home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23304
  1 Bruger, 821 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: kyliestewart025
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!  (Læst 17374 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #30: 08 Nov 2008, 11:09 »

Som tidligere skrevet, så har spørgsmålet været formuleret forkert. Jeg siger ikke at det er brugernes problem, men der er jo ikke just noget at gøre ved det, og som tidligere skrevet, så har det jo været lige vilkår for alle.

Der er så nogle af os der har brugt lang tid på at regne tiden ud, og er kommet frem til Tturbo1, da I selv her skriver at det er på FMFreaks. Så er det nemt bagefter at sige, at det er der ikke noget at gøre ved, for det er i det hele. Det er det jeg synes er til grin.

Citat
Hans tid på CMFreaks var vist kun nogle få timer. Jeg kan ikke selv huske det, ej heller kan Fat-Bastard huske det - Men det kan Sunbao, og derfor er svaret ja. Igen har det været lige vilkår for alle, og det er vel logik at vi ikke nævnte hans få timer på siden i nyheden om hans tiltræden.
Jeg kan godt se at JS og KNM er kede af at de tabte, men hvis det hjælper jer, kan jeg fortælle at selvom I havde fået point for det spørgsmål, havde I stadig ikke vundet, da brugerne over jer, også svarede nej.

Det er ikke så meget om jeg vinder eller ej, men mere, at jeg synes det er skidt, at det er lavet sådan. Som KNM skiver
"når I antyder at han ikke har været på siden før ved at skrive alle de andre steder i har været, så er det jo ikke engang bare at gætte 50/50."
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #31: 08 Nov 2008, 12:01 »

Nu har jeg læst de tre sider igennem og må derfor sige, det står klart, konkurrencen havde visse svagheder.

Men for pokker, jeg bliver også nødt til at sige, at jeg tror, lektien er lært, og alle ved, den måske ikke holdt 100%, hvilket der blir rettet op på til næste gang. Vi lever, vi lærer.

Til gengæld blev der sendt tre gratis spil ud i landet, og det er da fedt, fmf er et site, der kan kredse lidt om deres brugere på den måde. Thumbs up til fmf.

@John Spurs - jeg er klar over, din irritation går på de objektive kreterier (staveplade), og at du som en af dem, der har brugt lang tid på besvarelsen, også gerne så omhyggelighed i facitlisten. Det handler ikke om selve spillet.

Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Online Online


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #32: 08 Nov 2008, 12:02 »

Vi skal da blankt erkende vi ikke har helt har fået tænkt over der kunne være flere svar muligheder på givne spørgsmål og det skal vi da beklage meget.

Med hensyn til spørgsmål 9. Fat-Bastard var i crew i en 2 dages tid før han valgte og trække sig ud igen, tilbage i cmfreaks tiden. Hvilket både jeg KF og Dan kan stå inde for han var, så der er ingen tvivl om det spørgsmål, at nyheden om hans tiltredelse ikke indeholder info om dette, må vel anses som en fejl.

Men altså omkring 1/3 del af deltagerne har svaret ja til spørgsmålet, så er vidst også flere der kan huske det.
I spørgsmål 16, ja der har vi nok i crewet bare ikke tænkt nærmere over det, da vi ganske simpelt bare ser alle snart fem år som en stor helhed. Hvilket da er beklageligt, men heldigvis havde det intet ændret på resultatet af konkurrencen.



Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #33: 08 Nov 2008, 12:44 »

Jeg vil da gerne nå at sige, at jeg godt ved, at jeg er ude for præmierækkerne ligemeget hvordan det vendes og drejes. Handler nu også mere om, at lufte en irritatin mod, den måde spørgsmålene er strikket sammen på.

Det virker ikke som om, I har overvejet, at der også skulle være svar til spørgsmålene. Skal jeg være helt ærlig, så tror jeg ikke på at 1/3 kan huske at FB har været i crewet på CMF (tror selvfølgelig godt på at 1/3 har svaret ja). Synes også det er helt fair, at man ikke kan finde alle svarene på siden, men at forvente, at brugerne kan huske at en person har været crewmedlem i et par timer/da (hvad der nu er det rigtige) for flere år siden, er da helt ude i skoven.

@Sune: Vi betvivler ikke, at I har ret i, at han var i crewet, men påpeger blot, at spørgsmålet er urimeligt svært, og at oplysningerne på siden leder en mod et forkert svar.

