home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:12:42 Broen13 Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 07:55:41 Broen13 Blogkonkur... [4] Journeyman - Transfer
I dag kl. 00:17:36 szukizek Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 123 Gæster Online.

Indlæg: 1132713 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Viborg FF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Viborg FF  (Læst 26701 gange)
donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #45: 13 Apr 2007, 08:48 »

Jeg betalte ikke noget. Det gjorde min far til gengæld. 30 kr. for mig, 50 for ham. Men ja, Holbæk kunne overhovedet ikke følge med. Viborg var klasser bedre i denne kamp. Må indrømme jeg blev noget skuffet over Holbæks spil. Viborg gjorde det bare simpelt, og spillede simpelthen i højere tempo, end Holbæk kunne følge med i.

Forlod også stadion med omkring et kvarter igen. Der var ikke meget i den kamp. Andet end en del romerlys, og kanonslag fra de få tilrejsende Viborg fans, der vist ikke helt forstod en henstilling. Eller rettere sagt fem. For de fik det da af vide nogle gange.

Jamen dog.. så må Holbæk jo få nogen kontrollør (stave) som kan gøre deres job ordeneligt.. Men det var da nogen priser man kan forholde sig til.. nu er man nok så dum igen på søndag at betale 100kr for at komme ind og se VFF hjemme og jeg håber satanme at de tager sig sammen for det de viste mod OB hjemme sidst var jo til at begynde at græde over.. Græder
ellers må vi tage op til mongol morten jensen og høre om det ikke skal være gratis for alle at komme ind og se VFF.. nu da man jo ikke længer er under 17. (dem under 17år kommer gratis ind på søndag) ticked off ticked off

men nu skal de vinde og der ved sende SIF og VB ned i 1.div. Thumbs Up
Logged


chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #46: 13 Apr 2007, 14:12 »

Jamen dog.. så må Holbæk jo få nogen kontrollør (stave) som kan gøre deres job ordeneligt.. Men det var da nogen priser man kan forholde sig til.. nu er man nok så dum igen på søndag at betale 100kr for at komme ind og se VFF hjemme og jeg håber satanme at de tager sig sammen for det de viste mod OB hjemme sidst var jo til at begynde at græde over.. Græder
ellers må vi tage op til mongol morten jensen og høre om det ikke skal være gratis for alle at komme ind og se VFF.. nu da man jo ikke længer er under 17. (dem under 17år kommer gratis ind på søndag) ticked off ticked off

men nu skal de vinde og der ved sende SIF og VB ned i 1.div. Thumbs Up
Ja. Jeg tror bare ikke Holbæk er så vant til så meget. Dog kom der da et par romerlys fra "Holbæk Ultras", tror jeg de kalder sig. Men det var meget lidt, og holdte hurtigt op.
Viborgs fan var ikke sådan lige til at stoppe. Tror også kun det var dem, som havde kanonslag.

Men ja, Viborg skal til at komme i gang igen. Tror dog ikke der er grund til bekymring om nedrykning. De pladser sidder Silkeborg og Vejle meget godt på lige nu.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Viborg FF
« Svar #47: 13 Apr 2007, 14:41 »

Kan se at Viborg har trukket OB så må Pokal-Eventyret være slut for dem

VENT JER VIBORG Peace
« Seneste Redigering: 13 Apr 2007, 14:48 af niklasob12345 » Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #48: 13 Apr 2007, 14:42 »

Kan se at Viborg har trukket OB så må Pokal-Eventyret være slut for dem

VENT JEG VIBORG Peace

Ja synd for OB.. Viborg For  The Win Thumbs Up
Logged


Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Viborg FF
« Svar #49: 13 Apr 2007, 14:44 »

Ha skal grine min røv i laser når OB let passere forbi Viborg ligesom skærtorsdag
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #50: 13 Apr 2007, 16:22 »

Ha skal grine min røv i laser når OB let passere forbi Viborg ligesom skærtorsdag

OB har allerede undervudret Viborg FF.. og derfor har OB allerede tabt. Thumbs Up

Fyn er fin, OB er til grin Peace Opstemt
Logged


hermie
Gæst
 
Sv: Viborg FF
« Svar #51: 16 Apr 2007, 22:54 »

ØHH!

