home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 716 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 77 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 132986 gange)
Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1080: 15 Sep 2012, 21:49 »

Det er bestemt ikke ringe det der Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1081: 16 Sep 2012, 21:38 »

Så blev første sæson færdigspillet. Knapt så godt alt i alt  Skuffet

Ligaen
1 sølle point fra 4. pladsen. Det er virkeligt bittert efter vi har haft flere kampe, hvor vi har smidt dumme point. (kig i aargh tråden fx). Positivt var det dog, at Suarez blev topscorer med 26 mål, 1 mål foran Rooney.

FA Cuppen
Mit første trofæ i dette spil. Mødte slet ikke nogen af de store klubber, så det var et nemt trofæ. Det betyder, at vi skal ud og spille EL i næste sæson.

Europa League
Er virkeligt irriteret over, at vi ikke fik muligheden for at slå Everton i finalen efter at de senere vindere Metalist bankede os i Kharkiv. Det kunne ellers også have været et nemt trofæ.

Spillerpræstationer
Sæsonens spiller var uden tvivl Luis Suarez. I alle turneringer spillede han 52 kampe og scorede 41 mål og lavede 10 assists. Hans begyndte at score færre mål, da Damiao kom til og havde på et tidspunkt en periode på 9 timer uden mål.
Damiao kom også godt i gang og lavede 19 mål i 24 kampe.
Ellers havde folk som Gerrard, Assaidi og Johnson også en fin sæson.
De bedste unge var Suso, Yesil og Sterling mens Wilson og Shelvey var generelt ringe. Desuden var J.Robinson og Flanagan udlånt hele sæsonen og de fik begge masser af kampe og spillede på over 7.10 for deres klubber.

Transfermål
Jeg vil af med en masse løntunge spillere og så må vi se om der bliver råd til et par forstærkninger. Defensiven skal i hvert fald styrkes!

I øvrigt bliver Anfield udvidet til små 50.000 pladser Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1082: 16 Sep 2012, 22:08 »

Så er jeg fremme ved årsskiftet. 18 kampe spillet, 17 sejre og 1 uafgjort mod Q.P.R. Men er nu fint tilfreds alligevel.

Jeg har efter 18 kampe, 52 point
Tottenham har efter 19 kampe, 44 point
Manchester United på 3. pladsen har efter 16 kampe, 42 point.

Så jeg ligger endnu en sæson lånt i svinget. Faktisk har jeg kun tabt en eneste kamp i dette halvår og det var mod Werder Bremen i CL, hvor jeg stillede med lutter reserver. Havde fra d. 16/5 indtil d. 3/11 2012 vundet 17 kampe i træk og indtil nederlaget mod Werder Bremen nåede jeg 23 kampe uden nederlag.

De bedste præstationer har været
Coates: 24 kampe, 7 mål, 3 oplæg og et gennemsnit på 7.83
Paloschi: 14(4) kampe, 16 mål, 5 oplæg og et gennemsnit på 7,65
Gerrard: 19 kampe, 5 mål, 5 oplæg og et gennemsnit på 7,38
Henderson: 13(6) 7 mål, 8 oplæg og et gennemsnit på 7,28
Shelvey: 3 kampe, 2 mål, 3 oplæg og et gennemsnit på 8,17

Shelvey er vidst ved at være klar til mere tid på førsteholdet her i foråret. Mens Jack Robinson/Muniesa og Martin Kelly/Flanagan styrer backerne og ikke meget kommer forbi. Hvilket også har resulteret i at Reina kun har lukket 16 mål ind i alle turneringer. Reserven Blackman har fået 3 kampe. Suso er udlejet til Huddersfield, Sterling får de nemme kampe og har et gennemsnit på 7,10.

Målet med januar er at lukke nogle handler på fri transfer til sommer og få skibbet Downing så langt væk som muligt.


EDIT: Spillerne havde åbenbart tømmermænd da vi mødte Stoke i kamp nr. 19. 1-0 til Stoke. Imponerende.
« Seneste Redigering: 17 Sep 2012, 07:58 af FernandoTorres9-1 » Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1083: 16 Sep 2012, 23:16 »

Er ligesom Risom blevet færdig med første sæson. Det er en sæson jeg selv har svært ved at forholde mig til.

Ryger i 3. runde i BÅDE Liga Cuppen og FA Cuppen, mod henholdsvis Saints og Reading. Meget meget skuffende. I EL vinder jeg alle 6 indledende kampe. Trækker så Lyon i 1. knockout runde, hvor jeg ryger ud efter en elendig indsats i Frankrig, hvor vi taber 3-0. Ligeså skuffende som i pokalerne.

I ligaen derimod ender jeg med at VINDE ligaen, hvilket jeg aldrig i min vildeste fantasi havde troet på. Lå længe og kæmpede for top 4. Ender med at vinde med sølle 86 point, så heller ikke det helt vilde.