Med hensyn til Cescs kælenavn, så er det da ufatteligt dumt at lede efter ét bestemt navn, uden på nogen måde at antyde det. Og når han endda selv har skrevet at Niko er hans kælenavn, så direkte som man overhovedet kan, så virker det mærkeligt ikke at indrømme sin fejl?


Jeg tror ikke, der er nogen, der forventer at I ændrer I resultatet, da det ville ligne crewet meget dårligt. Men ville nu være det mest fair (også selv om det højst sandsynligt ikke ville ændre i stillingen)

Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #34: 08 Nov 2008, 13:04 »

Citat
I spørgsmål 16, ja der har vi nok i crewet bare ikke tænkt nærmere over det, da vi ganske simpelt bare ser alle snart fem år som en stor helhed. Hvilket da er beklageligt, men heldigvis havde det intet ændret på resultatet af konkurrencen.

I skriver selv, på side 1 her, at det er på FMFreaks.dk, og når du så siger, at det ikke havde ændret noget, så kunne jeg da godt tænke mig at vide om Thomasmoll og Bobogol begge har svaret noget andet end Hawk1nZ.

Men som KNM siger, så ændre i det jo alligevel ikke!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #35: 08 Nov 2008, 13:07 »

Med hensyn til Cescs kælenavn, så er det da ufatteligt dumt at lede efter ét bestemt navn, uden på nogen måde at antyde det. Og når han endda selv har skrevet at Niko er hans kælenavn, så direkte som man overhovedet kan, så virker det mærkeligt ikke at indrømme sin fejl?


Jeg tror ikke, der er nogen, der forventer at I ændrer I resultatet, da det ville ligne crewet meget dårligt. Men ville nu være det mest fair (også selv om det højst sandsynligt ikke ville ændre i stillingen)

Well nu står der direkte i awarden
Citat
vores eget crew prospect Cesc (eller Futte, som han går under internt i crewet)
, og derfor mente vi selvfølgelig at det var logiskt at det var hans kælenavn. At han så siden har skiftet brugernavne adskillige gange og bliver kaldt en hel masse forskellige ting efter folks humør, kan jeg ikke lige se hvorfor det skal være vores skyld (ufatteligt dårligt formuleret sætning!). Men vi kan sagtens diskutere disse spørgsmål fra nu og til Arsenal har slået United. Vi har indrømmet at visse af spørgsmålene er uheldigt formuleret, men der er ingen pointe i at begynde på at ændre i hvem der har fået hvilke svar rigtigt, hvis det alligevel intet ændrer på stillingen.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #36: 08 Nov 2008, 13:09 »

I skriver selv, på side 1 her, at det er på FMFreaks.dk, og når du så siger, at det ikke havde ændret noget, så kunne jeg da godt tænke mig at vide om Thomasmoll og Bobogol begge har svaret noget andet end Hawk1nZ.

Men som KNM siger, så ændre i det jo alligevel ikke!

Nej, vi skriver at det er på FmFreaks, og da vi ser både den nye side og den gamle side som et kontinuum, så blev der ment både den gamle og den nye side. At vi så har ændret navn fra CMFreaks til FmFreaks er sagen uvedkommende.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #37: 08 Nov 2008, 13:20 »

Nej, vi skriver at det er på FmFreaks, og da vi ser både den nye side og den gamle side som et kontinuum, så blev der ment både den gamle og den nye side. At vi så har ændret navn fra CMFreaks til FmFreaks er sagen uvedkommende.

Det fatter jeg simpelthen ingenting af. Det vil sige, at for os der kun har været med på FMFreaks, der skal vi bare tage CMFreaks med, selvom I har skrevet FMFreaks. Det er en meget dårlig undskyldning, undskyld jeg siger det! Og alt for tvetydigt.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Cesc
Gæst
 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #38: 08 Nov 2008, 13:22 »

Jeg må erklærer mig enig med John. Det holder ikke helt det der Hawk.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #39: 08 Nov 2008, 13:27 »

Hold da op en masse bøvl Wink

Har ikke selv deltaget i konkurrencen, og godt for det kan jeg da se  Peace

Men her må jeg altså give de fleste "brokhoveder" ret, mange at spørgsmålene kontra svaret er jo umuligt at gætte/vide...
Feks Cesc kælenavn, når han selv skriver det i en tråd hvordan pooker skal man så vide det når man ikke har mulighed for at tjekke jeres interne forum?? Så kan de jo ikke forklares ret meget bedre når det selv kommer fra Cesc mund  Huh Peace

Og at man pludselig ændre et spørsgmål lidt kan jo give helt andre scarmulighederr end det de fleste måske er kommet frem til...