For det første er det Brøndby fans der rent faktisk var der.. for det andet hvade de også kanondslag for det tredje så har holbæk ultras ikke en fucking skid at gøre med os.. romerlys er fra os af ikke dem. og vi er vant til meget i holbæk bare ikke på holbæk stadion..

Men fanatikos var da også syge hva? nej
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #52: 17 Apr 2007, 06:36 »

Øhm. Forstår ikke helt dit indlæg. Du siger at det var Brøndby fans og ikke Viborg fans, som var og heppede på Viborg.?
Dernæst skriver du at de også havde kanonslag, ja, det ved jeg da godt, og skriver jeg da også.
Hvem er os.? Du skriver: Holbæk Ultras har ikke en skid at gøre med "os". Hvad mener du med det.?
Ja, I er sikkert vant til meget i Holbæk. Men når dette er en fodboldtråd, så mener jeg nok fodbold, og derfor Holbæk stadion. Tror du ikke.?
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #53: 26 Apr 2007, 13:26 »

Ha skal grine min røv i laser når OB let passere forbi Viborg ligesom skærtorsdag

Hmm var det 1-2 VFF vandt igår over ob..?? i ob? ja ja jeg sagde det jo:

OB har allerede undervudret Viborg FF.. og derfor har OB allerede tabt. Thumbs Up

Fyn er fin, OB er til grin Peace Opstemt

Men ved selvfølgelig godt at der mangler 90 min i nu og alt kan ske i nu.. og det er jo stadig VFF vi med at gøre her så alt kan og alt vil ske i den kamp Opstemt
Logged


Snuldi
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #54: 26 Apr 2007, 17:30 »

Jeg tror at den træner de har nu her( er det ikk Ander Linderoth Huh) jeg tror at han bliver en god træner for Viborg han kan ihvert fald godt rede dem for ned rykning.

Ac Horsens styre Sasligaen  Grin Grin Grin
Logged

ONLY THE BLUE!!

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Viborg FF
« Svar #55: 02 Maj 2007, 21:17 »

Hmm var det 1-2 VFF vandt igår over ob..?? i ob? ja ja jeg sagde det jo:

Men ved selvfølgelig godt at der mangler 90 min i nu og alt kan ske i nu.. og det er jo stadig VFF vi med at gøre her så alt kan og alt vil ske i den kamp Opstemt

I kan ikke en dyt Steffen Højer kan ik andet end at spytte tyggegummi efter dommeren



Ha skal grine min røv i laser når OB let passere forbi Viborg ligesom skærtorsdag

 funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny
Logged

m-jessen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #56: 02 Maj 2007, 21:23 »

OB har allerede undervudret Viborg FF.. og derfor har OB allerede tabt. Thumbs Up
Fyn er fin, OB er til grin Peace Opstemt

Hvad sagde du???
Så vidt jeg ved var det da OB der kom i pokalfinalen, ikk'?

 Djævel Djævel Hævet Øjenbryn Hævet Øjenbryn Cool Cool
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #57: 03 Maj 2007, 16:46 »


Men ved selvfølgelig godt at der mangler 90 min i nu og alt kan ske i nu.. og det er jo stadig VFF vi med at gøre her så alt kan og alt vil ske i den kamp Opstemt

Ja jeg sagdet det jo selv.. Opstemt alt kunne ske i den kamp og det gorde det så også Græder


Selv vejle kan slå vff lige nu Ubeslutsom .. hvis sif og vejle ikke var så ringe som de nu engang er så rykkede viborg sku ud Skuffet


Logged


donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #58: 04 Maj 2007, 11:04 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68191

Det var sku også på tide at komme med den udmeldning HR. Jensen.

NU skal der sku til at ske noget for det her lort er sku for ringe.. ud med sammy og de gamle nede bag i og væk med tommy møller også.. hvem der skal ind istedet for ved jeg ikke men bare nogen som kan spille bare lidt fodbold Peace
Logged


donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #59: 29 Maj 2007, 16:30 »

Efter vi overleverede en utrolig dårlig sæson i SAS-Ligaen er vi nu klar til at se fremad igen.

Så kom den første at de 5-7 nye spiller til Viborg FF. Og ikke overraskende har VFF været i Silkeborg og handle ind.
Simon Nagl er Viborg spiller.  Thumbs Up
 
http://www.vff.dk/ContentId/4672/Default.aspx
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010