Jeg forstår ikke helt selv hvordan jeg ender med at vinde ligaen, eller hvorfor for den sags skyld. Tror i høj grad det kan tilskrives at jeg røg så tidligt ud af de andre turneringer, således jeg kunne fokusere udelukkende på ligaen. Jeg har ingen spillere der stikker ud. Havde ét indkøb inden sæsonen. 19-årige Jordan Ayew. Han bliver klubbens klart mest scorerende i ligaen med "blot" 20 mål, hvoraf de 5 blev scoret i de sidste to kampe, mens Gerrard scorede 12 og de var de eneste spillere med over 10 liga-mål. Nummer tre på listen blev Coates.

Modsat mange af jer andre har jeg slet ikke fået gange i Suarez, jeg synes har været en kæmpe skuffelse. Han har stort set ikke scoret og generelt været meget anonym. Succesen må i høj grad skyldes forsvaret, hvor Enrique - Agger - Coates - Johnson, alle har holdt sig stort set skadesfri og spillet ganske sublimt. Har lukket 28 mål ind i hele sæsonen i ligaen.


Helt uforståeligt hvordan jeg kan vinde ligaen, for har på ingen måder holdet til en top 2.

Meget meget underlig sæson ! Smiley
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1084: 17 Sep 2012, 07:23 »

Så blev første sæson færdigspillet. Knapt så godt alt i alt  Skuffet

Ligaen
1 sølle point fra 4. pladsen. Det er virkeligt bittert efter vi har haft flere kampe, hvor vi har smidt dumme point. (kig i aargh tråden fx). Positivt var det dog, at Suarez blev topscorer med 26 mål, 1 mål foran Rooney.

Transfermål
Jeg vil af med en masse løntunge spillere og så må vi se om der bliver råd til et par forstærkninger. Defensiven skal i hvert fald styrkes!

I øvrigt bliver Anfield udvidet til små 50.000 pladser Smiley

Træls du lige mangler det ene point der. Men tillykke med F.A. CUPPEN. Glæder mig til at se hvad du laver i transfervinduet.

I ligaen derimod ender jeg med at VINDE ligaen, hvilket jeg aldrig i min vildeste fantasi havde troet på. Lå længe og kæmpede for top 4. Ender med at vinde med sølle 86 point, så heller ikke det helt vilde.

Modsat mange af jer andre har jeg slet ikke fået gange i Suarez

Helt uforståeligt hvordan jeg kan vinde ligaen, for har på ingen måder holdet til en top 2.

Tillykke med det Bøvle. Jeg kunne heller ikke få gang i Suarez og jeg er fint tilfreds med de penge det gav til klubben da han forlod den. Han præstere ikke engang rigtigt i Juventus. Men gik de andre hold ned eller hvad skete der? Synes dog godt at truppen er til en top placering, fordi forsvaret er helt sublimt og med den rette taktik kan man sagtens undvære den helt store stjerne angriber Smiley
Men stort tillykke  Grin

Hvad er planerne i transfervinduet?
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1085: 17 Sep 2012, 11:16 »

Tillykke med det Bøvle. Jeg kunne heller ikke få gang i Suarez og jeg er fint tilfreds med de penge det gav til klubben da han forlod den. Han præstere ikke engang rigtigt i Juventus. Men gik de andre hold ned eller hvad skete der? Synes dog godt at truppen er til en top placering, fordi forsvaret er helt sublimt og med den rette taktik kan man sagtens undvære den helt store stjerne angriber Smiley
Men stort tillykke  Grin

Hvad er planerne i transfervinduet?

Synes egentlig ikke de andre hold gik ned. De var meget stabilt præsterende gennem sæsonen, dog er 84 (mener jeg nok) jo ikke mange point af skulle overgå for at blive mester i ligaen. Alle har lidt slået alle og City kom først i top 4 i sidste spillerunde, da både Spurs og Gunners fejler.
Jeg spiller en 4-2-3-1 med to centrale midtbane spillere og to wings, der begge har spillet som invendige angribere.

Planerne for vinduet er noget mere kvalificeret bredde til truppen samt noget offensiv inspiration og IKKE MINDST at få ryddet godt og grundigt ud i truppen efter ankomsten af nye spillere. Det sidste bliver nok det sværeste, da folk jo render rundt med KÆMPElønninger. Carroll er kommet tilbage fra lån.
Indtil nu er Defoe kommet til fra spurs for den nette sum af 30 mio, mens også Poli er hentet fra nedrykkerne sampdoria for samme beløb. Nuri Sahin spillede en super god sæson med omkring 15 assist og 3 mål på den centrale midtbane som dybereliggende playmaker. Han ville dog ikke til klubben og løb rundt med næsten 3 mio. i lønposen pr. måned. Som erstatning for ham har jeg hentet Moussa Sissoko for 110 mio. En relativ stor udskrivning, dog har jeg kæmpe forventninger til ham på midtbanen.

Den næste store udfordring er som sagt at få renset ud i truppen, da jeg virkelig har for mange middelmådige spillere. Flanna, Spearing, Borini, Shelvey (Leje) ser jeg blandt andet gerne væk den kommende sæson. Har pt solgt Skrtel for 40 mio til Lyon.

