home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:54:06 Bubbles Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I går kl. 22:06:29 warmon Blogkonkur... [3] Journeyman - Truppen
I går kl. 20:05:55 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 754 Gæster Online.

Indlæg: 1132704 over 31367 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The SAF Challenge - FM 16
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: The SAF Challenge - FM 16  (Læst 78609 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #120: 04 Dec 2015, 21:45 »

Forståeligt! Jeg håber motivationen kommer tilbage  Smiley

Jeg har lige måtte vinke farvel Kingsley Coman for 720 mio + 50 % af fremtidigt salg. Han var min bedste spiller men klubben havde virkelig brug for at kunne etablere sig økonomisk og jeg har en ny spiller klar i kulissen.

Haha! Smiley Jeg tager lige et spil med Parma, og så ser vi. Wink

Hold da op!! Men for den slags penge kan man jo heller ikke sige nej.. .. Ingen er jo det værd! Godt salg!  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #121: 04 Dec 2015, 21:50 »

Haha! Smiley Jeg tager lige et spil med Parma, og så ser vi. Wink

Hold da op!! Men for den slags penge kan man jo heller ikke sige nej.. .. Ingen er jo det værd! Godt salg!  Thumbs Up

Nej Præcis  Smiley Og erstatningen koster sølle 50 mio. så jeg kunne nærmest ikke sige nej  Smiley

Parma er også på min liste til fremtidige save. Håber du vil skrive lidt om savet i en evt. klub tråd, så man kan følge lidt med  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #122: 04 Dec 2015, 21:55 »

Ja så kan det vidst ikke blive bedre! Opstemt

Det skal jeg nok forsøge - overvejede en blog og har også en god historie, men føler ikke lige tiden er der til det. Nu ser vi hvad det bliver til. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Joykilr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #123: 11 Dec 2015, 23:57 »

2. sæson med Dunfirmline er nu vel overstået med 18 uafgjorte kampe i løbet af sæson med det med en samlet 3-2 sejr over Dundee i finalen til oprykning, jeg allerede nu, en uge efter oprykning sagt mit job op og venter på den næste udfordring, Jeg giver lige besked om hvem der er der skal bruge Celtics indtil videre 7 års sejrs stime, God aften til Jer alle
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #124: 12 Dec 2015, 00:06 »

2. sæson med Dunfirmline er nu vel overstået med 18 uafgjorte kampe i løbet af sæson med det med en samlet 3-2 sejr over Dundee i finalen til oprykning, jeg allerede nu, en uge efter oprykning sagt mit job op og venter på den næste udfordring, Jeg giver lige besked om hvem der er der skal bruge Celtics indtil videre 7 års sejrs stime, God aften til Jer alle

Fedt - tillykke med oprykningen  Thumbs Up

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Joykilr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #125: 12 Dec 2015, 00:20 »

Fedt - tillykke med oprykningen  Thumbs Up



Takker, Må jeg krydrer udfordringen med også at tage et andet end et britisk landshold, eks. jeg er lige blevet tilbudt det Rumænske landstræner job og det kunne da være meget sjovt samtidig :-)
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #126: 12 Dec 2015, 09:20 »

hvordan holder i "gejsten" oppe i så mange sæsoner-??

det længste spil jeg har haft i manager er 6 sæsoner.. jeg mister som regel lysten når der er flere regens end rigtige spillere (som jeg kender ;-)

ellers er lyder det som en cool challenge
Logged

Love the Blues

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #127: 12 Dec 2015, 11:30 »

Takker, Må jeg krydrer udfordringen med også at tage et andet end et britisk landshold, eks. jeg er lige blevet tilbudt det Rumænske landstræner job og det kunne da være meget sjovt samtidig :-)


Nej det er ikke tilladt før du har kvalificeret et britisk landshold til en slutrunden.

Har selv måtte takke nej til landstræner posten i Italien  Sur
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #128: 12 Dec 2015, 11:43 »

hvordan holder i "gejsten" oppe i så mange sæsoner-??

det længste spil jeg har haft i manager er 6 sæsoner.. jeg mister som regel lysten når der er flere regens end rigtige spillere (som jeg kender ;-)

ellers er lyder det som en cool challenge

Det er også lidt svært lige nu i BPL for mig.

Motivationen plejer altid at komme igen Opstemt
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Mathiasj97
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #129: 12 Dec 2015, 11:52 »

Jeg er også hoppet med på vognen. Efter de første 100 dage ligger vi nummer 1 og er videre til 3 runde i den skotske pokalturnering. Takket være Ally Roy som bomber mål ind for mig.
Har lige sagt mit job op, og håber på der snart kommer et tilbud.
Jeg spiller med en klassisk 4-4-2.
Jeg er blevet tilbudt job i Cardiff og Bristol City, men er blevet nødt til at takke nej..
« Seneste Redigering: 12 Dec 2015, 12:05 af Mathiasj97 » Logged

Mathiasj97
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #130: 12 Dec 2015, 14:27 »

Når jeg bliver træner for et nyt hold, hvorfor kan jeg se ikke gå videre fra træning?
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #131: 12 Dec 2015, 15:16 »

Jeg er også hoppet med på vognen. Efter de første 100 dage ligger vi nummer 1 og er videre til 3 runde i den skotske pokalturnering. Takket være Ally Roy som bomber mål ind for mig.
Har lige sagt mit job op, og håber på der snart kommer et tilbud.
Jeg spiller med en klassisk 4-4-2.
Jeg er blevet tilbudt job i Cardiff og Bristol City, men er blevet nødt til at takke nej..

Cool velkommen til  Thumbs Up

Når jeg bliver træner for et nyt hold, hvorfor kan jeg se ikke gå videre fra træning?

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener ?
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Mathiasj97
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #132: 12 Dec 2015, 15:39 »

Bare glem det igen. Jeg har fundet ud af det  Thumbs Up
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #133: 12 Dec 2015, 20:31 »

Det har taget en del tid, men jeg er endelig blevet færdig med fase 2.
John Mctavis vinder ligaen med Kilmarnock, sikkert og er derved klar til nye udfordringer.

Derudover vandt jeg Challenge cuppen over rangers 4 - 0.

Nu skal jeg så til at overveje, hvorvidt jeg skal blive i Kilmarnock eller skifte klub. Jeg hælder til det sidste. Problemet er at Kilmarnock ikke har ret mange penge, og at der virkelig er brug for opgradering på forskellige pladser hvis jeg skal gøre mig forhåbninger om noget so helst næste sæson.

Billede af ligastilling:

Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Joykilr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #134: 12 Dec 2015, 23:21 »

Nej det er ikke tilladt før du har kvalificeret et britisk landshold til en slutrunden.

Har selv måtte takke nej til landstræner posten i Italien  Sur

Det er iorden, er nu nået til 20. December 2018 og har taget jobbet hos St. Johnstone, pt på en 11. plads så resten af 1. sæson går lige med at komme væk fra nedrykning :-)
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010