Og til sidst, man kan da ikke konkludere at fordi i/crewet skriver FmFreaks.dk så skal man alle vide at de også betyder CMFreaks...

Er ked af at sige det, men imo er det en ´ommer fra jeres side  Peace
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Online Online


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #40: 08 Nov 2008, 13:28 »

Jeg rundede ned til 22 år, men skrev 22 uden at skrive om jeg rundede op eller ned, hvad er mit taget som?

Pt er den taget som rigtigt svar, men skal vi ud i pediteser så er det jo så noget der burde ændres til et forkert svar Wink
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Online Online


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #41: 08 Nov 2008, 13:31 »

Hold da op en masse bøvl Wink

Har ikke selv deltaget i konkurrencen, og godt for det kan jeg da se  Peace

Men her må jeg altså give de fleste "brokhoveder" ret, mange at spørgsmålene kontra svaret er jo umuligt at gætte/vide...
Feks Cesc kælenavn, når han selv skriver det i en tråd hvordan pooker skal man så vide det når man ikke har mulighed for at tjekke jeres interne forum?? Så kan de jo ikke forklares ret meget bedre når det selv kommer fra Cesc mund  Huh Peace

Og at man pludselig ændre et spørsgmål lidt kan jo give helt andre scarmulighederr end det de fleste måske er kommet frem til...

Og til sidst, man kan da ikke konkludere at fordi i/crewet skriver FmFreaks.dk så skal man alle vide at de også betyder CMFreaks...

Er ked af at sige det, men imo er det en ´ommer fra jeres side  Peace

At nogle svar er nødt til at være et gæt vis man ikke er ved alt om siden, det er jo blot for at vi ikke skal stå med tyve mand med 20 rigtige svar, det er jo blot for at få en vinder.
De ændrede spørgsmål fik folk mulighed for at ændre svar på, hvilket der også blev skrevet i nyheden.

Den sidste har vi blankt erkendte var en fejl at vi ikke fik gjort det tydligere, og længere er den ikke.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #42: 08 Nov 2008, 13:32 »

Hold da op en masse bøvl Wink

Enig! Opstemt

Men her må jeg altså give de fleste "brokhoveder" ret, mange at spørgsmålene kontra svaret er jo umuligt at gætte/vide...
Næsten alle spørgsmål kunne findes rundt omkring i forummet.

Feks Cesc kælenavn, når han selv skriver det i en tråd hvordan pooker skal man så vide det når man ikke har mulighed for at tjekke jeres interne forum?? Så kan de jo ikke forklares ret meget bedre når det selv kommer fra Cesc mund  Huh Peace
Som skrevet, så står det ikke kun i vores interne forum, men derimod også i en award.

Og at man pludselig ændre et spørsgmål lidt kan jo give helt andre scarmulighederr end det de fleste måske er kommet frem til...
Jeg ved så ikke om der er nogle spørgsmål der er blevet ændret uden vi har givet folk mulighed for at rette deres svar, eller sagt at de var korrekte selvom de var forkerte (med dette mener jeg at vi har accepteret både 14/15, 4/5, Roskilde/Odense samt 11/15. december

Og til sidst, man kan da ikke konkludere at fordi i/crewet skriver FmFreaks.dk så skal man alle vide at de også betyder CMFreaks...
Ingen steder står der at det er FmFreaks.dk, men derimod FmFreaks, som også tæller den gamle side med. Det har hele tiden været det samme hold bag siden, og blot på grund af at siden har skiftet navn, betyder det jo ikke at det er en ny side.

Er ked af at sige det, men imo er det en ´ommer fra jeres side  Peace

Ja, lad os da straks trække hele konkurrencen tilbage, og blot udtrække tilfældige brugere (eller måske crews?) som kan få spillene i stedet. Det lyder da til at det vil være meget mere retfærdigt end at bruge denne konkurrence til noget.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #43: 08 Nov 2008, 13:37 »

Som sagt, så har jeg jo hele tiden foreslået, at man burde give spillet til sidens ældste brugere i stedet for alt det konkurrencepjat. Crewet modtager selvfølgelig ikke, hvilket betyder, at Hcan, Saviola og jeg modtager det lorte spil... Så er I da af med det!!
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Svarene og vinderne fra Spørgsmålskonkurrencen!
« Svar #44: 08 Nov 2008, 13:39 »

Så gammel er du sgu heller ikke! Tunge

Hvad med ham Bobolog32, han er vist også pænt "gammel" i din terminologi?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010