home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  1 Bruger, 543 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The SAF Challenge - FM 16
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: The SAF Challenge - FM 16  (Læst 80674 gange)
Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #90: 21 Nov 2015, 11:39 »

Endnu et mesterskab er røget til The Terrors  Smiley



CL endte vi desvære på 4. pladsen i en meget svær pulje Skuffet



Årets manager osv er også vundet af Acair i år  Thumbs Up



Sidst men ikke mindst er jobbet som Irsk landsholdstræner sikret  Smiley

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #91: 21 Nov 2015, 20:49 »

Fedt at der i år er endnu flere med i denne challenge! Smiley Og godt at høre at det går fremad for de fleste!

Til Bubbles: Stort tillykke med ligasejrene! Så mangler vel kun EL/CL-sejr..? Smiley

Jeg har endelig fået sendt damen ud af døren, og nu står den på FM for første gang i en lille uge! Hvilken fantastisk måde at starte på i øvrigt! 4-1 sejr over Hibernian ude i sidste kamp, og vi blev kåret til vindere af Championship! Smiley
Som det ses blev vores angriber, lejede Obi (Watford) topscorer i ligaen med 31 mål, og han var helt suveræn! Josh Harrop var klart bedste spiller, hvilket skyldes stort løbearbejde og gode assists sæsonen igennem.. Jeg er ærgelig over han er på kontrakt da jeg helt sikkert kan bruge ham på mit fremtidige hold! Wink

Hearts vandt alt andet og der var ikke andre hold der fulgte Falkirk op fra Championship. Hibernian og St. Mirren blev slået af Hamilton som endte 4'er, inden Inverness CT sikrede endnu en sæson i Premiership med en samlet 4-1 sejr over Hamilton.

Jeg siger op og prøver at finde en anden klub i Premiership - der må simpelthen være bedre spillere rendende rundt højere oppe!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #92: 21 Nov 2015, 20:59 »

Fedt at der i år er endnu flere med i denne challenge! Smiley Og godt at høre at det går fremad for de fleste!

Til Bubbles: Stort tillykke med ligasejrene! Så mangler vel kun EL/CL-sejr..? Smiley

Jeg har endelig fået sendt damen ud af døren, og nu står den på FM for første gang i en lille uge! Hvilken fantastisk måde at starte på i øvrigt! 4-1 sejr over Hibernian ude i sidste kamp, og vi blev kåret til vindere af Championship! Smiley
Som det ses blev vores angriber, lejede Obi (Watford) topscorer i ligaen med 31 mål, og han var helt suveræn! Josh Harrop var klart bedste spiller, hvilket skyldes stort løbearbejde og gode assists sæsonen igennem.. Jeg er ærgelig over han er på kontrakt da jeg helt sikkert kan bruge ham på mit fremtidige hold! Wink

Hearts vandt alt andet og der var ikke andre hold der fulgte Falkirk op fra Championship. Hibernian og St. Mirren blev slået af Hamilton som endte 4'er, inden Inverness CT sikrede endnu en sæson i Premiership med en samlet 4-1 sejr over Hamilton.

Jeg siger op og prøver at finde en anden klub i Premiership - der må simpelthen være bedre spillere rendende rundt højere oppe!

Tak  Smiley Jep nu står den på ben hård EL satsning  Thumbs Up

Tillykke med oprykningen! Håber du finder en god klub!
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #93: 21 Nov 2015, 23:13 »

Så fik jeg klaret min første sæson med Hearts, og det blev til et mesterskab i første forsøg  Thumbs Up



I tillæg vandt jeg liga cuppen. I den store pokal turnering røg jeg desværre ud i semifinalen til Dundee United. Både Celtic og Rangers var ellers røget ud, så jeg var favorit til at vinde.

I Euro cuppen røg jeg ud i sidste runde inden gruppespillet. Det blev sammenlagt et nederlag på 6-5 til PAOK.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #94: 22 Nov 2015, 18:15 »

Så skete det, for første gang i min karriere som manager i FM . Jeg vandt et mesterskab :-D Det første ud af de  jeg skal vinde i Skotland.



Der var hårdt konkurrence omkring årets maneger, og jeg fortjente prisen, var der mange der mente. Med en procentdel af antal sejr på 85 %, så mente jeg at jeg havde en god chance. Manden før jeg kom til Dundee gjorde det bare bedre end jeg gjorde, og derfor tager han årets manager. (Der kan opstå ironi og fejl i spillet)



Sæsonen er 16/17
« Seneste Redigering: 22 Nov 2015, 18:19 af jepze » Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #95: 22 Nov 2015, 20:10 »

F*ck yeah Smiley Smiley Smiley



Her er resultater gennem tiden i Dundee  Thumbs Up



Bestyrelsen ville ikke give mig tid til et nyt trænerlicens, så har sagt stillingen op og træner derfor kun Irland indtil der kommer en ledig stilling i BPL Wink
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #96: 22 Nov 2015, 21:41 »

Fase 3 begyndt - Aberdeen på 10'ende pladsen blev det til! Smiley Fergies gamle klub bliver altså destinationen for min SAF-challenge fremadrettet!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #97: 22 Nov 2015, 22:10 »

Fase 3 begyndt - Aberdeen på 10'ende pladsen blev det til! Smiley Fergies gamle klub bliver altså destinationen for min SAF-challenge fremadrettet!

Fedt det lige er Aberdeen du kom til  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #98: 23 Nov 2015, 01:16 »

Så dukkede der et job op i PL Thumbs Up





Acair er klar til at føre West Ham United aka The Hammers til nye højder  Smiley

Truppen ved overtagelsen ser således ud:



COYI
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #99: 23 Nov 2015, 12:49 »

Irland er hermed kvalificeret til VM under ledelse af Acair Smiley



Forventer at snuppe slutrunden med og derefter sige stillingen op  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #100: 23 Nov 2015, 13:38 »

Det er jo et rimeligt latterlig godt hold du har fået med West Ham til at starte fase 4 med
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #101: 23 Nov 2015, 14:25 »

Det er jo et rimeligt latterlig godt hold du har fået med West Ham til at starte fase 4 med

Ohh yes - Desværre er økonomien i ruiner, så jeg bliver nok nød til at starte med at sælge en del!

Det andet interessante hold der lå til nedrykning var Newcastle. Deres trup ser heller ikke helt dum ud. Specielt når de har Pione Sisto, som jeg gerne vil lokke fra dem hvis jeg skaffer nogle midler!

 
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #102: 23 Nov 2015, 19:19 »

Overvejer at være med igen, sidst sad jeg fast i Alloa og gik helt død. Det fortjener næsten en chance mere - dog skal jeg lige ind i spillet, før jeg hopper med på SAF challengen Smiley Følger tråden!
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #103: 24 Nov 2015, 15:43 »

Et billede siger mere end 1000 ord, siger men jo.



Det blev både til LBL 2017/18 og Europa League 2017/18
« Seneste Redigering: 24 Nov 2015, 15:52 af jepze » Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #104: 24 Nov 2015, 16:31 »

Et billede siger mere end 1000 ord, siger men jo.



Det blev både til LBL 2017/18 og Europa League 2017/18

Godt arbejde  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010