); Sydkystens Perle
« Svar #42: 04 Apr 2009, 18:35 »

hvornår regner du med anden halvleg begynder
den er igang nu
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 FA Community Shield Finalen (ANDEN HALVLEG); Sydkystens Perle
« Svar #43: 04 Apr 2009, 19:01 »

 så vandt vi jo Opstemt
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 FA Community Shield Finalen; Sydkystens Perle
« Svar #44: 04 Apr 2009, 19:01 »

kom med en update
Logged

FMFreaks inside you.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010