Har også hentet den unge højreback Romario. Så har i alt købt Romario, Defoe, Poli og Sissoko for ialt 180 mio.
Det er jeg egentlig ganske fint tilfreds med. Er nået til 1/7, så der er lang tid endnu. Der sker forhåbentlig noget mere.. Smiley
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1086: 17 Sep 2012, 11:50 »

40 millioner for Skrtel? :O Jeg fik 120 fra Inter da jeg solgte ham?. Uhh Poli han er god, kunne være jeg skulle overveje ham. Pt er mit hovedmål Verratti som erstatning for Gerrard.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1087: 17 Sep 2012, 12:24 »

Skrtel har slet ikke spillet hele sæsonen. Han blev utilfreds - forståeligt nok - og trak en stor løn, så er egentlig okay tilfreds. har både Wilson, Carra og til dels Kelly tilbage til den position.

Er meget i tvivl om hvordan trekanten på midtbanen skal vende. Om jeg skal have to centrale og så en offensiv, eller to centrale og så en defensiv midtbane. Skal jeg have en offensiv som du også overvejer med Verratti, så har jeg meget kig på Isco fra malaga, der kan fås for en okay sum, taget i betragtning at han kan blive endnu bedre end Gerrard.

Ville egentlig gerne ha en verdensklasse angriber, men tror ikke det bliver i denne omgang, da jeg har rigeligt med angribere og mange af dem med talent til at blive rigtig gode ! Smiley
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1088: 17 Sep 2012, 22:11 »

Okay. Skrtel spillede rigtig godt for mig, men havde fik alligevel en stor hyre og med Coates ventede i baggrunden fik han lov at skifte til Inter.

Lille update herfra.

Siden sidst har jeg tabt 1-0 til Stoke, Vundet 2-1 over United og 4-2 over Fulham hvilket gør jeg er trukket længere fra i toppen og har nu 8 point ned til Tottenham. I Cuppene har jeg banket Macclesfield 5-0 og er videre til 4. runde i Fa CUppen og har lige slået United 3-1, som i kan se i glædelses tråden.

Truppen

Downing har valgt efter gentagende gange fået tilbuddet om at rive sin kontrakt over gået med med til og det koster mig den nette sum at 29 millioner. Hvilket jeg er ganske tilfreds med. Da han fik en høj løn.
Eduardo Salvio har jeg sendt tilbage til Benfica.
Suso har jeg hentet tilbage fra Huddersfield, grundet længere skade til Ait Fana. Udover dette er Koke fra Atl. Madrid skiftet til os for 29 millioner kroner. Håber han bliver god med den rette træning.
Udover disse handler har Fabio Borini valgt at gå med til at blive solgt til Palermo for 45 millioner.

Økonomi

518 millioner kroner på kistebunden stadig.
og mit løn budget er nu nede på 7,9 millioner i ugen. Det er jeg fanske tilfreds med.

___

Er stadig med i CL hvor jeg skal møde Bayern. Lidt uheldig lodtrækning. Men alle hold skal jo slåes hvis den store pokal skal hjem.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1089: 18 Sep 2012, 00:02 »

Imponerende lønbudget må jeg sige. Jeg arbejder hårdt på at få mit derned i nærheden også ! Opstemt

Fået SOLGT Joe Cole til West Brom for 10 mio, selvom jeg dog skal betale 1,25 mio hver måned indtil kontraktudløb om to sæsoner. Dvs 15 mio pr sæson, men får også 10 for ham, så koster mig i alt 20 mio og sparer 24 mio hver sæson i løn, så det er jeg godt tilfreds med.
Spearing er blevet solgt for 10 mio, ligesom Doni også er det, mens Borini er røget for 36. Alt i alt tyndet lidt ud i truppen..

Mangler stadig at komme af med Flanna og Pacheco ! Opstemt
Logged

Trohde
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1090: 18 Sep 2012, 08:34 »

Suarez har været fantastisk for mig, og er blevet topsscorer 2 ud af 4 sæsoner i PL. Han har dog kun ét år tilbage af kontrakten, og forlanger nu 1,45m om ugen, hvilket jeg umuligt vil acceptere, så han bliver nok solgt her i sommervinduet.

Overvejer nu hvem der skal erstatte ham.
Logged

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1091: 18 Sep 2012, 08:50 »

Lyder helt vildt med Suarez. Hvordan bruger du ham, og hvilken type er det du søger ? Smiley
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1092: 18 Sep 2012, 08:52 »

Hvad med en som Mbaye Niang?

Han plejer altid at være en meget mål farlig mand! Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1093: 18 Sep 2012, 08:58 »

Summerupdate? Smiley
Logged

Trohde
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1094: 18 Sep 2012, 10:21 »

Suarez spiller som trequista(?) helt oppe foran ved siden af Huntelaar eller Sanogo.

Suarez gik efter tid med til at 850k om ugen, og det er straks en anden sag Smiley
Logged

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 77 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010